Polacy w tym samym składzie na Lillehammer

  • 2009-12-01 14:31

Trener Łukasz Kruczek podjął decyzję, że do norweskiego Lillehammer polscy skoczkowie pojadą w niezmienionym składzie.

W najbliższy weekend na olimpijksiej skoczni HS 138 wystartują więc Kamil Stoch, Piotr Żyła, Krzysztof Miętus, Łukasz Rutkowski, Marcin Bachleda oraz Adam Małysz.

Polacy do Lillehammer wylecą już w czwartek, a w piątek wezmą udział w oficjalnych treningach i kwalifikacjach.


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (10005) komentarze: (126)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • pawelnr01 bywalec
    F@n

    Masz rację , bardzo przepraszam!To jego 3 sezon.Ale nie zmienię zdania ,że przed nim wielka kariera.18 lat , już drugie miejsce,a my na jaśnie pana Stocha musimy czekać jak 2 x w ciągu sezonu do 10 wejdzie.Mówiąc o Stochu "Wielki talent"(z Szaranowicza) trzeba brać po uwagę ,że będą go porównywać ze Schlierenzauerem,Morgensternem ,Bodmerem itp.Ale on tego "wielkiego talentu" nie przejawia.Jest skoczkiem przyzwoitym , może być kiedyś dobry .Może będzie kiedyś z niego skoczek typu Vassiliev czy Okabe.Skoczkowie bardzo dobrzy ,ale nie wybitni.Taki Marcin Bachleda za to już nie ma szans by być bardzo dobrym skoczkiem.Przyzwoity to jest jego poziom(i to od czasu do czasu).

  • F@n weteran
    @pawelnr01 , 03 grudnia 2009, 11:34

    Tak kolego, trzeci sezon. W sezonie 2007/2008 skakał praktycznie tylko w turnieju czterech skoczni i w zawodach niemieckich, rok temu skakał już więcej, a ten rok to jego trzeci sezon... Może i nawet czwarty sezon skacze jak był w sezonie 06/07 ale nie sądze.

  • huncwotka doświadczony

    http ://sport.wp. pl/kat,1835,title,Malysz-szturmuje-nasza-klase,wid,11741355,wiadomosc.html

    koniecznie wejdźcie! ;)

  • F@n weteran
    @pawelnr01 , 01 grudnia 2009, 15:54

    Ogarnij sie chlopie, Bodmer skacze w PŚ bodajze trzeci sezon, fakt nie skakal czesto ale to juz trzeci sezon i ma forme, Polacy tez moga miec dobrych skoczkow, jest Stoch, ktory juz pokazal na co go stac, wystarczy ze zlapie forme i jej nie wypusci, bracia Miętusowie, narazie tyle mogę powiedziec o talentach...

  • MSZ początkujący
    ilsoc zawodnikow

    Bachleda jest calkiem dobrym skoczkiem pamietacie kilka sezonów temu ja zdobył prawie 100pkt a ja myslalem ilsoc zawodników jest zmieniana co skocznie max7zawodników a podstawowych to 4 + jesli jest jeden w 30Pś to 5skoczków jesli 2 w 30Pś to 6itd..

  • F@n weteran

    Jaki zal z tego Kruczka, zamiast wymienic Zyle na kogos innego, przeciez widac, nie sprawdzil sie, ani w kwalifikacjach, ani w druzynowce... O czym tu mowic. Odrazu odpowiadam na zdania innych : "Zyla pokazal na treningach - skoczyl ponad 135m" - a wiec treningi to nie kwalifikacje i konkurs...

  • Snoflaxe weteran
    @kibic_malysza

    To było w sezonie 2006/07, a konkurs w Klingenthal został rozegrany 2 miesiące później.
    Ten konkurs odbył się nie z powodu konkretnie odwołania z Harrachova, ale z powodu ogólnego odwołania większej ilości konkursów: Kuusamo, Harrachov x 2, Vikersund, Zakopane. Na koniec sezonu jeszcze dołączono jeden konkurs w Planicy.

  • andbal profesor
    Nienawistni

    Jak można być takim nieuprzejmym. Przecież nie każdy zna przepisy z limitami. A to że było napisane to przycież nie jest obowiązkiem czytania wszystkich newsów. Zatem żeby nie było nabijania się to mamy tak dużo bo dobrze skakaliśmy w lecie co spodobało się Hoferowi. Ponadto AMałysz zajął trzecie miejsce w LGP. Dodatkowy limit mamy na cały sezon równiez od Adama ponieważ w Planicy na koniec ubiegłego sezonu został wybrany jako najsympatyczniejszy wśród skoczków. Kandydował jeszcze Gregor i Olli. Dobrze że to jest na cały sezon co nam umozliwi wystawienie pięciu zawodników na Oimpiadzie i Mistrzostwach Świata w lotach.

  • anonim
    Widok na skocznie w Harrahovie

    http: // www.harrachov-info.cz /pl/live-cam-harrachov/ bez spacji
    jak patrzylem na prognoze na harrahov to pod koniec nastepnego tygodnia ma byc w okolicach zera a noca przymroski tak wiec bedzie mozna osniezyc szkocznie.

  • anonim
    Q mać

    Nie moge patrzec jak niektorzy obrażaja zawodnikow epitetami. Krytykujcie a nie obrazajcie bubki jedne.

    Ja mam zaufanie do Kruczka.
    Namnozylo sie tutaj trenerow od siedmiu bolesci i najlpiej wiedza jaka forme prezentuja inni. zawodnicy. Ciekawe co? Nie osmieszajcie sie ala selekcjonerzy.
    To dopiero 2 konkurs i czas na zmiany?
    Konkurs w Kuusamo byl totalna loteria i nawet Malysz sie nie zakwalifikowal a Wy juz oceniacie ze wybrancy Kruczka sa do kitu ?
    Niesamowite-co za znawstwo skokow.

  • gnojek82 stały bywalec

    Dobrze że przynajmniej mamy perspektywiczna czwórkę.
    Łukasz na razie skacze troszkę słabiej, ale wierze że się poprawi, był moment że pretendował do drugiego miejsca w reprezentacji.
    Krzyśkowi wychodzą bardzo dobrze skoki z wiatrem pod narty, podobno to przez to że jest lekki, ale za to nie ma jeszcze mocy, jak wszystko będzie szło w dobrym kierunku to może pokazać że jest prawdziwym talentem.
    Kamil ma chyba słabą psychikę, bo pokazał że stać go na dobre skoki ale przy każdym postępie szybko się cofa, myślę że 200ml wódki przed skokiem w drugiej serii by odsłoniło jego talent (przypominam że alkohol nie jest środkiem dopingującym;)
    Adam, co tu dużo pisać ;) na razie spokojnie kręci się w okolicach podium, złoto olimpijskie jest naprawdę realne, ja nawet po cichu liczę na przekroczenie 46 zwycięstw w pucharach świata i złoto w lotach :P

  • and stały bywalec
    Skład Polski a skład Finów

    Po piewsze było wiodmo przed Kuusamo co taki sam skład i na Lille. Więc to żadna niespodzianka zwłaszcza że pisali to coniektórzy w komentarzach. Po drugie nie ma podstaw do zmian bo nie ma jak porównać to tych co podobno trenują w kraju. Po trzecie to jak wiemy już po zawodach w Kuusamo mamy tylko 4ech w 55tce WRLu i raczej nie widać (po formie) aby na koniec speriodu coś się zmieniło. Tzn może się zmienić ale na minus czyli na 3.
    Skład Finów doprowadził już na wejście Haponena i jak Ahonen się postara to na T4S my wystawimy czterech a Finowie sześciu.
    PS. Ponieważ ktoś napisał że możemy do końca grudnia wystawiać w PŚ 6ciu zawodników to prostuję. Nieprawda bo tylko do Świąt. A po Świętach już nowy period.

  • anonim
    To, że nasza kadra jedzie bez zmian ...

    .... na zawody do Norwegi to nie ma takiego znaczenia, jak to że dwójka Hofer -Tepesz też tam jedzie i najgorsze jest to, że nie zamierzają wprowadzać zmian w sposobie prowadzenia przez siebie zawodów , a to znaczy że może powtórzyć się taka sytuacja: kogo lubię tego puszcze do skoku a kogo nie lubię to go spuszczę na bulę. To taki żarcik, aby ostudzić nadzieje( moim zdaniem uzasadnione) na bardzo dobry wynik Adama. Irytujące jest to, że część kibiców powtarza za cwaniakami z fisu że walka z naturą, to część tej dyscypliny , ja rozumiem, że panowie Hofer i Tepesz też są częścią składową natury, ale o ile z samym wiatrem można czasem wygrać to z "naturą" Tepesza i Hofera na wygraną nie nikt żadnych szans . :-)))

  • kibic_malysza profesor

    Ale wy macie problem z tymi naszymi "orłami". Jakby Kruczek wziął Murańke i Jakuba Kota to byście później mówili, że za młodzi jeszcze są, że nie powinien ich brać. Wziął Żyłe i Bachlede dlatego bo skakali najlepiej na treningach w Kuusamo i nie ma sie co dziwić-na treningach nie ma stresu,skaczą bo skaczą. Zawody to co innego.

  • Anonimowy Anonim doświadczony
    ŻYŁA

    To że Żyła wypowiada się jak się wypowiada (z całym szacunkiem dla zawodnika), wynika z tego że jest to pospolity, prosty człowiek z gór, nie mający przed rozpoczęciem kariery nie miał doświadczenia z publicznymi występami.

    Większość z Was nie lepiej zachowała by się przed kamerą.

    A wada wymowy i góralski akcent to swoją drogą...

  • czarnylis profesor

    @Alfons6669
    A no właśnie. Przecież Kruczek nie skazywałby się na "publiczny pręgierz" wystawiając gorszych zawodników. Zawody w Kuusamo były loterią, a najlepszym dowodem jest miejsce Adama Małysza, i nie można już po takiej ruletce kogoś odstrzelić, dlatego uważam że Piotrek Żyła słusznie leci do Norwegii. Miejsce Marcina Bachledy w tym samym samolocie nawet nie podlega dyskusji.

    @Ekspert
    Mówisz żeby nie wysyłać skoczków którzy nie gwarantują wejścia do konkursu i chcesz wysłać juniorów po naukę? W takim razie Adam Małysz też nie gwarantuje, natomiast juniorzy, wszyscy zawodnicy uczą się na treningach, a nie podczas zawodów. Chyba że chcesz takiego juniora nauczyć pokory, gdy zajmuje ostatnie miejsce w kwalifikacjach i narazić na krytykę hien Tobie podobnych. Oczywiście, że młodych trzeba wysyłać, ale tylko tych którzy są na to gotowi.
    Nadal nie odpowiedziałeś mi na pytanie, ekspercie, więc jeszcze raz powtórzę. Ile mamy miejsc w PŚ, kto zdobył dodatkowe i w jaki sposób? Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jesteś w swoim zawodzie w setce najlepszych na świecie, skoro tak krytykujesz tych co się w niej mieszczą? Nie znam drugiego eksperta sportów zimowych, który by nie był na szczycie skoczni.

  • anonim
    Ekspertem

    może nazwać się ten, który na swoim przykładzie doświadczył wszystkich błędów w danej dziedzinie.
    Rozumiem, że
    Ekspert sportów zimowych
    takie doświadczenie posiada i to jemu Bachleda oraz Żyła miejsce blokują.
    To jego
    "POWINNI WYSLAC",
    bo on zalicza się do
    "TYCH KTORZY MAJA SZANSE SIE DO 2 SERII ZAKWALIFIKOWAC...
    BO PO CO WYSYLAC BACHLEDE I ZYLE KTORZY LEDWO DO 50 wchodza a i tak juz sie niczego nie naucza..."

  • Snoflaxe weteran

    Widzę, że występ Bachledy i Żyły w Lillehammer budzi sporo kontrowersji. Ale przecież nie mamy w tej chwili skoczków w lepszej dyspozycji, którymi można by Marcina i Piotrka zastąpić. Nie wiadomo jak się spiszą w Norwegii, ale gdybyśmy mieli na ten moment lepszych zawodników, to oni by pojechali. Myślicie, że Kruczek bierze kogoś z sympatii? Na pewno nie, zależy mu na dobrych wynikach, bo ciąży na nim spora presja utrzymania kwoty startowej (jest nawet pewien filmik na YT, który obnażył tę presję) oraz on będzie po sezonie rozliczany z każdego ruchu, z każdej decyzji, z osiągniętych wyników i wykonanej pracy.
    Oczywiste jest przecież to, że bez sensu jest brać młodych skoczków na Puchar Świata, którzy skaczą gorzej niż wymienieni Bachleda i Żyła. Jadą ci, którzy skaczą lepiej.
    Podobna sytuacja bywała przez ostatnie lata kariery Roberta Matei. Np. w 2007 roku w Sapporo wszyscy mówią jak on to niesamowicie zaprzepaścił wielką szansę Polaków na medal. A to nie jest tak! Nie mieliśmy wtedy lepszego skoczka, który mógłby być w Sapporo zamiast niego. Niestety jemu się oberwało (i chyba obrywa do tej pory) bo był tym czwartym w reprezentacji. Tak na marginesie to, żebyśmy rzeczywiście mogli zdobyć ten medal w Sapporo, to Robert musiałby zdobyć minimum 48,7 pkt. więcej, czyli ok 27 metrów dalej. Nie skakał wtedy najlepiej, więc nie rozumiem, jak można było stawiać wobec niego takie oczekiwania.

  • skladak stały bywalec
    PŚ w Harrachovie odwolany ?!

    na chwile obecna nie ma takiej informacji ale biorac pod uwage to iz sniegu tam nie ma jest to chyba najprawdopodobny scenariusz, nawet jezeli teraz pojawilby sie ten snieg... moim zdaniem do piatku zostanie ogloszona decyzja o odwolaniu zawodow. a szkoda... bo sobotni konkurs po raz pierwszy mial sie odbyc przy sztucznym swietle...
    a jezeli odwolany to gdzie przeniesc ? moze w Trondheim skocznia bylaby juz gotowa ? bo innego wariantu na dzien dzisiejszy chyba nie ma...

  • anonim
    WSTRZYMAJMY SIĘ OD OPINI

    Kruczek powołuje Bachledę i Żyłę bo prawda jest taka ze w tej chwili oni są w najlepszje formie hula,kot czy kto inny na pewno nie zaprezentowali by się lepiej a tak po zatym to jakim prawem już krytykujecie Kruczka i całą naszą kadrę skoro odbył się dopiero jeden konkurs i to wiadomo w jakich warunkach poczekajm co najmniej do Lilehamer.Wydaje mi się,że do sezonu jesteśmy w dobrze przygotowani obserwowałem te przygotowania od samego lata i naprawde Kruczek wykonał dobrą robotę.A co do Małysza to naprawde mozemy być spokojni jest w świetnej formie oby tak było na IO to co było w Kusamoa to była jedan wielka loteria o czym świadczy chociaż wygrana Romorena i tak odległa lokata Szchlincauera czy Ammana
    POCZEKAJMY!

  • David27 doświadczony
    @ Ekspert sportów zimowych

    Ty za dużo piszesz... Weź wyjdź na skocznie i pokaż co umiesz,a nie tylko Piotrka żyłę i Marcina Bachledę oceniasz.. W Planicy to ty nawet na belce byś nie siadł... jak nie masz wiedzy na temat skoków tylko wchodzisz po to aby napisać coś obraźliwego pod adresem naszych skoczków to lepiej nie wchodź na tą stronę...

  • obserwator doświadczony
    .

    Niestety 6. Kruczek wystawial wielu skoczkow bachledow, zyl, hul w pucharze kontynentalnym szczegolnie w lecie bo wiadomo ze wtedy wiekszosc dobrych zawodnikow,srednich i przecietnych nie startuje albo nie jest w najwyzszej formie i wtedy najlatwiej sobie nabijac punkty.Tylko po co co starc sie o dodatkowe miejsca w ps jak sie nie ma skoczkow ktorzy w ps by prezentowali chociaz przyzwoity poziom?! nie ma sensu walczyc o dodtakowe miejsca w ps po to zeby wystawiac tych co od lat zawodza i nie robia zadnych postepow,jak juz Kruczek i reszta sztabu szkoleniowego starali sie od wiwecej miejsc w ps to niech mlodych wystawiaja nawet jakby mieli nie kwalifikowac sie do 50! Bo z nichmoze kiedys cos byc a taki bachleda czy zyla to jako skoczek narciarki nie ma zadnych dobrych perspektyw na przyszlosc a na zawody jezdza jaka statysci i turysci.

  • Piotr S. weteran
    @Ekspert Sportów Zimowych

    Myślę, że dopiero po obu konkursach w Lillehammer można będzie mówić , kto miał rację. Też mam obawy o Piotrka Żyłę bo jego problemem nie jest brak formy, tylko słaba psychika. On mógłby osiągać dobre wyniki, ale nie umie sobie radzić ze stresem. On musi się odblokować. Być może trzeba mu pomóc uwierzyć w siebie. O resztę naszych skoczków jestem spokojny. Na pewno dadzą z siebie wszystko.

  • czarnylis profesor
    @Ekspert Sportów Zimowych

    Czysta przyzwoitość nakazuje znać się choć odrobinkę na dziedzinie w której chce się krytykować. Nie oczekuję od Ciebie przyzwoitości bo nie jestem naiwny, ale skoro nazywasz Marcina Bachledę "nielotem" oraz "wiecznym nieudacznikiem", to odpowiedz mi wreszcie na proste pytanie, które zadałem Ci wczoraj i do tej pory nie doczekałem się na odpowiedź. Taki Ekspert Sportów Zimowych ma to w jednym paluszku, więc powtarzam pytanie. Ile zawodników może wystawić Polska w PŚ, kto wywalczył dodatkowe miejsce i w jaki sposób?
    Czekam "ekspercie".

  • anonim
    -

    piotr zyla [...]! nie dosc ze skakac nie umie to wypowiada sie jakby byl jakis psychiczny albo wypity. tak tez skacze, krzywo z progu wychodzi a kruczek dalej w niego wierzy BO JEDEN TRENINGOWY SKOK W KUUSAMO MIAL DOBRY

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(11298), 2009-12-01 18:11:12 ***

  • anonim
    .

    Ekspert skokow : "jak tu nie krytykowac Kruczka ktory jako kolejny trener powoluje BACHLEDE ktory wiecznie sie nie sprawdza bo nawet "nielot" Mateja kilka razy sie sprawdzil np. 5 na MS... a Bachleda ani razu ..." Poprostu mateja mial wiecej szczescia od bachledy.

  • anonim
    JA NIE JESTEM TOMASZEWSKI, MI NA PRAWDE NIE ZALEZY NA KRYTYKOWANIU

    no ale jak tu nie krytykowac Kruczka ktory jako kolejny trener powoluje BACHLEDE ktory wiecznie sie nie sprawdza bo nawet "nielot" Mateja kilka razy sie sprawdzil np. 5 na MS... a Bachleda ani razu ...

  • Dominikf początkujący

    Ja tylko czekam aż rozwinie się Łukasz :) Już teraz jest silnym punktem naszej reprezentacji, ale myślę, że już w najbliższych latach jego możliwości znajdą się jeszcze wyżej i w formie będzie walczył o zwycięstwa. Bardzo podoba mi się jego styl i głęboko wierzę, że to on będzie naszym liderem już nieługo ;) Kamil myślę, że jeszcze w tym sezonie zadomowi się w pierwszej 20-stce. Młodzi też coraz śmielej walczą, więc powinno być dobrze. Czekajmy :)

    PS. oczywistym jest nie komentowanie tekstów takich jak ten "eksperta" :)

  • Piotr S. weteran
    @ Czarny Lis

    Czas pokaże czy moje tłumaczenia miały sens. Swoją drogą to zbyt wielu "kibiców" uważa się za znawców, a nie zadaje sobie trudu by dokładniej poznać dane zagadnienie i ma bardzo powierzchowną wiedzę. Wydaje mi się, że bardzo spadł poziom umiejętności czytania ze zrozumienia, skoro mało kto zrozumiał wypowiedzi Kamila Stocha i Łukasza Rutkowskiego.

  • Damian375 stały bywalec
    Ekspert !

    Odczep się od Fanki, bo ta dziewczyna (moje zdanie) zagieła by Cię na pierwszym zdaniu... Ale nie znam Cię, więc oczywiście nie wiem...

    Po drugie odczepcie się od Piotra Żyły, bo On ma skakać, a nie być gwiazdą medialną !

    Po trzecie : Pascal Bodmer, nie skacze od tego sezonu.

    Po czwarte : Łukasz Rutkowski był na podium w LGP w Zakopanem dwa lata temu chyba...

  • Piotr S. weteran
    @ Exdpert sportów zimowych

    Nie obraź się, ale trener Łukasz Kruczek wie od Ciebie o wiele więcej na temat formy poszczególnych skoczków i stąd podejmuje takie a nie inne decyzje. Pokazał już, że warto mu zaufać. Pamiętasz Liberec i Planicę?
    Nie upodabniaj się do Heinza Kuttina, który zawsze uważał, że ma rację.

  • anonim
    Fanka o Piotrze Zyle "...skakać potrafi..." .

    Fanka o Piotrze Zyle "...skakać potrafi...".Chyba raczej spadać z progu potrafi hihi .Ci ktorzy piszą, krytykują i slusznie, nie muszą nic udowadniać np. Piotrowi Zyle czy jego fanom czy fanką i brać nart na skocznie i skakać.Kazdy w życiu powinien sie czymś zajmować co umie robic najlepiej. Mi.n Piotr Zyla sam sobie wybrał taki fach, fach w którym nie robi czegoś tylko i wyłącznie dla siebie,prywatnie tylko przede wszystkim reprezentuje kraj-Polske,Polaków , i to go zobowiązuje przynajmniej do przyzwoitości.A jak ktoś nie umie przyjąć krytyki to nie powinien wogle byc sportowcem , osoba publiczna.Bo Jak ktoś jest sportowcem i to jeszcze reprezentantem kraju ,osoba publiczna powinien się liczyć ze będzie ewentualnie krytykowany!

  • nieznany weteran
    Malysz i piec kombinezonow

    Nie ma sensu bic piany, kto sie znalazl w skladzie, a kto nie. Mamy jednego skoczka narciarskiego - Adama Malysza i gromade przypadkowych osobnikow, ktorzy wyrozniaja sie jedynie brakiem ambicji. Co to za roznica czy na zawody poleci jakis Stoch, Rutkowski, Nowak czy Kowalski? Zajmie 28. miejsce i bedzie skakal z radosci jakby Pana Boga za nogi chwycil. Mnie tacy "sportowcy" sa obojetni.

  • tomek_92 doświadczony

    pawelnr01
    To wejdź na skocznie i pokarz na co cię stać jak jesteś taki mądry. Nasi skoczkowie zajęli w drużynówce 5 miejsce i to dobrze jak na początek. Jak na razie nie mamy szans pokonać Austrii, czy Finów więc zastanów się co piszesz. Nasi skaczą coraz lepiej i cały czas robią postęp.
    A co do Rutkowskiego to ma prawo cieszyć się z 28 miejsca na początku sezonu, bo to już daje mu jakieś punkty. Jest jeszcze tyle konkursów, w których może poprawić swoją pozycję, bo stać go na to. A jak dla ciebie 2 miejsce w Planicy nie jest sukcesem to nie wiem czego ty oczekujesz. Potrafisz jedynie krytykować, lepiej spójrz na siebie.

  • kibic_malysza profesor

    Ciekawe co zrobią z Harrachovem, narazie śniegu tam nie ma, skocznie niezaśnieżona, jedyne co jest to oświetlenie. Mogą czekać jeszcze tydzień ale temperatury dla okolic Harrachova to +5 stopni. Nie wiem skąd wezmą śnieg..ale widać, że Czechom zależy na tym Pucharze.

  • max81 bywalec

    Skoczkowie sa od skakania a nie od wypowiadania sie przed kamerami.Jesli ktos ocenia Zyle tylko po wypowiedziach przed kamerami to gratuluje inteligencji tej osobie.

    @konrad
    Co to za słowo "dobrzi"
    W ogóle pisz jakoś wyraźniej bo to jakiś bełkot jest.

  • anonim

    Trzeba było trzymać M . Rutkowskiego pod kloszem to mielibysmy drużyne na medal IO ...
    A tak chłopak się zagubił i startuje tylko w MP
    Bachleda powinien startowac tylko w kontynetalnym tak jak żyła od kilku lat dno a wejscie do 50 to nie jest sukces ...
    30 co konkurs to tak ale takie szopki to ....
    Dawać szansę młodym póki mamy 6 w PŚ
    Małysz stoch rutek + 3 np KOT MIETUSY MOŻE MURAŃKA ? żadnych huli buli bo z tego juz nic nie bedzie

  • anonim
    skoczkowie z polski

    Adam Małysz , od poczatku kariery może był dobry ale to nie oznacza że jeśli polscy skoczkowie zaczynają kariery średnio niemogą byc dobrzi.
    a te wypociny pawelnr01 to chamstwo wobec kamila stocha. i reszty reprezentacji bo małysza nieobrażał.
    a to dobrze przecierz rze rutkowski 28 miejsce już w 1 konkursie

  • Maciek5052 profesor
    Tak na marginesie:)

    Premie FIS w sezonie 2008/2009 (we frankach szwajcarskich):

    1. Gregor Schlierenzauer (Austria) - 524 500
    2. Simmon Ammann (Szwajcaria) - 334 000
    3. Wolfgang Loitzl (Austria) - 274 000
    4. Harri Oli (Finlandia) - 172 600
    5. Dmitrij Wasiliew (Rosja) - 95 000
    6. Thomas Morgenstern (Austria) - 89 500
    7. Anders Jacobsen (Norwegia) - 84 050
    8. Vile Larinto (Finlandia) - 71 000
    9. Matti Hautamaeki (Finlandia) - 70 500
    10.Martin Schmitt (Niemcy) - 61 500
    Adam Małysz (Polska) - 61 500
    ...
    31. Kamil Stoch (Polska) - 7 500
    33. Stefan Hula (Polska) - 6 500
    34. Łukasz Rutkowski (Polska) - 5 500

  • anonim
    Skład

    Bo zapomniałam dodać.
    Uważam, ze to obecnie nasz najlepszy skład na chwilę obecną nie mamy lepszych zawodników ale kto wie czy w dalszej części sezonu nie zobaczymy znowu kogoś nowego.
    Mamy z czego obecnie wybierać a to lepiej niż rok temu.
    A ten limit 6-ciu nie wziął się z nieba tylko sami sobie to wyskakali i to Bachleda nam zapewnił.
    Tyle w kwestii składu.

  • anonim
    @ . (*232.adsl.inetia.pl)

    Czytając moje wypowiedzi ?
    Teraz dopiero pod tym newsem napiszę swoją wypowiedź i opinię na ten temat więc teraz sobie ja przeczytasz.

    Po pierwsze uważam, że nie należy obrażać naszych zawodników, pisać o nich, że są np:upośledzeni jak to czytam niżej bo uważam to za zwykłe chamstwo wobec nich a osoba, która wyraża w ten sposób swoją opinię o naszych zawodnikach sam pewnie jest upośledzony bo zdrowy tak nie napisze.
    Może i Żyła zbyt pięknie nie potrafi się wysławiać ale co z tego?
    Chłopak zwyczajnie nie ma ogłady i widać, że jest bardziej z tremowany wywiadami niż swoimi skokami a skakać potrafi choć nie zawsze mu to wychodzi, to potrafi to robić.
    A jak ktoś jest taki mądry i potrafi tylko krytykować ich i pisać o nich źle to niech bierze narty i sam zasuwa na skocznię i zmierzy się np;z takim Piotrkiem, wtedy będzie mógł sobie powiedzieć na głos jak się leciało !
    Jesteś jednym z tych co to siedzą za komputerem używając anonimowości pisze co ślina na język przyniesie i nawet nie pomyślisz o tym, że taki zawodnik tutaj wejdzie i czyta te wredne opinie o sobie a ty się chyba w tym momencie tym podniecasz.
    Wstyd.
    Nawet nie masz odwagi się podpisać pod tym co piszesz i jak to o tobie świadczy ?

  • Maciek5052 profesor
    pawelnr01

    Dobrze , zgadzam się że Pascal przez cały weekend nie oddał żadnego słabego skoku , skakał nadspodziewanie dobrze , i życzę mu jak najlepiej ale nie można po jednym weekendzie wróżyć komuś że będzie wielki za kilka lat , pokaże czas jak będzie:) A co do Rutkowskiego to nie porównywałbym jednak Niemców do naszych bo mimo to że zrobiliśmy moim zdaniem duży krok naprzód jako drużyna to i tak Polacy są nadal inną ligą:)

  • anonim
    polscy skoczkowie

    pawelnr01 żal mi cie i tych wszystkich kturzy muwią że polacy są słabi oni mają po 18-24lata niemuwie tu o małyszu
    a np: kamil stoch dobrym jest skoczkiem stac go na dobre wyniki
    k.miętus młody i utalentowany skoczek
    ł.rutkowski 21 lat czy w takim wieku trzeba osiągacsukcesy
    i inni

  • pawelnr01 bywalec
    Bodmer

    Czyli co , według ciebie Bodmer miał genialne warunki ,!00x lepsze niż Rutkowski ,Loitzl,?Nie zapominaj ,że tu skakał dobrze w konkursie drużynowym , treningach ,kwalifikacjach ,w dwóch seriach konkursu!Nie jak Urbanc , któremu wyszedł jeden skok, a drugiej serii nawet nie było!

  • pawelnr01 bywalec
    ptaku

    Ja Ci powiem jaką nasi maja formę.Od czasu do czasu któryś z naszych wejdzie do 30-ki(nie piszę o Małyszu), i tak będzie do końca tego sezonu.Bo co roku są nadzieje , co roku jest dawanie szansy i co roku jest tak samo beznadziejnie(oprócz kilku naszych "sukcesików",jeśli w ogóle można je tak nazwać,typu 2 miejsce w drużynówce w Planicy , czy fartowne 4 miejsce Stocha na MŚ).

  • Maciek5052 profesor
    pawelnr01

    Twoim zdaniem Bodmer może za kilka lat być wielki? I wywnioskowałeś to po dość loteryjnym konkursie gdzie zajął 2 miejsce? Jakby warunki były równe dla wszystkich to może by się zakręcił koło 10 miejsca:) w 2007 roku Rok Urbanc wygrał w Zakopanem i co? Wtedy też poznałeś po nim mentalność zwycięzcy? To powiedz mi gdzie jest teraz? Śmiech na sali.

    Po jednym dobrym fuksiarskim miejscu Ty już widzisz kogoś wielkiego , lepiej poczekać do minimum T4S.

  • Maciek5052 profesor
    KIBIC (*226.internetdsl.tpnet.pl),. (*232.adsl.inetia.pl)

    Ale nie możecie tego pojąc że podczas ustalania składu na Kussamo to właśnie Bachleda i Żyła prezentowali się najlepiej oprócz Małysza,Stocha,Rutka i Miętusa? Skład na Lillehammer jest taki sam dlatego że na skoczni Ruka nie było sprawiedliwych warunków wietrznych i tak naprawdę nadal nie wiadomo kto i jaką tak naprawdę ma formę wśród naszych , jeśli warunki pozwolą okaże się to dopiero w tym tygodniu. Jakby Żyła czy Bachleda prezentował się gorzej od Huli czy Kota to na pewno by nie pojechał na zawody , zrozumcie to!

  • pawelnr01 bywalec
    Łukaszek Rutkowski

    znów będzie się cieszył jak dziecko ,które otrzymało lizaka ,gdy zajmie 28 miejsce? Mam dość takich zawodników w kadrze.Niech popatrzą na Bodmera, ledwo kilka startów w PŚ i już drugie miejsce.Już widać u niego mentalność zwycięzcy(za parę lat może być wielki).A u nas...aaaaaaa zapomniałem , naszym trzeba dawać szanse...

    Ps.A Stoch, niech się na początek lądować nauczy.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(11298), 2009-12-01 16:35:24 ***

  • Maciek5052 profesor

    A wiadomo może coś na temat kadry B? Jest może gdzieś za granicą i trenuje?

    Czarnylis@

    no tak , brak śniegu jest niestety utrudnieniem , fakt może złe napisałem.

    A tak z innej beczki , wie ktoś może czy są plany modernizacji skoczni w Karpaczu? Bo jak tam byłem w sierpniu to jedyne co robili to pobierali opłatę za wejście na skocznie , a sama skocznia wygląda na lekko zaniedbaną , nie wspominając już o zeskoku:( Przecież odbywały się tam m.in. Mistrzostwa Polski itp.

  • czarnylis profesor
    @Ptaku

    "A wątpię że S.Hula , R. Śliż , M. Kot czy G.Miętus w kraju próżnują i nic nie robią , na pewno pracują nad formą i powinno być lepiej."

    @Ptaku nie wiem, czy w kraju sobie poskaczą. Z Podkarpacia, Tatr i Beskidów nie widzę, ale śniegu raczej nie ma, a siatki pewnie już na zeskoku leżą. Może ktoś ma bliżej na skocznie w Zakopanem, Wiśle i Szczyrku, i mógłby nam przedstawić aktualną sytuację na nich.

  • xxx doświadczony

    szczerze to jednak jestem troche rozczarowany po to w lato robili na sile ten limit 6-ciu zawodnikow ze chyba jednak dobrze bylo by go wykorzystac jakas rotacja byla by wskazana. zyla i bachleda nie pokazali nic nadzwyczajnego w kuusamo i raczej nie dają zadnych perspektyw na pkty w norwegii a tylko tego od tych juz doswiadczonych zawodnikow mozna oczekiwac. szkoda ze mając do konca grudnia az tyle miejsc w pś nie chcemy wykorzystac tego do ogrywania bardziej perspektywicznych zawodnikow od bachledy czy zyly.

  • Maciek5052 profesor

    To było do przewidzenia , Adam , Kamil , Rutek i Krzysio to na 100% skład pewnie do końca turnieju 4 skoczni a co do Bachledy i Żyły to jeśli nie poprawia się w Lillehammer (czyt. przy normalnych warunkach Bachleda nie zdobędzie punktów a Żyła nie przejdzie minimum kwalifikacji) to zmiana będzie raczej potrzebna. A wątpię że S.Hula , R. Śliż , M. Kot czy G.Miętus w kraju próżnują i nic nie robią , na pewno pracują nad formą i powinno być lepiej. Przydałoby się ich zabrać i wypróbować.

  • anonim
    DLA MNIE TO SKANDALICZNA DECYZJA !

    Pokazuje ona, że w Polsce chyba już wszędzie oprócz "kieszeni" rządzą układy. O ile jeszcze Bachleda zakwalifikował się chociaż do 50-ki (fuksem ale zawsze) to Żyła to nieporozumienie. Nie dość, że nie umie skakać to jeszcze nie umie się przed kamerą zachować - zamiast patrzeć do kamery lub na dziennikarza to on rozgląda się po okolicy albo mówi językiem obcym. Takim "skoczkom" dziękujemy! Czas na JUNIORÓW!

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl