Skoki Narciarskie 2004 nadchodzą...
Wydawca obiecuje świetną zabawę bez komplikacji i konsekwentnie stawia na polski produkt.
"Mamy już ponad dwuletnie doświadczenie w tworzeniu gier 3D" - powiedział Kamil Mętrak, szef zespołu programistów przygotowujących Skoki narciarskie 2004. "Nowa gra bije na głowę wszystkie poprzednie. Postawiliśmy na spektakularną grafikę, rozbudowane opcje i znakomitą grywalność o regulowanym stopniu trudności. Poza tym gwarantujemy stabilność i bezawaryjne działanie nowych Skoków. Dużo się nauczyliśmy w poprzednim sezonie. Serdecznie dziękuję za wszystkie uwagi, głosy krytyki i pomysły zgłaszane przez graczy. Dzięki nim nowa gra jest lepiej dopasowana do potrzeb i oczekiwań fanów skoków. Po wydaniu zeszłorocznej gry ani na chwilę nie przerwaliśmy prac. Nowy produkt powinien zadowolić wszystkich. Najlepszym dowodem jest fakt, że oprócz Polski, gra ukaże się jednocześnie w siedmiu innych krajach, na mocy kontraktów z zachodnimi wydawcami."
Wrażenie ma robić także oprawa audio-wizualna gry.
Twórcy programu stworzyli grafikę Skoków 2004 całkowicie od nowa. Aby zapewnić miłośnikom tego sportu najwyższej jakości doznania wizualne, wykorzystano zaawansowany program graficzny RenderWare w najnowszej wersji 3.6. Wiodący światowi twórcy gier również korzystają z tej platformy. Renderware użyto między innymi do stworzenia takich przebojów jak GTA: Vice City, dwóch pierwszych części konsolowej serii piłkarskiej Pro Evolution Soccer, a obecnie korzystają z niego autorzy Broken Sword: The Sleeping Dragon i The Movies.
Skoki narciarskie 2004 w pełni korzystają z możliwości, jakie zapewnia RenderWare. Znakomite efekty świetlne, ślady po nartach pozostające w śniegu, doskonałej jakości tekstury pokrywające zawodników oraz elementy tła - to wszystko już wkrótce zachwyci miłośników skoków.
Autorzy gry przetworzyli ogromną ilość materiału filmowego i zdjęciowego wykonanego podczas zawodów w poprzednim sezonie. Długi i żmudny proces zaowocował uzyskaniem znakomitych, fotorealistycznych tekstur (przez kilka dni fotografowano tylko ubiór skoczka: kombinezon i osprzęt). Animacje zawodników również powstały na bazie nagrań autentycznych zawodników, dzięki czemu gra oferuje całkowicie nową jakość wizualną.
Oto główne cechy nowej gry: