Markus Eisenbichler dołączył do Viessmanna

  • 2014-10-21 19:31

Markus Eisenbichler zastąpił Andreasa Wellingera w teamie Viessmanna. Jak kilka dni temu poinformowaliśmy Wellinger został nową twarzą marki Milka.

Zawodnik klubu TSV Siegsdorf póki co nie ma na swoim koncie wielkich osiągnięć. 30 czerwca 2006 roku otrzymał szansę wystartowania w pierwszych międzynarodowych zawodach FIS Cup w austriackim Bischofshofen. Niespełna cztery lata później zadebiutował w Pucharze Świata w Klingenthal, lecz nie przebrnął kwalifikacji do konkursu. Jego najlepsze rezultaty to dwa zwycięstwa odniesione w styczniu bieżącego roku w rywalizacji Pucharu Kontynentalnego w japońskim Sapporo. Niemiec w tym roku podczas treningu na Čertáku w Harrachovie ustanowił swój rekord życiowy 192 metry.

W drużynie Viessmanna są też: biathloniści, kombinatorzy norwescy, saneczkarze, biegacze narciarscy i skoczkowie narciarscy.

Wśród skoczków są: Andreas Wank, Karl Geiger, Richard Freitag i Stephan Leyhe. Jest także drużyna kobiet w składzie: Ramona Straub, Carina Vogt, Melanie Faisst, Svenja Würth, Pauline Hessler, Gianina Ernst, Katharina Althaus, Ulrike Grassler. Trenerzy Andreas Bauer i Werner Schuster oraz urzędnicy Międzynarodowej Federacji Narciarskiej (FIS) tacy jak: Chika Yoshida czy Walter Hofer.


Sonia Ogrocka, źródło: Informacja własna
oglądalność: (6077) komentarze: (6)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • sledzik16 profesor
    Marcin

    Tak dokładnie nie można stosować miękkich reklam na twardych elementach czyli kasku nartach.
    Jest to przecież poniekąd jakieś tam zagrożenie dla samego skoczka i chyba dlatego FIS na to nie wyraża zgody

  • anonim

    A nie, sorry, znalazlem stary news i tam chodzilo tylko o sportowa odziez:

    "FIS nakazuje usunięcie tego loga z kasku. Marcel Looze (dyrektor ds. sponsoringu FIS) powołując się na dwa zapisy w przepisach marketingowych Międzynarodowej Federacji Narciarskiej, twierdzi że znak producenta i sponsora odzieży sportowej, tej miękkiej, nie może być równocześnie umieszczony na kasku zawodnika, czyli twardych elementach" - wyjaśnia Tajner.

  • anonim
    @MPK-Gdansk

    To jest niemozliwe, nie mozna dawac reklam miekkich ubran na twardych czesciach sprzetu (kask). Przeciez juz raz FIS robil problemy Stochowi z powodu 4F, i musieli zmienic mu 4F 180drink, ze niby to reklama jakiegos napoju od 4F.

  • anonim
    axz

    Kolega mi mówił że reklamę rajstop-Gatta. Ale nie wiem czy mnie w debi..la nie robił...

    Co do newsa, spoko:) Lubię tego skoczka i życzę mu sporo pkt w nadchodzących sezonie!

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl