PŚ w Klingenthal: Richard Freitag wygrywa trening

  • 2013-02-12 15:31

Richard Freitag wygrał pierwszą i jedyną serię treningową przed dzisiejszymi kwalifikacjami na skoczni w Klingenthal. Niemiec uzyskał aż 139m. Jeszcze dalej lądował Martin Koch, który uzyskał 141m, a trzecie miejsce zajął Rune Velta z wynikiem 134m ex aequo z Simonem Ammannem (132,5m).

Najlepszym z Polaków był Kamil Stoch, który osiągnął 130m, co dało mu 13. lokatę. Dawid Kubacki był 15. (124m), Piotr Żyła 24. (127m), Maciej Kot 32. (114,5m), a Krzysztof Miętus 42. (115m).

Dobrze zaprezentowali się również Michael Neumayer (133,5m i 5. lokata), Robert Kranjec (132m i 6. miejsce) oraz Daiki Ito (132m i 7. pozycja).

Ze swojego skoku w pierwszej serii treningowej po długim oczekiwaniu na górze skoczni zrezygnował Gregor Schlierenzauer.

Drugi trening po skoku Kaarelu Nurmsalu został odwołany z powodu bardzo silnych podmuchów wiatru. Kwalifikacje mają rozpocząć się zgodnie z planem, czyli o 15:15.

Wyniki na żywo będziecie mogli śledzić za pośrednictwem relacji LIVE FIS >>

lub nowej relacji Berkutschi >>

Wszystkich kibiców serdecznie zapraszamy do wspólnego komentowania skoków na naszym czacie ». Jednocześnie prosimy, by nie robić tego w komentarzach.

Wyniki I treningu w Klingenthal
Lp.NrZawodnikKrajOdl.Pkt.
1 53 FREITAG R. GER 139.0 97.4
2 39 KOCH M. AUT 141.0 91.2
3 55 AMMANN S. SUI 132.5 86.8
43 VELTA R. NOR 134.5 86.8
5 54 NEUMAYER M. GER 133.5 86.6
6 59 KRANJEC R. SLO 132.0 85.3
7 24 ITO D. JPN 132.0 83.9
8 51 LOITZL W. AUT 128.0 81.7
9 44 TAKEUCHI T. JPN 130.0 81.6
10 49 HVALA J. SLO 129.5 81.5
11 58 MATURA J. CZE 129.5 80.4
12 18 DESCOMBES V. FRA 137.0 80.2
13 60 STOCH K. POL 130.0 79.2
14 62 FREUND S. GER 127.0 77.5
15 33 KUBACKI D. POL 124.0 75.8
16 56 KOFLER A. AUT 127.0 74.7
17 52 PREVC P. SLO 126.5 74.0
18 22 ROSLIAKOV I. RUS 135.5 73.8
19 37 HAYBOECK M. AUT 128.5 73.4
20 63 BARDAL A. NOR 125.0 72.2
21 41 WANK A. GER 132.5 70.0
22 38 FETTNER M. AUT 128.5 69.9
23 17 WATASE Y. JPN 127.0 69.0
24 40 ZYLA P. POL 127.0 68.3
25 42 STJERNEN A. NOR 123.5 68.1
13 MORASSI A. ITA 130.5 68.1
27 29 SHIMIZU R. JPN 122.5 67.6
28 50 WELLINGER A. GER 123.5 66.8
29 31 KRAFT S. AUT 125.0 63.8
30 35 HLAVA L. CZE 123.5 63.3
31 10 ZUPANCIC M. SLO 130.5 62.8
32 26 ASIKAINEN L. FIN 118.0 61.1
47 KOT M. POL 114.5 61.1
34 32 SCHMITT M. GER 118.5 60.0
16 ROMASHOV A. RUS 120.5 60.0
36 34 KORNILOV D. RUS 119.5 58.2
37 48 VASSILIEV D. RUS 116.0 58.0
38 1 NURMSALU K. EST 126.0 57.6
39 30 COLLOREDO S. ITA 119.5 57.3
40 21 PUNGERTAR M. SLO 123.0 57.0
41 46 TEPES J. SLO 115.5 56.2
42 28 MIETUS K. POL 115.0 54.8
43 45 FANNEMEL A. NOR 116.5 53.9
44 6 KOIVURANTA A. FIN 117.0 53.6
45 23 KOUDELKA R. CZE 118.5 53.2
46 57 HILDE T. NOR 111.5 53.1
47 14 BRESADOLA D. ITA 121.0 52.9
48 20 FRENETTE P. USA 121.0 52.4
49 36 ZOGRAFSKI V. BUL 117.5 51.5
50 2 KANG C. KOR 123.5 46.9
51 15 KOBAYASHI J. JPN 114.5 46.8
52 7 JOHNSON A. USA 112.0 45.6
53 12 ELVERUM SO K. NOR 117.0 45.3
54 5 KAELIN P. SUI 115.5 44.8
55 25 KOZISEK C. CZE 108.0 44.0
56 27 GEIGER K. GER 105.5 42.0
57 19 MUOTKA O. FIN 112.5 41.9
58 8 KOROLEV A. KAZ 108.0 32.7
59 3 ZHAPAROV R. KAZ 107.5 31.6
60 11 MABBOUX A. FRA 107.0 31.1
61 4 VEREDYUK V. UKR 105.5 27.6
62 9 CHOI H. KOR 99.0 9.0
DNS 61 JACOBSEN A. NOR
DNS 64 SCHLIERENZ G. AUT

Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (24875) komentarze: (228)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Wtorkowe skoki Polaków w Klingenthal

    Miejsca Polaków w wtorkowym teningu:

    1.Kamil Stoch --.-.--.-- 13 miejsce
    2.Dawid Kubacki -...-.- 15
    3.Piotr Żyła ------------ 24
    4.Maciej Kot --.-.-.--.-- 32
    5.Krzysztof Miętus -...- 42


    Odległości Polaków w wtorkowym treningu:

    1.Kamil Stoch --.-.--.-- 130.0m - 79.2 pkt
    2.Dawid Kubacki -...-.- 124.0m - 75.8
    3.Piotr Żyła ------------ 127.0m - 68.3
    4.Maciej Kot --.-.-.--.-- 114.5m - 61.1
    5.Krzysztof Miętus -...- 115.0m - 54.8

    Wyniki z uwzględnieniem belki startowej i siły wiatru:

  • jozek_sibek profesor
    Zabraknie ich w wtorkowych kwalifikacjach

    Z 64 zawodników zgłoszonych do zawodów pierwszych 11 nie posiada pkt PŚ 2012/2013.

    Z 78 zawodników,którzy zdobyli pkt PŚ 2012/2013 do kwalifikacji nie przystąpi 25:

    Z najlepszej "10" PŚ - brak 0,z najlepszej "30" - brak 2,a z najlepszej "50" - brak 7 zawodników.

    Miejsce i pkt w PŚ 2012/2013:

    20.T.Morgenstern -.- 312 pkt
    30.N.Kasai ---.---.--- 143
    ------------
    40.M.Mechler -.-.-.-.-- 66
    43.G.Deschwanden--- 46
    47.D.Queck -----.----- 37
    48.M,Boyd-Clowes --- 27
    49.S.HULA --.--.-.--.-- 26
    -----------------
    56.A.Hajek ---.----.--- 15
    58.J.Janda --.--.-.--.-- 13
    60.M.Kraus --.--.--.--- 12
    61.J.ZIOBRO --.--.-.-- 11
    62.J.Happonen ----.---- 9
    62.V.Swensen --.-.--.-- 9
    64.A.ZNISZCZOŁ ---.-- 8
    64.K.Sakuyama -.-.-.-- 8
    64.O-M.Ingvaldsen ---- 8
    64.F.Bjerkeengen --.-.- 8
    64.F.Schoft ------.------ 8
    69.V.Larinto -----.------ 7
    69.L.Mueller -----.------ 7
    71.K.MURAŃKA -.-.-.-.- 6
    73.A-P.Roensen -.-.-.-- 4
    75.S.Grimsrud --------- 3
    77.H.Watenabe -.-.-.-.- 2
    77.A.Kaliniczenko -.-..- 2

  • jozek_sibek profesor
    Wystartują w kwalifikacjach - 20 konkurs PŚ w Klingenthal

    Do 20 zawodów PŚ 2012/2013 zgłosiło się 64 zawodników (53 z pkt PŚ 2012/2013):

    Ilość zgłoszonych zawodników do kwalifikacji,ilość z nich punktowało w PŚ 2012/2013 oraz miejsca w PŚ 2012/2013:

    1.Austria --.-.-.-- 7 - punktowało 7 (01 - 09 - 14 - 27 - 28 - 29 - 36)
    1.Niemcy -------- 7 - punktowało 7 (03 - 11 - 12 - 15 - 25 - 35 - 41)
    1.Norwegia --.--- 7 - punktowało 7 (02 - 04 - 08 - 21 - 23 - 24 - 75)
    4.Słowenia -..-..- 6 - punktowało 5 (06 - 13 - 16 - 19 - 50)
    5.POLSKA -.-..-.- 5 - punktowało 5 (05 - 18 - 26 - 34 - 39)
    5.Japonia ---.---- 5 - punktowało 5 (22 - 38 - 45 - 55 - 58)
    7.Czechy -------- 4 - punktowało 4 (07 - 32 - 44 - 46)
    7.Rosja ---------- 4 - punktowało 4 (17 - 33 - 50 - 57)
    9.Włochy -.-.-.-.- 3 - punktowało 3 (37 - 72 - 73)
    10.Finlandia ----- 3 - punktowało 2 (42 - 52)
    11.Szwajcaria ..- 2 - punktowało 1 (10)
    11.USA --.-.-.-.-- 2 - punktowało 1 (52)
    11.Francja --.-.-- 2 - punktowało 1 (54)
    14.Kazachstan -- 2
    14.Korea -.-.-.-.- 2
    16.Bułgaria -.-.-- 1 - punktowało 1 (31)
    17.Estonia ---.--- 1
    17.Ukraina -..-..- 1
    ============
    00.Kanada -.-.-.- nie startuje
    00.Słowacja --.-- nie startuje
    00.Szwecja -.-.-- nie startuje
    00.Grecja -.-.-.-- nie startuje

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2013-02-21 00:30:41 ***

  • jozek_sibek profesor
    Sytuacja przed 20 konkursem PŚ w Klingenthal

    Ranking WRL - stan na 12.02.2013 - po II konkursie lotów w Harrachovie.

    Polacy "55" rankingu WRL - po 19 konkursach PŚ:

    5.K.STOCH ------- 807 pkt
    12.M.KOT ----.---- 692
    27.P.ŻYŁA -.-.-.-.- 336
    30.D.KUBACKI -.- 318
    48.K.MIĘTUS -..-..- 93
    50.B.KŁUSEK ------ 84

    Rywale Polaków do "55" rankingu WRL:

    41.M.Pungertar ... 140
    42.J.Kobayashi ..- 134
    43.M.Schmitt ----- 124
    44.G.Deschwande.117
    45.T.Naglic -.-..-.- 109
    46.S.Kraft -.-.-.-.- 108
    47.M.Mechler -.-.- 100
    ---------------
    48.K.MIĘTUS -..-..- 93
    ---------------
    49.A.Koivuranta ..- 87
    -----------------
    50.B.KŁUSEK ------ 84
    -----------------
    51.K.Sakuyama -.- 83
    52.N.Mayer -------- 81
    52.I.Rosliakov -.-.- 81
    54.K.Geiger -.-..-.- 78
    55.B-E.Romoeren . 75

    Najbliżej "55" rankingu WRL

    56.R.Hrgota -.-.-.-- 62
    57.A.Romaszow -.- 61
    57.P.Frenette --.--- 61
    59.M.Boyd-Clowes..59
    60.K.Ito ------.----- 57
    60.J.Janda --------- 57
    62.S.Suzuki -.-.-.-- 54
    63.B.Sedlak -.-..-.- 53
    64.L.Asikainen -...- 50
    65.L.Mueller -.-..-.- 47
    66.M.Grigoli -.-.-.-- 45
    66.V.Descombes .- 45
    68.C.Kozisek ------ 44
    69.O.Muotka -.--.-- 40
    -------------------
    70.A.ZNISZCZOŁ - 39
    71.K.MURAŃKA -..- 32
    ---------------
    71.D.Zauner --.-.-- 32
    ------------
    73.S.Hula ---------- 26
    -----------
    74.A.Mabboux --.-- 25
    74.A.Hajek --.-.-.-- 25
    76.A.Morassi --.-.-- 21
    77.J.Happonen ....- 20
    78.V.Sklett --.-.-.-- 18
    78.J.Sinkovec -....- 18
    78.D.Judez --.-.-.-- 18
    81.N.Dezman -.-.-- 17
    82.J.Damjan --.-.-- 16
    83.A.Kaliniczenko . 15
    84.E.Chedal -.-..-.- 13
    85.M.Kraus -.-.-.-.- 12
    85.F.Yumoto ---.--- 12
    -----------------
    87.K.BIEGUN ------ 11
    87.J.ZIOBRO -..-..- 11

  • jozek_sibek profesor
    Sytuacja przed 20 konkursem PŚ w Klingenthal

    Ranking WRL - stan na 12.02.2013 - po II konkursie lotów w Harrachovie.

    Ilość zawodników w ,,55,, rankingu WRL - klasyfikacja po 19 kokonkursach PŚ:

    1.Niemcy -.-.-.- 9
    2.Austria ---.--- 8 - spadek o 1 zawodników w stosunku na koniec V periodu
    3.Norwegia ---- 7
    3.Japonia ------ 7
    5.Słowenia -.-.- 6
    5.POLSKA -.-.-- 6 - awans o 1 zawodnika
    7.Czechy -.-.-.- 3
    7.Rosja -.-.--.-- 3
    9.Szwajcaria ... 2
    10.Bułgaria ---- 1
    10.Włochy -....- 1
    10.Finlandia ...- 1
    10.Francja ----- 1

    Miejsca w "55" rankingu WRL:

    1.Niemcy --.-.-- 04 - 07 - 09 - 15 - 24 - 39 - 43 - 47 - 54
    2.Austria ------- 01 - 14 - 19 - 20 - 22 - 34 - 36 - 46
    3.Norwegia -...- 02 - 10 - 11 - 18 - 26 - 31 - 55
    3.Japonia -.-.-.- 13 - 23 - 25 - 33 - 35 - 42 - 51
    5.Słowenia --.-- 05 - 08 - 17 - 21 - 41 - 45
    5.POLSKA --.--- 05 - 12 - 27 - 30 - 48 - 50
    7.Czechy --.-.-- 16 - 29 - 40
    7.Rosja --.--.--- 28 - 36 - 52
    9.Szwajcaria ... 03 - 44
    10.Bułgaria ---- 32
    10.Włochy -....- 38
    10.Finlandia ...- 49
    10.Francja ----- 52

  • jozek_sibek profesor
    Sytuacja przed 20 konkursem PŚ w Klingenthal

    Ranking WRL - stan na 12.02.2013 - po II konkursie lotów w Harrachovie.

    Polacy w ,,55,, rankingu WRL - po 19 konkursach PŚ:

    5.K.Stoch -.-.-.- 807 pkt
    12.M.Kot -.-..-.- 692
    27.P.Żyła -.-.-.- 336
    30.D.Kubacki -- 318
    48.K.Mietus -....- 93
    50.B.Kłusek ----- 84

    Polacy poza ,,55,, rankingu WRL:

    70.A.Zniszczoł -- 39
    71.K.Murańka ..- 32
    73.S.Hula -.-.-.-- 26
    87.K.Biegun -.-.- 11
    87.J.Ziobro -.-.-- 11

  • jozek_sibek profesor
    Sytuacja po I konkursie

    Klasyfikacja FIS Team Tour 2013

    1 - konkurs drużynowy ...- 09.02.2013 - Willingen

    1.Słowenia --.-.-- 990.4 pkt
    2.Norwegia -...-.- 972.5
    3.Niemcy --.-.-.-- 963.7
    4.Austria ----.---- 958.6
    5.POLSKA --.--.-- 909.1
    6.Japonia -.-.-.-.- 890.4
    7.Czechy --.-.-.-- 827.1
    8.Rosja --.--.--.-- 786.7
    9.Włochy --.--.--- 359.2
    10.Szwajcaria --- 357.2
    11.Finlandia -..-.- 322.1
    12.Korea --.--.--- 237.6

    Klasyfikacja po I konkursie.

  • jozek_sibek profesor
    Tak było rok temu

    Klasyfikacja FIS Team Tour - sezon 2011/2012

    1.Willingen -.- konkurs drużynowy
    2.Willingen -.- konkurs indywidualny
    3.Oberstdorf - konkurs indywidualny
    4.Oberstdorf - konkurs drużynowy

    1.Austria -..-..-..- 976.3 + 482.7 + 865.1 + 731.8 = 3055.9 pkt
    2.Norwegia -..-..- 999.2 + 516.2 + 798.7 + 715.9 = 3030.0
    3.Słowenia --.-.-- 938.0 + 485.9 + 838.5 + 732.5 = 2994.9
    4.Niemcy --.-.-.-- 963.7 + 495.7 + 804.2 + 702.4 = 2966.0
    5.Czechy --.-.-.-- 902.0 + 487.1 + 835.3 + 668.0 = 2892.4
    6.Japonia -.-.-.-.- 961.8 + 516.7 + 818.4 + 581.2 = 2878.1
    7.POLSKA --.--.-- 900.2 + 461.0 + 778.7 + 659.7 = 2799.6
    8.Finlandia ---.--- 832.1 + 422.7 + 166.3 + 481.2 = 1902.3
    9.Rosja --.--.--.-- 369.2 + 444.6 + 516.1 + 532.3 = 1861.2
    10.Szwajcaria --- 378.1 + 316.0 + 429.2 + xxx.x = 1123.3
    11.Francja -...-..- xxx.x + xxx.x + 361.8 + 486.2 = 0848.0
    12.Kazachstan ... 268.3 + 067.6 + 000.0 + 340.6 = 0676.5
    13.Włochy -.-..-.- xxx.x + 214.5 + 162.4 + xxx.x = 0376.9
    14.Estonia -.-..-.- xxx.x + xxx.x + 158.2 + xxx.x = 0158.2
    15.Bułgaria -.....- xxx.x + 047.1 + xxx.x + xxx.x = 0047.1
    ----------------
    00.Kanada ---.--- xxx.x + 000.0 + 000.0 + xxx.x = 0000.0
    00.Ukraina --.-.-- xxx.x + 000.0 + xxx.x + xxx.x = 0000.0

    000.0 - odpadli w kwalifikacjach
    xxx.x - nie startowali

  • lipa16 bywalec

    i tak o to w ten sposób okazało się na stronie o skokach, że są tu wybitni znawcy sportu ;D Fajnie ;)
    Co do nożnej.. sport mojego życia, trenuję parę lat.. I ta młodzież co teraz jest to jest coś czego w życiu jeszcze nie widziałem na polskie warunki taki Milik, Kosecki, Łukasik i kilku innych to jest piękne ;D

  • Karp profesor
    DragonL

    Ze Swietą wygrała tylko 3 razy no ale też grała z nią najczęściej w okresach gdy to Kuzniecowa była w swojej najlepszej dyspozycji. Przegrywała z nią najczęściej po trzy-setówkach

    http://www.tenislive.pl /wta/mecz/svetlana-kuznetsova-VS-agnieszka-radwanska/french-open-paris-2012/

    (bez spacji)

  • Karp profesor
    marro

    A ja tam lubię popatrzeć na naszą zdolna młodzież najlepszą obecnie od kilkunastu lat w piłce. Tych meczów sparingowych (nie tow.) za Janasa czy Beenhakkera a nawet Smudy oglądać się nie dało- a teraz aż się chce.

    Dlatego nie zgadzam się z Bońkiem o ich zniesieniu

  • DragonL bywalec
    Karp

    ale ja nie twierdze, że Isia skończy kariere za 2-3 lata, absolutnie ! to nie Grzybowska, czy Nowak! jedynie mówie, że dojdą jej nowe rywalki, kóre moga być lepsze, ale to wiadomo nie jest pewne, tak jak typowałem że wielka tenisistka bęzie Agnes Szavey (Hun), a potem coś nie wyszło...

  • Karp profesor
    DragonL

    Całkowicie się nie zgadzam i twierdzę, że Iśka skończy karierę później niż Kvitova, Azarenka i Wożniacka

    Natomiast ja typowałem, że Robson wygra z Kvitovą która jest astmatyczką przy temperaturze ponad 30 st. 6:2, 6:1. Oj dużo wody upłynie w Tamizie kiedy będzie miała okazję przeskoczyć Agę w rankingu

  • marro profesor
    @Karp

    Ale to tylko mecz sparingowy, nawet nie towarzyski, wolę Fornalika od Smudy, ale jeszcze nie ogarnął naszych gwiazdek w reprezentacji szczególnie tych z BVB.

  • DragonL bywalec
    dejw

    Cetkovska, Azarenka, Kuznetsove to napewno z nimi nie lubi grać i nie zależnie od rankingu, czasem tak jest że jacyś gracze nie lubią ze soba grac i czesto przegrywaja mimo , że dominuja w rankingu.

  • Karp profesor
    marro

    Prawda jest taka, że mecze z naszymi młodymi ligowcami ostatnio są lepszymi widowiskami niż mecze pierwszej reprezentacji.

    Nie dodaje tego meczu ponieważ uważam, że przez 20 minut graliśmy najlepiej za Fornalika a ja oczy przecierałem ze zdumienia bo przypominali chłopaki Hiszpanów

  • DragonL bywalec
    Karp

    to Kvitova zepsuła ten macz, a że Robson nie wykorzystała wszystkich swoich moż;iwości? podobnie Keys, to młode zawodniczki - poziom moim zdaniem nie gorszy niż Radwańka, a sa dużo młodsze i mniej doświadczone... daj im 2-3 lata i zobaczysz;) miom zdaniem za te 2-3 lata będą wyżej od Agi,Isia ma osttania szanse 2-3 lata, a potem bedzie za póxno m- z uwagi na wiek w kobiecym tenisie też, a Isia to nie Graff czy Williams, czy Seles niestety...

  • dejw profesor
    DragonL

    Tylko że on tak powiedział ;) Jakoś w zeszłym sezonie :)
    Choć wiadomo że raczej dla żartu ;) Btw, Novak to chyba największy "kabareciarz" z wszystkich tenisistów (no może zaraz po Bahramim ;)

    A co do Janowicza, to jemu też niestety zdarzają się mecze pełne błędów. Ale na szczęście jest ich już coraz mniej :)

  • Karp profesor
    DragonL

    A ja robię sobie ranking najbrzydszych spektakli sportowych w tym roku
    Na razie na tej liście mam mecz tenisowy na AO Kvitovej z Robson, mecz Polaków z Irlandczykami i niestety konkursy w Wiśle i drugi w Sapporo

    A co do tych młodych twarzy to mają dziewczyny potencjał ale na razie jeszcze nie aż taki jak wielka czwórka. Robson obecnie jest w katastrofalnej formie. Ja zaliczyłbym do tego grona potentatek jeszcze 17-letnią Keys

  • DragonL bywalec
    dejw

    z tym Djokovicem to przegiąłeś, co najwyżej mógłby ja spariodiować, jak Marie czy Jelenę czy inne;)
    Ale Serena ma serwis koło 200 km/h, prwie jak Federer i pewnie jakby grała z facetami to by cos tam ugrała. Jednak patrząc na meski tenis to kobiety nie miałby najmniejszych szans. jedynie widze tu Serene. Taka Azarenka, przy tylu błędach mogę sie założyć że nawet z Janowiczem by nie ugrała gema;)

  • dejw profesor
    DragonL

    Serena to też trochę inna kategoria. Ona, jak tylko jej się chce grać (a czasami widać że wybitnie jej się nie chce) i nie ma kontuzji - jest nie do pokonania przez żadną tenisistkę. Mało tego: sam Djokovic mówił że miałby wtedy problem żeby ją pokonać ;)

    A co do Agi to jest jeszcze jedna rywalka z którą nie znosi grać: to Czeszka Petra Cetkovska (grała z nią chyba 4 razy i wszystkie mecze przegrała)

  • DragonL bywalec

    ale jak patrze jak graja te nowe twarze z Usa i Angli to czuje, że wkrótce będzie zmiana: Stephens (Usa), Robson (GBR), Hampton(USA), Watson (GBR). Któraś z nich bedzie na pewno gwiazdą.

  • Karp profesor

    Z taką forma jaką obecnie Isia prezentuje to do półfinału powinna teraz dojść tam jest Azarenka.

    To symboliczne miejsce bo przed rokiem też w półfinale skończyła się ich przyjaźń

    Li nie gra a Serena dopiero w finale...

  • DragonL bywalec
    dejw

    Szarapowa jak popełnia błędy to jest spokojnie do pokonania. Isi nie leży wybitnie Azarenka, jak wiekszości tenisistek, mimo , że przy jej błedach, aż zal że inne tenisistki tego nie wykorzystuja. No i oczywiście zawsze Na Li. Dalej: Serena Williams. Reszta wszystkie tenisistki sa już w zasiegu Agi.

  • dejw profesor
    Karp

    To są właśnie uroki tenisa. Można grać genialny mecz, a przegrać bo rywal /ka gra jeszcze lepiej. (przykłady, Wawrinka-Djokovic z tego sezonu AO, albo kosmiczny mecz Tipsarevica z Ferrerem podczas ubiegłorocznego US Open)

  • dejw profesor
    DragonL

    Szarapowa to myślałem, że jest w rewelacyjnej formie, bo w każdej rundzie do ćwierćfinału po prostu zmiatała rywalki z kortu. Fakt że nie były one może z tej górnej półki, ale jej wyniki robiły wrażenie. No, ale z Li to już ona została "zdmuchnięta" ;)
    I bardzo dobrze, nie znoszę jej, tak samo jak Azarenki :)
    I to nie z powodu topornego, wybitnie siłowego i mało urozmaiconego tenisa, ale przede wszystkim za te potworne jęki na korcie (A Azarenkę to jeszcze za niektóre "taktowne" zachowania) To powinno być zakazane..

  • Karp profesor
    dejw

    Przede wszystkim te 4 rundy na Garrosie i Us Open rażą i trzeba je poprawić. Szkoda Garrosa sprzed roku bo tam była w formie jeszcze lepszej niż na Wimbledonie ale trafiła na Kuzniecową która zagrała akurat wtedy najlepszy mecz od 3 lat

    A Szarapowa dobre turnieje przeplata słabszymi i widzę, że obecnie w Doha jak na pierwszą rundę się męczy

  • dejw profesor
    Karp

    Z tymi największymi sobie jeszcze nie radzi (choć w tamtym roku pokonała Sharapovą w finale dużego turnieju w Miami), ale już z taką Li to jak jest w formie to wygrywa ( w tym sezonie wygrała z nią w Sydney). Szkoda że w AO była już od niej gorsza..
    Ale liczę że w tym roku co najmniej jeden półfinał Wielkiego Szlema osiągnie (najlepiej by było w Wimbledonie, tam broni dużo punktów ;)

  • Karp profesor

    Ciekawe co w planach mają inne ekipy na Oberstdorf...

    Słoweńcy zawitają pewnie normalnie bo ich mamut napędza jeszcze bardziej. Gregor też powinien być, pewnie i Niemcy u siebie wystąpią...

  • DragonL bywalec
    dejw

    Isia była w formie i Szarapowa by tez pokonała ale kto mógł przypuszczać , że Na li tak złapie forme (W Sydney ja Aga pokonła, z problemami ale jadnak) Po tym meczu byłem pewny, że bedzie finał dla Isi, bo Na Li była najgroźniejsza. Swija droga, przecietna Azarenka z milionami błędów jest nr 1 w kobiecym tenisie, niestety to świadczy o poziomie damskiego tenisa. Serena williams kontuzjowana nie mogła nic osiągnąć, pomogła jedynie koleżance z USA zdolnej juniorce...

  • anonim
    Maciek i Piotrek

    Maciej Kot i Piotr Żyła powinni przyjechać do kraju, trochę potrenować w Zakopanem i wypocząć. Wiadomo, że stracą pkt., ale za to na MŚ będą gotowi. :)

  • dejw profesor
    lipa16

    Zgadzam się.
    A Aga, po finale Wimbledonu zaczęła grać dużo słabiej, początek tej serii miał miejsce niestety na IO. Do naprawdę dobrej formy wróciła dopiero na ostatni turniej w roku - turniej mistrzyń.

  • lipa16 bywalec

    To nie był po prostu turniej Agnieszki i polskich siatkarzy.. Siatkarze ewidentnie byli bez świeżości, zawziętości iwgl. a Agnieszka? tu raczej presja oraz nacisk kibiców na coś co i tak było mało prawdopodobne..

  • dejw profesor
    Alexia

    Jak pisałem - w przypadku siatkarzy to było uzasadnione ich występami w całym sezonie. Dlaczego niby mieliby ukrywać że nie są kandydatami do złota, skoro w wielkim stylu wygrali Ligę Światową, której finał odbył się tuż przed Igrzyskami?

    Radwańska to inna bajka, w jej przypadku żądanie medalu było trochę niepoważne. Choć po finalistce Wimbledonu na pewno można było oczekiwać dużo lepszego wyniku (sam typowałem ćwierćfinał)

  • lili stały bywalec
    @skoczek

    Widzę, że jeden z niewielu mądrych w tych facebookowych oskarżeniach:p

    Piszecie jakby Kot i Żyła nic innego nierobili tylko gwiazdorzyli na fb i treningi przez to zaniedbywali. A oni dadzą ok.2 postów dziennie w wolny czasie, bo przecież do nocy nie będą trenować. Zgadzam się z Xellosem, że to.brak świeżości anie fb

  • dejw profesor

    Odnośnie Janowicza to się zgodzę. Za szybko zrobili z niego gwiazdę. Choć sam uważam że on w tenisie może jeszcze namieszać, nie jest to kandydat do najściślejszej czołówki, ale do TOP15 to już jak najbardziej (a to w męskim tenisie już bardzo dobry wynik)
    Choć w tym sezonie już osiągnął niezły rezultat - 3 runda AO, w niej przegrał z późniejszym ćwierćfinalistą. Jego ostatniego meczu nie widziałem, pewnie mu po prostu nie wyszedł

  • dejw profesor
    Alexia

    Jeszcze odnośnie siatkarzy
    Moim zdaniem przegrana na IO przez siatkarze to nie był efekt "pompowania balonu". Stawianie Polaków w gronie głównych faworytów do medali (nawet złotego) to było zwykłe stwierdzenie faktu, skoro przez cały sezon grali kapitalnie, regularnie ogrywali najlepszych. Myślę że tam zawiodło przygotowanie fizyczne, nasi zawodnicy byli po prostu przemęczeni całym sezonem, brakowało świeżości.

  • lipa16 bywalec

    Nie przesadzajcie z tym, że fejsbuk zmienił nam skoczków.. Maciek potrenuje spokojnie przed mistrzostwami i będzie wszystko grało.. Dawid powróci zza światów, Kamil skacze regularnie( dziś skok w kwalifikacjach olał), Krzysiek jakoś dziwacznie się wybił, a Piotrek? z nim to nigdy nie wiadomo ;D Swoją drogą bardzie czekam na sobotę niż na środę ;D

  • anonim
    Pavel

    To akurat nie przez facebooka go wywalili tylko przez własną głupotę. Nie musiał nic pisać przecież nikt go nie zmusza. jeżeli ktoś jest debi.lem to nim pozostanie i bez facebooka

  • PGr doświadczony
    może wszystko planowo...

    Te słabe skoki mogą być spowodowane cyklem przygotowań do MŚ. Po ciężkich treningach "brak czucia" i mały spadek formy...
    Teraz przyjdzie czas na lekki trening, regeneracje, "relaks"...
    Na te ostatnie wyniki trzeba brać poprawkę, podczas MŚ może nie być tak źle jak to teraz wygląda.

  • Alexia bywalec

    Emil, różnie to wpływa na ludzi ;)

    Piotr186n, Igłą Szyte było prowadzone od początku Ligi Światowej. Przegrana była spowodowana "dmuchaniem balona" przez media. Ale przede wszystkim siatkarze uwierzyli w to, że mogą wygrać, a przejście przez fazę grupową będzie dla nich pestką. To spowodowało tę porażkę ;( Myślę, że w tym roku będzie już tak jak ostatnio, czyli kolejne medale ;)

  • anonim

    Jeżeli wam się nie podoba facebook to się tam nie rejestrujcie i będzie ok. Nie wiem co wy chcecie od skoczków to ich sprawa co robią poza treningami a wy to sobie możecie jedynie poszczekac tak jak to robicie w tej chwili.

  • EmiI profesor

    @Alexia. Może tak być, ale jak komuś się chce uczyć to i tak się uczyć nie będzie, a brak facebooka może jedynie zmusić kogoś do większej inwencji w wymyślaniu alternatywy dla nauki :P

    @pavel No cóż, kandydat do nagrody Darwina :D

  • dejw profesor

    Można już teraz ogłosić powrót Dawida do formy z Engelbergu. Choć wydaje mi się że już nie kieruje wybicia aż tak bardzo do góry, chyba nauczył się też lepiej wykorzystywać wiatr pod narty. Co ciekawe - skacze w tym samym kombinezonie co na początku sezonu.

    Kamil miał trochę pecha do warunków, choć skok i tak był zepsuty, on jednak kwalifikować się nie musiał, więc nie ma co narzekać

    Maciek.... Panikować może jeszcze nie trzeba, ale jest to jednak już 5 z rzędu nieudany skok. Jakby się uprzeć to można też się przyczepić do jego wyników w Harrachovie, gdzie skakał o wiele gorzej niż na treningach. Coś najwyraźniej się zacięło. Oby jutro było lepiej..

    Piotrek potwierdza że jest nierówny, niezły skok na treningu, w kwalifikacjach słaby. Jutro musi dać z siebie wszystko żeby zdobyć w ogóle jakieś punkty

    Krzysiek - dwa słabe skoki. Raczej bez szans na punkty jutro.

  • Alexia bywalec
    Emil

    Facebook może mieć wpływ na oceny w szkole. Ludzie siedzą przed monitorem pisząc ze znajomymi zapominając o szkole i nauce ;) Ale jestem przekonana, że nie wpłynął on na skoki Maćka i Piotrka. To jest głupota wymyślona przez kogoś, kto chce robić sensacje z niczego ;)
    Nie wiem, czy ktoś śledzi Igłą Szyte Krzysztofa Ignaczaka, siatkarza, ale on też pisał w wolnym czasie, robił filmiki dla fanów i jakoś negatywnie nie wpłynęło na jego grę. Nadal jest i będzie naszym najlepszym libero :)

  • anonim
    Schlieri2013

    Ten twój Gregor to jest ale zasrany. Przestan się nim tak fascynować. Żadna dziewczyna cie nie będzie chciała bo zachowujesz się jak ge.j i nie obrażaj się ale mógłbyś się wreszcie uspokoić.

  • EmiI profesor

    A mam pytanie. Czy facebook wpłynął negatywnie na wasze życie, nie wiem wyrzucili was z roboty czy osiągaliście w niej lub w szkole gorsze wyniki że tak się wypowiadacie na temat wpływu FB na formę?

  • Alexia bywalec

    Nie można powiedzieć, że ich forma jest tragiczna. Jak narazie mamy dwóch zawodników, Kamila i Dawida, którzy pokazują, że są w dobrej formie. Na początku to była tragedia. Nikt nie skakał solidnie i daleko. Tak naprawdę jedynie Dawid ciułał jakieś punkty. Może była to wina kombinezonów, ale one nie są podstawą dobrych skoków, tylko forma i doświadczenie.

  • Xellos profesor
    Stoch skoczył byle jak bo ma kwalifikacje zapewnioną

    ale Kot na pewno dał z siebie wszystko, szczególnie po ostatniej wpadce z Willingen

    Przecież nie skakał celowo słabo skoro jest tak daleko, to równie dobrze mógłby nie wejść. Moim zdaniem skoczył to co umie i niestety w tej chwili tak to wygląda...

    Nie wiem czemu więc te starty służą, ani Kot ani Żyła nic się nie poprawiają. Dawno powinien być odpoczynek i trening.

    Tylko Kubacki i Stoch są w stanie duże pkt. zebrać.

  • Ponurzyca weteran

    Wygląda na to, że tylko Dawid się wyspał dzisiaj, reszta składu porównywalnie. Kruczek musi im powiedzieć kilka mocnych, żołnierskich słów...
    Ciężko będzie z Japońcami zawalczyć o... 5 miejsce na MŚ, pesymistycznie (lub/i optymistycznie) to może się na 8 miejscu skończyć.
    Z niespodzianek to
    Velta się nie złapał, Frenette także.
    Wasiliew w porównaniu do Willingen na plus

  • metalfan stały bywalec

    Stoch to zepsuł skok już na progu, warunki słabe, ale tak czy siak do 130 przy naprawde udanym wybiciu powinien uzyskać, bo faza lotu nienaganna jak to mawia nieSzczęsny. To taka skocznia, że od razu widac po wyjściu z progu kto psuje skok, nie ma radości z oglądania w ogóle

  • TheWolf doświadczony
    Schlieri2013

    To tylko kwalifikacje, on ma już zapewniony występ, więc mogł tak na luzie skoczyć, jeszcze podobno kręciło na progu dość mocno więć nie dziwie się odległośći ale nie ma się co martwić, po za tym skakał na swoim treningowym sprzęcie więc spokojnie, a co do gregora to i tak ma kulę więc nie będę na to patrzył ale predazzo to już większe szambo.

  • MrX bywalec
    @autor: grzymo (*132.neoplus.adsl.tpnet.pl), 12 lutego 2013, 16:18

    bez przesady! Nie mowie ze Facebook jest czyms swietnym, ale szukac winny w Facebooku to parodia! Schlieri ma wiecij niz tylko stronke na Facebooku a i tak potrafi skakac!

  • DragonL bywalec

    to co da sie zauważyć od kilku konkursów, to że słabiej skaczą Żyła i Kot, Mietus chyba swój poziom, óruje Kubacki, Stch wydaje mi sie że też dobrze. Ogólnie to średnio to wygląda drużynowo...

  • Alexia bywalec

    Teraz naprawdę zaczynają mnie niepokoić skoki Maćka. Miałam nadzieję, że skoki w Harrachovie (te późniejsze) i w Willingen (tak naprawdę nie miał kiedy się wykazać) są przypadkowe i zaraz powrócą do normy... Jednak dzisiaj widać ewidentny spadek formy i wcześniejsze skoki już to zwiastowały. Oby na MŚ zdążył powrócić do formy jaką prezentował na początku roku, bo nasza reprezentacja w składzie Kamil, Maciek, Dawid + np. Piotrek mogłaby osiągnąć bardzo dobre miejsce.

  • Xellos profesor
    Kot...

    ojoj niedobrze to wygląda

    Jak już ktoś pisał Kot i Żyła forma pikuje w dół.

    Z drugiej strony jest Hula i Miętus, którzy nic nie pokazują więcej niż ci powyżsi.

    Kruczek zamiast natychmiast wycofać chociaż Kota, to po co on tu przyjechał. Mógł już w spokoju trenować i odpoczywać.

  • marro profesor

    5 mamy w jutrzejszym konkursie, wiec jest szansa na 4 w 30. A kto ocenia szanse w MŚ na podstawie dzisiejszych skoków ten krótko interesuje sie tym sportem. Polacy po Klingenthal dopiero zaczną przygotowania do MŚ i w tym czasie dużo może sie zmienic.

  • anonim
    Gdzie Ci Norwegowie?

    Velta tragicznie... może i jutro nei wejdzie
    Stjoernen to zawodnik nieznany
    Fannemel zgubił formę

  • Pavel profesor
    @DragonL

    Nurmsalu póki co był słabym kombinatorem, dobrze skakał, ale w biegu tracił nawet kilkadziesiąt pozycji.

  • Stinger profesor
    korus

    Możliwę ale zobaczymy jeszcze jak jutro będzie.


    marro

    Dla Miętusa dzisiejsze skoki też są ważne, jeżeli okaże się że Hula jako przedskoczek skacze lepiej to Miętus może nie pojechać na MŚ a on chyba tego nie chce ... fakt że plan minimum wykonał i brawo za to ale on walczy o coś więcej niż tylko punkty PŚ.

  • Stinger profesor

    Miętus wszedł ale ledwo i on jest w formie? No nie wiem czy nie lepszy Hula ... trzeba będzie brać chyba szóstkę na MŚ i tak w treningach sprawdzić kto lepszy bo nic z takiego czegoś jak jest teraz nie będzie.

  • M_B profesor
    @metalzul

    W kombinacji to on w sumie niezależnie od skoczni błyszczał :).

    Ale szczerze to nie pamiętałem gdzie on ten kontynental w kombinacji swój wygrał, no ale to tylko pokazuje, że to miejsce mu pasuje :).

  • kali96 początkujący

    http://www.meczenazywo.tv/Eurosport_na_zywo_15
    Tu macie link do transmisji z kwalifikacji.

  • Stinger profesor
    M_B

    No i dobrze że Kaarel sobie jakoś radzi. Może nawet jutro zapunktuje. Kibicuję właśnie tym słabszym skoczkom jak Nurmsalu, Mackenzie czy Szwajcarzy bo nie skaczą źle i są wstanie zdobywać punkty co konkurs nawet.

  • anonim
    na początku myślałem

    że to kamera tak pokazała skok Nurmsalu, że wyglądał dobrze, ale jak się później okazało, to rzeczywiście był dobry, daleki skok

  • gina profesor
    stochomanka

    to głosowanie jest bez sensu - można kliknąć 1000 raz z rzędu i tej samej osobie przybędzie 1000 głosów. Co to za dziadowski portal?

  • anonim

    ostatnio ładnie skacze Vincent Decombes Savoie cztery razy punktował w ostatnich kwalifikacjach 5,w treningu w willingen 140m,teraz w treningu 12(137m) Brawo oby tak dalej.

  • dejw profesor

    Z tym pajacowaniem Piotrka to trochę przesadzasz, on ma po prostu taki styl bycia. I mi on nie przeszkadza.
    Co do jego formy.. No jest nierówna to fakt. Ale mimo to punktował w końcu 12 razy z rzędu..

    @stochomanka
    Przestań w końcu spamować tymi kretyńskimi plebiscytami. Ulży Ci to jak jakiś skoczek w nim wygra? Fajnie, głosuj sobie, ale nie namawiaj na siłę innych użytkowników do tego.

  • Zwei doświadczony
    autor: stochomanka

    lepiej nie, jeszcze bardziej mu odbije i będzie robił z siebie pajaca, a nie skakał dobrze. dobre wyniki w tym roku zawdzięcza głównie tym, że lubi bądź zna dobrze skocznie w Vikersund, Wiśle i Zakopanem.

  • Zwei doświadczony

    "ale za czasów adama"
    to były czasy Adama, teraz mamy inne czasy. Nie można żyć przeszłością cały czas. Nie wiem jak to jest, ale innowacje w skokach są zatwierdzane przez całą radę FIS, a nie samego Hofera.

  • TheWolf doświadczony
    Zwei

    1. to napisałem jeszcze przed odwołaniem, bo nie wiedziałem czy jest odwołany.
    2.Hofer i Tepes zawsze jaką złe warunki odwołuja a jak są dobre to też odwołują, nie wiem dokładnie gdzie kręci ale za czasów adama to taki wiatr nikomu nie przeszkadzał, tylko walczyli a nie wystarczy 3m/s i już przerwy są, nie wiem ile tam kręci ale gdyby było już ponad 10m/s to już inaczej mogę mówić.

  • TheWolf doświadczony

    i znowu przerwa, 1 skoczył i czekanie 10 minut czyli jak obliczymy 64 * 10 = 640 minut czyli przy 60 minutach = 1 godzina znaczy że kwalifikacje dopiero za 10 godzin i 40 minut więc spokojnie możemy oglądnąć film wyjść z psem na dwór, i o północy zaczną sie kwalifikacje kiedy inni będą spać, a fani na spokojnie oglądną kwalifikacji
    Thanks you Hofer and Tepes.

  • MrX bywalec
    @autor: kubek (*952.cdma.centertel.pl), 12 lutego 2013, 14:31

    o medalu to juz mozesz teraz zapomniec. Inne druzyny sobie spokojnie potrenowaly i sa daleko przed Polska. Na Medal nie ma szans. bylo za duzo nie potrzebnego ciagania w sezonie. Zapamietaj sobie ten komentarz :-)

  • anonim

    Kubacki potwierdza ze Willingen to nie przypadek, wiec mamy czwartego na druzynowke a na ta chwile drugiego. Mysle, ze Kot odzyska fotme po treningu w szczyrku, Piotrek tez sie poprawi i bedziemy walczyc o medal. zapamietajcie sobie ten komentarz

  • asd weteran

    Dobrze Kamil - w treningowym kombinezonie, po 10 minutach czekania na skok - widać, że ta skocznia jest "pod niego" i jeżeli warunki nie przeszkodzą, to powinno być jutro pięknie :).

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl