PŚ w Harrachovie - Morgenstern nokautuje w serii próbnej!

  • 2008-01-19 14:39

Ze sporymi problemami rozegrano serię próbną przed dzisiejszym konkursem Pucharu Świata w czeskim Harrachovie. Thomas Morgenstern znów pokazał na co go stać. Austriak tak jak w piątkowym treningu skoczył 214,5metra i to z obniżonego rozbiegu!

Drugi wynik uzyskał Bjoern Einar Romoeren - 201 metrów. Trzeci był Janne Ahonen - 198 metrów. Obaj skakali jednak z najazdu dłuższegoo jedną belkę.

Wiatr co chwila zmieniał kierunek i często przekracza dozwolony limit. Zawodnicy długo czekają na pozwolenie na start. Jury zawodów ustaliło, że zawodnicy bedą skakać z 15 belki. Bardzo dobry skok oddał Stefan Hula - 185,5 metra. Po skoku Andrei Morassi obniżono rozbieg do belki 14. KamilStoch skoczył 174 metry. Z trudnymi warunkami zupełnie nie poradził sobie Adam Małysz. Skoczył tylko 149 metrów. Niegroźny upadek zaliczył Ilja Rosljakow. Przed skokiem Thomasa Morgensterna belkę obniżono o jeszcze jedna pozycję. Właśnie rozpoczęła się pierwsza seria konkursowa.

wyniki serii próbnej
Lpnrzawodnikkrajodl.
1 40 Thomas MorgensternAUT214.5m 
2 28 Bjoern Einar RomoerenNOR201.0m 
3 39 Janne AhonenFIN198.0m 
4 37 Wolfgang LoitzlAUT192.5m 
5 10 Antonin HajekCZE188.5m 
6 5 Jurij TepesSLO187.5m 
7 23 Martin SchmittGER185.5m 
7 2 Stefan HulaPOL185.5m 
9 22 Denis KornilovRUS183.5m 
10 20 Janne HapponenFIN183.0m 
10 19 David LazzaroniFRA183.0m 
12 21 Emmanuel ChedalFRA182.5m 
12 3 Lukas HlavaCZE182.5m 
14 11 Jon AaraasNOR181.5m 
15 34 Simon AmmannSUI178.5m 
15 12 Andrea MorassiITA178.5m 
17 26 Dimitry VassilievRUS177.0m 
18 36 Andreas KuettelSUI176.5m 
19 35 Andreas KoflerAUT176.0m 
19 14 Guido LandertSUI176.0m 
21 18 Kamil StochPOL174.0m 
22 13 Roland MuellerAUT171.5m 
22 1 Dimitry IpatovRUS171.5m 
24 38 Tom HildeNOR170.5m 
25 8 Borek SedlakCZE169.5m 
26 32 Anders BardalNOR169.0m 
27 31 Michael NeumayerGER167.5m 
27 7 Ilja RosliakovRUS167.5m 
29 25 Matti HautamaekiFIN166.0m 
30 6 Andreas ArenSWE165.5m 
31 4 Christian UlmerGER162.5m 
32 29 Roman KoudelkaCZE160.5m 
33 9 Jan MaturaCZE160.0m 
34 30 Jernej DamjanSLO153.0m 
35 33 Adam MalyszPOL149.0m 
36 15 Robert KranjecSLO143.0m 
37 16 Roar LjoekelsoeyNOR117.0m 
DNS 27 Anders JacobsenNOR  
DNS 24 Martin KochAUT  
DNS 17 Michael UhrmannGER  

Korespondencja z Harrachova, Marcin Hetnał


Marcin Hetnał, źródło: Informacja własna
oglądalność: (19946) komentarze: (253)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w sobotniej serii próbnej

    7.Stefan Hula ----- POL - 185.5m
    21.Kamil Stoch ---- POL 174.0m
    35.Adam Malysz -- POL 149.0m

  • anonim

    A dlaczego nie napisano, ze Austriak po lądowaniu dziś znowu szorował tyłkiem zeskok ?
    Jechał po pupie az milo:)

  • witam stały bywalec

    W moim poprzednim poście miałem oczywiście na myśli plany, cele i wypowiedzi samego Adama Małysza - nie trenerów, bo to inna bajka.

  • witam stały bywalec
    @qwerty

    Co do planowanych i zdobytych medali, nie zgodzę się z Tobą. W sytuacjach, o których mówisz, mówiono raczej: "głównym celem w tym sezonie są mistrzostwa świata/igrzyska olimpijskie" - i tyle! Po prostu, wypowiedzi te były stokroć bardziej powściągliwe i dużo rzadsze. Więcej mówiono o aktualnej sytuacji, niż o tym, co to się jeszcze będzie działo. Bo to, że zawodnik ma zamiar dobrze wypaść w ważnej imprezie, jest oczywiste. Nie można tylko przesadzać. Nie powiesz chyba, że w wymienionych przez Ciebie sytuacjach Adam Małysz mówił wprost o tym, które miejsce chce zająć, albo że przypominał o swoich konkretnych celach od samego początku sezonu. A w obecnym sezonie Adam Małysz jeszcze przed inauguracją wspominał o zdobyciu Kryształowej Kuli. W dodatku mówił o niej w wielu wywiadach jeszcze przez następnych kilka tygodni. Wspominał o tym, że planuje dojść wkrótce do wybitnej formy, by odrobić straty do lidera, "bo przecież w ubiegłym sezonie się udało". W sezonie 2005/2006 Małysz zaczął publicznie ogłaszać swoje wielkie plany co do IO już podczas Letniego Grand Prix. Mówił w końcu: "niech się martwią ci, co teraz mają formę". W porównaniu do takiego planowania, to te wykonane plany, o których wspomniałeś, są tysiąc razy bardziej umiarkowane, ponieważ:
    - nie mówiono o nich tak często, powstrzymywano się od wspominania o nich, skupiano się na tym, co teraz
    - nie zaczynano o nich mówić tak wcześnie, kiedy jeszcze nie było odpowiednich podstaw do oceny sytuacji
    - nie były tak bezpodstawne, były podparte dobrą dyspozycją Adama Małysza

    A co do tego, który sezon lepszy... Obecnie Małysz trzeci raz z rzędu skacze fatalnie. W drugiej połowie sezonu 2003/2004 Adam skakał przynajmniej chwilami całkiem nieźle. Przynajmniej jego awans do trzydziestki był zazwyczaj pewny. Teraz nawet tego nie możemy powiedzieć. W sezonie 2003/2004 Adam był dwukrotnie drugi w Zakopanem. Wierzysz, że teraz to powtórzy? Na MŚ w lotach w Planicy Małysz był 11.! Jak idzie mu w lotach obecnie?

  • luneta początkujący

    Słabe skoki Adama spowodowane są sprzężeniem zwrotnym kompletnie słabych komentarzy Szaranowicza w TV!

  • anonim

    @ taproflar gg: 11416638, 19 stycznia 2008, 14:45

    Chyba nie wystarczająco uważnie czytałeś moje posty. Co ja pisałem nie odwołuję. Piszę w tym sezonie na ogół nieczęsto.Nie zmieniam jednak poglądu w sprawie marnej kondycji mentalnej Adama, co się tyczy formy fizycznej nigdy nie zaprzeczałem, że jest źle. Poza tym nigdy swoich postów nie powtarzam ani ich nie wklejam okazyjnie pod inne artykuły, być może dlatego pamiętasz ich jakieś strzępy a nie cały kontekst , do którego się odnosiły.
    Pozdrawiam.

  • qwerty doświadczony
    @Tajner

    "Nikt nie może się wtrącać w pracę trenera" - to tekst Tajnera sprzed kilku sekund.
    A co się robiło 2 lata temu?!

  • anonim

    Podoba mi się, jak wypowiada się Stefan Hula.

  • qwerty doświadczony
    @Tajner

    "Trener nie powinien się wtrącać" - to cytat sprzed kilku sekund.
    A 2 lata temu to co się robiło?!

  • anonim

    prawda jest taka ze Tepes przytrzymał Małysza ponad 45 sekund wiec skok był nieważny
    albo zdejmuje się albo puszcza ale nie po upływie regulaminowych 45 sekund

  • qwerty doświadczony

    Tajner żenująco wymiga się od odpowiedzi... robi wodę z mózgu...

  • qwerty doświadczony
    @witam

    Adam planował medal w Sapporo... i się udało...
    W planach był medal na IO - i został zdobyty. A byłoby złoto, gdyby nie zły najazd w pierwszym konkursie na średniej skoczni
    Mimo, że nie zgadzam się z częścią Twych ocen, bardzo ładny komentarz.
    Powiedz mi, dlaczego uważasz, że druga połówka sezonu 03/04 była lepsza niż teraz? Był to, moim zdaniem, najgorszy okres Adama w XXI wieku (nie wliczając tego co mamy teraz).
    Pozdrawiam

  • petti stały bywalec

    całe te skoki w tym sezonie to jest jakas jedna wielka parodia. Chyba dwa moze 3 konkursy do tej pory przebiegały w bezwietrzynych i równych warunkach- reszta to mniejsza lub większa loteria i ciągniecie konkursów do końca i zupełnie nie liczenie się z bezpieczeństwem zawodników. Hofer pownien wreszcie odejść na emeryture i zabrac ze sobą Tepesa.

  • petti stały bywalec

    no i skoki na siłe zostaną przepwoadzone chocby miały trwać do 18. Przecież Hofer nie dopuści by fagasowi Morgiemu 100 pkt nie wleciało. I mało wazne że w tej mgle ktoś zaraz glebe zaliczy się połamie- biznes najwąznijeszy.

  • taproflar doświadczony
    Małysz nie powinien już skakac w Harrachovie

    Warunki byly dobre o to co mowil tajner: zanotowalem
    "Wskaźniki bypokazywały dobre warunkipowietrzne powinno byczatem dobrze?:"

    Co Amman zrobił z 1 minute potem 213.

    Adam nie ma formy na skaknie na mamucie. Zdjac go z zawodow dla jego dobra i mojego.

  • qwerty doświadczony
    @autor: taproflar gg: 11416638, 19 stycznia 2008, 14:46

    Czemu tak na mnie naskoczyłeś?
    Fakt, Małysz popełnił błąd jak z tym Ramsau...
    Ale kto odpowiada za fatalne przygotowania do sezonu, pseudo-przeprosiny, jechanie na siłę do Engelbergu i Harrachova?
    To akurat nie jest wina Adama Małysza... tylko Lepistoe i Kruczka

  • anonim
    Tak , to jest prawdziwa tragedia!

    Wszelkiej maści menadżerowie, stojący za plecami zawodnikow i trenerów, mieszający się we wszystko bo przecież liczy sie tylko kasa. Wywieranie presji na trenera , wymuszanie zmiany planów treningowych, przymus skakania w LGP itp. to wszystko sklada się na obecną formę Adama. ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, reszta chłopaków może w końcu śmielej wyskoczy z za plecców Małysza.

  • spokoj_wodza początkujący
    Adas juz mial zepsute morale

    a teraz jeszcze go dobili bo kurna sklepikarze musza zarobic!?pepiki nigdy nas nie lubialy i lubiec nie beda......tajner i cala ta klika do odstrzalu! to nie wina Adama ! mocy sie nie traci w pare dni to siedzi w jego glowie....podziekujmy szkoleniowcom....Adas dzis po skokach jedz do domu i nie mysl o tym...Adas RULESSSSS!

  • taproflar doświadczony
    autor: qwerty (*028.chello.pl), 19 stycznia 2008, 14:44

    Nie poronuj tego roku z poprzednim . Cio nie widzisz ze Malysz nie jest w formie od poczatku nawet nie ma sygnalu na poprawe?
    Trzeba bylo opuscic jak nie Engelberg to TCS

  • Marek stały bywalec

    Wszystko obraca się wokół kasy ,a po co pojechał tam niedorozwój Mateja ? który tylko zablokował miejsce młodym skoczkom ! Lepisto ma gó..o do gadania Tajnerek rozdaje karty.
    To samo z Małyszem TVP pewnie nieżle komus w łape dała żeby Małysz bez formy jechał do Harrachowa.

  • petti stały bywalec

    absolujtni Małyszp ownien zrezygnowac z kolejnego skoku i wiele zyska w moich oczach jeśli zezygnuje- olać fagasa Lepisto- niech sobie dziadek bredzi co chce- Adam sam powinien podejmowac deyczje czy czuje sie na siłą by skakać w taki sposób by ni cierpaiło na tym jego dobre imię czy dąc sobie spokój- żaden Lepisto czy tym bardizje dyletant Kruczek nie powinni mieć żadnego wpływu na jego ewentualną deyczję- ŻADNEGO. A kibice jesli juz przyjechali to niech dopingują Stocha i innych naszych a nie liczą że Małysz będzie na każde ich zaścianki. To samo Czesi- w d... maja formę Małysza wązne że się biznes kręci i jest kasa z polskich kibiców.
    ADAM WRACAJ DO WISŁY I SPOKOJNIE POTRENUJ ALBO ZAKOŃCZ WOGÓLE TEN SEZON- prosze cię o to jako twój wielki fan.

  • jozek_sibek profesor
    Stefan Hula

    Czwartek trening --- 174.5m
    Piatkowe treningi --- 177.5m i 175.5m
    Piątek kwalifikacje - 179.0m
    Sobota próbny ----- 185.5m

    Pięć bardzo równych i dobrych skoków.

    S.Hula mial jeszcze 2 skoki - oba nieudane ale na szczęśćie oba anulowane.

    Piatek kwalifikacje - 123.5m - anulowany
    Sobota I seria ------ 164.5m - anulowany

  • taproflar doświadczony
    autor: Barnaba (*241.neoplus.adsl.tpnet.pl), 19 stycznia 2008, 14:42

    Barnaba pamietasz jak jechales po mnie a teraz to samo piszesz co ja? Ladnie to tak . Ale nic puszczam w niepamięć trzeba pisac monitowac bo sie zle dzieje

  • anonim

    Wy śmiecie, jaką macie czelność obrażać Małysza. Nawet jeśliby już we wszystkich konkursach zajmował ostatnie miejsca, należy mu się szacunek za to, co już zrobił. Pamiętajcie - on nic już nie MUSI. On tylko MOŻE!

  • anonim

    prawda jest taka ze Małysz został puszczony nielegalnie
    45 s minelo , a tu zielone swiatełko
    bardzo ciekawe
    widac to dokładnie na powtórce

  • Bongiorno doświadczony

    Te dwie polskie sexbomby, które pokazał realizator transmisji z Harrachova i które rzekomo pracują dla jakiegoś portalu o skokach to nie ze Skijumping :P?

  • qwerty doświadczony
    @tapfloar

    Ale to Lepistoe podjął decyzję o nieodpuszczeniu Engelbergu, a po kilku niezłych skokach w Predazzo, mimo sprzeciwu takich ludzi jak Szturc czy Żołądź pojechał do Planicy...
    I kto tu jest winny?

  • anonim

    CHORA decyzja Hofera. ADAM JESTESMY Z TOBA!

  • indor_ weteran

    Ludzie nie oglądam na tvp1 - jaki jest powód, że zaczynają od nowa?

  • Bongiorno doświadczony

    Koniec spekulacji - Klemens Murańka wystartuje w zakopiańskich konkursach Pucharu Świata w skokach - informuje "Gazeta Krakowska". 13-letni zawodnik został oficjalnie zgłoszony do zawodów.
    Polski Związek Narciarski przesłał do organizatora imprezy – Tatrzańskiego Związku Narciarskiego listę nazwisk zawodników, którzy w przyszłym tygodniu (25 i 26 stycznia) będą rywalizować na Wielkiej Krokwi.

    Umieszczenie na niej Murańki – najmłodszego w dziejach uczestnika zawodów tej rangi – powinno zakończyć histerię wywołaną wątpliwościami, czy młokos dostanie swoją szansę.
    Więcej w "Gazecie Krakowskiej"

  • qwerty doświadczony

    Adam powinien chyba odpuścić sobie te męczarnie, i pojechać do Wisły odpocząć...

  • taproflar doświadczony
    autor: h (*143.icpnet.pl), 19 stycznia 2008, 14:37

    To nie wina Lepistoe.
    Porsze wychodzi wybijanie z glowy jego palnow treningowych

    Co on moze zrobic? On realizuje swoj kontrakt sumiennie. System jest do du.....

    Proponuje aby Malysz odpuscil juz dzis te skoki nie skakal wiecej bo sie zabic jeszcze moze. ( nie ma czucia) spakowal manatki i wracal do Szturca a za niego niechh se Fderer zalozy narty i skacze.

  • Barnaba doświadczony

    @Anika,
    Żarty to się chyba dawno skończyły.
    Nie pytaj po co Adaś tam pojechał ?
    Rzecz jasna wykonuje on dniówkę , bo z akordem to już od dawna wiadomo....nic nie wyjdzie.
    Mnie jednak zastanawia czy to dniówka w firmie Federera czy Tajnera?
    Innych pytań i wątpliwości nie mam.

  • anonim

    odj.bac sie od Adama frajerzy, dobrze że bedzie powtorka. Adam nie daj się!

  • indor_ weteran

    Ehh
    Dziękujemy sztabowi szkoleniowemu za zniszczenie Małysza..
    A Tepes musiał oczywiście swoje 3 grosze dołożyć i czekać do ostatniej chwili.
    Ale to nieważne.
    Ten skok Małysza, to była tragedia.
    Adam, wycofaj się.

  • petti stały bywalec

    a czytając te wszystkie brednie w stylu Małysz cienki, Małysz co zrobiłeś to jeszce bardizje mnie trzęsie. Wszystko k.... od 12 lat na plechach Małysza- cała odpowiedzialnośc za dobry start Polaków.
    Od 10 lat nie dorobilismy sie żadnego skoczka który choć troche potrafiłby odciązyć presje jaka ciązy na Małyszu- o tym jakoś już nikt nie pisze? I nie pomogli Tajnery, Kuttiny czy inne Lepista. Wszyscy tylko jechali na śławie Małysza a zeby wpowadzić do czołówki nnych Polaków to już zdecydowanie za trudne zadanie. Stoch coś tam skacze od czasu do czasu, reszta nie istnieje.
    Taki Nymela z wydawąłoby się cienkimi Francuzami ,którzy przed jego przyjściem prezentowali poziom Ukraińców, bije naszych "orłów" na łeb na szyje.

  • anonim

    Adam bierz narty i wracaj do Wisły
    nic nie bedzie ze skokow w Harrachovie

  • Luk profesor

    Nie mogę ich słuchac, Ammann miał niby lepsze warunki a Adam fatalne? Tak teraz słyszałem. I to przez Adama odwołali 1 serię? Nie mogę ich po prostu słuchac!

  • anonim
    boję się

    Boję się, że Małysz w powtórce skoczy jak wczoraj Mateja - poniżej 100 metrów
    Dobrze dla Huli, bo on ma szanse wejść do 30
    Źle dla Stocha, bo wątpię czy powtórzy tak dobry skok

  • taproflar doświadczony
    Jaki Koniec Małysza

    Co Wy pitolicie jaki koniec Małysza? Jaki wy kibice za funt kłaków.

    To bedzie ale koniec idiotów ktorzy każą Małyszowi nadal skakac gdy on jest bez formy. To powolanie Matei to szczyt idiotow.
    Kur... pisalem ze nalezy sie przerwa i spokojny trening.
    Zaślepiency mnie kur wyzywali..,że bredzę/ Kto kur...ma racje Racje ma Szturc ktory odradzal Harrachov . .
    Ludzie tam z ekipy czy wy imbecyle
    Kur..jak słysze Tajnera w Tv to mnie mdli.
    Prezesie za dyche podobno wielki trenerze kur..nie widzisz co sie dzieje i dajesz takimu mermelowi jak Fedrer rzadzic Malyszem .i prawdopodobnie taze PZN skcja skoków?

    WY KIBCE ZA DYCHE TO NIE KONIEC MALYSZA JESZCZE

  • anonim

    @muf_a
    gorzej byc nie moze
    Małysz kończy jak Nykaenen zajmując ostatnie lokaty w konkursach
    mimo tego uwazam ze jest w stanie dalej od Huli skoczyć

  • anonim
    Ale szczescie Małysz ma szanse godnie opuścić te zawody!

    Naprawde nie powinien skakać w tej powtorzonej serii, dobrze sie stało Hula bedzie skakał w porównywalnych warunkach co cała reszta. Adam niech jedzie już do domu i spokojnie odpoczywa, może przyszły sezon bedzie lepszy a jak nie to trudno skoczy na otwarcie skoczni w Malince i pozegna się ze skocznią. Mam jednak nadzieje ze w następnym sezonie wszystko wróci do normy. Może teraz w końcu odnajdzie się reszta kadry Stoch, Miętus , Hula, Kot , Rutkowski.

  • anonim

    Uważam ze Adam powinien jechać do domu.Tak uważam ja i cały skompromisowany naród pod skocznia oraz przed Telewizorami

  • anonim
    sorry, pomyłka

    znaczy Tajner powiedział, że Klimek został zgłoszony ;)

  • anonim
    ale to już było?

    Czy za kuttina nie było podobnie? :) Problemy z Małyszem -> treningi -> i hop na zawody na mamucie, które kończą się dla Małysza nie za fajnie. Chyba warto byłoby olać mamuta i spokojnie trenować do konkursów w Zakopcu :) Przy okazji mógłby potrenować z psychologiem/rodziną/ciszą i spokojem :)

  • anonim
    @klimek (adam4321@neostrada.pl)

    Będzie, Tajner został zgłoszony do zawodów ! Klimek zleje wszystkich Polaków oprócz Stocha, który wygra, zobaczycie ;)

  • anonim
    6 zawodników

    do końca a oni anulują - żanada

    Trenerzy zarżneli Małysza! Lepisto kopa w d u p e i do Finlandi, a Kruczek trenowac juniorów Bułgarskich!

  • anonim
    dobrze

    maja racje Morgi by sie zabił skoczył by 230 i by go zmaizdzyło normalnie może adaś sie poprawi jakieś 140 m możęe

  • qwerty doświadczony

    Nie wiem jak wy, ale ja chyba straciłem resztkę szacunku dla Lepistoe. Po jaką cholerę wysyłał Małysza do Harrachova?! Szturc i Żołądź mówili, że najlepiej dać sobie z tym spokój! Lepistoe zachowuje się jak Kuttin!
    Chyba o wiele lepszym trenerem będzie Pekka-Niemeala. Francuzi spisują się rewelacyjnie... a Adam?

  • Bartek stały bywalec

    Klimek startuje w Zakopanem i słyszałem, że będzie na podium :)

  • milan bywalec

    ludzie oni dobrze zrobili... morgi skoczył by 230 metrów~!

  • anonim

    dobrze, ze powtorka, chociaz nie wierze ze bedzie lepiej skoro w probnej tez było kiepsko.

  • anonim

    Małysz i Lepistoe na emeryturę !

  • klimek początkujący

    a klimek bedzie startował zakopanym ?

  • Bartek stały bywalec

    Co za idioci! Na kiego grzyba anulowali wyniki? Chyba, zeby malysz mial 2 szanse.... bo stoch skoczyl bardzo dobrze

  • petti stały bywalec

    nie wiem co za kretyn wysłał Małysza do Harrachova- ze wczorjaszych wypwoiedzi wynikało że nie miał on absolutnie żandego wpływu na deyczje trenerów którzy chyba chcąc zaspokoić polskich kibiców kazali skakać Małyzowi wogóe nie zważajac na jego katastrofalną formę fizyczna a przede wszystkim psychiczną. Tak 3 raz z rzedu poza 30-stką PŚ. Lepistoe natychmisastowo do zwolniena a Kruczek niech spier..... na drzewo.

  • anonim
    W Zakopanym....

    ... Małysz dostanie lejce od Klimka,. hehehe

  • Luk profesor

    Niech skaczą z belki nr 0 może wtedy Hoferek byłby zadowolony że Kałozenstern nie przeskoczy skoczn.

  • anonim

    Jest pocieszenie! Malysz sie chyba bawi w short jump! Co o tym myslicie?

  • anonim

    Malysz sie chyba bawi w short jump! Co o tym myslicie?

  • anonim
    Umarł król niech

    Żyje król --Klimek M.

  • anonim

    cos sie stao cos sie stao cos sie stao cos sie stao cos sie stao ;D

  • indor_ weteran

    Po minucie Ammann skacze 213? K*** co jest?

  • tomaszczuk stały bywalec
    po co ten start

    pisze jeszcze raz i pytam po co adam skacze w Harachovie?! chyba żeby sie całkiem zdołowac!
    Dziekujemy wam trenerzy, wieklkie brawa dla całego sztabu szkoleniowego!

  • indor_ weteran

    Ja pier*****************
    Adam co Ty zrobiłeś?
    Ludzie, co się tam stało?

  • anonim

    Adam odpuść
    to nie ma sensu
    trzeba skakać 170 m by do 30-tki wejsc :(

  • vero92 profesor

    Oj, to nie naparwa optymizmem mimo tego iż warunki są jakie są...

  • anonim

    Kurde obawiałem sie ze ten występ może nie dać ani punktów ani spokoju Adamowi, tylko jeszcze pogorszy sprawe. Mam nadzieje, że ten czarny scenariusz sie nie sprawdzi, i nie będzie gdybania po co zabrali Adama na ten konkurs.

  • anonim
    OBAWIAM SIĘ

    Obawiam się, że żaden z naszych nie wejdzie do 30.
    Stoch-31, Hula-33, Małysz-35

  • anonim

    Nie sadzicie, ze wypowiedzi tego tapoflara bardzo przypominaja teksty antyjumpera na forach Onetu? Nawet bardzo podobne literowki robi. I tez uparcie twierdzi, ze Malysz na 100% przegra z Muranka w Zakopanem. Zastanawiajace, prawda?

  • kolesio weteran

    Dawno nie widzialem tak beznedziejnie ustawionych kamer na skoczni

  • indor_ weteran
    Żal ;/

    Adam mógł stać z aparatem pod skocznią i robić zdjęcia królowi Harrachova.
    Bo w tej formie tylko do tego się nadaje.

  • tomaszczuk stały bywalec
    brnijmy dalej w dół!!!

    Jestem załamany decyzjami kadry trenerów! Od poczatku sezonu słysze ze juz jest i powinno byc lepiej a jest coraz gorzej. Od engelberga widze ze Małysz potrzebuje przerwy i spokojnego treningu założe sie ze trenerzy tez to wiedza i co..............
    pozostawiam to bez odpowiedzi!

    Kurzajewski juz nadmuchuje balonik........ żenada!

  • anonim

    no Adam słabo :/ a morgenstern to niesamowity niestety muszę przyznać :/

  • Bodzio bywalec
    Czemu morgi ma szczęście?

    Na to pytanie nawet Einstein by nie odpowiedział :/
    Szkoda bo Małysz niczym sobie na takiego pecha nie zasłużył.

  • Filip bywalec
    vero92

    Co Ty za przeproszeniem chrzanisz? Dlaczego maja odwolac i co jest niesprawiedliwe? Jak za jakis czas Adam przestanie skakac, to moze powinni zlikwidowac w ogole skoki jako dyscypline? Boze, gdzie my zyjemy...

  • Luk profesor

    Morgi wygrał tylko kilka konkursów pś i przypadkiem złoto w pragelato, nic innego.

  • taproflar doświadczony
    autor: Anika , 19 stycznia 2008, 13:39

    A co ja bębnie tu do znudzenia już od TCS?

    Dowiedzialem sie :

    Małysz musi skakać we wszystkich zawodach-umowa sponsorska.

    Radze mu aby odpuscil Zakopane bo bedzie wstyd jak przegra z Muranka, ktorego dzis szalency dopuscili do startu.

    Jakżesz normalny ten kraj jest.
    Pociotek nie słucha wujka, ojciec syna na stracenie wysyła , ksiądz zakłada partie.

  • jozek_sibek profesor
    Seria próbna

    1.T.Morgenstern -- AUT - 214.5m
    2.B-E.Romoeren -- NOR - 201.0m
    3.Janne Ahonen --- FIN - 198.0m
    4.Wolfgang Loitzl - AUT - 192.5m
    5.Antonin Hajek --- CZE - 188.5m
    6.Jurij Tepes ------ SLO - 187.5m
    7.Martin Schmitt -- GER - 185.5m
    7.Stefan Hula ----- POL - 185.5m

    21.Kamil Stoch ----- POL 174.0m
    35.Adam Malysz -- POL 149.0m

  • anonim

    głupi trener póścił adama na te zawody a morgi to dzisiej wygra z największą przewagą w tym sezonie to jest jego sezon nikt mu tego nie zabierze zdominuje ten sezon

  • dr Dre stały bywalec
    dobrze by bylo zeby Adam skonczyl kariere dla siebie

    wtedy mialby spokuj z idiotami :-) i wtedy ci idioci beda podziwiali nasze talenty w kadrze A, to im sie nalezy najbardziej, Adam swoje wygral, zrobi jak zechce. On nic nie miusi, kompletnie nic nie musi, moze odwiesic narty i kazdy mu ma podziekowac.

  • Luk profesor

    "Adam się tylko oszczędza w treningach"

    Kolejna śmieszna wypowiedź do zbioru taproflara

  • indor_ weteran

    Morgi skoczył to z niższej belki.
    Ja nie mam pytań.
    Morgi - król Harrachova.

  • anonim

    rywale Morgensterna są słabi nie on taki dobry
    gdyby nie błędy w treningu Małysz by walczył z Morgim dziś o zwycięstwo tak jak w LGP w Zakopanem

  • vero92 profesor

    Tak być nie może.. Dlaczego nie może być sprawiedliwie. Pewnie odwołają, może i dobrze bo jak tak ma być to po co ma być konkurs.

  • kolesio weteran

    A Kurzajewski znowu podgrzewa atmosferę. Pewnie zaraz powie że "w szerokim gronie faworytów jest tez adam małysz"
    Jeeeezzzzzzzzzzzzzzuuuuu co za buce!

  • anonim

    Morgi z belki niżej i wywala 214,5m to co by było gdyby skakał z 14

  • milan bywalec

    morgenstern jest z innej planety...... 214.5 ;/ niesamowite ..... najwieksza przewaga w historii nad 2 zawodnikiem to niecałe 50 pt....... jesli dzisiaj bd 2 serie to rekord padnie

  • taproflar doświadczony

    autor: nieznany (*-E7.teoc.pl), 19 stycznia 2008, 13:36
    -
    jak małysz będzie miał bardzo dobre wiatry i szypką prętkość na progu to może doleci do 200 metra

    Twoj wpis sie nadaje do mojego juz 41 punktowego zbioru bolaczek,

    Tak tylko ze zeby wykorzystac ten wiatr trzeba sie umieć odpowiednio wybic., bo ten wiatr może zglebować goscia

  • Anika profesor

    Po co Adam tam pojechał?!
    KOSZMAR! ! !
    A Morgi JEST dominatorem!

  • Filip bywalec
    THOMAS

    Szacunek Thomas, szacunek. Nieprawdopodobne! Tego jeszcze nie bylo w historii!

  • indor_ weteran
    Morgi..

    Nie mam pytań. Żałuję tylko, że do buka nie poszedłem.

  • anonim

    to jest zbyt smutne:(
    za tydzień zawody w Zakopanem a Adam może mieć problemy z wejściem do 30-tki :(
    z drugiej jednak strony stefan hula 185,5 m tyle nie skoczy w konkursie na pewno

  • anonim

    Szkoda, że Adamowi nie wyszedł skok, ale prawda jest taka, że nic nie może wiecznie trwać. Myślę, że Adam po zawodach pucharu świata w Zakopanem powinien odpocząć, wyluzować się, mniej treningów. Do Sapporo powinni jechać Ci co mają dobrą kondycje. Adam ma już nikłe szanse na zdobycie tytułu zwycięzcy Pucharu Świata 2007/2008, więc powinien się skupić na wielkiej imprezie jaka w tym roku ma miejsce w Niemczech, czyli Mistrzostw w Lotach. Do konkursów w Obersdorfie został jeszcze miesiąc myślę, że przy dobrze ustawionym treningu Adam może jeszcze "złapać" dobrą formę.
    Jeśli chodzi o skoki pozostały Polaków, trzeba pochwalić Stefana Hulę, odległość była dobra, Kamilowi skok nie wyszedł, ale miejmy nadzieje, że poprawi to w konkursie.
    Gratuluję również Łukaszowi Rutkowskiemu, który po I serii zajmuje II miejsce w CoC.

  • vegx redaktor

    149m, najsłabsz predkosc... co wiecej trzeba dodawac?:/

  • taproflar doświadczony
    No i co ci zmaniakowani na tle Małysza.

    Ciekawe komu zależy lepiej na dobrym skakaniu Małysza mnie czy Wam zaślepionym na umór w Małyszu. Zaglaskliscie go na smierć prawie. a ja krytykuje dla jego dobra.
    Ciągle pisałem że terzba zrobic pauze nawet po Ga-Pa i potrenować bo Murańka może wygrać z Małyszem w Zakopanym

    Pytam sie jeszcze raz KTO RZADZI W POLSKIEJ EKIPIE STARTAMI MAłYSZA ? On sam ? nie kasiora rzadzi.

  • AGA-AustrianTeam-Fan bywalec

    lol :/ na jednego Thomasa dali 13 belke :|

  • Happy początkujący

    obecnie większość wyników w PŚ "ustawia" wiatr, więc nie ma co liczyć że na mamucie na Czertaku w Harachowie będzie inaczej ;(

  • anonim
    Michal1994

    a tam zaraz "nie skacz" a moze Adam po prostu chce skakac i nikt go do tego nie zmusza. Po za tym jak dla mnie to zadna kompromitacja skoczyc 149 m na mamucie ja bym nie dolecial na 70 nie mowiac juz o tym ze nawet na belke bym sie pewnie nie odwazyl usiasc :)

  • indor_ weteran

    Wiedziałem, że to tak si.ę skończy.
    Dzisiaj sobie pooglądamy, jak Adam nie wchodzi do 30 przy 15-tys. polskiej publicznośći :(

  • anonim
    Czy ktoś z zachwycających się trenerem Szturcem może mi podać

    nazwiska ,skoczków klasy między narodowej tj . stała 30 w PK wychowanych i prowadzonych przez pana Jana, więc nie przesadzajmy z tym autorytetem.

  • anonim

    Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić, dlaczego mimo nienajlepszych ostatnio wyników najlepszy skoczek ostatniej dekady jest po raz kolejny najwolnieszy na progu. Nie bylo zadnego skoczka, ktory mialby mniejsza predkosc na progu niz Malysz. Czy nie powinien ktos za to poniesc konsekwencji?

  • vegx redaktor

    A Lepistoe nadal optymista?:/

  • miel_ec doświadczony
    @kibic_malysza

    Jesteś ślepo zapatrzony w Małysza. Nie interesują Cię skoki tylko Twój Mistrz. Ja mam nadzieję że zawody się odbędą. Stefan świetnie skakał w treningach i ma szansę na dobry wynik. Jeżeli miałbyś na uwadze polskie skoki to też liczyłbyś na to że zawody będą. Chociażby ze względu na Stefana. Skoki to nie tylko Małysz. On w ogóle tam jechać nie powinien.

  • pitek początkujący

    ahonen i morgenstern pokaza jak sie skacze malyszowi,niech trener wyciagnie wnioski a jak nie to niech do dymysji sie poda

  • anonim

    Wydaje mi się że o wyniku dzisiejszych zawodów zadecydują warunki atmosferyczne.......

  • anonim
    mm

    z dugiej strony zobaczcie na Roara,on to musi byc z lekka podlamany,od dluzszsego czasu mu nie idzie i co?dalej próbuje.

  • Michal1994 weteran

    tragedia no i kolejny konkurs bez punktow to jest pewne

  • AGA-AustrianTeam-Fan bywalec

    No i Janek Ahonen 2 :) Brawoo :) Ciekawe czy Morgi przeskoczy BER;a

  • Luk profesor

    Nie jest źle Adam skoczył tutaj na mś w lotach w 2002 roku 142m ;]

    Oczywiście wtedy to był wypadek przy pracy, a teraz tu już nie wiadomo...

  • Forest stały bywalec
    @Luk

    Nigdy więcej takich porównań. Skoki od tamtego czasu zaliczyły największe zmiany techniczne od czasów wejścia stylu V

  • indor_ weteran
    Adam k**** mać..

    mówiłem nie skacz w trialu.
    Tragedia.
    Niech odwołają te zawody.

  • taproflar doświadczony
    jeszcze raz powtórze po tak wspaniałym skoku Małysza

    autor: tomaszczuk (*10.127.77.208), 19 stycznia 2008, 13:10
    Przyznaj się czytałeś mnie bo jakbym siebie słyszał. :)
    Sztru c takze mówił ,ze to niepotrzebny strat Małysza w harrachvie. Stracony czas na odpowiednie przygotowanie.

    Teraz już wiem na pewno:

    MAłYSZ MUSI SKAKAć WE WSZYSTKICH ZAWODACH- tak ma w umowie sponsorskiej szczególnie z Fedrerem bez względu na formę, który ma w tym przypadku małe znaczenie.
    Jest takie powiedzenie : "ZESR..AĆ SIĘ A NI DFAĆ SIĘ"
    Właśnie sie Małysz nie daje.

    Prawdopodobnie odpuści Zakopane aby nie przegrać z Murańką bo będzie wstyd :))))

    Ciekawe jakie będą powody złych skoków dziś mam ich już w zbiorze 41.

    Ciekawe czy Szaranowicz pomyli guzowatą mgłę z dymem z rac ?

    KUR... kto tam rządzi w tej ekipie polskiej . Jak można sobie tak lecieć w ciula. i nie słuchać Szturca i Zołądzia
    KUr tylko KASA I KASA I KASA a gdzie Kur sport?

  • Divine JazOOn profesor
    @luk

    byl wolniejszy w 2000/2001 ale nie o 2,5km

  • anonim

    ludzie a gdzie Wasza wiara w Naszego mistrza? jak skakal daleko w treningach w tcs to byliscie w siodmym niebie a teraz?
    a moze Małysz Nas zaskoczy i w konkursie poleci daleko! Mam taka nadzieje

  • kibic_malysza profesor

    Został popełniony błąd bo Adam nie powinien startować w tym Harrachovie, mam nadzieje ze konkurs dzisiaj i jutro odwołają

  • Divine JazOOn profesor
    2,3kmh

    na progu w roznicy do takiego Tepesa. czy nikt tego nie widzi?

  • Michal1994 weteran

    jeezu wierzyłem ale teraz no to jest katastrofa wogole nie skacz Adam teraz bo to bedzie kompromitacja

  • anonim
    mm

    coś z ta szybkościa nie tak i to od dluzszego czasu,pora na spokojny trening tylko kiedy?

  • krzycho doświadczony

    No Adam trzymam kciuki żebyś wogóle wszedł do 30. Powodzeniua dla wszystkich Polaków!

  • Luk profesor

    to nie wina prędkości Adama na progu, w sezonie 2000/2001 miał je podobne i zawsze wygrywał

  • Divine JazOOn profesor
    Damjan

    i Malysz - zawodnicy o podobnej budowie, predkosci skoczyli b. podobnie

  • kibic_malysza profesor

    No niesttey trzeba było nie jechac do Harrachova tak jak mówił Szturc ale Lepistoe jest zawsze najmądrzejszy...

  • taproflar doświadczony
    autor: miel_ec gg: 4890603, 19 stycznia 2008, 13:25

    Do Sapporo nie pojedzie tam żadna reklama i Edi olewa .

    Chyba ,że szlifować formę a to sie zgodzę :)

  • Klucha_xD początkujący
    Małysz

    149 m!
    To zaczyna robic sie żałosne:(

    Od moderatora.
    Ile razy mozna prosic zeby nie podawać odległośći - od tego jest czat.
    Myslisz,że tylko Ty masz komputer i tylko u Ciebie wyswietla się ile kto skoczył?
    Takie komentarze będą kasowane.


    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2008-01-19 13:28:28 ***

  • anonim
    Zapominacie o jednym typie!

    Tzn o federerze, tej g..idzie co sie do Małysza przyssała, myślę że i on wymusza na adamie starty w zawodach, biznes to biznes!

  • Divine JazOOn profesor
    to bylo

    logiczne ze nie odleci przy takiej predkosci. Zaraz pojde po guzikach do mordy w PZN ze nie mamy dobrego smarowacza

  • Divine JazOOn profesor
    Adam

    wolniejszy od Stocha!

  • anonim
    kibi__c

    http://www.soccer-live.pl/transmisje.php?id=zimowe jest kilka kanałów min polski ( na media player)

  • anonim
    Myślę że tak , w optymalnej formie a taką miał Adam

    , Amman ma zawsze od Adama mniejsze prędkości rzędu 0,3 do 0,5 km/h. zresztą ten który smarował narty na tamte zawody zaraz po tym konkursie wyleciał.

  • miel_ec doświadczony
    Jak tak dalej pójdzie to Małysz pojedzie też do Saporro

    userzy TOMASZCZUK i taproflar mają rację. Ale oczywiście niewiele osób chce im wierzyć. Większość tutaj jest fanatykami ślepo zapatrzonymi w Małysza.

  • nina stały bywalec
    uwagi

    tez uwazam ze Adas powinien spokojnie potrenowac sam nie znizac sie do poziomu pozostalych skoczkow. a glupkowaty usmiech trenerow kruczka i lepisto w Predazzo mowi sam za siebie p prostu dano Adamowi nieodpowiednie srodki przeciw migrenie .Panie Adamie -kibice sa z Panem do zobaczenia w Zakopanem Glowa do gory.

  • AGA-AustrianTeam-Fan bywalec

    Ojej :( Romek sie swojego Jozina przestraszył i słabiutko :( szkoda :(

  • anonim

    Adam stracił medal zapewne złoty na dużej skoczni w sapporo (!?)

    Myślisz że Ammanna miał wyższe prędkości.... :|

  • lol10 początkujący
    -

    174

    Od moderatora.
    Ile razy mozna prosic zeby nie podawać odległośći - od tego jest czat.
    Myslisz,że tylko Ty masz komputer i tylko u Ciebie wyswietla się ile kto skoczył?
    Takie komentarze będą kasowane.


    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2008-01-19 13:26:43 ***

  • AGA-AustrianTeam-Fan bywalec

    Jeee xD Brawo BER :) Hhe jedyny co się nie przestraszył Jozina ;D Czekamy na dalszych smiałków ;D

  • anonim
    Jozin z Bazin.

    Widzę, że Józek z bagien to ostatnio najpopularniejsza postać w Polsce.

  • anonim
    Powtórzę to co napisałem pod poprzednią wiadomością

    Narty nasi mają posmarowane miodem, już od dłuższego czasu żaden spec od smaru nie potrafi przygotować nart na topniejący śnieg, to żałosne ale przez to Adam stracił medal zapewne złoty na dużej skoczni w sapporo , stefan bedzie dzisiaj najwyżej sklasyfikowanym Polakiem , jeśli konkurs się odbedzie.

  • kibic_malysza profesor

    Jak Adam skoczy ok 185m to będzie dobrze. Trzymajmy kciuki niech leeci jak najdalej!

  • taproflar doświadczony
    autor: tomaszczuk (*10.127.77.208), 19 stycznia 2008, 13:10

    Przyznaj się czytałeś mnie bo jakbym siebie słyszał. :)
    Sztru c takze mówił ,ze to niepotrzebny strat Małysza w harrachvie. Stracony czas na odpowiednie przygotowanie.

    Teraz już wiem na pewno:

    MAłYSZ MUSI SKAKć WE WSZYSTKICH ZAWODACH- tak ma w umowie sponsorskiej szczególnie z Fedrerem bez względu na formę, któr ma w tym przypadku małe znaczenie.
    Jest takie powiedzenie : "zesr...ć .. się a nie dać się"

    Prawdopodobnie odpuści Zakopane aby nie przegrać z Murańką bo będzie wstyd :))))

    Ciekawe jakie będą powody złych skoków dziś mam ich już w zbiorze 41.

    Ciekawe czy Szaranowicz pomyli guzowatą mgłę z dymem z rac ?

  • Ola stały bywalec

    Skoro sa tak kiepskie warunki to powinni odwołac dzisiejszy konkurs. Ja wiem ze kupe pieniedzy idzie w taka impreze, ale trzeba zachowac jakis umiar.

  • Happy początkujący

    pewnie z problemami zostanie rozegrana pierwsza seria i tyle..
    Jeśli jednak chodzi o kadrę to chce mnie trafic jak słyszę że znowu powołanie dostał Mateja - przecież on dawno sie juz skończył , skoro Lepisto stawia na młodych to niech będzie konsekwentny !

  • kibic_malysza profesor

    Nasuwa się pytanie czy Maciusiak wogóle czymś smaruje naszym skoczkom narty? A może śliną smaruje...2km/h różnicy to jest baaardzo duza pomyłka.

  • Boca Buenos Aires stały bywalec

    Konkurs który organizjuę na czacie przesunięty, na prośbę formuwoiczów na dzień dzisiejszy.
    Kwalifikacj, wbrewwcześniejszym zapowiedziom nie będzie. Od razu rozpocznie się konkurs.
    Program zawodów:
    19.01.2008.
    17.00 Konkurs na czacie w pokoju quizy i konkursy.

  • anonim
    o matko

    co sie dzieje z prędkościami na najezdzie nasi 1.5 km słabiej

  • kibic_malysza profesor

    Warunki jakby sie ustabilizowały..ale na kamerce nic nie widać czyżby ta mgła ich niesła?

  • miel_ec doświadczony

    Co ten Maciusiak robi ? ? ? sabotaż ? ? ?

    smaruje im narty piaskiem ? czy żwirem ?

  • Klucha_xD początkujący
    Stoch

    No i przed chwila Kamil pokazal właśnie że można dobrze skoczyć w tych warunkach!
    Wkońcu zawodnik który skakał przed nim skoczył 107m

  • sledzik16 profesor

    No czyżby znów nie odbly sie zawody trzymajmy kciuki oby nie :)

  • anonim

    Skoki muszą być, żeby Hilde odrobił punkty które traci do schlierenzauera!:)

  • Klucha_xD początkujący
    MAłysz

    Dobra nie pękajcie co do Małysza!
    Dzisiaj Adaś skoczy 215 m ustanowi rekord skoczni i wygra!
    Pokaże że jest w formie i przyjechał tu po zwycięstwo a nie niepotrzebnie!:)

  • kibic_malysza profesor

    Będą chcieli na sile teraz puszczać bo chygba zobaczyli na zegarki ktora gozina i ze zaraz konkurs sie rozpocznie.

  • anonim
    ja mysle

    ze dzis Stoch moze znowu byc lepszy od Adasia i uwazam ze jesli Hula rozluzni sie w konkursie i bedzie skakal tak ja na treningach to mozemy miec dzis 3 polakow w 30

  • tomaszczuk stały bywalec
    Brawa dla trenerów!!!

    Małysz powinien teraz byc gdzies na jakiejś świetnie przygotowanej 90 metrowej skoczni, na której trenował by sobie spokojnie! Za tydzień Zakopane forma daleka od oczekiwanej czasu mało a dzisiejsze zawody pod znakiem zapytania! "Brawa" dla szkoleniowców I Tajnera za decyzje i posuniecia jesli chodzi o naszego Adasia. Swoimi decyzjami zmarnowali mu sezon, najpierw mogli odpuścic Engelberg i zostac w Ramsau nie 2 a 5 dni i spokojnie trenowac, teraz po słabym pucharze we Włoszech podejmuja kary godną decyzje o skakaniu w Harachovie! Nie wiem co i kto ma na to wpływ może sponsorzy, działacze ale sam Adam powinien walnąć pięscią w stół bo chyba on sam zna swój organizm najlepiej. ALBO STAWIAMY WSZYSTKO NA JEDNĄ KARTE ALBO CIAGNIEMY TO DALEJ DO SAMEGO KOŃCA LICZĄC ZE BEDZIE DOBRZE ALE DO KOŃCA W TO NIE WIERZĄC!

  • kibic_malysza profesor

    Czyżby Hofer chciał rozegrać konkurs na siłe?

  • milan bywalec

    prędkosci na progu są fenomenalne ;] jesli ktoś bd miał szczęscie i na chwile wiatr osłabnie moze wylądować poza granicą marzeń ;]

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl