Skład Polski na PŚ w Wiśle

  • 2016-03-02 13:46

Polski sztab szkoleniowy podał skład naszej reprezentacji na zawody z cyklu Puchara Świata w Wiśle Malince. W czwartkowych kwalifikacjach na obiekcie im. Adama Małysza zobaczymy aż trzynastu Biało-Czerwonych.

Za sprawą udanych startów Bartłomieja Kłuska w 6. periodzie Pucharu Kontynentalnego, polska ekipa w Wiśle, Titisee-Neustadt i Planicy ma prawo wystawić aż siedmiu skoczków. Dodatkowo, w czwartkowych kwalifikacjach w Wiśle wystawić możemy tzw grupę krajową, na którą składa się sześciu zawodników.

Polscy trenerzy postanowili powołać pięciu członków kadry A, siedmiu reprezentantów kadry B i jednego debiutanta z kadry juniorów - Przemysława Kantykę.

Program PŚ w Wiśle (HS 134):

Czwartek, 03.03.2016

11:00 - Odprawa techniczna

16:00 - Oficjalny trening

18:00 - Kwalifikacje

Piątek, 04.03.2016

19:00 - Seria próbna

20:30 - Pierwsza seria konkursowa

Sobota, 05.03.2016

14:30 - Kwalifikacje

16:00 - Pierwsza seria konkursowa

Skład Polski na PŚ w Wiśle (HS 134):

- Kamil Stoch (23. miejsce klasyfikacji generalnej PŚ 2015/2016);

- Stefan Hula (26. miejsce klasyfikacji generalnej PŚ 2015/2016);

- Dawid Kubacki (30. miejsce klasyfikacji generalnej PŚ 2015/2016);

- Maciej Kot (32. miejsce klasyfikacji generalnej PŚ 2015/2016);

- Andrzej Stękała (33. miejsce klasyfikacji generalnej PŚ 2015/2016);

- Piotr Żyła (36. miejsce klasyfikacji generalnej PŚ 2015/2016);

- Klemens Murańka (47. miejsce klasyfikacji generalnej PŚ 2015/2016);

- Jakub Wolny (68. miejsce klasyfikacji generalnej PŚ 2015/2016);

- Krzysztof Biegun;

- Przemysław Kantyka;

- Bartłomiej Kłusek;

- Jan Ziobro;

- Aleksander Zniszczoł.


Dominik Formela, źródło: PZN
oglądalność: (18905) komentarze: (116)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    skoki

    Biegun Kantyka ZNiszczol Ziobro . Nie daje im żadnych szans na punkty . Są zniszczeni totalnie . Biegun to tak jakby uczył się dopiero latać . To fatalne że nie potrafią wrócić do jakiej kol wiek dyspozycji

  • EnriqueMichaelPhilips bywalec

    Czyżby w przyszłym roku sama Wisła w pś, może się jeszcze Szczyrk dołączy. Co oni wyprawiają na ten Krokwi??!

  • kris bywalec
    Czy w przypadku silnego wiatru w sobotę...

    ...istnieje możliwość przełożenia zawodów na niedzielę? Ma być dużo lepsza pogoda niż w sobotę. Czy to raczej niemożliwe (sponsorzy, telewizja, bilety lotnicze itp)?

  • anonim
    wiatr

    Dzisiaj i jutro nie powinno być problemu ale w sobotę to już raczej nie poskaczą!

    http://www.meteo.pl/um/php/meteorogram_id_um.php?ntype=0u&id=736

  • Major_Kuprich profesor
    Osobiście liczę na 7-8 w konkursie

    3-4 w 30

  • Rychu początkujący

    Biela pewnie żałuje, że przeszedł do skoków. W kombinacji mają w końcu normalnego trenera i wszystko idzie tam w dobrym kierunku. Myślę , że powinien wrócić do uprawiania tej dyscypliny. Tylko tam ma szansę na udział w ZIO

  • anonim
    Dwaj Panowie "B"

    Biela w tym sezonie za każdym razem lepszy od Bieguna, Staszek nawet z punktami w tych startach i Krzych w nagrodę za odległe miejsca w kontynentalach załapał się na PŚ, Staszek "ZAGINĄŁ" i nawet w składzie na CoC go niema

  • Stinger profesor
    @popex

    Jakub Kot nigdy nie punktował w PŚ.

  • popex bywalec
    @Kolos @znawca japońskiego

    Jakub Kot zdobył 1 punkt PŚ w sezonie 2008/2009, bodajże podczas lotów w Harrachovie.

  • domo stały bywalec
    WIelka Krokiew bez Pucharu Świata w w 2017 roku to pewne!!!

    Nie ma projektu Choć według wcześniejszych zapowiedzi poprzedniego dyrektora COS w Zakopanem, Jacka Bartlewicza, dokumenty dotyczące remontu były gotowe, okazuje się, że nie ma nawet projektu budowlanego. - Poprzedni dyrektor COS pod Giewontem czarował wszystkich. A tak kolorowo nie jest.Mamy ponad 2 miesięczne opóźnienie dziś wyłoniliśmy dopiero projektanta dopiero za ponad 40 dni będziemy wiedzieli czy będzie potrzeba pozwolenie na budowę.
    Optymistycznie nowy dyrektor Cos Zakopane
    Według dyrektora, jeśli nic nie stanie na przeszkodzie, prace powinny rozpocząć się dopiero w maju.( a miały zacząć się już Marcu) Ich koszt to ok. 5-6 mln zł. Roboty będą musiały zakończyć się do października, listopada, czyli do czasu aż spadnie śnieg. - Mamy 5-6 miesięcy. Nie jest to długi termin, ale remont powinno udać się wykonać w tym czasie - dodaje Grzegorz Kotowicz.

    Czytaj więcej: http://www.gazetakrakowska.pl/wiadomosci/podhale/a/zakopane-czy-cos-zdazy-z-remontem-wielkiej-krokwi,9455875/

  • Stinger profesor
    @Pavel

    Uważam że to bez sensu, swoje odcierpiał i dalej ponosi tego konsekwencje bo zamiast teraz startować w PŚ z powodzeniem (punkty) to ciężko mu się załapać do składu na PŚ, a w FC skakał słabo..., dlatego uważam że skoro Byrt chce wrócić należy mu pomóc mimo wszystko, a skoro teraz jest więcej miejsc, a on w Polsce na PK skakał lepiej od Zapotocznego i Rudy, a Jarząbek ostatnio się kompromitował to można było dać mu szanse startu.

  • Kolos profesor
    znawca japońskiego

    Fakt umknęły mi te punkty LGP :) Myślałem o PŚ gdzie nigdy nie punktował :)

  • anonim

    @Kolos

    Ma, ma, dożywotnie. Punkty zdobył w Hakubie (czyli w lecie) bodaj w dziewiątym roku.

  • Magik_Ma_Konto stały bywalec
    Orelo

    W pracy.

  • Kolos profesor
    Orelo

    Jakub Kot i tak nie ma prawa startu w PŚ obecnie, poza tym on już tylko amatorsko uprawia skoki i nie może startować gdzie popadnie bo pracuje zawodowo.

  • anonim

    A gdzie jest, przepraszam bardzo, Jakub Kot?

  • krzychoSt weteran

    Też nie liczę na więcej jak 1 miejsce w Top10, 1-2 w Top20 i 2-3 w Top30 to wersja bardzo optymistyczna, pesymistycznej nie przedstawiam, lepiej.

  • Ponurzyca weteran

    To może ja trochę wydymam waszego balona
    Moje tradycyjne
    3 w drugiej serii to SUKCES
    2 to przyzwoitość
    Blamaż trwa cały sezon więc w Wiśle nie będzie to nic nowego.

  • krzychoSt weteran

    Ok, Hula też wygrał kwalifikacje, w Oslo, poza tym był 2 w Zakopcu, 3 w Willingen. Tyle że w zawodach było już znacznie gorzej. W Oslo nie było konkursu , w Zakopcu był 21, a w Willingen 18. Stoch po wygranych kwalifikacjach W Zakopcu był 8, a w Kuopio 28. Kubacki po wygraniu kwalifikacji w Sapporo był 25, a w Lahti 11. Natomiast Kot po wygraniu kwalifikacji w Ałmatach był zdyskwalifikowany.

  • shaffi doświadczony
    sakala

    no akurat masz rację że to trudna skocznia. Jest bardzo podobna do Bergisel-ma bardzo podobne parametry a skoczkowie często nawet z czołówki,mówią że to jedna z najtrudniejszych skoczni.. Nawet sam Prevc jej nie lubił zbytnio przed tym jak wygrał..mówił,że jest trudna no ale w sumie jak sie jest w formie to i tak sie wygrywa..nasi nie są w formie i bedzie 8 w konkursie,5 w 2 serii..

  • sakala weteran

    Balon napompowany, szorowanie buli czas zacząć.
    Trudna skocznia i przy obecnej formie naszych jej znajomość może nie być wystarczającym atutem. Pozostaje liczyć na loterię wietrzną.

  • Ponurzyca weteran

    Jedyny plus, że Kastelik i Kukuła wystartują w PK.
    4 konkursy przed zakończeniem sezonu.
    ale lepiej późno niż wcale.

    Przypominam, że na FIS CUPie w Zakopcu nie wykorzystaliśmy limitu.
    Tomek Pilch nadal nie dostał szansy.

  • Magik_Ma_Konto stały bywalec
    Prosto z pod skoczni w Wiśle

    http://www.fakt.pl/m/crop/-850/-484/faktonline/634951280797976568.jpg

  • shaffi doświadczony
    MSad_

    idealne podsumowanie całych igrzysk.

  • MSad_ profesor
    Wszyscy skaczą

    a wygrywa Prevc

  • papa_s weteran
    Wisła to będzie podsumowanie

    obecnego sezonu. Słabego sezonu. Praktycznie polskie Skoki Narciarskie nie istniały. Ale nadzieja umiera ostatnia...

  • Zwei doświadczony

    @Darjomus100
    po prostu obserwuj stronę PZNu.

  • Gunner321 doświadczony
    Krzycho St

    Hula wygral kwalifikacje w Oslo

  • Angelus bywalec

    Po co tylu wystawiać jaki tak pewnie 2 3 się zakwalifikuje

  • anonim
    Zwei

    A nie wiesz przypadkiem czy ktoś jedzie na Fis Cup do Planicy?

  • anonim

    Kowalczyk 5
    Tajner zostaje
    Jakiś Polak mistrzem świata kadetów w narciarstwie alpejskim
    Ma też brąz tak samo jak taka kobieta
    Tonio zaś mo szczęście

  • Zwei doświadczony

    "Na skoczni HS-117 w Vikersund powalczą: Adam Ruda, Krzysztof Leja, Krzysztof Miętus, Dawid Jarząbek, Andrzej Zapotoczny, Artur Kukuła i debiutujący w konkursach Pucharu Kontynentalnego Dominik Kastelik." pzn.pl

  • FunFact weteran

    Tak patrzyłem na tą kamerkę i wychwyciłem pokraczne lądowanie Kubackiego w okolicach rozmiaru skoczni, a także agresywnie lecącego pod 130m Stefana Hulę. Oprócz tego jeszcze kilka skoków między 120, a 134m zawodników, których nie udało mi się zidentyfikować. Ale kilka razy teże bulili.

    @Licz
    'Kubacki i Stękała potwierdza swoja doskonałą dyspozycje i zaatakują podium'

    Stękała jest beztalenciem i ma niewyparzony język. Jak można go stawiać koło takiego asa przestworzy, jakim jest Pan Dawid Kubacki. Myślę, że przychylniej będzie można spojrzeć na tego skoczka, gdy ten już przeprosi Pana K_S_Na.

    Ps. Bardzo kibicuję Mustafowi i Andrzejowi. Komentarz ma charakter ironiczny.

  • krzychoSt weteran

    Duża ilość zawodników występujących w konkursie zawsze zwiększa prawdopodobieństwo wejścia do 2 serii ale tylko przy zmiennych warunkach a ma mocno wiać. Natomiast zajęcie wysokiego miejsca (w Top15) to już inna historia, największy potencjał w tym sezonie mają zawodnicy którzy wygrali kwalifikacje a mamy takich aż 3: Stoch, Kubacki i Kot, (Hula był 2), na więcej bym nie liczył, może na miejsca w 3 dziesiątce.

  • anonim

    panowie więcej zrozumienia ,to nie gra w kulki ,nie da się wszystkiego naraz ,przykład SZliri i wielu innych tracili to coś i po bólu ,i tyla we tym macie .

  • anonim

    Fajnie że będzie Zniszczoł i Kantyka mam nadzieję że będzie jakiś Polak na podium.

  • Bartek stały bywalec

    Wątpię że Zniszczoł z taką formą przejdzie kwalifikacje.Pytanie czy z taką formą to dostanie się nawet do kadry B na przyszły sezon.
    Miętus dostał szansę w Zakopanem,odpadł w kwalifikacjach,więc start w PŚ ma.Ciekawe czy pojedzie na PK
    Fajnie,że Kantyka dostał szansę.
    Biegun może po mękach się zakwalifikuje do konkursu.
    Jedynymi z grupy narodowej,którzy nie mają jeszcze punktów PŚ w tym sezonie,a w Wiśle mają szanse na te punkty są Kłusek i Ziobro.

  • anonim
    hurra

    Alez hurraoptymizm brawo!!! Zejdzcie panowoe (byc moze panie) na ziemie. Wystarczy lekki wiaterek w plecki i bedzie siekanka w kwalifikacjach... stawiam na 8 w konkursie i 5 w drugiej serii, dawida kubackiego i stocha w 1 10 (po 1 serii) i przesciganie sie w ilosci miejsc w dol. Pewnie Hula sobie zapunktuje w 2 dziesiatce oby Stekala sie przebudzil to samo z Kotem i Zyla fajnie byloby widziec kogos w 10 ba na podium... marzenia. Jutro zapewne znowu zagraniczni komentatorzy ojrosportu beda podniecali sie wiekszoscia polskich skoczkow w 10 kwalifikacji po czym dodadza ze to tylko kwalifikacje... nie ma sie co oszukiwac takiego piachu nie bylo dawno, bardzo dawno jest zle w Zakopcu byl progres krotko po tym sapporo regres to samo po finlandii przyszedl kazachstan i obym sie mylil ale wiekszosc odpadnie w kwalifikacji w najlepszym razie w 1 serii. Nie mniej jednak trzymam kciuki, ale z rozwaga i bez jakiegos zwekszonego optymizmu. Obym sie mylil.

  • anonim
    @gtgt

    Skad masz te informacje, ze Kruczek trenuje na wysokich?

  • shi doświadczony
    Szkoda że nie ma Jakuba Kota

    Idę o zakład, że nawet nie trenując pod okiem genialnej polskiej myśli trenerskiej byłby wyżej od kilku innych naszych orłów przestworzy.

  • anonim
    omen

    co tam robi Zniszczoł? I czemu nie ma Miętusa? Na szczęście to ostatni sezon Kruczka więc jakoś przeboleje te jego super trafne wybory..

  • shi doświadczony
    Pytanie nie który z Polaków wygra

    tylko czy wszyscy będą w TOP10. W końcu impreza sezonu, IO w Wiśle. Wprawdzie Tajner twierdził, że mamy tylko ośmiu zawodników na wysokim światowym poziomie w tym sezonie, a miejsc jest dziesięć, ale być może dwóch pozostałych naszych dorówna tym światowym i zdominujemy TOP10.

    Konkurs będzie:

    1) ważny, bo Stoch walczy w tym sezonie o KK.
    2) ciekawy, bo o KK będzie walczył też Schielenzauer, którego nie ma na skoczniach

    Minusem na pewno to, że nie ma konkursu drużynowego, w końcu polska kadra należy do obecnie trzech najlepszych na świecie i wygrana byłaby tutaj oczywistością.

    Obstawiam wygraną czarnego konia sezonu, Kubackiego.

  • anonim

    Tak, tylko że wszystko ładnie wygląda na wysokich belkach, a w PŚ skacze się z niskich. I Kruczek dalej robi ten sam błąd - trenuje z wysokich belek.

  • Licz bywalec
    Polacy

    Skład był do przewidzenia. Co do konkursu jestem dobrej myśli; Kamil czując atmosferę tworzona przez polskich kibiców wróci do swojej najlepszej formy i wygra, Stefan po raz kolejny udowodni ze jest bardzo solidnym i dobrym zawodnikiem, Kubacki i Stękała potwierdza swoja doskonałą dyspozycje i zaatakują podium, Muranka i Żyła sądzę że podobnie jak Kamil powrócą do swoich najlepszych skoków, cala reszta pokaże pełnię swojego potencjału i myślę, ze spokojnie wszyscy dostana się do II serii i pokażą wszystkim niedowiarkom, ze jesteśmy prawdziwa potęgą.

    Zainspirowane dziełami autorstwa kibica_skokow_narciarskich.

  • Xander weteran

    Skład był do przewidzenia. Nie wiadomą było tylko kto będzie tym trzynastym. Postawiono jednak na Olka. Miętus ogólnie lepiej się prezentował ostatnio ale jego forma jest raczej podobna do formy Zniszczoła.
    Ja postawiłbym na Krzysztofa ale biorąc pod uwagę że dostał szansę w Zakopane i spisał się słabo, więc teraz to Olkowi szansa się należy.

    Ciekawe kogo wyślą na PK. Pewnie cała kadra Mateji + jakiś poza kadrowiec. No chyba że oleją PK na rzecz FC. Ale Kruczek coś tam mówił że jednak do Norwegii ktoś się wybiera.

  • anonim
    bardzo mi sie podoba skład

    bardzo mi się podoba skład a najbardziej to że jest olek zniszczol powinni mu dać szanse w czesniej może mu lepiej podoba w pucharze świata niż w pucharze kontynentalnym liczę na punkty

  • anonim
    -

    Pamiętajcie że na treningach odległości nie są ważne. Tylko to co jest na progu

  • anonim

    Przestancie oceniać treningi na litość boska nawet jak słabo skaczą to nic nie daje taki trening ew potencjał tego zawodnik. Ale to też zależy od belki,warunków w jakich skakli.

  • anonim

    Jak zwykle podczas treningu Polaków - belka w lesie, skoki słabiutkie, ale w wywiadach była poprawa, blebleble

  • Major_Kuprich profesor
    Sceptyk

    Ale ci kopara opadnie jak będziemy całą rzeszą atakować pierwszą dziesiątkę - obstawiam "4" naszych w TOP10.
    Już jutro przyjdą wyniki, jeszcze będziesz mnie przepraszał :)

  • bardzostarysceptyk profesor
    Porzyćcie wszelkie złudzienia, z łaski swojej.

    Własna skocznia i armada 13 polskich skoczków musi spowodować, że kilka miejsc w trzeciej dziesiątce zdobędziemy. Ba może nawet jedno a nawet dwa w drugiej dziesiątce ?. To dopiero było by święto. O pierwszej dziesiątce nie wspominam, trzeba było by fuksa i szczęścia z Kuopio.
    A jak wiemy szczęście sprzyja lepszym, a my takimi w tym sezonie nie jesteśmy.
    Przygotowuję się do konkursów w Wiśle, tak samo jak ostatnio, czyli kupuję alkohol. Bo naszych już na trzeźwo oglądać się nie da. Do czego to doszło.

  • Pavel profesor

    Łap trochę kropek i przecinków. ....................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

  • anonim
    Co do składu:

    Stoch,Kot,Hula,Kubacki,Murańka,Stękała,Żyła,Wolny to od dawna pewniacy byli czołowa 8ka w Polsce w tym sezonie oni punkty zdobywali do nich dołącza kapitalnie skaczący w PK Kłusek do tego najlepszy junior w tym sezonie powoli wracający do formy Zniszczoł solidnie skaczący poza Iron Mountain i początkiem sezonu Biegun a Ziober tu niepotrzebny już miał swoje 5 minut w tym sezonie kompletny spadek formy brak punktów w PŚ w CoC też kilka razy poza 30tką nie wiem po co go biorą żeby nadal zawodził kibiców Łukasz Podżorski powinien za niego skakać zdobył prawo startu w tym sezonie na PK w Zakopcu zajął solidne 11 miejsce w drugim konkursie i w nagrodę powinien dostać szansę w kwalifikacjach bo do konkursu raczej by nie przeszedł w takiej obsadzie no cóż Kruczek odchodzi i może w przyszłym sezonie inny trener lepiej wybierze kadrę najwspanialsza dla mnie wiadomość to ta że Miętowy w odstawce (głębokiej rezerwie w razie kontuzji któregoś z naszych) został w Brotterode to on 5 miejsce to na średniej skoczni a nie dużej zajął na dużej to w Iron Mountain kompromitował się i za tą decyzję apropo Miętusa trzeba Kruczka pochwalić.

  • anonim
    Cześć

    Moim zdaniem to wszyscy wejdą do 50 a 6 do 30,Stoch,hula,Kubacki,kot,stękał,żyła
    12. 15. 9. 20. 19. 25

  • anonim
    Trening

    Trwa aktualnie trening na skoczni w Wiśle :)

  • anonim
    trening

    polacy mają trening na skocznie malince macie linka http://wisla-malinka.webcamera.pl/

  • Stalyobserwator bywalec

    Szkoda, że Szaranowicz już praktycznie nie komentuje. Bo można mieć było do niego różne uwagi, ale jego osoba nierozerwalnie kojarzy mi się ze skokami.
    Lahti 01, Predazzo 03, Sapporo 07 czy Vancouver 10 to jak dla mnie na zawsze pozostaną klasyki jego komentarza. Szczególnie jak wydzierali się z Tajnerem w konkursie na dużej skoczni w Whistler :D

  • anonim

    Brak Miętusa nie dziwi. On już dostał szansę w Zakopanem. Skompromitował się odpadając w kwalifikacjach.

  • anonim
    zniszczoł?

    zniszczoł ma jechać ! nie opłaca się go brać już miętus jest lepszy

  • Pavel profesor
    @PIBEK123

    I całe szczęście. Jak jestem w robocie to mam tylko publiczną, a być skazanym na komentarz Szaranowicza to katorga, już chyba wole Szczęsnego.

  • PIBEK123 bywalec
    -

    Ps. Szaran się chyba wypią na skoki. Brak sukcesu brak Szarana. Jest tam gdzie sukces. Chyba jednak wywiad z Panem Miklasem wiele prawdy zawiera.

  • PIBEK123 bywalec
    -

    W Wiśle studio prowadzić będzie Maciej Kurzajewski. Reporterem będzie Maciej Jabłoński a komentować zawody mają za zadanie Sebastian Szczęsny i Marek Rudziński.

    Macie jakieś info jak będzie w Eurosporcie??? Czy zrobią tak jak w Zakopanem? Czyli przyjadą na miejsce i dodatkowo Adam Małysz będzie komentował???

  • Nowyskoczek5 profesor
    -

    Bartek musi zdobyc te swoje pierwsze punkty.....
    Moglby byc podczas konursow w Wisle na przelomie 2 i 3 dziesiatce.

  • Gunner321 doświadczony
    kkk

    Byrt jeszcze albo Zapotoczny bo mamy.
    7 w PK

  • Gunner321 doświadczony
    Sklad

    Taki jak chcialem

  • Nowyskoczek5 profesor
    -

    Ziobro to twoja ostatnia szansa na zdobycie punktow !!!!!!!!
    Fajnie ze Kantyka bedzie skakal
    Podzorski i moze Byrt dostanie kolejna szansa w PK

  • anonim
    .

    Co tam robi Ziobro ?
    Wylot nielocie z kadry

  • michnar stały bywalec
    -

    Gdyby nie dziwna decyzja o grupie narodowej w Zakopanem, oglądalibyśmy również tę grupę w niedzielnych kwalifikacjach. Równocześnie zawodnicy nie straciliby dwóch weekendów CoC, a tylko jeden.

  • nieznany weteran

    Bardzo dobry sklad. Mietus dostal szanse w Zakopanem, mimo ze na nia nie zaslugiwal. Szansy nie wykorzystal, byl ostatnim z Polakow i odpadl w kwalifikacjach.
    Dla Kantyki to zadoscuczynienie za pominiecie w skladzie na Zakopane. Obawialem sie, ze znowu go zlekcewaza kosztem Mietusa.

  • Adastm stały bywalec
    @Ponurzyca

    Właśnie powinni w Vikersund wystartować wszyscy juniorzy łącznie z najlepszym juniorem C Tomkiem Pilchem. Niemcy taką kadrę powołali na Engelberg gdy mieli krajówkę w TCS i nawet paru zapunktowało. Niech chłopcy poczują smak międzynarodowej rywalizacji, a nie tylko Lotos Cup(SZCZYRK).Lepsze to niż wysyłanie Zapotocznego przed którym nie ma żadnej przyszłości, a chłopiec zarobi parę franków szwajcarskich za bycie przedskoczkiem...

  • anonim

    Boże, Zniszczoł...... JUż Kuba Kot byłby lepszy

  • kkkk doświadczony
    Moim zdaniem skład na CoC w Vikersund:

    Krzysztof Miętus; Łukasz Podżorski; Jakub Kot; Tomasz Byrt; Dominik Kastelik; Adam Ruda(lepszych raczej nie ma);

  • anonim

    Fajnie by było jakby punkty zdobyli Kłusek i Wolny.Stać ich na to,ale większe szanse daję Bartkowi.

  • shaffi doświadczony
    Bez zaskoczeń

    jedynie właśnie Zniszczoł tutaj coś mi nie pasuje ale może być też tak że wczoraj podczas treningu na obiekcie olimpijskim w Zniszczole pojawił się gniew zwyciezcy,wziął się do roboty i chce wydrzeć Prevcowi zwycięstwo w Wiśle..innej mozliwosci nie widze bo skacze fatalnie..

  • Ponurzyca weteran

    A czy już jest wiadomo czy ktokolwiek poleci do Vikersund?
    Bo patrząc trzeźwo to wysłanie tam ,,pozostałych" zawodników jest bez sensu.
    Miętus miał sobotę sezonu i tyle. Fakt oddał dwa skoki, które w tamtych warunkach dawały punkty (treningowy i konkursowy).
    Pamiętajmy, że była jedna seria i odwołanie w niedzielę.
    Moim zdaniem na taki wyjazd do Skandynawii zasługuje tylko Dominik.
    Nie liczę, że ktoś (także Dominik Kastelik) zdobędzie tam jakieś punkty. Wycieczka pro forma. Dlatego jeżeli nie będzie tego wyjazdu to wcale nie miał bym za złe Związkowi, że nie firmuje takiej hucpy.
    Jeżeli chcieli robić wyjazd to w składzie powinien być Biegun i Zniszczoł + juniorzy (poza Kantyką).
    A tak Krzysiek i Olek zapewne skoczą sobie w czwartek sportowo i reszta weekendu wolna (chyba, że skoczą sobie finansowo w piątek i sobotę jako przedskoczkowie).
    Jeżeli u Janka Ziobry widzę jakąś złość sportową i ambicję to u nich nie dostrzegam nic takiego.

    P.S. Trenerzy doskonale wiedzą co dzieje się ze Staszkiem Bielą, pomimo systematycznych naszych próśb do Redakcji o zadanie takiego pytania jest to ignorowane.

  • Piotrek128 początkujący
    CO??

    Jest Olek Zniszczoł ?? Dobra miał dobry sezon w tan tym roku w PŚ ale w tym jest najsłabszy.A Krzyśka Miętusa dlaczego nie ma przecież to on powinien być.Olka bym dał ale Janka on już startował około 7 konkursów w PŚ i żadnego pkt nie zdobył Jakub Wolny startował 2 razy i zdobył 5 pkt.

  • anonim
    mało zaskakujące

    Jedyną niewiadomą było Zniszczoł czy Miętus, Zniszczoł się dostasł pewnie tylko dlatego, że byłaby siara gdyby zawodnik kadry A ani razu nie wystartował w PŚ :p A Miętus miał swoją szansę w Zakopanem, nie wykorzystał.

  • anonim
    Co

    Zniszczoł przecierz on jest na 60 miejscu PK

  • anonim

    oglądał ktoś może te treningi na skoczni w Wiśle, dzięki tej kamerze co jest na skoczni?

  • Pavel profesor
    @Kolos

    PZN kazał mu olać treningi i się obijać zamiast pracować? Nikt nikogo nie będzie trzymał za rączkę, albo uzywasz mózgu i myślisz o przyszłości, albo żałujesz.

  • Pavel profesor
    @Stinger

    Dla zasady i przestrogi dla młodych.

  • JankessPL doświadczony
    Krzysiu

    Miętus chyba w życiowej formie, w PK wykręcił PB, będzie to jego najlepszy sezon w PK, a nie wystawili go na PŚ? Gigantyczny sukces trenera Matei, który z tak rozregulowanego Miętusa zrobił czołowego zawodnika PK

  • Kolos profesor

    Żadnego zaskoczenia składem nie było bo być nie mogło.

    Co do Byrta - bez winy nie jest ale to że jego talentu już się raczej zmarnował to wina PZN-u, a przedewszystkim trenerów kadry (wtedy Byrt podlegał Matei).

    Podobniw z winy PZN-u zmarnował się Mateusz Rutkowski, co prawda też nie był bez winy no ale jego kariera mogła mieć inny przebieg.

  • anonim
    Skoki polskie

    Słaby skład

  • anonim
    Terminator,

    Wczoraj były, podglądałem i z tym +100m to trafiłeś, bo gdzieś tam większość lądowała; dopiero pod koniec dłuższe skoki, ale niewiadoma czy belki nie podnieśli...

  • anonim
    Top one

    https://m.youtube.com/watch?v=vZlUPYo3Inc

  • Stinger profesor
    @Pavel

    Na pierwszy rzut oka masz racje ale dlaczego skreślać kogoś za jeden błąd?
    Byrt dobrze nie postąpił olewając treningi i kadrę ale wrócił i stara się zrobić wszystko by prezentować jakiś poziom, a skoro w ten weekend miejsc jest dużo to dlaczego nie dać mu szansy?

    Tym bardziej że zapewne szanse dostanie Zapotoczny, a Ruda jest w katastrofalnej formie.
    Myślę że i Jarząbek wcale nie skacze lepiej.

    Powoływać powinno się najlepszych, a nie na nazwiska, sukcesy itp.

  • Pavel profesor
    @Stinger

    Wahania miejsc mogą być wśród naszych ciułaczy z PŚ, są na tyle "mocni", że forma dnia plus warunki moga ich wywindować nad kolegów. Ale Zniszczoł cały sezon ma formę wręcz żałosną i tylko cud może sprawić, że nie klepnie 100 metrów w kwali.

    Wiadomo, że może się przetasować miejscami z równie beznadziejnym Biegunem, ale to raczej w dole tabeli.

  • Toyminator profesor
    -

    Czyli taki skład jaki typowałem, prócz jednej osoby...co tam robi Zniszczoł ?;D Pewnie wybór pomiędzy nim a Miętusem, wyglądał na tych treningach tak( jeśli były jakieś treningi) Miętus skoczył 102m, Zniszczoł 103 i jedzie Olek ;D

  • Stinger profesor
    @Pavel

    A czy ja się podniecam?
    Po prostu Miętus nie skacze lepiej, a skoro on swoją szanse dostał i nie wykorzystał to mając 13 miejsc trzeba rozmawiać też o 13 skoczku.
    Zapewne Zniszczoł a tej liście jest skoczkiem numer 13 czyli teoretycznie najsłabszym i mimo iż więcej niż 5-6 raczej nie zapunktuje to patrząc na formę Polaków wcale bym się nie zdziwił gdyby to Olek znalazł się w tej grupie... Fakt forma jest słaba i na pierwszy rzut oka wydaj się że nawet kwalifikacji nie przejdzie ale jednak teoretycznie jest taka możliwość.

    Nie raz już nasz ostatni skoczek w kolejnych zawodach był numerem 1, a numer 1 był numerem 4...

  • Pavel profesor
    @Król Hejterów

    Bez obaw, J. Kot, Zapotoczny, a teraz Miętus udowodnili, że można mieć sezony wręcz żałosne, a dalej bujać się po różnych kadrach.

  • anonim
    Ostatnia szansa Zniszczoła...

    Jak tym razem znów się zbłaźni, to na przyszły sezon zabraknie do niego miejsca w kadrach. A takie medialne lamenty "panienki pokrzywdzonej" nic nie dadzą.
    Ciekawe czy na ostatnim CoC obu forma poszła w górę, czy skocznia lub warunki przypasowały.
    Ktoś z tej trójki Miętus, Zniszczoł + Kantyka musiał się nie załapać, jeśli nie ostatnia rywalizacja, to wczorajsze treningi musiały decydować.
    Nie wierzę, że Miętus dostał misje limity na lato; a jak się uda to "pomyślimy" o kadrach 2016 ;)

  • Pavel profesor
    @Stinger

    I słusznie, że Byrta oleją, poziom prezentuje mizerny, a i on olał kadrę jak miał wszystko podane na tacy. Życie to nie bajka i trzeba ponosić konsekwencje swoich czynów.

  • anonim

    A więc jaki skład na COC w Vikersund? Miętus jako lider, a oprócz tego Ruda, Leja, Podżorski, Jarząbek??? aż miło będzie śledzić :D

  • anonim
    szeryf78

    Oj marzysz, marzysz... 9 w 30 ? To chyba tylko wtedy gdy pierwsza piętnastka PŚ się nie pojawi na belce...

  • kibic_skokow_narciarskich_ doświadczony

    @Stinger
    Ale w ostatnim PK spisał się dobrze dlatego tak napisałem.Owszem w Ameryce mu się nie bardzo powiodło.
    Ale skoro ma skakać Aleksander Zniszczoł to niech skacze Aleksander Zniszczoł.Nie mam nic przeciwko.

  • Stinger profesor

    W takim razie kto poskacze na PK w Vikersund?
    Jeśli PZN będzie chciał wykorzystać limit to widzę taki skład: Podżorski, Leja, Ruda, Miętus, Kastelik, Byrt i siódme miejsce losowe tzn. ja dałbym Pilcha (ale wątpię że oni też) lub mimo wszystko Jarząbka ale znając życie będzie Zapotoczny i nie wykorzystany limit (ponieważ Byrta pewnie oleją).

    No i znowu ponawiam pytanie, czy ktoś już wie co z Bielą?
    Chętnie znowu zobaczyłbym go w PK (za Zapotocznego) ale nie wiem czy on gdzieś skacze, jaką ma formę i czy w ogóle może skakać.

  • dejw profesor

    No to w końcu, na początku marca, piąty zawodnik kadry A doczeka się.. debiutu w tym sezonie w PŚ. Mimo że to Miętus sportowo wydawał się lepszy, i ze względu na ostatni konkurs, i cały sezon.
    Cóż, jeden czy drugi, wielkiej różnicy w rywalizacji to pewnie nie zrobi.

    To na Vikersund pewnie Miętus, Ruda i juniorzy i może jakiś pozakadrowicz - zapewne nieśmiertelny Zapotoczny ;)

  • Pavel profesor
    @Stinger

    Nie wiem czym się tu podniecać, nominacją na skoczka nr 13? Ludzie bądźcie poważni, jak zapunktuje 6 to Tajner obwieści sezon marzeń i historyczny konkurs, a wy tu toczycie debatę o skoczkach, którzy nawet do 50 się nie załapią.

    Ja rozumiem,że brakuje tematu do dyskusji bo składu innego wybrać się nie dało z braku przynajmniej 10 skoczków na jakimś przyzwoitym poziomie, ale bez przesady.

  • Stinger profesor

    Skład najlepszy z możliwych. Dobrze że szanse dostaje Zniszczoł ponieważ Miętus swojej nie wykorzystał, a ostatnio lepszy nie był.


    @k_s_n

    Nie pleć głupot, Miętus ostatnio w PK nie był lepszy od Zniszczoła, fakt w ostatnim konkursie był ale w USA skakał tragicznie.
    W Zakopanem swojej szansy nie wykorzystał, a że nie jest lepszy od Zniszczoła to nic dziwnego że Kruczek bierze swojego, de facto 13 miejsc to dużo więc daje szanse Olkowi.
    Skład spodziewany i dziwić się nikt nie powinien.

  • anonim
    Skład

    Skład sprawiedliwy,jedynie zamiast Zniszczoła powinien skakać Miętus,ale to w sumie bez różnicy...obaj są fatalni.

  • anonim
    Nasza skocznia

    Zniszczoł się nawet nie zakwalfikuje, reszta wejdzie do 50, ale do 30 moze z 5 wejdzie.

  • Pavel profesor
    @kkkk

    Co za różnica? Jego głównym rywalem był Miętus, jeden jak i drugi tylko cudem przebrnęli by kwali, na jedno wyjdzie.

  • pawelf1 profesor
    Jakub Kot ...

    ..zdaje się ,że ma jakąś fuchę przy PŚ we Wiśle.....

  • kkkk doświadczony
    kkkk

    tylko nie zniszczoł.

  • Adastm stały bywalec
    PK

    Powinni tam głównie jechać juniorzy Mateji na czele z najstarszym ,,JUNIOREM'' Krzysiem Miętusem,. Mam nadzieję, że szansę dostanie Tomasz Pilch oraz oczywiście 7 miejsce zajmie ten co sam je wywalczył, a więc Jakub Kot...

  • szeryf78 bywalec
    skład

    Skład najlepszy na tą chwilę jaki mamy. Plan minimum 10 w konkursie 6 w 30. Maximun wszyscy awansują do konkursu 9 w 30.

  • anonim

    Freund, klasa.

  • anonim
    Top one

    https://m.youtube.com/watch?v=vZlUPYo3Inc

  • anonim
    A co z PK w Norwegii?

    Po podaniu składu zastanawiam się, czy ewentualne niepowodzenie któregoś w czwartkowych kwalifikacjach spowoduje, ze pojedzie on do Norwegii na piątkowo-sobotni cykl zawodów w CoC? Przede wszystkim czy by zdążył dojechać?

  • Pavel profesor

    W sumie nic innego za bardzo wykombinować nie mogli, mamy wszystkich punktujących w PŚ, do tego najlepsi z PK. Tu jedynie pominęli Krzysztofa "Krzysia" Miętus chyba uznając, że jego ostatni wynik w PK to więcej farta niż formy.

  • anonim
    bula,bula,bula

    paru z nich klepnie bule

  • kibic_skokow_narciarskich_ doświadczony

    Bardzo dobry skład.Choć trochę zdziwiony jestem brakiem Krzysztofa Miętusa który ostatnio dobrze zaprezentował się w PK.Ale być może on jest szykowany do Vikersund właśnie na PK.Reszta składu taka jaka powinna być.To są aktualnie najlepsi skoczkowie w naszym kraju i liczę że będziemy cieszyć się z ich skoków w wiślane święto sportu.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl