PK w Rovaniemi: Mulller wygrywa, Hula 5.

  • 2009-12-08 22:06

Lukas Mueller wygrał inauguracyjne zawody Pucharu Kontynentalnego w fińskim Rovaniemi (HS 100). Młody Austriak uzyskał 94 i 99,5m i wyraźnie wyprzedził Stefana Thunrbichlera (95 i 95m) oraz Andreasa Strolza (94 i 97,5m).

Najlepszy z Polaków - Stefan Hula - sklasyfikowany został na 5. miejscu po dwóch skokach na 92,5m.

Dobrze spisał się dziś także Grzegorz Miętus, który lądował na 89,5 i 90 metrze, co dało mu 19. lokatę. Punkty wywalczył również Dawid Kubacki, który uplasował się na 25. miejscu.

Po fatalnym skoku na 80,5m, już po pierwszej serii odpadł Rafał Śliż i zajął 64. lokatę.

Kolejne zawody Pucharu Kontynentalnego już jutro.

KLASYFIKACJE I WYNIKI:
Zobacz wyniki I serii konkursu »
Zobacz końcowe wyniki konkursu »
Zobacz aktualną klasyfikację generalną Pucharu Kontynentalnego »
Zobacz aktualny ranking CRL »


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (12405) komentarze: (83)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    o moj boze

    trzech austryjackich skoczkow na podium!
    juz oni na zawsze beda w 10 najlepszych skockow

  • anonim

    Larinto 10 rok temu jakby pojechał do bez problemu by wygrał a teraz ? lepiej nie mówić absolutny brak formy

  • benito bywalec
    @Bongiorno

    Bardzo rozsądne przemyślenia.Zgadzam się z Tobą w pełni.

  • kamka weteran

    pierwsze trzy miejsca Autria hehe nei wpoeim zebym byla w szoku

  • czarnylis profesor
    @Bongiorno

    Cieszą głosy rozsądku takie jak Twój. Czytałem Twój tekst z wielką przyjemnością i zgadzam się z nim niemal całkowicie. Pozdrawiam.

  • TAMM profesor
    @Lentar

    "Kolejne lata przyniosą masowy napływ młodych skoczków, to że staniemy się potęgą jest pewne."

    Pewna jest tylko śmierć.
    I podatki.

  • Xellos profesor
    Faktem

    jest też, że to skocznia średnia a nie duża

    Zobaczymy co się będzie działo na trochę większym obiekcie w weekend.

    Chociaż i tak nie jest zbyt duży.

    PŚ przecież będzie w Engelberg gdzie się skacze normalnie tyle co w Vilkersund wynosi rekord.

    Trudno więc coś przewidzieć, czy Hula w pierwszym starcie na dużej skoczni od razu się przestawi i ustabilizuje.

  • anonim
    Klasyfikacje PK

    Proszę redakcję o zaktualizowanie Klasyfikacji Pucharu Kontynentalnego zarówno Panów i Pań na stronie głównej.

  • neomis stały bywalec

    Brawo Stefanek ! Zawsze byłem zwolennikiem Stefana , wiadomo jak każdy skoczek miał kiepskie chwile , ale poprzedni sezon miał dość udany , do tego na MŚ ciągnął naszą drużynę . Żyła na PK , niech na spokojnie poskacze , poprawi błędy , to może będą z niego ludzie .

  • anonim

    @Lentar
    Cofnąłeś się w czasie o rok za mało. w 2001 roku Małysz już rządził...

  • Davidsson doświadczony
    www.lodz-ski-team.pl

    @Lentar
    Tylko jest taki problem ze coraz mniej chłopaków chce uprawiac ten sport....

  • anonim

    jak było, jak jest, jak będzie

    Muszę się z Tobą zgodzić , byle nie zaprzepaścić tej szansy.

  • and stały bywalec
    Śliż

    Zgodnie z przewidywaniami Śliż dzisiaj nie wystąpi w zawodach Pk. A może nawet w następnych w Vikersund. Dzisiajszy skład jest oczywisty.
    Hula walczy o premię z PK na T4S. Pozostali w limity w PK.

  • anonim
    jak było, jak jest, jak będzie

    Cofnijmy się do roku 2001. Polska jest nic nie znaczącym krajem w dziedzinie skoków narciarskich, mamy 80 osób uprawiających ten sport, a najlepsi z nich na arenie międzynarodowej są outsiderami, w tym momencie Finlandia, Niemcy czy Austria mają kilka tysięcy skoczków, co za tym idzie, wielkie gwiazdy. I w tym momęcie następuje eksplozja formay Adama Małysza, przez trzy sezony demoluje rywali, w kolejnych lata zawsze jest w czołówce, w 2007 roku znów na absolutnym szczycie. Powoduje to nieprawdopodobny rozwój dyscypliny, dzieci masowo zaczynają skakać na nartach, napływają pieniądze. Rok 2009, Najstarsi zawodnicy którzy jako dzieci zaczęli uprawiać ten sport przez sukcesy Małysza zaczynają trafiać do Pucharu Świata, dopiero kilku zdołało osiagnąć wiek umożliwiajacy im starty w dorosłych skokach. Kolejne lata przyniosą masowy napływ młodych skoczków, to że staniemy się potęgą jest pewne.

  • anonim

    Co się stało Śliszowi treningi miał dobre, Kruczek w poniedziałek obiecywał zmiany w kadrze A typowałem Rafała i Stefana.

  • Anonimowy Anonim doświadczony
    @Bongiorno

    To że potencjał jest to wiem. Ale dlaczego jest on ujawniany tylko w sporadycznych konkursach?
    Jesteśmy specyficzną reprezentacją. Mamy chyba największe wahania wyników z wszystkich (licząc treningi, zawody, cały sezon).

  • anonim

    Maciej Kot podobno na treningach skacze już coraz lepiej każdy młody człowiek ma jakieś kryzysy i musi się spokojnie z tym uporać i bez nerwów ale ponoć jest lepiej.
    A przecież mamy w zapleczu jeszcze Olka Zniszczoła, o którym mało się wspomina ten chłopak rozwija się pod względem sportowym fantastycznie sami trenerzy mówią, ze to kolejny kandydat do bardzo dobrego skakania a to co widziałam w Zakopanem jak on skacze na treningu i wcale nie z bardzo wysokich najazdów to tylko patrzeć jak wyląduje nam w PŚ o ile będzie miał prawo.
    Brawo dla Stefka on sie rozkręci.

  • anonim

    PS. Norwegowie oczywiście w Lillehammer błyszczeli, sorry za kiks.

  • anonim
    @ROCO.S

    Fanów Małysza nie widać, bo nie skakał w tych zawodach. I co, dziwi Cię, że się tu w komentarzach o nim nie pisze? No to masz:
    Szkoda, że nie startował Małysz, bo pewnie by wygrał i na dobre zagościł w "55-tce" CRL.

    A co do poziomu zawodów PK - wyrwałeś z kontekstu jednego skoczka, któremu może po prostu skocznia w Kuusamo "nie leży" zapominając o gwiazdach tamtych zawodów: Stjernenie i Kokkonenie, którzy tu nawet nie otarli się o II serię. Wyluzuj i zanim napiszesz podobną bombę to pomyśl trochę.

  • Bongiorno doświadczony
    Trochę o naszych.

    Mamy również utalentowanych: Grześka Miętusa i Dawida Kubackiego. Jest też kilku młodszych zawodników, którzy w każdej chwili mogą błysnąć formą i powalczyć o miejsce w składzie na kilka PŚ czy PK ( m.in. Klimek Murańka ).
    Jeśli chodzi o Piotrka Żyłę to cóż.... Swego czasu robił on postępy i zapowiadało się, że może być nr 3 w naszej kadrze. Ćzęsto, jak na starsze czasy, punktował i obok Małysza i Stocha był jednym z najrówniejszych zawodników w kadrze. Z biegiem czasu, nie ubliżając oczywiście Panu Robertowi, coraz bardziej mi przypomina Mateję. Posiada talent, wychodzą mu skoki treningowe, ale....przychodzą zawody i totalna klapa. Mam nadzieję, że tak nie będzie wiecznie, ale coraz więcej mam wątpliwości... To samo tyczy się Rafała Śliża, chociaż jego potencjał jest wg mnie olbrzymi. Ten chłopak posiada chyba największy dynamit w nogach z polskich skoczków. Szkoda, że tak rzadko potrafi to wykorzystać. Może gdyby był wcześniej pod opieką takich fachowców jak: Lepistoe czy Kruczek to w tej chwili byłby znaczącą postacią w kadrze? Teraz już jest chyba na to za późno.
    Martwi mnie za to postawa Maćka Kota. Ten chłopak kompletnie się pogubił. Szkoda, bo wydawało się 2 sezony temu, że to będzie mocny punkt naszej reprezentacji. Póki co Maciek skacze słabiutko i nawet w PK ciężko mu cokolwiek osiągnąć. Jeśli chodzi o jego brata to raczej nie mam wyrobionego zdania:).
    Co do pozostałych zawodników to w tym sezonie chyba już na nikogo więcej nie możemy liczyć. Reszta jest albo za młoda albo zdecydowanie odstaje formą od w/w. Swój talent rozmienili na drobne Dawid Kowal, Kamil Kowal, Paweł Kubacki ( chyba dobrze pamiętam ? :), że o Mateuszu Rutkowskim nie wspomnę :)

  • Bongiorno doświadczony
    Trochę o naszych.

    Już tak nie narzekajcie na ten poziom skoków w PK. W zeszłym sezonie start był o wiele gorszy niż w tym. Poza tym zwróćcie uwagę na to, że to były pierwsze poważne zawody tych chłopaków w tym sezonie. Co do Huli to w tamtym roku też potrzebował kilku konkursów, żeby złapać rytm. To jest niestety taki zawodnik, który łapie formę w miarę upływu sezonu, co pokazał zeszły sezon. Podobnie ma się rzecz z Łukaszem Rutkowskim.
    W niektórych komentarzach po 1-ych zawodach PK przeczytałem dużo niepochlebnych opinii na temat Grześka Miętusa, który latem prezentował się bardzo przyzwoicie. Weźcie pod uwagę, ż eon ma dopiero 16 lat i wahania formy będą się u niego zdarzały. Ktoś mi zaraz zarzuci - " No dobra, ale Schlierenzauer w jego wieku w każdym konkursie potrafił walczyć o czołowe lokaty". Owszem, ale Gregor to jest tylko wyjątek potwierdzający regułę. Niewielu skoczków potrafiło utrzymać wysoką - przez dłuższy czas - formę, będąc w wieku Schlieri`ego ( patrz Morgenstern, Hocke, Fettner, Lindstroem ...). Ktoś napisał, że Grzesiek jest o wiele słabszy od swojego starszego brata - Krzyśka. Ciekawe czy to samo by napisał po ubiegłorocznych zawodach PK w Sapporo:)? Nie będę w tym miejscu podawał lokaty Krzyśka, jak również obsady tamtego konkursu. Jak ktoś jest ciekawy to odsyłam do archiwum tego serwisu.
    Jeszcze parę lat temu sukcesem był udział 2 Polaków w serii finałowej PŚ. Był Małysz i długo, długo nic..... Czasem wyszedł jakiś skok Matei czy Skupniowi ( Skupienowi )i tyle. Później pojawił się Stoch, który "w miarę" systematycznie potrafił "ciułać" punkty. W tej chwili mamy naszego wspaniałego Małysza, coraz bardziej dobrego Stocha, który z roku na rok robi olbrzymie postępy i śmiem przypuszczać, że w tym roku zakończy rywalizację w pierwsze j15-tce PŚ a kto wie? Może sprawi jeszcze milszą niespodziankę?
    Mamy bardzo utalentowanych: Krzyśka Miętusa, Łukasza Rutkowskiego. Bardzo solidnego i posiadającego olbrzymi potencjał Hulę. Jest zawsze nieobliczalny Diabełek, który może wreszcie złapie tą stabilność i seryjność. Przypomnę, że swego czasu przez kilka lat Małysz też skakał jak Bachleda. Raz był 15, następnym razem ...70. Co było później wszyscy wiemy. Nie chodzi mi o to, że Bachledę stać na to, żeby zaczął wszystko wygrywać, ale niewątpliwie jego możliwością jest zagoszczenie na stałe w ok. 20-25 miejsca PŚ.

  • goral_schwarzwald bywalec
    @ Dawidziatko

    Zgodze sie z Toba co do Damjana, na Treningach w Kuusamo nie bylo tak zle, pytanie tylko, czy jest sens zmiany Stefana z PK do PS, jezeli, oczywiscie zakladajac teoretycznie, mogl by wywalczyc dodatkowe miejsce na TCS - czas pokaze - a co do P. Zyly, to w treningu w Kuusamo skoczyl 136mi 118m, a jak bylo pozniej wiedza wszyscy ;)

  • anonim

    ale nie oceniajmy formy Jerneja Damjana po skokach w Kuusamo bo tam nawet nasz małysz skoczył 101 m co w stabilnych warunkach by mu sie nie zdazylo a Damjan jest duzo bardziej czuly na warunki niz nasz pubil ale w stabilnych warunkach skacze naprawdę nieźle juz nie raz to prezentowal na najwyzszym szczeblu skokow a w Kuusamo nie bylo wcale tak tragicznie bo na pierwszym treningu tam oddał skok na odleglosc 129 m wiec calkiem dobrze zwazywszy ze w tej seerii malysz np. skoczyl 135 m wiec nie mowie ze Damjan i Hula skacza na 10 PŚ ale spokojnie moze starczyc na 30 a 50 to juz na pewno a przeciez Zyla nic wiecej nie osiagnal tylko raz wszedl do 50 a az dwa razy i tego nie dokonal.. mysle ze warto na Engelberg wziac Hule zamiast zyla a zyla niech skacze Pk

  • marcin bywalec

    to co sie musi stac byśmy dostali wieksza ilosc zawodników w PŚ i kiedy.? i co to są te periody w PK i etapy w PS ?

  • Miszczu początkujący
    W Kuusamo nie istnial jest bez formy a tu prosze...

    prawie podium, choc ZYLE i tak bym wymienil bo to jest kaleka... w mowieniu i skakaniu!

  • Miszczu początkujący
    ROCCO.S

    Masz racje. Przykład DAMJANA (dzis 4) pokazuje jak fatalny poziom jest w PK.

  • anonim
    jakos wpisow wielbicieli Malysz nie widze

    Co ich tam obchodzi jakis Hula. Malysz najwazniejszy.
    Musze przyznac ,z e zpalecze naszej kadry nie za rewelacyjnie skacze a niektorzy psicza na Kruczka aby wymienil np. Piotrka Zyłe. Pytam sie na kogo ?

  • Miszczu początkujący
    Sliz i tak juz jest za stary i nic z niego nie bedzie :(

    wiec powinien jezdzic na PK Klimek Muranka

  • anonim
    Hiszpanka i Xellos

    Hiszpanka ma wiecej racji niz Xellos bo czasami jest tak ze zawodnik w Pk wcale nie wygrywa a w Pś prezentuje sie całkiem niezle a nawet lepiej albo inny przykład Morgenstern wygrywał w Pś a pojechał na MŚJ i przegrał z M. Rutkowskim, który i tak pozniej w PŚ nijak sie mial do morgensterna wiec kazday poziom rozgrywkowy rzadzi sie swoimi prawami a warto zauwazyc ze PK to druga liga ale skakało az 80 zawodników i przynajmniej czesc z nich trafila na sprzyjajace warunki a czesc na niesprzyjajace

  • Marce93 stały bywalec
    san

    Zgadzam się w zupełności ;)

  • rimi stały bywalec

    Ba, nad Niemcami i Finlandia mamy nawet spora prezewage:)
    Jezeli Hula bedzie dalej tak w pierwszej 5-6 to raczej bez problemow miejsce dodatkowe na TCS nam wywalczy:)

  • rimi stały bywalec

    To jest tak ze z kazdego periodu 3 najlepszych dostaje miejsce w PS. Ale jeden kraj tylko jedno miejsce. Jak na razie miejsce maja Autria, Slowenia i... Polska:)

  • anonim

    Ja tam jestem przekonany, że Hula będzie lepiej skakał niż Żyła w PŚ. Po treningach i pierwszym konkursie PK widać, że przede wszystkim jest równy. Zresztą Stefan pokazał w zeszłym sezonie, że warto na niego stawiać.

  • anonim
    Ubiegłoroczne MŚJ

    1.Mueller 2.M.KOT 3.Larinto 4.Bodmer -tuż za nimi Thurnbichler,Hayboeck,
    Queck. Wszyscy wysoko punktują poza Maciejem,który wręcz nie startuje. On musi skakać, tylko tak może się przełamać.

  • and stały bywalec
    Hula i rzecz jasna

    O tym czy Hula pojawi się w PS już w Engelbergu zadecydują następne starty tzn jutro w sobotę i niedzielę. Może pzry dobrych startach Kruczek zadecydować że zostanie do końca aby powalczyc o miejsce dodatkowe z Pk a nie z PŚ na następny period PŚ.
    zatem po jednym konkursie dajemy sobie luz.
    Jutro z tego co wcześnie było zapowiedziane powinien pojawić sie MKot tylko czy za Śliża czy za Kubackiego.
    Powinien według mnie na Śliża bo już i tak ma jeden konkurs do tyłu a z rankingu CRL nie wyleci, zatem jego start nic nam nie daje. Lepiej powinien skupic sie na kilkudniowym treningu tak aby spóbować powalczyć w Elgenbergu o utrzymanie w 55tce WRLu.

  • JPW2 weteran

    No zobaczymy jak jutro bedzie ale Hula moze zastapic Zyle ...........

  • IceMan10 doświadczony

    No chyba od czegoś trzeba zacząć...no może w przypadku Huli to nie jest dobre słowo ale powiedzmy że gdzieś ta forma którą rzekomo sie na IO szykuje musi przyjść. Przecież najlepsi teraz zawodnicy też kiedyś skakali w PK i to nie przez jeden rok, a parę lat...niektórzy. Powoli, powoli może się załapie a jak nie, no to mamy jeszcze paru innych do przetestowania.

  • anonim

    Hula na PŚ, marnujesz sie w PK

  • TAMM profesor

    Miejsce Huli jest średnio zadowalające.
    Nie wiem w jakiej jest aktualnie formie.
    Ale od zawodnika na PŚ, wymaga się w PK raczej trochę więcej.

  • anonim
    Tragedia

    Druga liga sami słabi zawodnicy a my mamy się cieszyć z 5 miejsca i on ma już najlepiej występować w drużynie . Hula daj se spokój i zostań w 2 lidze.

  • anonim
    @Miszczu

    Chłopak ma 16 lat, więc chyba dobrze się spisał

  • marcin bywalec

    w sobotę tez beda kwalifikacje przed konkursem a nie seria próbna... tak jak to będzie meic miejsce w piatek i w niedziele... w terminarzu na stronie głownej musi byc blad...

  • IceMan10 doświadczony

    a drugi zaległy konkurs z Harrachova w Zakopanem ;) Fajnie by było

  • skladak stały bywalec
    3 konkursy PŚ w Engelbergu ! Decyzja potwierdzona!

    18, 19 ,20 grudnia, w tych dniach odbeda sie zawody o PŚ w Engelbergu. Dodatkowy konkurs za Harrachov odbedzie sie w piatek (18.12) najprawdopodbniej jak w sobote i niedziele o 13.45.
    Odrzucono natomiast wariant konkursu w Ramsau.

  • Miszczu początkujący
    "Dobrze spisal sie 19 MIETUS"

    Czy piszacy jest zdrowy? Przeciez to 2 liga skokow i my mamy sie z 19 miejsca cieszyc?

  • anonim

    Rzecz jasna ze Hula powinien zastąpić Żyłę w składzie na kolejny PS

  • Xellos profesor
    Hula

    oby forma szła w górę to może te kilka pkt. wywalczy za niecałe 2 tyg. i z limitami nie będzie tragedii

  • benito bywalec

    p. Nr Nazwisko i imię Kraj Odległość 1 Punkty 1 Odległość 2 Punkty 2 Suma
    1. 81 MUELLER, Lukas 94.0 121.0 99.5 134.5 255.5
    2. 25 THURNBICHLER, Stefan 95.0 125.5 95.0 125.0 250.5
    3. 59 STROLZ, Andreas 94.0 121.5 97.5 128.0 249.5
    4. 35 DAMJAN, Jernej 91.5 117.0 95.0 125.5 242.5
    5. 78 HULA, Stefan 92.5 119.0 92.5 120.0 239.0
    6. 46 JUDEZ, Dejan 93.0 119.5 92.0 118.0 237.5
    7. 80 HAYBOECK, Michael 92.0 118.5 92.0 115.5 234.0
    8. 16 EGGENHOFER, Markus 89.5 111.5 94.0 122.0 233.5
    9. 73 ZAUNER, David 93.0 119.5 90.0 112.5 232.0
    10. 37 LARINTO, Ville 89.0 110.5 93.5 121.0 231.5
    10. 9 QUECK, Danny 91.0 113.5 92.0 118.0 231.5
    12. 5 KOVALJEFF, Kai 91.0 115.0 91.0 115.5 230.5
    13. 79 LACKNER, Daniel 89.5 112.0 92.0 118.0 230.0
    14. 32 FUNAKI, Kazuyoshi 88.5 107.5 93.5 121.0 228.5
    14. 61 MATURA, Jan 91.5 111.5 91.5 117.0 228.5
    16. 66 DAMJAN, Anze 89.0 108.0 93.0 119.5 227.5
    17. 39 BOGNER, Tobias 91.0 116.0 89.0 109.0 225.0
    18. 22 SCHOFT, Felix 90.5 114.0 89.0 110.5 224.5
    19. 71 MIETUS, Grzegorz 89.5 111.0 90.0 112.5 223.5
    20. 62 FREITAG, Richard 87.5 106.0 91.5 117.0 223.0
    21. 31 MANDL, Rok 87.5 107.5 90.5 113.0 220.5
    22. 49 EGLOFF, Pascal 91.5 113.5 87.5 106.5 220.0
    22. 70 CHOI, Heung-Chul 91.0 114.5 86.5 105.5 220.0
    24. 82 KOKKONEN, Akseli 88.0 109.0 88.5 109.5 218.5
    25. 72 KUBACKI, Dawid 87.5 108.0 88.5 109.5 217.5
    26. 67 ULMER, Christian 91.0 115.0 85.5 102.0 217.0
    27. 52 FREUND, Severin 94.5 121.0 89.5 87.5 208.5
    28. 55 CHOI, Yong-Jik 88.0 108.0 84.5 100.0 208.0
    29. 42 SAKUYAMA, Kento 87.5 106.0 85.5 101.5 207.5
    30. 14 KOROLEV, Alex 87.0 106.0 84.5 99.0 205.0
    30. 12 WATASE, Yuta 87.5 106.5 84.0 98.5 205.0
    DSQ. 50 KOZISEK, Cestmir 87.0 - - - -
    DSQ. 40 KARTAU, Toenis 65.5 - - - -
    DSQ. 30 LEVKIN, Evgeni 80.0 - - - -

  • benito bywalec

    HULA 5
    MIĘTUS 19
    KUBACKI 25

  • ZKuba36 profesor
    Skocznie

    Nie lubię gdy zawody są rozgrywane na skoczniach średnich i normalnych gdyż, tak jak na treningu, 8. skoczków może uzyskać taką samą odległość i o kolejności decyduje subiektywna ocena sędziów.

  • IceMan10 doświadczony
    No i pięknie ;)

    Mamy Hulę w pierwszej 5 ;) Brawo. Mueller ich załatwil ...

  • goral_schwarzwald bywalec
    Stefan rowno

    dwa razy 92,5 - niezle - czekamy na jutro ..

  • anonim

    prawdopodobnie Hula 5 Mietus 19 i
    kubacki 25

  • rimi stały bywalec

    O, Hula 5 , Mietus 19:) dobre i to:0

  • lotnik bywalec
    Wyniki

    1. 81 MUELLER, Lukas 94.0 121.0 99.5 134.5 255.5
    2. 25 THURNBICHLER, Stefan 95.0 125.5 95.0 125.0 250.5
    3. 59 STROLZ, Andreas 94.0 121.5 97.5 128.0 249.5
    4. 35 DAMJAN, Jernej 91.5 117.0 95.0 125.5 242.5
    5. 78 HULA, Stefan 92.5 119.0 92.5 120.0 239.0
    6. 46 JUDEZ, Dejan 93.0 119.5 92.0 118.0 237.5
    7. 80 HAYBOECK, Michael 92.0 118.5 92.0 115.5 234.0
    8. 16 EGGENHOFER, Markus 89.5 111.5 94.0 122.0 233.5
    9. 73 ZAUNER, David 93.0 119.5 90.0 112.5 232.0
    10. 37 LARINTO, Ville 89.0 110.5 93.5 121.0 231.5
    10. 9 QUECK, Danny 91.0 113.5 92.0 118.0 231.5
    12. 5 KOVALJEFF, Kai 91.0 115.0 91.0 115.5 230.5
    13. 79 LACKNER, Daniel 89.5 112.0 92.0 118.0 230.0
    14. 32 FUNAKI, Kazuyoshi 88.5 107.5 93.5 121.0 228.5
    14. 61 MATURA, Jan 91.5 111.5 91.5 117.0 228.5
    16. 66 DAMJAN, Anze 89.0 108.0 93.0 119.5 227.5
    17. 39 BOGNER, Tobias 91.0 116.0 89.0 109.0 225.0
    18. 22 SCHOFT, Felix 90.5 114.0 89.0 110.5 224.5
    19. 71 MIETUS, Grzegorz 89.5 111.0 90.0 112.5 223.5
    20. 62 FREITAG, Richard 87.5 106.0 91.5 117.0 223.0
    21. 31 MANDL, Rok 87.5 107.5 90.5 113.0 220.5
    22. 49 EGLOFF, Pascal 91.5 113.5 87.5 106.5 220.0
    22. 70 CHOI, Heung-Chul 91.0 114.5 86.5 105.5 220.0
    24. 82 KOKKONEN, Akseli 88.0 109.0 88.5 109.5 218.5
    25. 72 KUBACKI, Dawid 87.5 108.0 88.5 109.5 217.5
    26. 67 ULMER, Christian 91.0 115.0 85.5 102.0 217.0
    27. 52 FREUND, Severin 94.5 121.0 89.5 87.5 208.5
    28. 55 CHOI, Yong-Jik 88.0 108.0 84.5 100.0 208.0
    29. 42 SAKUYAMA, Kento 87.5 106.0 85.5 101.5 207.5
    30. 14 KOROLEV, Alex 87.0 106.0 84.5 99.0 205.0
    30. 12 WATASE, Yuta

  • anonim

    Hula 5, Miętus 19, Kubacki 25

  • Xellos profesor
    dawidkowalik

    Wszystko się zgadza, dlatego powinien zostać w PK.

    W PŚ startują najlepsi. Nawet często ci co są wyśmiewani bo lądują poza 30-stka PŚ w takim PK by wygrali.

    Ile razy w poprzednich sezonach bywało tak, że zwycięzca PK ledwo co się łapał do 30-stki PŚ. Patrzę aby realnie.

  • IceMan10 doświadczony

    Problem w tym że w Rovaniemi nie ma skoczni K120. Na największej K90 właśnie odbywają się zawody, poza tym skoczkowie w pucharze świata nie startują na K90 z wyjątkiem Mistrzostw Świata.

  • koleś początkujący

    Ehhh a w takim Rovaniemi nie można by rozegrać konkursów PŚ. Od początku było wiadomo, że w Harrachovie nic się nie uda, a w Rovanimi można codziennie skakać:)

  • IceMan10 doświadczony
    A mnie

    zaskakuje Eggenhofer. W tamtym sezonie zapowiadało się, że austryjacy wykreowali olejnego dobrego skoczka. A tymczasem jak widać narazie kaszanka na maśle xD

  • goral_schwarzwald bywalec

    niestety ... sam czekam na jakiekolwiek informacje....

  • anonim

    Taka refleksja mnie naszła. Skoki są pełne niespodzianek. Np Jernej. Damjan, Matura, Larinto, jeszcze niedawno startowali i błyszczeli w PŚ, a dziś nie dość że są w PK to jeszcze na niskich lokatach.

  • IceMan10 doświadczony
    Żenada ;/

    Widzę że powoli wszystkim relacja pada wie ktoś co się dzieje? xD

  • dawidkowalik początkujący
    Śliż

    Xellos nie masz racji bo w Pk też są wiatr śnieg i skocznia i wszystko inne więc też bywa czasami ciężko ale Fakt Hula wydaje się rowniejszy śliż to zawodnik tego typu potrafi skoczyć 94 m ale i 80,5 jak nie ma warunków typowy wietrzny chłopak więc chyba kariery juz nie zrobi tym bardziej,że najmłodszy juz nie jest..

  • asia stały bywalec

    laninto dosyc slabo jak na niego

  • anonim

    Stefek się rozkręca i z czasem będzie dobrze.
    Trzech naszych w finale, nie jest źle.

  • anonim

    relacja padła zupełnie. szkoda wielka.
    naprawdę ktoś powinien się pokusić o transmisje, mnóstwo ludzi by je oglądało...

  • Xellos profesor
    Śliz

    niestety nazywanie czegoś, że nie wyszło to i tak klapa

    To tylko PK a nie w PŚ. Na PŚ się jedzie, kiedy w PK wszystko wychodzi. Bo jak w PK skacze się zmiennie to co dopiero w PŚ.

  • anonim

    mi relacja nie działa od początku.. w ogóle wątpię w istnienie czegoś takiego jak relacja live : >

    Kamil Stoch Pany!

  • goral_schwarzwald bywalec
    Relacja

    u mnie rowniez nic juz nie dziala...... pozostaje tylko trzymac kciuki za chlopakow.....

  • rimi stały bywalec

    no, relacja live padla na amen.Tego wlasnie nie rozumiem, skoro parenscie tysiecy ludzi na raz wlazi na serwer, to 10 razy tyle jak nie wiecej ogladaloby transmisje.I nie rozumiem dlaczego jakas niszowa stacja(lokalna-Silesja? Eiurosport extreme? TV Plus?) nie podejmuje sie transmisji.
    (NaTVP sport oczywiscie nie ma co liczyc, oni ogladlnosc maja gdzies, licza sie uklady...)

  • anonim
    To samo.

    Jak zwykle bez większych sukcesów nasi. Hula chyba miał wiatr pod narty że tak skoczył rekordowo daleko jak na swoje możliwości.

  • popo30 początkujący

    sorki ze nie w temacie ale moze ktos wie gdzie mozna znalesc film Dziadek Marusarz ,bede wdzieczny

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl