PŚ w Oslo: Karl Geiger wygrywa kwalifikacje

  • 2013-03-16 20:19

Kwalifikacje do jutrzejszego konkursu PŚ na Holmenkollbakken zdominował Karl Geiger, oddając skok o długości 130m. W pierwszej "10" znalazło się dziś dwóch Polaków.

Na drugiej pozycji dzisiejsze kwalifikacje zakończył Jan Matura (128,5m), a trzeci był Wolfgang Loitzl (127m).

Tuż za podium uplasował się skoczek z Wisły, Piotr Żyła (125,5m). Piątą pozycję podczas kwalifikacji wywalczył Taku Takeuchi (123m), a szósty był dziś Maciej Kot (124,5m). Na kolejnych miejscach znaleźli się: Kaarel Nurmsalu (126m), Andraz Pograjc (128m) i Andreas Wellinger (123m). Na 10. miejscu dzisiejsze kwalifikacje zakończył Daiki Ito (125m).

Reszta polskich skoczków również oddała dobre skoki. Krzysztof Miętus zajął 16. miejsce (121m), a Dawid Kubacki 25. (119m). Obaj wywalczyli kwalifikacje do jutrzejszego konkursu na Holmenkollbakken. Najgorzej spisał się Stefan Hula, który po oddaniu skoku o długości 119,5m niestety został zdyskwalifikowany i nie zobaczymy go w jutrzejszych zawodach.

Na belce startowej nie zasiadł dziś Kamil Stoch. Z pośród zawodników z pierwszej "10" Pucharu Świata najlepszy skok oddał dzisiaj Richard Freitag (129m).

Wyniki serii kwalifikacyjnej
LpBibZawodnikKrajOdlNota
1 30 GEIGER K. GER 130.0 128.7
2 53 MATURA J. CZE 128.5 128.0
3 52 LOITZL W. AUT 127.0 125.9
4 44 ZYLA P. POL 125.5 121.8
5 47 TAKEUCHI T. JPN 123.0 121.6
6 49 KOT M. POL 124.5 121.4
7 14 NURMSALU K. EST 126.0 120.4
8 12 POGRAJC A. SLO 128.0 119.6
9 48 WELLINGER A. GER 123.5 119.3
10 23 HAJEK A. CZE 123.0 118.8
42 ITO D. JPN 125.0 118.8
12 18 ELVERUM SO K. NOR 123.0 118.4
13 51 KOFLER A. AUT 123.0 117.3
14 36 ZOGRAFSKI V. BUL 123.0 117.2
15 22 ROSLIAKOV I. RUS 123.0 115.8
16 31 MIETUS K. POL 121.0 115.4
17 39 FETTNER M. AUT 120.5 114.6
18 35 KORNILOV D. RUS 122.5 113.3
19 16 ROMASHOV A. RUS 122.5 112.8
27 DESCHWANDE G. SUI 120.5 112.8
21 46 VASSILIEV D. RUS 122.0 112.6
22 29 SHIMIZU R. JPN 121.0 111.9
23 26 PUNGERTAR M. SLO 119.5 111.1
24 28 DESCOMBES V. FRA 119.0 110.9
25 33 KUBACKI D. POL 119.0 110.7
26 43 WANK A. GER 120.5 110.4
27 41 VELTA R. NOR 119.5 109.8
28 45 STJERNEN A. NOR 116.5 109.1
29 10 DELLASEGA R. ITA 120.0 107.3
30 11 KAELIN P. SUI 120.0 106.5
21 WATASE Y. JPN 120.0 106.5
32 38 KRAFT S. AUT 117.0 106.1
33 24 QUECK D. GER 117.0 105.5
34 17 KOBAYASHI J. JPN 117.5 104.7
35 37 KOCH M. AUT 115.5 104.6
36 34 HLAVA L. CZE 113.5 103.2
37 25 KOUDELKA R. CZE 114.5 102.6
38 2 SEMENIC A. SLO 114.0 102.1
39 40 KASAI N. JPN 115.5 101.5
40 13 ROENSEN A. NOR 118.0 101.4
41 8 BENEDIK M. SLO 114.0 99.5
42 15 MORASSI A. ITA 116.5 99.0
43 19 FRENETTE P. USA 115.0 97.8
44 32 COLLOREDO S. ITA 112.0 96.4
45 1 NORDIN C. SWE 114.0 94.9
46 4 JOHNSON A. USA 113.0 94.8
47 3 GRIGOLI M. SUI 113.5 94.3
48 50 TEPES J. SLO 112.5 91.6
49 9 KANG C. KOR 111.5 89.2
50 7 CHOI H. KOR 111.0 88.2
51 5 LAMY CHAPP R. FRA 110.0 87.9
52 6 MITZ A. SWE 107.0 80.7
DQ 20 HULA S. POL
DNS 56 NEUMAYER M. GER
DNS 61 STOCH K. POL

FOTORELACJA


Magdalena Lupa, źródło: Informacja własna
oglądalność: (20269) komentarze: (114)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Przegrani w sobotnich kwalifikacjach w Oslo

    Ilość zawodników danego kraju,którzy odpadli w kwalifikacjach:

    2 - Włochy (2 pkt PŚ)
    2 - Słowenia (1 pkt PŚ)
    2 - USA (1 z pkt PŚ)
    2 - Korea
    2 - Szwecja
    1 - POLSKA (1 pkt PŚ)
    1 - Szwajcaria
    1 - Francja
    =======
    13 zawodników (5 z pkt PŚ + 8 bez pkt PŚ)

  • jozek_sibek profesor
    Układ sił po kwalifikacjach PŚ w Oslo

    Po nazwie państw - ilość zawodników w konkursie,następnie zawodnicy z ,,10,, PŚ (zapewniony awans w konkursie), po + miejsca zawodników w sobotnich kwalifikacjach (zawodnicy,którzy musieli kwalifikować się do konkursu):

    1.Norwegia --.--- 7 = 3 + (12 - 27 - 28 - 40)
    1.Niemcy -------- 7 = 3 + (01 - 09 - 26 - 33)
    3.Austria --.-.-.-- 6 = 1 + (03 - 13 - 17 - 32 - 35)
    3.Japonia ---.---- 6 = 0 + (05 - 10 - 22 - 30 - 34 - 39)
    5.POLSKA -.-..-.- 5 = 1 + (04 - 06 - 16 - 25)
    6.Słowenia -..-..- 5 = 2 + (08 - 23 - 38)
    7.Czechy -------- 4 = 0 + (02 - 10 - 36 - 37)
    7.Rosja ---------- 4 = 0 + (15 - 18 - 19 - 21)
    9.Szwajcaria ---- 2 = 0 + (19 - 30)
    10.Francja --.-.-- 1 = 0 + (24)
    10.Bułgaria -.-.-- 1 = 0 + (14)
    10.Estonia ---.--- 1 = 0 + (07
    13.Włochy ---.--- 1 = 0 + (29)

  • jozek_sibek profesor
    Zabraknie ich w niedzielnym konkursie PŚ w Oslo

    Z 50 zawodników zgłoszonych do konkursu,pierwszych 3 nie posiada pkt PŚ 2012/2013.

    Z 81 zawodników,którzy zdobyli pkt PŚ 2012/2013 do konkursu nie przystąpi 34 zawodników.

    Z najlepszej "10" PŚ - brak 0,z najlepszej "30" - brak 5,a z najlepszej "50" - brak 11 zawodników.

    Miejsce i pkt w PŚ 2012/2013:

    12.S.Ammann --.-.-- 553 pkt
    14.J.Hvala ----------- 480
    16.J.Tepes ---.---.--- 431 - odpadł w kwalifikacjach
    22.T.Morgenstern -.- 312
    23.A.Fannemel --.--- 289
    ------------
    33.M.Hayboeck -.-.-- 161
    37.S.Colloredo ---.-- 106 - odpadł w kwalifikacjach
    39.M.Schmitt --.-.--.-- 98
    42.M.Mechler -.-.-.-.-- 66
    45.L.Asikainen ---.-.-- 50
    46.C.Kozisek -.-.-.-.-- 46
    ---------------
    53.S.HULA --.--.-.--.-- 28 - odpadł w kwalifikacjach
    54.M.Boyd-Clowes --- 27
    55.O.Muotka ----.----- 21
    55.P.Frenete ----.----- 21 - odpadł w kwalifikacjach
    60.J.Janda --.--.-.--.-- 13
    61.A.Morassi ---.--.--- 12 - odpadł w kwalifikacjach
    61.M.Kraus --.--.--.--- 12
    63.J.ZIOBRO --.--.-.-- 11
    65.J.Happonen ----.---- 9
    65.V.Swensen --.-.--.-- 9
    67.F.Bjerkeengen -..-.- 8
    67.O-M.Ingvaldsen ---- 8
    67.F.Schoft ------.------ 8
    67.A.ZNISZCZOŁ --.--- 8
    67.K.Sakuyama -.-.-.-- 8
    72.V.Larinto -----.------ 7
    72.L.Mueller -----.------ 7
    74.K.MURAŃKA -.-.-.-.- 6
    75.D.Bresadola -------- 5
    77.S.Grimsrud --------- 3
    78.H.Watenabe -.-.-.-.- 2
    78.A.Kaliniczenko -.-..- 2
    80.K.BIEGUN ---.---.--- 1

  • jozek_sibek profesor
    Wystartują w niedzielnym konkursie PŚ w Oslo

    W 25 konkursie PŚ 2012/2013 wystartuje 50 zawodników (47 z pkt PŚ 2012/2013).

    Ilość zgłoszonych zawodników do konkursu,ilość punktujących w PŚ 2012/2013 oraz miejsca w PŚ 2012/2013:

    1.Norwegia --.--- 7 - punktowało 7 (02 - 05 - 10 - 21 - 27 -57 - 76)
    1.Niemcy -------- 7 - punktowało 7 (04 - 06 - 08 - 18 - 25 - 40 - 45)
    3.Austria --.-.-.-- 6 - punktowało 6 (01 - 13 - 15 - 29 - 30 - 31)
    3.Japonia ---.---- 6 - punktowało 6 (15 - 26 - 28 - 40 - 52 - 58)
    5.POLSKA -.-..-.- 5 - punktowało 5 (03 - 17 - 24 - 36 - 38)
    6.Słowenia -..-..- 5 - punktowało 4 (07 - 09 - 47 - 80)
    7.Czechy -------- 4 - punktowało 4 (11 - 35 - 48 - 50)
    7.Rosja ---------- 4 - punktowało 4 (20 - 34 - 51 - 59)
    9.Szwajcaria ---- 2 - punktowało 1 (44)
    10.Francja --.-.-- 1 - punktowało 1 (43)
    10.Bułgaria -.-.-- 1 - punktowało 1 (32)
    10.Estonia ---.--- 1 - punktowało 1 (64)
    13.Włochy ---.--- 1
    ============
    14.USA --.-.-.-.-- 2 - odpadli w kwalifikacjach
    14.Korea -.-.-.-.- 2 - odpadli w kwalifikacjach
    14.Szwecja -.-.-- 2 - odpadli w kwalifikacjach
    --------------------
    0.Finlandia -.-.-.- nie startuje
    00.Kanada -.-.-.- nie startuje
    00.Kazachstan -- nie startuje
    00.Słowacja --.-- nie startuje
    00.Ukraina -..-..- nie startuje
    00.Grecja -.-.-.-- nie startuje

  • jozek_sibek profesor
    Awansowali do niedzielnego konkursu PŚ w Oslo

    Z 11 zawodników bez pkt PŚ 2012/2013 do konkursu głównego awansowało 3 zawodników:

    Miejsce w kwalifikacjach i wyniki zawodników:

    29.DELLASEGA R. - 120.0m - 107.3 pkt
    30.KAELIN P. -.-.-.- 120.0m - 106.5
    38.SEMENIC A. ---- 114.0m - 102.1

    Do miejsc tego zawogodnika w kwalifikacjach trzeba dodać + 10 (najlepsza 10 PŚ).

    Wyniki z uwzględnieniem belki startowej i siły wiatru.

  • jozek_sibek profesor
    Odpadli w sobotnich kwalifikacjach

    Z 52 zawodników,którzy mieli pkt PŚ 2012/2013 w kwalifikacjach odpadło 5 zawodników.

    Z najlepszej "30" PŚ 2012/2013 - brak 1, a z najlepszej "50" - brak 2 zawodników:

    Miejsce i pkt w PŚ 2012/2013:

    16.J.Tepes ---.---.--- 431 pkt
    ---------
    37.S.Colloredo ---.-- 106
    -----------------
    53.S.HULA --.--.-.--.-- 28
    55.P.Frenete ----.----- 21
    61.A.Morassi ---.--.--- 12

    Miejsce i wyniki w kwalifikacjach:

    42.MORASSI A. -..-.- 116.5m - 99.0 pkt
    43.FRENETTE P. -....- 115.0m - 97.8
    44.COLLOREDO S. -- 112.0m - 96.4
    48.TEPES J. ----.----- 112.5m - 91.6
    00.HULA S. --.--.--.-- 119.5m - dyskwalifikacja

    Do miejsc tych zawodników w kwalifikacjach trzeba dodać + 10 (najlepsza 10 PŚ).

    Wyniki z uwzględnieniem belki startowej i siły wiatru.

  • jozek_sibek profesor
    Sobotnie skoki Polaków w Oslo

    Miejsca Polaków w sobotnich kwalifikacjach:

    1.Kamil Stoch --.-.--.-- nie startował (zawodnik pierwszej ,,10,, PŚ)
    2.Piotr Żyła ------------ 04 (14) miejsce
    3.Maciej Kot --.-.-.--.-- 06 (16)
    4.Krzysztof Miętus -...- 16 (26)
    5.Dawid Kubacki -..-..- 25 (35)
    6.S.Hula -----.------.--- dyskwalifikacja

    W nawiasie do miejsc Polaków w kwalifikacjach,oprócz (K.Stocha) dodałem + 10 (najlepsza 10 PŚ).


    Odległości Polaków w sobotnich kwalifikacjach:

    1.Kamil Stoch --.-.--.-- nie startował
    2.Piotr Żyła ------------ 125.5m - 121.8 pkt
    3.Maciej Kot --.-.-.--.-- 124.5m - 121.4
    4.Krzysztof Miętus -...- 121.0m - 115.4
    5.Dawid Kubacki -..-..- 119.0m - 110.7
    6.S.Hula -----.------.--- 119.5m - byłby pewny awans do ,,50,, konkursu

    Wyniki z uwzględnieniem belki startowej i siły wiatru:

    Wszyscy skakali z 23 belki startowej.

  • jozek_sibek profesor
    Sobotnie skoki Polaków w Oslo

    Miejsca Polaków w dwóch sobotnich treningach:

    1.Maciej Kot --.-.-.--.-- 09 i 03 miejsce
    2.Kamil Stoch --.-.--.-- 07 i 06
    3.Krzysztof Miętus -...- 08 i 13
    4.Dawid Kubacki -..-..- 01 i 37
    5.Piotr Żyła ------------ 14 i 43
    6.S.Hula -----.------.--- 51 i 51


    Odległości Polaków w dwóch sobotnich treningach:

    1.Maciej Kot --.-.-.--.-- 121.0m - 63.5 pkt i 123.5m - 70.3 pkt
    2.Kamil Stoch --.-.--.-- 119.5m - 66.9 pkt i 127.5m - 66.4
    3.Krzysztof Miętus -...- 122.5m - 64.3 pkt i 118.5m - 61.3
    4.Dawid Kubacki -..-..- 127.5m - 70.7 pkt i 115.5m - 49.3
    5.Piotr Żyła ------------ 118.5m - 59.6 pkt i 115.0m - 47.0
    6.S.Hula -----.------.--- 113.5m - 39.8 pkt i 109.5m - 40.8

    Wyniki z uwzględnieniem belki startowej i siły wiatru:

  • jozek_sibek profesor
    Zabraknie ich w sobotnich kwalifikacjach PŚ w Oslo

    Z 63 zawodników zgłoszonych do kwalifikacji,pierwszych 111 nie posiada pkt PŚ 2012/2013.

    Z 81 zawodników,którzy zdobyli pkt PŚ 2012/2013 do kwalifikacji nie przystąpi 29:

    Z najlepszej "10" PŚ - brak 0,z najlepszej "30" - brak 4,a z najlepszej "50" - brak 9 zawodników.

    Miejsce i pkt w PŚ 2012/2013:

    12.S.Ammann --.-.-- 553 pkt
    14.J.Hvala ----------- 480
    22.T.Morgenstern -.- 312
    23.A.Fannemel --.--- 289
    ------------
    33.M.Hayboeck -.-.-- 161
    39.M.Schmitt --.-.--.-- 98
    42.M.Mechler -.-.-.-.-- 66
    45.L.Asikainen ---.-.-- 50
    46.C.Kozisek -.-.-.-.-- 46
    ---------------
    54.M.Boyd-Clowes --- 27
    55.O.Muotka ----.----- 21
    60.J.Janda --.--.-.--.-- 13
    62.M.Kraus --.--.--.--- 12
    63.J.ZIOBRO --.--.-.-- 11
    65.J.Happonen ----.---- 9
    65.V.Swensen --.-.--.-- 9
    67.F.Bjerkeengen -..-.- 8
    67.O-M.Ingvaldsen ---- 8
    67.F.Schoft ------.------ 8
    67.A.ZNISZCZOŁ --.--- 8
    67.K.Sakuyama -.-.-.-- 8
    72.V.Larinto -----.------ 7
    72.L.Mueller -----.------ 7
    74.K.MURAŃKA -.-.-.-.- 6
    75.D.Bresadola -------- 5
    77.S.Grimsrud --------- 3
    78.H.Watenabe -.-.-.-.- 2
    78.A.Kaliniczenko -.-..- 2
    80.K.BIEGUN ---.---.--- 1

  • jozek_sibek profesor
    Wystartują w kwalifikacjach - 25 konkurs PŚ w Oslo

    Do 24 zawodów PŚ 2012/2013 zgłosiło się 63 zawodników (53 z pkt PŚ 2012/2013):

    Ilość zgłoszonych zawodników do kwalifikacji,ilość z nich punktowało w PŚ 2012/2013 oraz miejsca w PŚ 2012/2013:

    1.Norwegia --.--- 7 - punktowało 7 (02 - 05 - 10 - 21 - 27 -57 - 76)
    1.Niemcy -------- 7 - punktowało 7 (04 - 06 - 08 - 18 - 25 - 40 - 45)
    3.Słowenia -..-..- 7 - punktowało 5 (07 - 09 - 16 - 47 - 80)
    4.Austria --.-.-.-- 6 - punktowało 6 (01 - 13 - 15 - 29 - 30 - 31)
    4.POLSKA -.-..-.- 6 - punktowało 6 (03 - 17 - 24 - 36 - 38 - 53)
    4.Japonia ---.---- 6 - punktowało 6 (15 - 26 - 28 - 40 - 52 - 58)
    7.Czechy -------- 4 - punktowało 4 (11 - 35 - 48 - 50)
    7.Rosja ---------- 4 - punktowało 4 (20 - 34 - 51 - 59)
    9.Włochy -.-.-.-.- 3 - punktowało 2 (37 - 61)
    10.Szwajcaria ..- 3 - punktowało 1 (44)
    11.USA --.-.-.-.-- 2 - punktowało 1 (55)
    11.Francja --.-.-- 2 - punktowało 1 (43)
    13.Korea -.-.-.-.- 2
    13.Szwecja -.-.-- 2
    15.Bułgaria -.-.-- 1 - punktowało 1 (32)
    15.Estonia ---.--- 1 - punktowało 1 (64)
    ============
    0.Finlandia -.-.-.- nie startuje
    00.Kanada -.-.-.- nie startuje
    00.Kazachstan -- nie startuje
    00.Słowacja --.-- nie startuje
    00.Ukraina -..-..- nie startuje
    00.Grecja -.-.-.-- nie startuje

  • jozek_sibek profesor
    Sytuacja przed 25 konkursem PŚ w Oslo

    Ranking WRL - stan na 16.03.2013:

    Polacy "55" rankingu WRL - po 24 konkursach PŚ:

    4.K.STOCH ------- 936 pkt
    13.M.KOT ----.---- 701
    25.P.ŻYŁA -.-.-.-.- 364
    27.D.KUBACKI -.- 339
    45.K.MIĘTUS --.-- 111
    50.B.KŁUSEK ------ 84

    Rywale Polaków do "55" rankingu WRL:

    40.M.Pungertar ... 163
    41.D.Kornilov ....- 157
    42.J.Kobayashi ..- 137
    43.M.Schmitt ----- 124
    44.G.Deschwande.122
    -----------------
    45.K.MIĘTUS --.-- 111
    -----------------
    46.T.Naglic -.-..-.- 109
    47.K.Geiger -.-.-.-- 99
    48.M.Mechler ------ 91
    49.I.Rosliakov -.-.- 90
    49.D.Ito ---.---.---- 86
    -----------------
    50.B.KŁUSEK ------ 84
    -----------------
    51.K.Sakuyama -.- 83
    52.N.Mayer -------- 81
    53.R.Koudelka -...- 72
    54.V.Descombes .- 63
    55.R.Hrgota -.-.-.-- 62

    Najbliżej "55" rankingu WRL

    56.A.Romaszow -.- 61
    56.P.Frenette --.--- 61
    58.M.Boyd-Clowes..57
    58.K.Ito ------.----- 57
    60.S.Suzuki -.-.-.-- 54
    61.B.Sedlak -.-..-.- 53
    62.L.Asikainen -...- 50
    63.L.Mueller -.-..-.- 47
    64.C.Kozisek ------ 46
    65.A.Hajek --.-.-.-- 45
    66.J.Janda --------- 37
    67.O.Muotka -.--.-- 34
    68.M.Grigoli -.-.-.-- 29
    -------------------
    69.S.HULA --------- 28
    70.A.ZNISZCZOŁ - 26
    ---------------
    71.A.Mabboux --.-- 25
    72.J.Happonen ....- 20
    72.B-E.Romoeren . 20
    74.K.Nurmsalu ....- 19
    75.D.Judez --.-.-.-- 18
    76.K-R.Elverum --- 17
    77.A.Kaliniczenko . 15
    78.E.Chedal -.-..-.- 13
    79.F.Yumoto ---.--- 12
    79.A.Morassi -.-.-.- 12
    79.M.Kraus -.-.-.-.- 12
    -----------------
    79.K.BIEGUN ------ 12
    83.J.ZIOBRO -..-..- 11
    91.K.MURAŃKA --.-- 6

  • jozek_sibek profesor
    Sytuacja przed 25 konkursem PŚ w Oslo

    Ranking WRL - stan na 16.03.2013.

    Ilość zawodników w ,,55,, rankingu WRL - klasyfikacja po 24 kokonkursach PŚ:

    1.Niemcy -.-.-.- 9
    2.Austria ---.--- 8
    3.Słowenia -.-.- 7 - awans o 1 zawodników w stosunku na koniec VI periodu
    3.Japonia -..-..- 7
    5.Norwegia ....- 6 - spadek o 1
    5.POLSKA -.-.-- 6
    7.Czechy -.-.-.- 3
    7.Rosja --.-.-.-- 3
    9.Szwajcaria ... 2
    9.Francja -.-.-.- 2 - awans o 1
    11.Bułgaria ---- 1
    11.Włochy -....- 1
    -------------
    00.Finlandia ...- 0 - spadek o 1
    00.USA --.--.--- 0


    Miejsca w "55" rankingu WRL:

    1.Niemcy -.-.-.- 03 - 07 - 10 - 12 - 24 - 39 - 43 - 47 - 48
    2.Austria ---.--- 01 - 18 - 19 - 22 - 31 - 34 - 35 - 37
    3.Słowenia -.-.- 09 - 14 - 15 - 17 - 40 - 46 - 55
    3.Japonia -..-..- 11 - 22 - 28 - 32 - 36 - 42 - 51
    5.Norwegia ....- 02 - 05 - 08 - 20 - 21 - 30
    5.POLSKA -.-.-- 04 - 13 - 25 - 27 - 45 - 50
    7.Czechy -.-.-.- 16 - 33 - 53
    7.Rosja --.-.-.-- 26 - 41 - 49
    9.Szwajcaria ... 04 - 43
    9.Francja -.-.-.- 52 - 54
    11.Bułgaria ---- 28
    11.Włochy -....- 38
    -------------
    00.Finlandia ...-
    00.USA --.--.---

  • jozek_sibek profesor
    Sytuacja przed 25 konkursem PŚ w Oslo

    Ranking WRL - stan na 16.03.2013

    Polacy w ,,55,, rankingu WRL - po 24 konkursach PŚ:

    4.K.STOCH ------- 936 pkt
    13.M.KOT ----.---- 701
    25.P.ŻYŁA -.-.-.-.- 364
    27.D.KUBACKI -.- 339
    45.K.MIĘTUS --.-- 111
    50.B.KŁUSEK ------ 84

    Polacy poza ,,55,, rankingu WRL:

    69.S.HULA --------- 28
    70.A.ZNISZCZOŁ - 26
    79.K.BIEGUN ------ 12
    83.J.ZIOBRO -..-..- 11
    91.K.MURAŃKA ----- 6

  • jozek_sibek profesor
    Tak jest w tym roku - sytuacja przed V konkursem TS 2013

    Nieoficjalny Turniej Skandynawski 2013 - Polacy - po 4 konkursach:

    1 - konkurs drużynowy ...- 09.03.2013 - Lahti
    2 - konkurs indywidualny - 10.03.2013 - Lahti
    3 - konkurs indywidualny - 12.03.2013 - Kuopio
    4 - konkurs indywidualny - 15.03.2013 - Trondheim

    Miejsca Polaków i pkt:

    1.K.STOCH ------- 277.1+265.1+268.1+280.4 =1093.7
    10.P.ŻYŁA -.-.-.-.- 247.4+255.0+239.9+259.5 =1001.8
    21.M.KOT ----.---- 262.1+262.0+087.1+246.7 = 857.9
    25.K.MIĘTUS ----- 249.6+243.9+106.1+088.7 = 688.3
    29.D.KUBACKI -.- 000.0+092.8+221.9+250.4 = 565.1
    44.S.HULA ---.---- 000.0+073.3+093.6+237.1 = 404.0

    000.0 - nie startował w konkursie drużynowym lub w ,,50,, konkursu indywidualnego.


    Punktacja według PŚ:

    Zajęte miejsca i pkt - piatek + niedziela:

    1.K.STOCH -.-.-- 02 + 05 + 01 + 01 =325 pkt
    2.P.ŻYŁA -.-.-.-.- 20 + 12 + 15 + 09 = 78
    3.M.KOT ----.---- 09 + 06 + 47 + 24 = 76
    4.K.MIĘTUS ----- 19 + 19 + 38 + 50 = 24
    5.D.KUBACKI -.- 00 + 47 + 24 + 17 = 21
    6.S.HULA ---.---- 00 + 50 + 45 + 29 = 02

    00 - nie startował w konkursie drużynowym.

  • jozek_sibek profesor
    Tak było rok temu - 3-11.03.2012

    Polacy - Turniej Skandynawski - 3-11.03.2012:

    1 konkurs drużynowy ...- 03.03.2012 - Lahti
    2 konkurs indywidualny - 04.03.2012 - Lahti
    3 konkurs indywidualny - 08.03.2012 -Trondheim
    4 konkurs indywidualny - 11.03.2012 - Oslo

    Miejsca Polaków i pkt:

    11.Kamil Stoch --.--.--.--- 237.0 + 094.0 + 277.2 + 213.6 = 821.8 pkt
    15.Maciej Kot --.--.--.--.-- 215.8 + 224.3 + 113.1 + 213.1 = 766.3
    19.Klemens Murańka -.-.- 213.3 + 215.9 + 115.5 + 182.0 = 726.7
    32.Piotr Żyła -------------- xxx.x + 227.7 + 108.9 + 224.3 = 560.9
    41.Aleksander Zniszczoł - 211.4 + 000.0 + 112.5 + 000.0 = 323.9
    49.Krzysztof Miętus -.-.-.- xxx.x + 000.0 + 242.5 + 041.1 = 283.6

    xxx.x - nie startował
    000.0 - odpadł w kwalifikacjach


    Punktacja PŚ (konkursy indywidualne) - Lahti (4.03.2012 + Trondheim 8.03.2012 + Oslo 11.03.2012):

    Zajęte miejsca i pkt - niedziela + czwartek:

    1.Kamil Stoch --.--.--.--- 39 + 06 + 11 = 64 pkt
    2.Piotr Żyła -------------- 10 + 44 + 07 = 62
    3.Maciej Kot --.--.--.--.-- 12 + 40 + 12 = 44
    4.Krzysztof Miętus -.-.-.- 59 + 14 + 49 = 18
    5.Klemens Murańka -.-.- 21 + 33 + 24 = 17
    ---------------------------
    6.Aleksander Zniszczoł - 54 + 41 + 61

  • jozek_sibek profesor
    Tak było rok temu - 3-11.03.2012

    Turniej Skandynawski - klasyfikacja końcowa:

    1 konkurs drużynowy ...- 03.03.2012 - Lahti
    2 konkurs indywidualny - 04.03.2012 - Lahti
    3 konkurs indywidualny - 08.03.2012 -Trondheim
    4 konkurs indywidualny - 11.03.2012 - Oslo

    1.A.BARDAL ------.------ 984.9 pkt
    2.R.FREITAG --.--.-.--.-- 978.0
    3.D.ITO Daiki --.-.-.--.-- 967.4
    4.A.KOFLER ---.---.--.--- 922.3
    5.G.SCHLIERENZAUER - 910.7
    6.R.VELTA --------------- 873.4
    7.D.KORNIŁOW -.-.-.-.-- 862.6
    8.N.KASAI -----.--------- 843.8
    9.S.FREUND ------------- 836.6
    10.M.KOCH -------.------ 830.4
    ========
    11.K.STOCH ----.---.---- 821.8
    ========
    12.T.MORGENSTERN ...- 815.2
    13.T.TAKEUCHI --------- 796.6
    14.A.KOIVURANTA -..-.- 787.7
    ======
    15.M.KOT --------.------- 766.3
    ======
    16.R.KRANJEC --.-.-.-.-- 764.2
    17.A.FANNEMEL --------- 754.7
    18.S.AMMANN -----.----- 751.1
    ==========
    19.K.MURAŃKA --.-.--.-- 726.7
    ==========
    20.R.VELTA ----.----.---- 723.5
    =======
    =======
    32.P.ŻYŁA ---.--.--.--.--- 560.9 - 3 starty
    41.A.ZNISZCZOŁ ------- 323.9
    49.K.MIĘTUS ------------ 283.6 - 3 starty

    Sklasyfikowano 67 zawodników.

  • Doomsday początkujący
    .

    Ludzie ! Nie rozumiem Was, Stoch skacze w treningach dobrze, bierze udział w kwalifikacjach, ŹLE bo straci formę wyskacze się w treningach itp, itd. Skacze w treningach dobrze, minimalnie gorzej niż czołówka, co może być spowodowane podróżą, a wy już wietrzycie że stracił formę i spadnie z podium Pucharu Świata. Opanujcie się ! Bo, aż się patrzeć nie chce na to, tak źle i tak niedobrze.

  • MrX bywalec
    @Administrator = Parodia

    Wy sobie tutaj Jaja robicie? Moj komentarz w kotrym napisalem po ludzku i normalnie, ze niestety nie jest wykluczone, ze Stoch spadnie z podium zostale usuniete, a komentarz "Bjerna" ktory wyzywa innego uzytkownika od trolli i chamow sie zostawia! Admini co wy macie za system? Po tutaj naprawde sie parodia robi!

  • dejw profesor
    poirytowany

    A Ty to widzę prawdziwy piewca nowoczesności... "Tak, dajmy szansę młodym! Dlaczego? A no bo młodzi!"

    Drogi Panie. Puchar Świata to nie jest zabawa dla najmłodszych, tylko dla NAJLEPSZYCH. Hula jest obecnie w 6 naszych najlepszych skoczków. I dlatego skacze teraz w zawodach, dlatego był na MŚ. I nie widzę w tym nic złego. Naprawdę nie rozumiem, skąd taka straszna nagonka na niego: "słaby jest, stary, nic nie osiągnął, po co on tam". Owszem, Skandynawii nie podbił. I dopuszczam myśl, że może być wymieniony na konkursy w Planicy. Może, ale nie musi. Pojedzie Biegun, Ziobro - super, bardzo mnie to ucieszy (zwłaszcza ten pierwszy). Pojedzie Stefan - też będę mu kibicował, żeby wypadł jak najlepiej. Dla Huli to i tak będzie naprawdę niezły sezon, w porównaniu do ubiegłego, gdzie zgadzam się, tam był ciągnięty na siłę.

    A u nas był młody i zdolny. To był... Maciej Kot, który w sezonie 2007/2008 jeździł na większość pucharowych zawodów. Nie zdobył ani jednego punktu, z trudem przechodził kwalifikacje. Punktować zaczął dopiero w zeszłym sezonie. Inwestycja się opłaciła? Jeśli w ogóle, to dopiero po 4 sezonach. Czyli teraz, np w miejsce Huli, postawmy na jakiegoś juniora i czekajmy na to kiedy odpali, kiedy zacznie regularnie punktować? Może już w następnym konkursie, a może za rok, a może za cztery.... Czy przypadkiem TAKIE POSTĘPOWANIE, to nie byłoby zabieranie miejsca innym, lepszym od juniora? Proponuję wziąć to pod uwagę.

    Inne kraje. Wellinger, Hvala, Kraft - młodzi, którzy przebojem wdarli się do PŚ w tym sezonie. Czy uważasz, że tam trenerzy postawili na nich, tylko dlatego że są młodzi?: "A dajmy tego Welingera, może tam coś pokaże, poeksperymentujemy."
    Oczywiście, że nie. Stawiono na nich, bo trenerzy zdawali sobie sprawę, że mogliby być realnym WZMOCNIENIEM kadry. U nas takiej sytuacji NIE MA.
    I to też nie jest tak, że juniorzy nie dostają szans. Dostają. W tym sezonie także. Jak skakali - wszyscy widzieli. Kłusek (7 podejść do zawodów), Zniszczoł (3 podejścia) i Murańka (7 podejść) zdobyli łącznie dwa razy mniej punktów niż Stefan (10 startów).....

    Cierpliwości. Na juniorów przyjdzie na pewno jeszcze czas. Mam nadzieję, że już po tym sezonie zostaną włączeni do kadry A i będą trenować z najlepszymi. I jak będą od nich lepsi - to będą jeździć na zawody.

  • anonim

    dejw
    No i wlansie pokazales klasyczna Polska mentalnosc lesnych dziadkow ktora trzyma Polski sport od juz niepamietnych czasów. No pewnie lepiej wysylac na zawody goscia ktory jak na skoki narciarskie jest juz bardzo doswiadczony i ktory odkad zaczal skakac w PS - a ma na koncie juz wiele sezonow - to w zasadzie nie zrobil znaczacego postepu i juz z taka mentalnoscia i talentem to nie chyba nie zrobi niz dawac szanse mlodym ponoc utalentowanym ktorzy moga jeszcze sie rozwinac i nawet jakby mieli dzis osigac podobne wyniki do Huli to inwestowanie w nich jest napewno bardziej kozystene dla Polskich skokow niz wysylanie na zawody stefcia.Jesli z gory zakladasz ze ci mlodzi by skakali na takim samym pozimie albo nizszym niz hula to wysylanie mlodych ma sens np taki ze by zobaczyli ile im jeszcze brakuje zeby skakac na przyzoitym poziomie PS. To im by wiecej dalo niz skakanie w jakims kontynentalu,zdobywanie kolejnych medali MSJ i popadanie w samozadowolenie a wiadomo ze to do postepu i motywacji nie prowadzi.Jest jeszce inny wymiar pozasportowy: oswojenie sie z atmosfera, ranga zawodow, zawodnikami z czolowki itd. dzieki temu zawodnik mlody np 18 letni ktory jak to moiwsz zbieral baty w PS to w wieku np 24 lat nie powienien miec juz trzasc gaciami kiedy siedzi w domku z tuzami skokow i ich podziwia czy kiedy siada na belce czy to w PS MS i IO tlyko moze wtedy sie skupic sie na elementach czysto sportowych. A jak bedziemy trzmac tych mlodych a potem nagle puszczac wieku 23,24 lat w PS to sie nie dziwmy ze potem rowiesnicy z zagranicy sa o 2,3 pozimy wyzej niz nasze talenty.Najgorsze jes to ze takich hul to w Polskich skokach mielismy wielu i zaden z nich nic powaznego nie osiagnal i nikt nie wyciga wnioskow z tego i dalej sie laduje w poziom turystyczno-rekreacyjny.

  • TheWolf doświadczony
    outdoor

    Czyli ty oceniasz po treningach brawo, ja z tobą nie będe na takie rzeczy dyskutować bo jeszcze się sam stroluje, widać wiele chłopie nie rozumiesz, po za tym jakby co to kamil zdołuje go w planicy i już, ale widać lubisz szwaby od swojego ale to twoja sprawa ja nikogo nie zmuszam lubienie kogoś a kogo nie lubić.

  • dejw profesor
    do tego poirytowanego

    Spróbuję jeszcze raz.
    Zacznę od końca.

    Hula skacze na swoim poziomie. Może jest w nieco gorszej formie niż na MŚ, niemniej mówienie o tym że kompletnie formy nie ma świadczy o twojej nikłej wiedzy o skokach. Bez formy to był rok temu. Słabo skakał w Finlandii to fakt, ale już w Norwegii było dużo lepiej. Punkty w Trondheim, dziś w kwalifikacjach w okolicach 20 miejsca (czyli gdyby to był konkurs to byłby to skok na punkty). Niech pewnym odniesieniem będą występy wymiataczy z PK, czyli Semenica, Benedika, Rooensena (Hula był tu od nich wyraźnie lepszy), z którymi nasi juniorzy z CoC przegrywali dość regularnie.
    Nasi juniorzy nie pokazali, że byliby w stanie zastąpić Hulę. Murańka i Zniszczoł są teraz w kompromitująco słabej formie, Kłusek w co najwyżej średniej. "Niech zbierają doświadczenie" - dostaną baty w kwalifikacjach, i to niby ma być "niezwykle cenne doświadczenie" na przyszłość? No nie sądzę. Oni będą jeździć na zawody, jeśli będą w lepszej formie. niż obecnie.
    Może do Planicy pojedzie Biegun (jedyny junior, który zrobił postępy i to gigantyczne) lub Ziobro (za bardzo dobry sezon w CoC), zobaczymy jaka będzie decyzja. I jeden, i drugi, Stefan także, swoimi wynikami w sezonie zasłużyli na ten wyjazd.

    "oglądałem skoki specjalnie dla Stocha" - fajnie, chwalebne.
    "Małysz nigdy mnie w tej kwestii nie zawiódł"
    Jak ktoś niżej pisał: Kamil to Kamil, Adam to Adam. Małysz nawet jakby mu to przeszkadzało, że musi skakać w kwali, to tego na głos nie powiedział - taki miał charakter.
    A ile razy Stoch w tym sezonie opuścił kwalifikacje, że jest takie wielkie halo? 2? W Zakopanem (i też pamiętam był wielki wrzask o to), i teraz w Oslo. Za pierwszym razem było to po wyczerpującym T4S i skokach w Wiśle, a teraz po serii 3 konkursów rozegranych w 6 dni. Może po prostu potrzebuje trochę odpoczynku, regeneracji? Po co marnować energię na skok, który dla niego jest tylko treningowy? I odpuszczają wszyscy, nie tylko Kamil. Raz sobie odpuści Schlieri, raz Bardal, innym razem Niemcy. Sezon jest długi, wyczerpujący, skakanie dosłownie w każdym skoku byłoby skrajną głupotą.
    Normalni kibice na pewno to rozumieją.

  • denis13 doświadczony

    Jeśli chodzi o Nykaenena to wiadomo było od dawna że chce być przedskoczkiem w Soczi. Kiedyś przeprowadzony był wywiad z Nykaenenem i powiedział że przez dwa lata schudł 20 kilogramów!

  • TheWolf doświadczony
    outdoor

    Już trollujesz, odwal się od niego on zrobił co miał zrobić w tym sezonie, skoro uważasz żę jest mocniejszy od kamila to dlaczego nie zdobył ani jednego medalu indywidualnego, po za tym po co ma marnować energie, kiedy na skoczni warunki są trudne.

  • Davidson początkujący
    Wyniki

    Stochomanka, chyba nie rozumiesz słowa pisanego. Ktoś, bardzo rozsądnie zauważył, że wyniki treningów/kwali/konkursów szybciej można uzyskać ze zwykłych portali niż na skijumping.

    A powinno być chyba odwrotnie ?

  • anonim

    Trzeba uczciwie przyznać, że dzisiejsze kwalifikacje były nudne jak flaki z olejem. Praktycznie zero emocji, kilka przyzwoitych skoków. Na tej skoczni bardzo ważny jest moment wyjścia z progu, jak ktoś dostanie tam podmuch z boku to już jest "po jabłkach". Kilka sezonów temu przekonał się o tym nasz Adam, który tylko dzięki swojemu doświadczeniu nie uległ groźnej kontuzji.
    A tak krótko podsumowując to:
    Powrót Hajka, wpadka Tepesa.

  • dejw profesor

    @stochomanka
    A jak niby inne portale mogą kopiować informacje ze SJ, skoro ostatnio zdarza się, że to SJ podaje informacje z opóźnieniem......

    Ale żeby nie było, portal jest bardzo dobrze prowadzony. Dużo materiałów, wywiadów, ciekawostek. No i dużo sensownie wypowiadających się użytkowników. Jeszcze jakby tylko dało radę zrobić porządek z trollami to już by było super ;)

  • janne początkujący

    http://www.skispringen.com/news,id2999,matti-nykaenen-trainiert-olympia.html

    To jest chyba jakiś żart!

  • manzaw początkujący
    Podsumowanie dnia

    Cóż, dzisiejszy dzień nie był jakiś fantastyczny i bajeczny, ale może to dobrze, gdyż nasze apetyty przed jutrzejszymi zawodami będą o wiele mniejsze. Kamil skakał naprawdę dobrze, Maciek też jako tako - miejmy nadzieję, że zacznie znowu czuc z tego radosc i zadowolenie. Szkoda mi natomiast Stefana Huli, który mimo niezłego skoku kwalifikacyjnego nie dostał się do konkursu i tych wszystkich zawodów na nordyckiej ziemi z pewnością nie będzie mógł zaliczyc do nadmiernie udanych. Swoją drogą szkoda, że nasz trener Kruczek nie decyduje się na powołanie kogoś nowego, świeżego aby nabierał doświadczenia jak Murańka, Zniszczoł czy inni, ale ogólnie wyniki nie są złe, więc jest całkiem ok:)

  • haze23 doświadczony
    hm, stanę w obronie poirytowanego...

    Poirytowany kibic w kilku aspektach ma rację. Adam swego czasu nie odpuszczał i taką postawę braliśmy za wzór, w przeciwieństwie do Hannavalda. Druga rzecz, poirytowany ogląda transmisję z kwalifikacji, liczy, że zobaczy "to nowe objawienie w skokach", a tu objawienie nie objawia się... Ja popieram w całej rozciągłości opuszczanie treningów i kwalifikacji, zwłaszcza na koniec sezonu, zwłaszcza w tak nierównych warunkach, jak dziś, ale rozumiem tych, którzy są tym zasmuceni, że nie zobaczą najlepszego obecnie skoczka świata w akcji.
    Co do profesjonalizmu... Czasami też zauważam, że ważne newsy pojawiają się z opóźnieniem, albo wcale, przecież to nie pierwszy przypadek, że ktoś pyta, dlaczego nie ma tego, czy tamtego. Ale rozumiem też, że redakcja nie jest z gumy, wszystkiego nie ogarnie.

  • starysceptyk doświadczony

    Kochani, "poirytowany kibic" odniósł sukces. Mnie nigdy nie udało się wzbudzić takiego zainteresowania u Was, choć czasem dość długo obmyśłałem swoje posty.
    Jaki z tego wniosek ? Niewesoły. Gorszy pieniądz wypiera lepszy, chamstwo zwycięża z uprzejmością a głupota z mądrością.

  • bonifacy50 początkujący

    Co jak co, ale z zamieszczaniem wyników moglibyście przyśpieszyć. Zajmujecie się tylko skokami, a newsy wrzucacie jako ostatni, kiedy na portalach ogólnych, już dawno można oglądać pełne wyniki, tych nawet u was nie ma (brak wyników czołowej 10).
    Coraz częściej zaglądam tu żeby poczytać komentarze, po uprzednim ich sprawdzeniu na innych portalach. Samo czytanie art schodzi na drugi plan.
    Pozdrawiam.
    Mając nadziej że ktoś weźmie to pod uwagę.

  • Abmuz początkujący
    @poirytowany kibic

    Skoro ten portal Ci się nie podoba, to po co na niego wchodzisz
    i wypisujesz głupoty wyssane z palca?! Tak naprawdę to chciałbyś osiągnąć tyle co Kamil. A tak w ogóle to chyba Ty chcesz "zaszpanować", tylko nie wiem czym, może tą swoją jakże żałosną wypowiedzią?

  • starysceptyk doświadczony

    łukasz
    Żałosny to jesteś ty, bo piszesz o tym o czym nie masz pojęcia.
    To nie znaczy , że ja mam pojęcie. Jakbyś obserwował wypowiedzi na tej stronie, to zauważyłbyś coraz większe wątpliwości piszących tutaj, właśnie w sprawie dyskwalifikacji.
    Jakaś część jest może i słuszna. Ale pozostałe. Coraz bardziej jestem przekonany że działa to na zasadzie, że kogoś trzeba zdyskwalifikować bo dawno już tego nie zrobiono. I wtedy pada na jakiegoś słabszego zawodnika, żeby nie było awantur.
    Bo dyskwalifikacje Stocha czy np Koflera, myślę, że były uzasadnione.
    Zresztą bardzo chrakterystyczne są nieliczne wypowiedzi Kruczka w sprawie dyskwalifikcji.

  • anonim

    Ja juz tego tutaj nie ogarniam zawsze znajdzie się jakiś cwaniak siedzący po drugiej stronie komputera, który musi w jakiś sposób dowalić Kamilowi.
    Jak swój swojemu wiecznie musi coś mu zarzucać?
    Ja tego nie rozumiem.

  • MSad_ profesor
    autor: poirytowany kibic (*240.adsl.inetia.pl), 16 marca 2013, 19:37

    Napisz w którym miejscu Stoch gwiazdorzy ? Ja tez mam ciemne okulary . Chyba nigdy nie byłes na zawodach i nie wiesz ,ze Kamil chetnie rozmawia ze zwyklymi kibicami chociazby takim jak ja.
    Chcesz ,ze by Kamil jutro wygrał? No to po to odpuscił kwalifikacyjne skoki i to nie tylko on odpuscił.
    Co do działania skijumping. Ja nie mam zastrzezen jak ty. Jedynie mam zastrzezenia do dzialania jednego z moderatorow. ale widocznie ten typ tak ma

  • Pirx stały bywalec

    Ciemne okulary to istne gwiazdorstwo. Ja bym jeszcze powiedział, że te jego gogle, narty i kask to też szczyt bezczelności, ciągle pcha je przed kamerę. I jeszcze włosy ma, a nie powinien mieć, jak Asikainen. Pozycje w zawodach też niech zajmuje takie jak Fin, dopiero wtedy nie będzie już mowy o lansowaniu się.

  • starysceptyk doświadczony

    poirytowany kibic
    1. Zanim puścisz swoją wypowiedź, sprawdź ją i popraw błędy.
    2. Stoch nie jest twoim pluszowym misiem. Takie rzeczy jak rezygnacja z treningu czy klasyfikacji to ustala Kruczek, któremu do głowy nie przyjdzie by troszczyć się o twoje samopoczucie.
    3. Szkoda że nie stać cię na szpanerskie okulary i musisz zazdrościć.
    4. Zamiast narzekać popracuj społecznie dla portalu, wtedy będzie szybszy.
    A tak na marginesie. Tu nigdy nic nie było o finasowych podstawach naszego portalu i ewentualnych kłopotach, A może było tylko ja tego nie zauważyłem ?

  • MarcinBB redaktor
    @szanowny poirytowany kibicu

    Nie wiemy co to jest ten "profesjonalzim", ale jak nas oświecisz, to się tego nauczymy i postaramy się stosować... ;-)

  • pawel96 profesor
    skijumping.pl

    Stefan Hula został zdyskwalifikowany za zbyt obszerny kombinezon w kroku. Szkoda, bo skok Stefana w kwalifikacjach był udany.

  • anonim
    do poirytowanego

    Idz pomendzic gdzie indziej a od Stocha sie odwal. Glupoty piszesz, Malysz tez czasem odpuszczal, szczegolnie za Lepisto i dobrze po co ma nogi meczyc, wazne zeby zapamietal dobre skoki z treningow. Kazdy kto nosi ciemne okulary to gwiazdorzy? ty nigdy nie nosisz? Bufon sie znalazł Stoch mu sie nie podoba, dziennikarzy profesjonalizmu bedzie uczyl a nawet nie potrafi tego slowa napisac...

  • dejw profesor
    poirytowany kibic

    No, następny "mądry" się znalazł.
    Ktoś tu ulega zdaje się idiotycznemu złudzeniu. Wbij sobie do głowy, ty i cała reszta cymbałów, narzekających na to że Kamil odpuszcza kwalifikacje, że to nie jest żadna marionetka kibiców. I będzie skakał wtedy kiedy trzeba, jeśli sztab trenerski uzna że nie ma potrzeby skakać, to nie skakać nie będzie i tyle. Kamil na pewno nie będzie zaspakajał chorych żądzy internetowych frustratów.

  • anonim
    Ja już was nie rozumiem

    Jak Stoch skakał wszystko co było do skakania w Lahti to po nim jeździliście, jaka to szkoda, że chociaż jedej próby nie odpuścił, jak odpuszcza jeden skok to po nim jeżdzicie, że powinien skakać wszystko. I tak z pewnością ten Kamil który mnóstwo razy dziękował swoim kibicom i nawet przepraszał ich po swojej reakcji po Kuusamo ( a wcale nie musiał!), ma teraz wszystkich głęboko gdzieś. Ludzie zastanówcie się!

  • anonim

    Malysz jak byl w top formie to w 99% przypadków skakał wszystko co bylo do skakania. a kamilek albo mysli ze jest tak mocny i gwiazdorzy ( zreszta poza skocznia lubi sie lansowac chodza np w szpanerskich ciemnych okularach) i lekcewazy kibicow albo ma top forme na glinianych nogach która w kazdej chwili moze uleciec a wszytko mozliwe bo dzisiejsze skoki jakie oddaj na treningach byly najslabsze od paru tygodni! Kolejna sprawa to dlaczego ten poratl ktory zajmuje sie tlyko skokami narciarskimi tak pozno podaje newsy? Inne portale ogolnosportowe juz dawno podaly info o kwlaifikacjach a tutaj dlugo tzreba bylo czekac.Od serwisu ktory jets najwikeszym serwisem zajmujacym sie skokami nalezy wymagac wiecej profesjonalzimu!

  • anonim

    Kwalifikacje udane dla naszych reprezentantów, szkoda Stefana, bo pewnie by się z takim skokiem zakwalifikował, nie mniej jednak jutro powinniśmy oglądać niezły konkurs w wykonaniu naszych reprezentantów. Kamil bardzo dobrze zrobił odpuszczając kwalifikacje, zachowa więcej sił na konkurs i jestem pewien, że jutro odpali bomby w konkursie

  • ness stały bywalec

    Dobrze, wg mnie, że Kamil odpuścił kwalifikacje. Wiatr kręcił, skoki złe na tle czołówki PŚ nie były a forma jest świetna! Nie ma co się męczyć. Jeśli chodzi o resztę to o Stefanie aż żal wspominać, Krzysiu przyzwoicie. Słabo dosyć Dawid, a ok Maciek i Piotrek. Jak Żyła jutro huknie jedną bombę i jeden dobry skok to pierwsza piątka nawet realna.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl