Puchar Doskonałego Mleka: Sensacyjne zwycięstwo Roberta Matei (pełne wyniki)

  • 2005-06-18 22:53

W chłodny sobotni wieczór, na Wielkiej Krokwi odbył się konkurs skoków o Puchar Doskonałego Mleka, w którym udział wzięli wszyscy najlepsi polscy skoczkowie, z Adamem Małyszem na czele, a także zawodnicy z zagranicy. Niespodziewanie najlepszy okazał się Robert Mateja, który wyprzedził Stefana Hulę oraz dopiero trzeciego dziś - Adama Małysza.

Już po pierwszej serii zanosiło się na niespodziankę. Po wspaniałym locie na 130m pewnie prowadził Stefan Hula, wyprzedzając Adama Małysza (125m) oraz Marcina Bachledę (122m). Na czwartym miejscu, po skoku na 121m zajmował Robert Mateja, a dopiero piąty był Kamil Stoch (117m).

Druga seria zmieniła nieznacznie kolejność czołówki. Zawody o Puchar Doskonałego Mleka wygrał Robert Mateja, który lecąc na odległość 136,5 metra z notą łączną 258 punktów zepchnął Stefana Hulę (122m) na drugie miejsce.

Adam Małysz oddając skok o metr krótszy niż w pierwszej serii, uplasował się ostatecznie dopiero na trzeciej pozycji, przegrywając pierwsze krajowe zawody od wielu lat.

Warto odnotować, rosnącą formę Wojciecha Skupnia, który już na treningach sygnalizował iż w dzisiejszym konkursie będzie liczył się w walce o czołowe lokaty. Nieco poniżej oczekiwań wypadł inny były kadrowicz - Mateusz Rutkowski - który dziś nie miał dobrego dnia i skokami na 109,5 i 109m zapewnił sobie dopiero 14. miejsce.

1. Robert Mateja 121m, 136.5m, 258 pkt
2. Stefan Hula 130m, 122m, 252.1 pkt
3. Adam Małysz 125m, 124m, 244.2 pkt
4. Wojciech Skupień 116m, 134m, 241.5 pkt
5. Kamil Stoch 117m, 130m, 240.1 pkt
6. Krystian Długopolski 115.5m, 125m, 226.9 pkt

Pełne wyniki zawodów...»


Tadeusz Mieczyński & Sara, źródło: Informacja własna
oglądalność: (8506) komentarze: (134)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim

    No i racja !!
    Ja mysle , że musimy nareszcie zbudować druzynę , która zaczęla by sie liczyc w Pucharach Swiata ..
    Niemoże zawsze wszystko skupiac sie tylko na jednym zawodniku i w zasadzie to wlasnie ten jeden zawodnik , zbiera cięgi za porażki ,
    Może nawet dobrze sie stalo , że Robert i inni zaczynaja doganiać Adama , nie bedzie osamotniony w kraju , będzie mial z kim rywalizować ,co do formy owych panów , poczekamy zobaczymy , jak bedzie podczas Pucharu Swaiata i najważniejszych imprez w tym roku ,
    bo nie sztuka wygrać zawody latem , sztuka jest regularne dostawanie sie do finalu na tychże wlasnie imprezach ,
    czy Kuttin dokona cudu i Adam trafi z formą na wlasnie te imprezy ?? zobaczymy ,oby mu sie to udalo , bo inaczej ja nie chcialabym byc potem na jego miejscu , a pamietajmy , że w nadchodzącym sezonie , to TCS , MS w Lotach , i Igrzyska , więc bedzie bardzo ciężko zawodnikom , jak poradzi sobie nasz trener i zawodnicy to sie okaże.
    Ktoś tu napisal , że zawodnicy są żli , mysle , że niektórym upal uderza do glowy ;)))

  • anonim
    @pan co zawsze zapomina sie podpisać

    Trafił na MŚJ 2004 :)
    ale nie trafił na:
    - TCS - to nie była forma na wygranie TCS
    - MŚ Oberstdorf 2005 :) gdzie Adam był ewidentnie bez formy.
    Poza tym, troche inaczej prowadzi sie juniorów, bo można sie przygotowywac tylko do tej jednej imprezy, jaką sa MŚJ, natomiast seniorzy - to cały cykl PŚ, TCS, MŚ czy IO. Juz niejeden trener na tym poległ :)
    A wolałabym, żeby Kuttin nie zdobywał doświadczenia w taki sposób, że to nasza kadra robi za "króliki doświadczalne".

  • anonim

    @ rashida nie znasz się dobry trener potrafi zrobić coś z niczego a Kuttin do tej pory wypada gorzej od Tajnera po za tym wcale nie mamy złych zawodników!!!!

  • anonim

    ale fajny rym heheheh!!!! a kuttin wcale nie jest zlym trenerem ino ma zlych zawodnikow:P

  • anonim

    robert mateja światowych skoków nadzieja

  • anonim

    mmm_krakow: Adam owszem dawno nie przegrywał podczas krajowych zawodów ale skad wiesz w jakiej dyspozycji byli Mateja i Hula? Może akurat tego dnia Robert był w najlepszej formie od lat a Stefan w życiu? A Adam jak każdy mogł gorszy dzień. Co do Kuttina to autentycznie nie trafił z formą Adama ale pamietajny MŚJ 2004 r i jakoś Rutkowi forma przyszła tego dnia i tej godzinie o której miała przyjść. Zaufajmy Kuttinowi i nawet jak na igrzyskach bedzie źle to nie płaczmy bo nie samym sportem człowiek żyje chociaż niechcialbym żeby Adam był takim skokowym Wilsonem Kipketerem który wygrał w LA na 800 m wszystko oprócz złota na IO. Pozdrawiam.

  • anonim

    Po prostu, pomyłke popełniono rok temu, wybierając nieodpowiedniego trenera. Kuttin o analizie kątów najazdu, odbicia i lotu nie ma zielonego pojęcia.

  • anonim

    Adam gdzieś po drodze , w ostatnich dwoch latach , zatracil swoja pozycje dojazdową do progu .Ja nie wiem , czy w tym sztabie są jacyś ślepcy ? czy co ? przecież każdy skok jest nagrywany a potem analizowany , podobno i naprawde nie widza tego , oc co w tym chodzi ?
    Jak nie maja nagrań , mogę im uzyczyć mam wszystkie z ostatnich 4 lat .
    Wuraznie widać , że Adam zmienil pozycję dojazdową , kiedys byla bardzo niska , a potem na progu eksplozja ,na tym glównie się traci , jesli chodzi o prędkość.
    Druga sprawa to odpowiednie smary , mają swojego serwisanta , a jeśli nie potrafi dobrać odpowiednich smarów , to znaczy , że jest do bani.
    Jeśli dalej sztab szkoleniowy będzie skupial sie tylko na tunelu , i na ćwiczeniach silowych , to faktycznie , o medalu Adam może zapomnieć.
    Tylu tam mądrali jest dookola niego , a i on sam przecież jest już zawodnikiem doswiadczonym , powinien sam cos zasugerować a nie sluchać ślepo Kuttina, który być może w treningach popelnia bląd.
    Prędkość dojazdową uzyskuje się glównie poprzez odpowiednie ulożenie sylwetki , Adam ma inną i to widać golym okiem.
    Zanim przyjdzie Olimpiada , to Kuttin go tak wypompuje silowo , że możemy zapomnieć o jakimkolwiek medalu.Co do reszty naszych kadrowiczów , natychmiast bym zmienila Pochwale na Skupnia .Pochwala nic nie wnosi , a tylko szkodzi .
    A chodzi przecież o to , abysmy stworzyli drużynę , bo potem okazuje sie , że tylko Adam dostaje sie do finalowej 30 - stki .

  • anonim
    Hula powinien wrócić do kadry A

    @ Raptusa
    Też sądze ze Hula był blisko wygranej drugi skok mial jadnak o 8 m krótszy niż w I serii z powodu znacznie prawie 2 km/h mniejszej prędkości na progu

  • anonim

    Zeszliśmy na problem pod nazwą "tunel aerodynamiczny" :)
    Czy zaszkodził? Bardzo możliwe - zauważcie jedno - Adam ogrywał wszystkich w 2001 roku, gdy nie trenował przed sezonem w tunelu, tylko wykonał odpowiednią ilość skoków.
    Gdy potem w lecie wleźli do tunelu, to zaczęły sie problemy :)
    Mam wrażenie, że gdzieś zgubiono tę sylwetkę najazdową z 2001 roku :)
    @pan co zawsze zapomina sie podpisać :)
    Mam takie dziwne wrażenie, że teraz tez troszeczkę "sodówki". :) Bo najpierw gadki do dziennikarzy [a potem i tekst w książce] że stary układ sie wypalił [czyli Tajner + profesorzy], że zmęczenie materiału, że potrzeba czegoś nowego, a teraz raptem - panowie Blecharz & Żołądź - ratunku!
    Wcale nie wypagam teraz super formy i przeskakiwania skoczni, ale w najlepszych latach Adas nie dostawał aż takich bęcek na krajowym podwórku. Mimo wszystko jednak gładko przeskakiwał reszte, niezależnie od warunków. Za to w latach "doła" to Mateja i Skupień byli górą :)

  • Andy stały bywalec

    Martwi bardzo niska prędkość na progu Adama. Widać, że trenerzy nadal nie mają pomysłu na zwalczenie tego mankamantu. To duże wyzmanie dla duetu K-K.

  • Andy stały bywalec

    Co tu dużo mówić, trenerzy kadr powinni bacznie obserwować Wojtka Skupnia, jego poczynania na treningach oraz najblizszych zawodach krajowych i w przypadku dalszego progresu formy dołączyć go do kadry.
    Apeluje z tego miejsca do sztabu szkoleniowego polskiej reprezentacji oraz p.Apoloniusza Tajnera. Proszę niezwłocznie usunąć z kadry Tomasza Pochwałę, obecność tego patałacha i skończonego nieudacznika w reprezentacji Polski to hańba dla całego polskiego sportu!! Panowie przejrzyjcie wreszczei na oczy!!

  • anonim

    I otóż to .Ja też tak myślę , że po to jest lato i jeszcze kilka miesięcy , na przygotowanie poprawne do sezonu zimowego.Bo kiedy zacznie się sezon zimowy , za póżno już będzie na jakiekolwiek poprawki.I nie sądzę , żeby tunel aerodynamiczny zaszkodzil Adamowi , z tunelu korzystają wszystkie kadry na świecie , nie tylko nasza.Jest to część przygotowawcza , kiedy skoczek pędzi ponad 92km/h , w różnych warunkach atmosferycznych , musi umieć wybrnąć w razie klopotów z sytuacji. Ja tylko marzę , żeby tak Mateja i inni pokazali wlasnie zimą co potrafią , bo jak wiemy to glównie zimą jest klapa.Adam sam ratuje zawsze honor naszej drużyny .Czy się tego doczekamy ?? czas pokaże ;)))

  • anonim

    mmm_krakow: treningi siłowe z Mikeska owszem ale sodówa i później brak wiary też były przyczyna szorowania buli przez Malysza w Nagano. A terez Adam jest ukszatałotowanym psychicznie człowiekiem i jesli bedzie prowadzony odpowiednio ( w co wierze to zima powinno byc ok) A piszesz ze jak był w formie to mu warunki nie przeszkadzały. A kto kaze być mu w formie w czerwcu? Ludzie czego wy wymagacie? Lato jest po to żeby sie przygotowywac do zimy ale nie po to żeby skakać na najwyższym poziomie. Zreszta u niektorych (nie powiem kogo) jest tak że jak ktos skacze latem dobrze to źle "bo bedzie zimą szorować bule" a jak zima skacze źle to jest źle "bo jest bez formy" to jak ma być?!

  • anonim

    Mówcie sobie co chcecie ja żałuję że nie wygrał Hula a na podium nie było Stocha mam dość tego starca kilka razy dobrze skoczy i znowu będa miejsca w granicach 41-50.Jak kadra ma odnosic sukcesy to trzeba ja odmłodzić.

  • anonim
    tunel psuje Małysza?


    @MMM-K,Fanka
    Powiem jedno Małysz jak wychodził z tunelu aerodynamicznego(ostatnio znowu tam był) to zawsze skakał tragicznie.

  • anonim
    @Fanka

    Wiem jak sie skończył trening siłowy za Mikeski, więc może dlatego moje "czarnowidztwo". Mam tylko nadzieję, że Kuttin wie co robi, bo taczki czekają :)

  • anonim

    Ojjj , widzę , że niektórzy widzą czarny scenariusz co do Turynu . Ja powiem tak :sobotnie zawody o niczym nie świadczą , miejsca poukladaly się zupelnie przez przypadek tak a nie inaczej .Bo jak wytlumaczyć fakt , że jeden zawodnik osiąga odleglość raz 121 m a raz 136,5 i tak jest z pozostalymi .Nie chodzi o to by oddawać skoki na tak różne odleglości , lecz aby one byly w miarę dalekie i równe .Wydaję mi się , że co do Adama , to trenerzy powinni wlaśnie u niego zalożyć troszke inny cykl trenongowy . Mniej silowy a bardziej od strony technicznej ćwiczyć .Treningi silowe mogą się sprawdzić u tych mlodszych zawodników ale u Adama może być na odwrót .Oby sie nie okazalo , że w Turynie Adam będzie tak wypompowany ,że sil mu zabraknie.Jak pamietamy mial problemy z techniką skoku , chodzi o krzyżowanie nart z tylu , na to powinni trenerzy zwrócic uwagę ,na pozycję dojazdową i silę odbicia a w konsekwencji na sam lot .Ja nie jestem pesymistką ogólnie staram patrzeć sie z optymizmem w przyszlość , przeż kilka ostatnich lat moich obserwacji tego sportu a glównie mojego ulubionego sportowca Adama , wiem , że jego stać na bardzo wiele , tyle ile Adam zdobyl w tym sporcie ,medali na najważniejszych imprezach świata , to żaden chyba w naszym kraju , widzę jeszcze jednego sportowca ale troszke z innej dyscypliny , o której tu nie będę pisac bo to portal o skokach .Ci wszyscy pesymiści niech spojrzą w przeszlość i popatrzą , ile razy Adam stal na najwyższym stopniu podium , pytam , który sportowiec w naszym kraju dokonal takiego przelomu w danej dyscyplinie , otóż żaden.Przy odpowiednim przygotowaniu , wiem , że ADam jest wstanie zdobyć medal w Turynie ,malo tego , nawet pokusze się i powiem , że być możę czwarta krysztalowa Kula jest realna .Myślę , że trenerzy wiedzą co robią , tak myslę , oby sie tylko nie pomylili.Dzieki za mile slowa " Przedskoczka " i " Mazima " to mile , czytać cos takiego a sport to moja pasja , ponieważ sama kiedyś przez wiele lat uprawialam sport wyczynowo .Pozdrawiam was wszystkich .

  • anonim
    Dać szansę Klimkowi i Pawłowi!

    @mmm-k
    O ile do wczoraj byłem przeciwny skokom Klimka na dużych skoczniach to po jego wygraniu konkursu w kat.junior młodszy (w tym z rewelacyjnym J.Kotem) chyba zmienię zdanie.
    Nie wiem czy start K.Murańki i P.SŁowioka na K-85 na podrzędnych zawodach narusza przepisy FIS?
    Ponadto uważam, że lepiej gdyby skakali w konkursie juniorów na średniej skoczni niż na "wariackich papierach" na dużej krokwi (słynne 135m Klimka)
    Pozdrawiam

  • anonim
    @Apolinary

    Co do Huli spoza buli - to na razie sie nie wypowiem :) Zobaczymy co z tej formy zostanie do zimy :)
    Co do juniorów - to przepisów o wieku nie obejdziesz, bo sie FIS przywali, że szczeniaka dopuścili do konkursu.

  • anonim
    Małysz słabo ale juniorzy super!

    Gdzie sa Ci co wieszali psy na Stefanie Huli (20 lat) ?
    Mocnisą już juniorzy i zasługują na letni PK
    Do formy po kontuzji wraca D.Kowal to dobrze bo szykuje się nam znowu b.silna drużyna juniorów!( Jakub Kot(15 lati 15-ty na dużej krokwi), najlepszy na k-85 Łukasz Rutkowski i zaczynam mieć wątpliwości czy K.Murańka wygrał na k-65 z J.Kotem i P.Słowiok nie powinni już startować razem z juniorami skoro są już naprawdę pomimo młodego wieku tak dobrzy.

  • anonim
    @mmm_krakow

    Bobak - tylko raz był w ścisłej czołówce - 3 miejsce w generalce PŚ to według ciebie mało???

    Fortuna - jednorazowy wyczyn w Sapporo i nic więcej :) słyszałem że już wcześniej zabłysnął a złoto na olimpiadzie nie było tylko szczęśliwym trafem możliwe że fortuna mu sprzyjała w tym dniu ale co z tego skoro nawet najlepsi marzą o zdobyciu złota na olimpiadzie!!! i muszą obejść się smakiem:(((

    Adam to fenomen, który przyćmił wszystkie dotychczasowe nasze osiągnięcia, ale nie należy ich minimalizować gdyby nie było Adama to dalej powracalibyśmy do cudownego złota Fortuny i czasów Bobaka pewnie nadal cieszylibyśmy się z rekordu Fijasa( o takich osiągnięciach Estonia czy Ukraina może tylko pomarzyć).

  • anonim

    Panie, co zawsze zapominasz sie podpisać, jakoś przedtem Małyszowi waruneczki nie przeszkadzały :P
    Z naszymi "orłami przestworzy" Adam zawsze wygrywał, czy to był konkurs MŚ czy krajowe zawody o pietruszkę [tutaj był nokaut].
    Dobre skoki [wcale nie myślę o rekordach] na krajowych konkursach przekładały się na dobre wyniki międzynarodowe.
    Tak więc gadka, że traktuje lato w sposób "ulgowy" [tjaaa, dwa lata temu lato tez było ulgowe, bo w ogóle nie startował, a zime 03/04 radze sobie samemu skomentować] :P, że to konkurs o byle co, jakoś mnie nie przekonuje...
    A był tez okres, gdy Adaś dostawal bęcki i na krajowym podwórku - tylko że w PŚ szlifował wtedy bulę. I oby nie był to powrót do tamtych czasów.

  • anonim

    Fortuna - jednorazowy wyczyn w Sapporo i nic więcej :)
    Bobak - tylko raz był w ścisłej czołówce - 3 miejsce w generalce PŚ.
    Mimo całego szacunku do tych panów, to mały pikuś w porównaniu z Małyszem.
    I zgadzam sie z Realistą, oby sie w Turynie nie okazało, że nie mamy też Małysza.
    Boję sie, że sie zaczyna "dół", jak za Mikeski, z finałem podobnym do Nagano. :P :(

  • anonim

    Witam kolege "realiste' czarnowidza po dłuzszej przerwie. I prosze mi tu nie gadać ze nie mamy Małysza bo to 1 konkurs w tym sezonie i jeszcze rozgrrywany w dosc trudnych warunkach. Propo Turynu to sadze ze bedzie tak: Adam podium, 2 innych skoczkow w "30" i jeden w "50" Druzyna w "5"ale o podium dla naszych bedzie bardzo trudno lecz przy dobrym przygotowaniu fizycznym i mentalnym jest to realne.
    PS Jesli dla Ciebie to jest optymizm to co jest pesymizm? I powiedz kto moze nas wyprzedzic zebysmy nie byli "10"? Bo ja naliczyłem Norwegia Finlandia Niemcy Austria Słowenia Japonia Rosja i ewentulanie Szwajcaria lub Czechy czyli 9 ekip i mysle ze przy duzyyyyym pechu mozemy nie pokonac zadnej z nich a sadze ze stac na wygranie z conajmniej polowa z nich...

  • anonim
    @Realista

    A Fortuna Bobak ???

  • anonim

    Skoków w Polsce nigdy nie mieliśmy, tylko Małysza. Teraz nie mamy i Małysza. Trzeba być jednak optymistą - na olimpiadzie liczę na jedno miejsce w 50-tce i jedno w 30-tce. Drużyna ma też szansę na miejsce w pierwszej 10.

  • anonim

    Widziałem już te fotki, ale wszystkim dziękuje za fatygę:))) podzielam zdanie Mazin fanka ma dużą wiedze o skokach i naprawdę wie, co pisze a jeśli ktoś się jej czepia to chyba tylko z zazdrości.

    Pozdrow dla wszystkich:)))

  • Mazin bywalec
    Do Fanki i przedskoczka

    http://www.malinka.wisla.pl/index.php?go=1 to jest link do zdjec z budowy malinki ponoc prace przebiegaja pełną para i jeszcze w tym roku maja oddac pierwsze skoki na igielicie. Brzmi to troche zbyt pięknie ale kto wie :-) A Fanke również bardzo serdecznie pozdrawiam i dziekuje za te słowa az sie wzruszyłem :-) az nie moge pojac za co niektóre osoby ci tu dokuczają no coż rózni ludzi sa ale powiem ze jeszcze raz jestem pełen podziwu twojego obeznania w tą dyscypliną sportu a z twoich komentarzy wynika ze jestes bardzo inteligentną osoba. Jeszcze raz bardzo serdecznie pozdrawiam

  • anonim

    Trochę mnie ten wynik zaniepokoił :(
    Choć niby Adaś twierdzi że lato traktuje ulgowo...
    Tylko, że w serii próbnej przeskakuje wszystkich z niższej belki, a w konkursie - zarabia bęcki... I to od kogo :)
    Niezależnie od warunków, gry trenerem był Polo Tajner, Adas zazwyczaj nadrabiał wynik fenomenalnym skokiem w II serii :)
    Odkąd trenerem jest Kuttin - Adaś czasem skacze fenomenalnie w I serii, a drugi skok potrafi tak zepsuć, że aż w oczy szczypie.
    Patrząc na średnie odległości:
    - Mateja - 128,75
    - Hula - 126
    - Małysz - 124,5
    - Skupień - 125
    - Stoch - 123,5
    Genialny nieomylny nad-trener Kuttin wyrównał nam poziom drużyny - w dół!!! Adas dostosował sie do pozostałych!!
    Przypomina sie sytuacja z Mikeską - to czego sie bałam od pewnego czasu! Trening siłowy ma dobry wpływ na reszte kadry, ale dla Adama - to morderstwo! Widać, że forma popłynęła i nie chce wrócić.
    Gdy forma była to Adam był nie do pokonania, przez reszte kadrowiczów, zarówno zimą, jak i latem. I to niezależnie czy wiało w plecy czy pod narty :)
    A teraz?!?!?!?!

  • Gall stały bywalec

    Zdięcia z Malinki są tu: http://malinka.wisla.pl/index.php?go=1 (lista galerii)

    http://www.malinka.wisla.pl/300505/300505.html (zdjęcia z 30maja)

  • anonim
    "Przedskoczek"

    http://www.wisla.pl/site.php3?a=611&t=020 jeszcze cos znalazlam ,może cie to zaiteresuje , popatrz . Jak cos znajde to znowu napisze . Trzymaj sie.

  • anonim
    Młodzicy

    J.Kot,M.Cieślar ,D.Kubacki itd

  • anonim
    Trochę nielogiczne?

    Młodzicy : [ ... ] na dużej skoczni mimo iż przegrali z K.Murańką.
    A Klimkowi nie pozwolono skakać nawet z juniorami na K-85- chyba przesada?

  • anonim
    @Fanka

    Dzięki i pozdro dla ciebie:)))

  • anonim
    "Przedskoczek"

    http://www.skocznia.com/ tutaj są zdjęcia z budowy tej skoczni , ale nie wiem z jakiego to okresu tej budowy .Jak dla mnie to wygląda tp tragicznie . Ale tak jak mówię , nie wiem czy to aktualne zdjęcia . Jak się cos więcej dowiem to napiszę . Pozdrawiam.

  • anonim
    Malinka

    Jeżeli ktoś ma wiadomość na temat budowy skoczni w malince to niech coś napisze będę wdzięczny:)))

  • anonim
    przepraszam

    Takze przepraszam ale nas wcignelo razem z Przedskoczkiem.
    Sory.

  • anonim

    Zawody faktycznie nic nie znaczą niewiadomo też, po co je przeprowadzono chyba tylko dla sprawdzenia młodzików i juniorów. Jeśli chodzi o kadrę to dopiero zaczynają przygotowania do następnego sezonu, więc ich forma nic nie mówi.

  • anonim
    @Redakcja

    Przepraszam szanowną redakcje za komentowanie wydarzeń siatkarskich na łamach waszego serwisu postaram się więcej tego nie robić:)))


  • anonim
    Hahahaha

    Nosze okulary teraz przyciemnione aby nie dostrzegac pewnych osobnikow.
    Nadzieja to matka glupich.Kto nie ma nadziei ten.......

    Halt mal die klape ,du alte dume Kuh!!!!

  • anonim

    Ja jestem dokladnie tego samego zdania.To są malo znaczące zawody , które o niczym nie świadczą.Gdyby Robert byl powtarzalny w swoich skokach , to moglabym mieć nadzieję , że zimą podczas Pucharu Świata też będzie dobrze a nawet bardzo dobrze.Ale podczas konkursów zimowych , tylko jeden zawodnik ratuje honor naszej drużyny , bo nikt poza nim , nie jest wstanie doskoczyć punktu "K" .No może Kamil w ostatnim czasie pokazal , że potrafi daleko skoczyć.Jest jeszcze trochę czasu do sezonu zimowego , a z tego co wiem na trenongach nie próżnują , więc kto wie , możę wszyscy nareszcie zaskoczą ;)))

  • anonim
    Mateja

    znowu wyniki w 3-rzędnych zawodach...
    znowu ochy i achy...
    i znowu będę rzucał k...ami w PŚ...
    niech lepiej Mateja da sobie spokój ! basta !

  • anonim

    Oj pokrecilo , i to widac golym okiem , kogo !!

  • anonim
    ' Yonasz "

    I ja się dokladam do twojej wypowiedzi , dokladnie tak pisalam wcześniej tylko w innej formie , ale niektórzy tego nie pojmują , sam zobacz , co tu sie dzieje !!

  • anonim
    hahahah

    oto wypowiedzi pewnej osoby:Ncka nie podaje.
    "
    Tak czytam tą cala waszą wymianę zdań , i nie wiem czy zauważyleś , ale ja poprostu tego gościa olewam już , wiesz o kogo chodzi ! On wciąga ciebie w dyskusję bo to jego pasja , wyżywanie się na innych , widocznie nie ma nic innego do powiedzenia ."

    i druga:

    "Ha , uderz w stól a nożyce sie odezwą , jest takie przyslowie , dla nie wiedzących .W moich komentarzach nie użylam ani razu nicku tej osoby , no i proszę , te nożyce zagrzmialy jak burza .Cóż za wybuchowy charakter , niesamowite , ależ ta osoba , nie zna granic przyzwoitości ludzkiej !! Cóż za wyrażenia rodem z podziemia !! "


    Zeby z samego siebie robic idiote to jeszcze nie slyszalem.Kurde pokrecilo kogos??

    Halt mal die klape du dume alte Kuh!!

  • anonim

    Poyebało was wszystkich! raz sie komus nie fartnelo a wy mordy cieszycie. Adam w kazdej chwili moze skoczyc jakies 20 metrow dalej niz inni, a to wczorajsze to zwykly zbieg szczegolnego szczesca dla niektorych i pecha dla Adasia

  • anonim
    JURGEN

    JURGEN THX I POZDRO!

  • anonim
    "Przedskoczek"

    "Przedskoczku , jeśli w jakiś sposób cię urazilam , to przepraszam , nie mialam takiego zamiaru . Oczywiście postąpisz tak jak będziesz uważal , być może żle odczytalam wasze konwersacje , naprawdę jest mi przykro . Pozdrawiam cie.

  • anonim

    Co do Mateusza , czytalam na jednej ze stron , że chlopak wziął się ostro do pracy . Codziennie rano melduje się na treningach , jak narazie nie sprawia klopotów wychowawczych.Ma jeszcze trochę problemów z nadwagą ale pracuje nad tym .Myślę , że będzie jeszcze z niego dobry sportowiec , życzę mu tego .

  • anonim

    Ha , uderz w stól a nożyce sie odezwą , jest takie przyslowie , dla nie wiedzących .W moich komentarzach nie użylam ani razu nicku tej osoby , no i proszę , te nożyce zagrzmialy jak burza .Cóż za wybuchowy charakter , niesamowite , ależ ta osoba , nie zna granic przyzwoitości ludzkiej !! Cóż za wyrażenia rodem z podziemia !! Nadal zaznaczam , że nie zwracalam sie do nikogo , jedyną osobą, do której pisalam jest " Mazim " , osoba na poziomie i kulturalny , którego znów pozdrawiam.

  • anonim
    do Fanka

    Zaprzeczeniem tego paszkwila na mnie i powiedzenia, ze ja nic nie wnosze do tematu jest Twoj komentarz o Mateuszu .
    Porownaj go z moim.
    Nadal uwazasz, ze paszkwil jest wlasciwy?
    Czy nie to samo napisalas co Ja tylko ubralas to w szate gdyz masz bogatszy zasob slow jezyka polskiego??Moim zdaniem nic nie wnioslas nowego bo my z Przedskoczkiem o tym dyskutowalismy wyrazajac identyczne opinie jak Ty zmalpowalas.
    Badz jednak bardziej sprawiedliwa. Pomysl najpierw a dopiero cos napisz.
    Zegnam.


    @redakcja
    slusznie nareszcie TIP dziala.

  • anonim
    do Fanka

    Fanko znowu pierwsza zaczynasz. Za co mnie tak nienawidzisz.Przedstawilem wszystko o co mi chodzilo.Przeprosilem wszystkich .podziekowalem Juz nic nie mialem do Ciebie i nigdy nie mialem.Jesli Ty tak to ja musze riposte postawic.

    Moja droga Przedskoczek zrobi co bedzie uwazal. Chyba nie potrzebuje adwokata. Obaj juz sie prawie dogadalismy. Z toba idzie dosc ciezko.Wiesz dlaczego??
    Tak perfidnej osoby to w zyciu nie spotkalem. Czy ty wiesz co piszesz w ogole
    Namawiac kogos do zerwania dialogu z ktorym ten dialog sie zawiazal jest perfidia do potegi.
    Powiedz co Ci sie nie podoba w moich ostanich komentarzach. Na kim to sie wyzywam bo jak patrze na Twoje madrosci to mi pot cieknie nie powiem po czym.
    Zajmij sie swoimi komentarzami i zejdz ze mnie perfidna babo.
    Sama tego chcialas to masz.Beszczelne babsko.
    Ciesze sie, ze mnie olewasz bo sie do tego tylko nadajesz.
    Juz wiecej nie bede na ciebie zwracal uwagi .
    Rozumy wszystkim pozjadala.ECH babo babo.
    W przyszlosci zobaczymy kto bedzie mial solidniejsze informacje i komentarze tylko obronie prace.

    Zalozylas w tym momencie czapke niewidke.

    ich sehe dich nicht meher!!!!!!!

    Nawet nie proboj odpowiadac bo wszystkie twe komy opuszczam.

    Ps. Widze, ze wzielas sobie do serca uwagi BOYA odnosnie Twojej pisowni. Nauka nie idzie w las.
    Przepraszam wszystkich, ze musialem uzyc dosc ostrych slow oprocz ciebie droga Fanko.
    Jesli cie gdzies obrazilem przepraszam ale wg mnie ocenilem Cie wlasciwie.
    Fruwaj na bole

  • anonim

    prosimy o nie wklejanie/wpisywanie komentarzy dotyczacych siatkówki, jestesmy serwisem zajmujacym sie skokami narciarskimi....

  • anonim
    " Mazin "

    Dokladnie tak jak mówisz , nic dodać nic ująć . Pozdrawiam .

  • anonim

    Co do Mateusza ja to widze tak : chlopak popelnil wiele blędów w swoim , życiu ale wlasnie na swoich blędach czlowiek się uczy.Życie dalo mu niezla lekcję pokory i być może on sam wyciągnąl jakieś wnioski , wkrótce się może przekonamy , co jest dla niego najwazniejsze w życiu. Być może wszystko przemyslal i zrozumial co żle robil w swoim życiu .Uważam , że Mateusz ma ogromny talent sportowy i jeśli tego nie wykorzysta , to będzie oznaczalo , że szkoda dla niego czasu i pieniędzy.Los dal mu dar w postaci talentu i bylby glupcem , gdyby z niego nie skorzystal .Jest jeszcze mlody i wszystko przed nim .Ja mam taką cichą nadzieję , że Mateusz wybierze tę drogę w życiu , która da mu kiedyś pozycję w spoleczeństwie i być może pieniądze .Ma na to szanse .

  • Mazin bywalec
    Fanka

    Dokładnie tak najważniejsza jest zima i teraz nie ma sie czym martwic i przejmować wnioski i błedy powinni eliminować trenerzy a my mozemy ich tylko wspierac. Jeżeli chodzi o Małysza to dobrze zauwazyłaś juz pewna regularnośc ale chce tez zauwazyc ze w treningu był najlepszy tak jak nie raz podczas zimy i według mnie trzeba z Małyszem popracować tez pod wzgledem psychicznym zeby te skoki z trenigów przenies na zawody czyli na treningu skacze sobie na luzie i mu wszytko wychodzi a podczas zawodów zabardzo sie interesuje tym co sie dzieje wokół a to wiatr kto ile skoczył i wytwarza sie u niego nie potrzebna presja trzeba wrócic do tego co kiedys wyłaczyc sie i zajac sie tylko skokiem ale w sposob na luzie i bez nerwów tak jak na treningach jezeli to Adam wyeliminuje to bedzie dobrze !! Dziekuje za pozdrowienia

  • anonim
    "Przedskoczek"

    Tak czytam tą cala waszą wymianę zdań , i nie wiem czy zauważyleś , ale ja poprostu tego gościa olewam już , wiesz o kogo chodzi ! On wciąga ciebie w dyskusję bo to jego pasja , wyżywanie się na innych , widocznie nie ma nic innego do powiedzenia . Drogi "Przedskoczku" radze ci , zrób to samo , nie zwracaj uwagi na niego a po pewnym czasie się odczepi,Szkoda twoich nerwów , bo dyskusja z tym czlowiekiem do niczego mądrego nie prowadzi , poprostu zrób jak ja , nie zwracaj na niego uwagi , bo cokolwiek nie powiesz to i tak on znajdzie coś nie tak.Proponuję skupić się na skokach , bo glównie po to tu wchodzimy i wyrażamy swoje opinie ,widzę , że ty też jesteś kibicem nie tylko skoków.Tak jak ja .Oglądalam przed chwilą mecz siatkarek , smutno mi trochę , że przegraly dziś kolejny mecz siatkówki meskiej wieczorem , mam nadzieję , że chlopaki sobie poradzą.Pozdrawiam cie "Przedskoczku " i do uslyszenia ponownie .

  • anonim
    Film

    MIAŁ KTOŚ WCZORAJ PRZY SOBIE KAMERE ? MOZE DALOBY SIE GDZIES ZAMIESCIC AMATORSKI FILM ZE SKOKIEM MATEI TUDZIEŻ MALYSZA TUDZIEŻ SKUPENINA TUDZIEŻ HÓLI ???????

  • anonim
    do Przedskoczek

    Dzieki za dyskusje .
    Musze wykorzstac wspaniala pogode.
    Troche posmigam scigaczem po autostradzie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    pozdrow Fanke

  • anonim
    @Jurgen

    Najlepiej jakby powrócił, ale na to trzeba zasłużyć po tym, co zrobił i po tylu szansach, jakie mu dano trudno będzie mu znowu zaufać:(((

  • anonim
    do Przedskoczka

    Kurde a to zarozumialec.
    powoli zaczyna mi sie rysowac sylwetka tego skoczka.
    Wiesz co jak on taki to powinni go odsunac na jakis czas od kadry od sponsora.
    Braknie kasy skoncza sie koledzy i Rutek albo puknie sie w swoj pusty galce albo pojdzie jeszcze dalej w dol.Rynsztok.
    Co lepsze?? jak sadzisz??

  • anonim

    Więc wyjaśniam Rutek posiada talent tylko nie umie z niego korzystać zamiast przykładać się do treningów woli butelkę to jeszcze nie wszystko, gdy go zawieszono twierdził, że i tak będzie skakał, bo nie ma nikogo na jego miejsce (a jednak się znaleźli).

  • anonim
    do Przedskoczka

    Przepraszam nie ujalem nizej

    Uwazasz ze Rutkowski nie ma talentu??

    Bo nie rozumiem Twych slow?? Nie znam Rutka byl talent czy mial byc talentem
    Wyjasnisz mi??Prosze.
    autor: Przedskoczek (--.zbuk.net) data: 2005-06-19 11:23:45
    temat: :((((

    Z Rutka się nabijam, bo kiedyś myślałem, że będzie z niego wielki talent:(((( jednak wszystko z partolił:(((

  • anonim
    do Przedskoczka

    Tak --Rutka mi jest zal. Ztego co slyszalem ,to on wyniosl te ciagotki do alkoholu przepraszam ,ze to powiem z domu.
    Kurde taki talent moze sie zmarnowac--nie chcialbym powtorki z przeszlosci.Chodzi mi o losy Wojtka Fortuny:
    Wiesz co moze go zycie nauczy . to kolegium, to odwrocenie sie od niego pozwoli mu na przemyslenia.
    Jeszcze nie jest za pozno.To mlody czlowiek
    Moze Nas jeszcze zachwycic.
    Kpiac z niego chyba mu nie pomozemy.
    Wiem, ze kpina to tez pewny rodzaj krytki ale ja wole przemawianie do rozumu.
    Danie lekcji wychowania-pokazanie co jest zlem.
    Nie wierze aby nie dalo sie go przekonac.

  • anonim

    Hula rewelacja:)))))))))))

  • anonim
    do Przedskoczka

    Tam powinno byc POPRAW jesli jakas gafe strzele.

  • anonim
    :((((

    Z Rutka się nabijam, bo kiedyś myślałem, że będzie z niego wielki talent:(((( jednak wszystko z partolił:(((

  • anonim
    do Przedskoczka

    Ja sie nie denerwuje. robie to z satysfakcja.
    jesli to Cie jakos obraza Przepraszam nie bede

    Mysle ze przejdziemy juz do merytoryki.
    Skonczmy ta glupia zabawe.
    My kibice musimy sie szanowac.
    Tylko ,ze ja jestem poczatkujacy i wybacz jesli aks gafe strzele-poprawiam natychmiast bez obrazy .

    Pozdro

  • anonim

    Gratulacje dla Roberta:)))))

  • anonim
    do przedskoczka

    autor: Przedskoczek (--.zbuk.net) data: 2005-06-19 11:13:44
    temat: @Jürgen(a jednak potrafię:)))

    Po co ta odpowiedź skoro jest to w artykule powyżej:))))

    Zebys glupich pytan nie zadawal

    autor: Przedskoczek (--.zbuk.net) data: 2005-06-19 10:52:21
    temat: -

    A jak tam Rutkowski, które miejsce????

    WYTNIJ WKLEJ WYTNIJ WKLEJ

    chyba masz lepsze jasnosc o jakie pytanie chodzi dzieki wklejce co???

  • anonim
    @Jurgen

    Doba Jurgen nie gorączkuj się tak ja tylko jaja sobie robię:)))

    Pozdro (po twoich wcześniejszych wypowiedziach myślałem, że masz poczucie humoru:)))

  • anonim
    @ Jurgen

    Na skokach nie byłam, ale mieszkam 30 km od Zakopca i u nas cały dzień "zdrowo" wiało. Na pewno i tam tak było.

  • anonim
    wytnij wklej wytnij wklej

    autor: Przedskoczek (--.zbuk.net) data: 2005-06-19 10:52:52
    temat: Rutkowski

    :)))))



    Kpiny????? czy sadyzm??

  • anonim
    @Jürgen(a jednak potrafię:)))

    Po co ta odpowiedź skoro jest to w artykule powyżej:))))

  • anonim
    do Fanka

    100% zgody i dzieki za merytoryke.

    pozdrawiam.

  • anonim
    do przedskoczka

    Ty wycinac i wklejac nie potrafisz???

  • Jurgen początkujący
    Odpowiedz na Pytanie Przedskoczka

    14 55 RUTKOWSKI MATEUSZ TS WISŁA ZAKOPANE 91,50 90,90 109,5 109,0 41,1 40,2 17,0 16,5 17,0 17,0 16,5 17,0 16,5 17,0 17,0 17,0 50,5 51,0 91,6 91,2 13 17 182,8

  • anonim
    @Jurgen

    wytnij wklej wytnij wklej jesteś w tym dobry:)))

  • anonim
    @Jurgen

    :))) wow ile tekstu :)))

  • anonim
    do przedskoczka

    To ja sie czepie Ciebie jako znawcy

    Tyle masz do powiedzenia na Temat Mateusza Rutkowskiego

    autor: Przedskoczek (--.zbuk.net) data: 2005-06-19 10:52:52
    temat: [ ... ] Przedskoczek (--.zbuk.net) data: 2005-06-19 10:52:21
    temat: -

    A jak tam Rutkowski, które miejsce????


    Mozemy podyskutaowac jesli masz cos wiecej
    Widze, ze nie bo uzadzasz kpiny.Nie jestes wiedz partnerem do dyskusji.

  • anonim
    " Mazin"

    Ja poprostu staram się obiektywnie i trzeżwo patrzeć na zawodników i ich wyniki.Interesuje mnie ten sport , od dawna ,można tak powiedzieć , że troszkę wiem na ten temat , lecz nie wszystko.Staram się być na bieżąco w wynikach , śledzę wszystko co związane z tym sportem w TV , w internecie , poprostu widzę , że wczorajsze wyniki są poprostu przypadkiem .Jest jeszcze parę miesięcy do wyeliminowania pewnych bledów , bo jak nazwać skoki po 121 m i 136,5 m , tego samego zawodnika . To proste brak regularności.A przecież glównie chodzi o to , by wlaśnie zimą na Pucharze Świata oddawać po dwa równe skoki.Mam nadzieję , że to im sie uda , po to wlaśnie są treningi .Dzięki za mile slowa , z twojej strony bo niewiele tu takich osób . Ja również Ciebie serdecznie pozdrawiam.

  • anonim
    do Przedskoczek

    Czy ja sie ciebie czepaim powiedz kolego.??
    Mowic merytorycznie zle--roboc podstep w celu osiagniecia jakiegos celu zle.
    Chwalic sie tym, ze jako laik skokow narciarskim trafilem w wypowiedzi Was znawcow -Zle
    Jestem dumny ,ze bede teraz mogl pasjonowac sie ta dyscyplina dzieki Wam
    Cíesze sie, ze pomalu zaczynam kapowac o co chodzi.

    Ty jednak nie mozesz tego pojac.
    Prosze zajmij sie formulowaniem komentarzy a jak masz cos do moich to wyraz opinie co bedzie z pozytkiem szczegolnie dla mnie.
    Widze ,ze jestes jedynym , ktory broni mi tu pisac.

    Powtarzam mimo 28 lat ciesze sie jak dziecko, ze zaczynam kumac o co w tym wszystkim biega.Wyrazam to chwalac sie .Chyba wolno?? prawda??

  • anonim

    Kiedy oni mają wolne skoro już skaczą???

  • anonim
    Rutkowski

    :)))))

  • anonim

    A jak tam Rutkowski, które miejsce????

  • anonim
    Mam Pytanie

    Czy moze ktorys z kibicow byl live na konkursie i zaobserwowal jakies anomalia atmosferyczne w czasie skokow??
    Bedzie nam latwiej prowadzic dyskusje.

  • anonim
    @Jurgen

    Ty chyba masz jakąś manie samouwielbienia:))))

  • anonim
    do Mazin

    Nie chce sie chwalic ale to ja pierwszy napisalem podobnie jak Fanka

    Ale kto by jakiegos Jurgena chcial sluchac??

  • anonim
    :)))))

    Jest czerwiec pora odpoczynku i wyniki Adama o niczym nie świadczą dopiero, co sączył się sezon zimowy:))) Osobiście cieszę, że Adam nie jest w wysokiej formie bo jeszcze na to za wcześnie mam nadzieje że Kuttin wyciągnął wnioski z poprzedniego sezonu i postanowił dać trochę luzu Adamowi:)))

  • anonim
    do Slonzok

    Ty tez SLONZOK!!!!!!!!!

  • Jurgen początkujący
    do Fanka

    No nareszcie sie zgadzamy.
    Wiesz dlaczego ?ßBede sie juz staral jak tylko pozwoli mi na to wiedza (nie mam jej viele)Pisac o samych skokach bez podpuchy bo praca czeka na obrone a Ty odgrywasz w niej nie posrednia role.
    Mysle, ze nie tylko bedziemy sie zgadzac a merytorycznie dyskutowac takze nasze rozbieznosci w sposob kulturalny.
    To jest moja propozycja.
    Wciagneliscie mnie w te skoki.
    Jesli macie pytania o skoczkach niemieckich i z ich obozu chetnie postram sie podrzucic jakis material.
    Pomoga mi w tym moi niemieccy koledzy- fani skokow.

  • anonim
    Wiatr

    Mam wrażenie, że wpływ na wyniki miały dość solidne podmuchy wiatru (różnice w odległościach), co nie dziwi wystarczy spojrzeć za okno...

  • anonim

    ADAM JESTEŚ NAJLEPSZY I BASTA!!!!!!!

  • anonim
    prawdziwi kibice

    Oto cytaty prawdziwych kibicow
    autor: Luk (--.broker.com.pl) data: 2005-06-18 22:07:10
    temat: -
    Małysz się kończy. Tylko 124m. Nawet Skupień się skupił i pofrunął na 130m.

    A moze panie LUK-teraz powie pan: Malysz cham-niewiele brakuje co??

    autor: poznanianka (--.neoplus.adsl.tpnet.pl) data: 2005-06-18 22:19:57
    temat: a Rucio?
    A moj Mateusz Rutkowski?Nie znalazlo sie dla niego miejsce na podium?Szkoda:(((

    To jest super ironia.
    Mowie , ze Matusz jeszcze wszystkim pokaze

    autor: jozek-sibek (--.internetdsl.tpnet.pl) data: 2005-06-19 00:43:10
    temat: -
    Brawo Mateusz Rutkowski?

    To tez ironia.
    Tak tak to natura Polakow, ze ciesza sie z czyjes porazki. Nie wszystkich oczywiscie

    Kilka przykladow wypowiedzi osob ,ktore sa niby kibicami skokow narciarskich.

  • anonim

    Adam wyraźnie odpuścił.I chwała mu za to. On już ma tyle tytułów mistrza,że czas pozwolić innym wygrywać. Oprócz tego po odległościach widać,że warunki były koszmarne. Po co ryzykować i nabawić się jakiejś kontuzji. Adam tam przyjechał raczej dla kibiców. Te skoki dla niego nie są teraz wskazane,bo w zimie znów może być kiepsko z formą. To już nie młodzieniaszek!

  • Mazin bywalec
    Fanka

    Właśnie chciałem to napisać ale nie zdązyłem :) wiec nie bede drugi raz pisac i popieram cie w 100% i musze zauważyć ze jestes bardzo obeznana w skokach juz czytałem twoje komentarze i jestem pełen podziwu tych fachowych i rzeczowych wypowiedzi które czesto sa bardzo trafne:) ok pozdrawiam cię gorąco ( może porozmawiamy kiedy na temat skoków :)?? )

  • anonim

    Gdybyście przypatrzyli się odleglością jakie osiągnęli poszczególni zawodnicy , zauważylibyście , że różnią się one i to bardzo .Te najdluższe odleglości są zupelnym przypadkiem , no bo niby jak wytlumaczyć odleglość Roberta w pierwszej serii w stosunku do drugiej. I tak jest z każdym zawodnikiem oprócz Adama.Jako jedyny zaprezentowal stabilność w skokach , oddal dwa niemalże identyczne skoki , a przecież zawsze glównie o to chodzilo.Jak pamiętamy Adam ostatnio mial z tym problemy.Dla mnie to nie żadna sensacja ani porazka Adama , a tylko przypadek sprawil , że jest trzeci.A tak naprawdę jakie to ma znaczenie , prawdziwy cel to sezon zimowy i Igrzyska , jak wiemy na największych imprezach tylko Adam ratowal nasz honor , pozostalym jakos nigdy nic nie wychodzilo.Ale kto wie , może to sie zmieni , może nareszcie będziemy mieć drużynę !! Ale do tego są wlaśnie potrzebne po dwa równe skoki , aby każdy z zawodników mógl oddawać.

  • Jurgen początkujący
    czyzby warunki??

    Uwazam, ze nic takiego wielkiego sie nie stalo. Nie zatytulowalbym artykulu jak powyzej.Dlaczego??

    Przygladajac sie odlegloscio skokow stwierdzam , ze te odskoki Matei i Huli i Stocha byly chyba dzielem przypadku.
    Nie wiem czy nie wplynely na to warunki atmosferyczne.Opieram swoje stwierdzenia tylko na skapych wiadomosciach i na rezultatach.
    Pamietacie chyba ze nawet lekki podmuch wiatru pod narty powoduje , ze sie leci nawet kilka metrow lub kilkanscie dalej--zalezy to od jego sily.

    Moglo tak byc ale nie musilo. Mogli chlopaki idealnie trafic z odbiciem to tez daje odleglosc
    Matrwi znowu fakt , ze Adam Malysz osiaga male predkosci najazdowe.Roznia sie one o Robertowych az o prawie 2 m/s
    Adam oddal jednak 2 rowne skoki i gdyby nie ni czuby odleglosci Matei i Huli to by wygral.
    Nie pora jeszcze na forme olimpijska.Nalezy ja budwoac krok po kroczku bez jakis jej wyskokow.

    Powtarzam to nie sensacja.To przypadek.

    Nie umniejszam jednak faktu ,ze wygral Mateja. Gratuluje mu z cala szczeroscia.
    Moze juz LUK go nie wyzwie.
    Stefanowi Huli takze gratuluje.

    Adam ma byc gotowy na olimpiade .Panie Kuttin spokojnie budowac forme.


  • justa początkujący

    Były jakieś zmienne warunki??

  • anonim

    gratulacje Mateja Hula Małysz noto tra mam kadre the best panie kuttin

  • anonim
    prędkości na progu

    Mateja miał najlepsze z wszystkich startujących prędkości na progu. Tylko w pierwszej serii lepszy był od niego Hula. Jeśli chodzi o Adama Małysza... żadnej poprawy niestety.

  • anonim

    Brawo Mateusz Rutkowski?

  • Du Du doświadczony

    Miłych snów.Dobranoc.

  • anonim
    :(

    no chyba tak....poszli spac :/ ale niech nie pisza "za chwile" :/
    Ja tez ide spac...rano sobie przeczytam bo mam nadzieje ze juz beda wyniki.
    Pomimo wszystko pozdrawiam redakcje i wszystkim zycze spokojnej nocy :)

  • anonim

    Chyba redakcja poszła spać. U nich chwila to MANIANA !

  • anonim
    :(

    No wlasnie ja tez sie zastanawiam jak dlugo trwac powinna "chwila".... juz sie zaczelam zastanawiac czy mi sie wszystkie zegary w domu popsuly.
    Redakcjo!!!! MY jestesmy ciekawi jak poradzili sobie tez inni skoczkowie...nie tylko 6 :/

  • anonim
    Do Redakcji

    Czy chwila trwa 1,5 godziny ?

  • anonim
    złote kalesony

    to były zawody o złote kalesony, Adam wybił się tylko z jednej nogi i tyle.

  • anonim
    -

    O Małyszu lepiej nie pisać, oj Adaś coraz gorzej z tobą! Żeby tak przegrać z Mateją? Wstydziłbyś się! Ciekawe jak wypadniesz w sezonie 2005/2006

  • anonim

    Dobrze jest, trenerzy i Adam tak robią żeby forma była w zimie, a po co mu zwycięstwa w czerwcu? A dla reszty zawodników to też dobre, bo wiedzą, że jak będą ostro trenować i pracować to mają szanse dogonić Adama. Ale i tak coś myślę, że Adama puścili z niższej belki, albo czekali na gorsze warunki.

  • anonim
    -

    Robert Mateja w niektórych konkursach PŚ skakał fatalnie a tu proszę. Jak się postarał tak wygrał

  • anonim
    MATEJA

    Dlaczego niektórzy tak nie lubią Roberta??? A mamy kogoś lepszego (oprócz Adama)??? Przecież startując , nikomu miejsca nie zabiera(sam wywalczył limit miejsc) a inni są i tak dużo gorsi od niego (może za wyjątkiem Stocha), no ale ten się też mieści w limicie. Przecież Murańki z seniorami nie poślemy a innych "stałych w formie" nie ma. To dobitnie pokazał poprzedni sezon. Wszystkie nadzieje zawodziły.

  • Boy profesor

    Mateja potrafi skakać i na śniegu i na igelicie :P W konkursach PŚ Robert wiele razy zajmował miejsca w czołowych dzisiątkach!

  • anonim

    o, jezu! Jakiś głupi konkurs towarzyski,
    a się wszyscy podniecaja że Adaś trzeci, a Mateja umie skakać tylko na igielicie

  • anonim

    Brawo Robert,ale Adam chyba skakał z innego rozbiegu.

  • anonim

    Skupiń niet wymiekajet na starost' hehe

  • anonim

    Skupien oddaje narazie pojedyncze dobre skoki. Graty dla "ROBCIKA" :D - takie mu pseudo wymyślilem. Moze byc?

  • anonim

    Po wynikach widać , że chlopcy naprawdę pracują , oby zimą bylo jeszcze lepiej , może będziemy tworzyć zgraną dtużynę , która zacznie się liczyć w Pucharze Swiata .Jest to moje marzenie a marzenia się nieraz spelniają ;))) Oby tak bylo , nareszcie Adam nie bylby osamotniony w rywalizacji , jeszcze raz brawa dla chlopaków !!!

  • Boy profesor

    Nie spodziewałem się takiego długiego skoku Wojtka Skupnia. Dawno on nie oddał aż tak długiego skoku. Brawa dla niego, udowodnił, że należy mu się mniejsce w kadrze!

  • anonim
    a Rucio?

    A moj Mateusz Rutkowski?Nie znalazlo sie dla niego miejsce na podium?Szkoda:(((

  • Luk profesor

    @Boy
    A mi się wydaje że w zimie Mateja będzie skakał lepiej niż w sezonie 04/05...

  • anonim

    Uważam , że świetnie się zaprezentowali , cala czolowa piątka.Brawo dla Mateji , potrafi czasem zaskakiwać i to pozytywnie .A co do Adama , tak jak mówilam , potraktuje te zawody na luzie ale widać , że koncentruje się glównie na oddawaniu dwóch równych skoków nie muszą być koniecznie dalekie .I to mu się udalo. Takie zawody to nie Igrzyska , więc ludzie nie podniecajcie się tak .Forma ma przyjść w odpowiednim czasie , ja liczę , że tak wlaśnie będzie .Calkiem pozytywnie jestem zaskoczona wynikami niektórych zawodników , brawo ;))))

  • Boy profesor

    Nie wiem kto tu się śmieje na pewno nie ja! Ja go podziwiam! Być może jest on w jeszcze lepszej formie niż rok temu gdzie wygrywał cykl letniego Pucharu Kontynentalnego?! Myślę, że Robert ma wielkie szanse na dobre występy w konkursach LGP. Konkursy te nie będą silnie obsadzone, więc jest szansa dla Roberta na zajęcie niezłych lokat...

  • anonim
    pytanie??

    czego sie z Roberta smiejecie ???? to chyba dobrze ze jest w formie

  • Boy profesor

    Wojciech Skupień skoczył 134 metry a nie 130 m! Brawa dla Wojtka! Mój skład na LGP w Hinterzarten: Mateja, Skupień, Stoch, Hula (nie wiem czy Małysz wystartuje).

  • anonim
    Mateja

    HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA.Ale fajnie! Świetny skok Roberta.KUTIN GRATULUJĘ ŚWIETNEGO PRZYGOTOWANIA MATEI!!

  • anonim

    Apoloniusz Tajner mistrzem świata!!!!!!!!!! Wzakończonych tydzień temu MŚ 2005 Apoloniusz wywalczył złoto. Drugi był Jose Mourinho a brąz przypadł Bohumilowi Panikowi. Mistrzostwa debili odbyły się w poprzedni piątek w czeskich budziejowicach. Apoloniuszowi serdecznie gratulujemy!!!!!

  • Luk profesor
    -

    Małysz się kończy. Tylko 124m. Nawet Skupień się skupił i pofrunął na 130m.

  • Boy profesor

    Dlaczego Wojciech Skupień na czwartej pozycji ma więcej punktów od Adama Małysza, który zajął trzecie miejsce? Błąd?

  • Luk profesor

    Haha czyli w następnym sezonie Mateja i np. Stoch będą lepsi od Małysza ;)

  • Boy profesor

    Świetny skok oddał również Wojtek Skupień. Widać, że jest w świetnej formie. Hoho, gdyby Polacy tak skakali zimą i to w Pucharze Świata...

  • Boy profesor

    Brawo Mateja! Kapitalny skok w drugiej serii! Nisamowity! Gratuluję zwycięstwa!

  • anonim

    NO,NO,NO ...JUTRO PEWNIE BEDA CHCIEC GLOWY KUTINA !!!

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl