PŚ w Oslo: Kamil Stoch wygrywa kwalifikacje!

  • 2010-03-13 19:37

Kamil Stoch oddał najlepszy skok podczas kwalifikacji do finałowego konkursu Pucharu Świata w Oslo. Na nowej skoczni Oslo-Holmenkollen Polak poszybował na odległość 134 metrów.

Drugie miejsce zajął Jakub Janda, Czech skoczył 131,5 metra i wyprzedził Olliego Muotkę, który uzyskał 134,5 metra, co było najdłuższą odległością serii kwalifikacyjnej. Tuż za czołową trójką uplasował się reprezentant gospodarzy Tom Hilde po skoku na 132 metry. Na kolejnych pozycjach sklasyfikowano Martina Schmitta (130m), Harriego Olli oraz Petera Prevca (po 129,5m).

Do konkursu awansowali także pozostali Polacy. Stefan Hula (121,5m) był 28., a Łukasz Rutkowski (120,5m) zajął 35. pozycję.

Wśród zawodników, którzy start w jutrzejszych zawodach mieli zapewniony, najdalej skoczył Anders Jacobsen, który zanotował 133,5 metra. Z obniżonego o trzy belki rozbiegu Adam Małysz uzyskał 128,5 metra, a metr bliżej lądował Gregor Schlierenzauer.

Pełne wyniki kwalifikacji (.pdf) >>

FOTORELACJA


Paweł Guzik, źródło: Informacja własna
oglądalność: (22121) komentarze: (221)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Sobotnie skoki Polaków w Oslo

    Miejsca Polaków w sobotnich kwalifikacjach:

    1.A.Małysz ------ 3 miejsce z "10" ,którzy nie musieli kwalifikować się
    2.K.Stoch ------ 11
    3.S.Hula ------- 38
    4.Ł.Rutkowski - 45

    Do miejsc Polaków w kwalifikacjach (oprócz A.Małysza)dodałem + 10(najlepsza 10 PŚ.

    Odległości Polaków w sobotnich kwalifikacjach:
    1.A.Małysz ----- 128.5
    2.K.Stoch ------ 134.0m - 135.5 pkt
    3.S.Hula ------- 121.5m - 111.3
    4.Ł.Rutkowski - 120.5m - 107.3

    Może nie jest to najprawiedliwiej,ale trudno oddielić pierwszą "10" od reszty zawodników.

  • jozek_sibek profesor
    Sobotnie skoki Polaków w Oslo

    Miejsca Polaków w dwóch sobotnich treningach:

    1.A.Małysz ------ 1 oraz -- 1 miejsce
    2.K.Stoch ------ 17 oraz - 36
    3.S.Hula ------- 46 oraz - 38
    4.Ł.Rutkowski - 62 oraz - 46

    Odległości Polaków w dwóch sobotnich treningach:

    1.A.Małysz --.-- 132.5m - 92.9 pkt oraz 135.5m - 90.5 pkt
    2.K.Stoch ------ 121.0m - 74.8 pkt oraz 119.0m - 56.3
    3.S.Hula ------- 115.0m - 60.9 pkt oraz 120.0m - 55.2
    4.Ł.Rutkowski - 108.5m - 52.0 pkt oraz 115.0m - 53.5

    Miejsca z uwzględnieniem siły wiatru i belki startowej.

  • jozek_sibek profesor
    Awansowali do konkursu głównego

    Z 13 zawodników bez pkt PŚ 2009/2010 do konkursu głównego awansował 4:

    30.VELTA Rune --------------- NOR -121.0m - 107.9 pkt
    32.LAZZARONI David -------- FRA - 120.5m - 107.7
    33.ZMORAY Tomas ------.---- SVK - 122.5m - 107.4
    36.ROENSEN Atle Pedersen - NOR - 121.0m - 107.2

  • jozek_sibek profesor
    Odpadli w kwalifikacjach

    Z 60 zawodników,którzy mieli pkt PŚ 2009/2010 w kwalifikacjach odpadło 14:

    18.P.Bodmer -- 336 pkt
    32.Tochimoto - 124
    33.Kuettel ----- 111
    40.Freund ---.--- 75
    44.Morassi ---.-- 60
    46.Descombes - 59
    69.Kokkonen -.- 11
    69.Sklett -------- 11
    76.D.Ipatov --.--- 6
    80.I.Rosljakov -.- 3
    82.T.Okabe ------ 2
    82.A.Korolev --.-- 2
    89.Freitag ---.---- 1
    89.Gangnes --.--- 1

  • jozek_sibek profesor
    Lista startowa

    Z 73 zawodników zgloszonych do kwalifikacji pierwszych 13 nie posiada pkt PŚ 2009/2010.

    Z 91 zawodników,którzy zdobyli pkt PŚ 2009/2010 do kwalifikacji nie przystąpiło 31:

    Z najlepszej "51" PŚ - brak jest 7:

    9.Ahonen -------- 494 pkt
    23.Thurnbichler - 201
    27.Vassiliev ----- 151
    38.Innauer ------- 82
    42.Mueller -------- 71
    44.K.MIĘTUS ----- 60
    49.Hayboeck ----- 54

  • ivonka bywalec
    -

    popieram, że Szczęsny to jest chyba najgorszym z komentatorów!

  • paulka doświadczony

    Piękne zdjęcie Kamila...
    Chciałabym Go widzieć na miejscu do lidera coraz częściej i by stał tam coraz dłużej...

  • anonim
    do Fan_Małysza (*182.neoplus.adsl.tpnet.pl),

    Co do Sebastiana Szczęsnego- ostatnio pomylił jednego ze skoczków niemieckich z Dawidem Zaunerem. Jakaś różnica chyba jest.
    Skoczkowie i komentatorzy zawsze dostarczali wrażeń

  • anonim
    nasi komentatorzy według mojej opinii

    Komentatorzy z TVP 1

    1)Krzysztof Miklas-całkiem fajnie się go słuchało.Mówił bardzo do rzeczy,konkretnie.Nie miał jakiś ulubionych skoczków.Ale jak skakał Małysz jak komentowal 49 TCS i Igrzyska w Salt Lake City,to nie wiem dlaczego w czasie lotu Polaka prawie nigdy nic nie mówił.Dopiero jak Polak wylądował zaczął go chwalić,ale samego lotu nie oceniał.W tym był dziwakiem.Nie popełniał gaf i nie opowiadał bzdur.

    2)Włodzimierz Szaranowicz-czasami się myli,zdarza mu się,że żle przeliczy noty czy odległość,ma swoich ulubieńcow(Schlierenzauer)ale chyba jedyny polski komentator,który opowiada o dawnych świetnych skoczkach(jak Raska,Aschenbach,Nyykenen,Weifslog),którzy już nie skakają.
    Lubi opowiadać legendy.Mimo to,że popełnia błędy,wpadki,opowiada o całej rodzinie jakiegoś skoczka,to nikt nie umie zapewnić takiej adrenaliny i takich emocji jak on,a szczególnie kiedy Adam skacze.

    3)Stanisław Snopek-mówi jakby miał katar,albo jakby to była retransmisja skoków.Ale mimo to opowiada bardzo fachowo i konkretnie.Nikogo nie faworyzuje.Dobry komentator.

    4)Sebastian Szczęsny-powiem krótko,,DNO i 2 tony mułu bagiennego"jeśli chodzi o komentowanie skoków.Powinien mieć
    dożywotni zakaz komentowania skoków narciarskich.

    EUROSPORT

    1)Bogdan Chruścicki-Idź dziadku już na emeryturę i nie kalecz swojego rzemiosła,bo ileż można to robić.To co on mówi to zgroza.
    Myli Schlierenzauera z Morgensternem,nie ma dla niego różnicy czy skacze Małysz czy Radik Zaparow.Dla niego 2 może 3 skoczków się liczy,reszta nie istnieje.Kiedyś nawet głupoty opowiadał,że z Krańca w tym sezonie nic nie będzie, a ten już zdobył małą kulę w lotach.
    Po za tym mówi,jakby 2 flaszki sam obalił przed konkursem skoków, myli się non stop,strzela gafy.

    1)Marek Rudziński-chłodna kalkulacja i świetny komentarz,trochę za mało emocji,ale bardzo dobry komentator.

  • anonim
    Co do komentatorów

    Najlepszy zdecydowanie Rudziński - jedyny komentator który mówi do rzeczy i komentuje to co jest ważne. Potem Szaran, ale tylko na takich imprezach gdzie się tak podnieca, jak IO. Przynajmniej się pośmiać mozna :D Zdecydowanie najgorszy jest ten pierdoła Chruścicki, który wczoraj pobił rekord świata mówiąc cały czas na Schlierenzauera Morgenstern, a potem jeszcze mówi, że Gregor i Amman jak widać nie będą skakać. Żenua. Niewiele lepszy jest Szczęsny, on tylko gada to samo cały czas w kółko co zawody. No i chyba ma lekko scentrowane oko co do podawania odległości.

    A Kamil... Cóż, tylko tak dalej w konkursie :D

  • anonim
    dfghj

    1 malysz
    2 schliri
    3 jacobsen
    4 ammann
    5 romoeren
    6 stoch
    ....
    28 hula
    36 rutkowski
    32 kofler

  • anonim
    @Szczery

    Dlatego, że w tym sezonie MŚ w lotach narciarskich odbywają się w Planicy, a MŚ nie są zaliczane do klasyfikacji generalnej.

  • anonim
    Planica

    Czemu puchar kończy się w Oslo a nie jak zawsze w Planicy ? z góry dzięki za odpowiedz.

  • Anika profesor
    autor: r. (*189.elpos.net), 13 marca 2010, 23:24

    Ravi, jak miło znów Cię tu widzieć. Mam nadzieję, że dzisiejszy konkurs da Ci asumpt do napisania peanu :)

  • Leonidas24 doświadczony
    Stoch jak Hannawald

    czy zwrócił ktoś uwagę, że w locie kamil ma identyczną pozycję jak sven? popatrzcie, naprawdę kamil lata bardzo podobnie do svena

  • anonim
    bedzie seria probna dzisiaj?

    http://www.fis-ski.com/pdf/2010/JP/3051/2010JP3051SLR1.pdf
    wg fisu ma być o 12.30 a 1 seria o 13.45

  • Leonidas24 doświadczony
    Mrzygłód-the best of

    szkoda, że nie dane wam było posłuchać komentarzy Pana Jerzego Mrzygłoda, mistrz nad mistrze jeśli chodzi o skoki narciarskie, teraz są tylko namiastki, no ale cóż, z braku laku ...

  • KamiLoSsKi doświadczony
    T.Zimoch

    W biegach to darł się Zimoch, a nie Chruścinski...:)...

  • anonim
    Szczęsny

    Szczęsny to fail i tyle.
    Pamiętacie Oberstdorf? 223,5 Evensena. No, daleeeeki skok!
    Potem Jacobsen. 213 o ile się nie mylę, a Szczęsny na to - NO TO JEST CHYBA REKORD SKOCZNI!

    Tyle.

  • Olcia_C stały bywalec

    @Fan - to były biegi narciarskie, a nie biatlon. Ale rzeczywiście zastanawiałam się, jakim cudem Bodzio potrafi z takimi emocjami komentować? A jak się darł na finiszu:P Mistrzostwo świata:D

  • KamiLoSsKi doświadczony
    @Damiansport1

    Tak wydzierali się jak Adam skoczył 137(I seria)....133,5 było w II serii...Wtedy krzyczeli Brawo...Brawo:)...Ja tam Szaranowicza lubię...Szczęsny to gada sztucznie...Ale to moje zdanie i proszę żeby mnie nie wyzywać jeśli myślę inaczej niż wy...

  • anonim
    Komentatorzy

    A co do komentatorów. Cholerni Szaran i Szczęsny zachwycają się Małyszem, przez co nie da się konkursu oglądać.
    Bogdan na Eurosporcie bardzo dobrze gada, zawsze się z nim zgadzam, tylko mruczy jak cholera i często sprawia wrażenie, jakby był po kieliszku. Ale np. ten drugi komentator na Eurosporcie jest już super :>

  • anonim
    Oslo

    Serio wierzycie, że Stoch będzie tak wysoko?...

    Podium dziś:
    Amman/Schlierenzauer, może Małysz.
    -
    -
    Jacobsen/Zauner/Morgi

  • F@n weteran
    @Damiansport1

    I ten Szaran i Szczesny caly konkurs wygaduja, ze potem bedzie najlepsza 10. Tam skacze Adam Malysz, druga seria to samo. Nie mowia co sie teraz dzieje tylko bredza bzdury. Miklas i Snopek sa bezstronni i moze dlatego nie komentuja bo TVP karze mowic tylko o Malyszu, w tym to najlepszy jest Wkurzajewski i Medrzejewski.

  • F@n weteran
    @Damiansport1

    Ja nie lubie ani Szczesnego ani Szaranowicza. Chruscicki nawet fajnie komentuje, czasami mozna sie posmiac (fajnie komentowal chyba z Rudzinskim na IO jak byl biathlon kobiet - bieg dlugi) ale za duzo popelnia bledow. Najlepszy jest Snopek i Miklas. A co do Szczesnego i Szarana to juz wole Szczesnego bo ten Szaran na IO tak sie sztucznie wydzieral przy skoku Malysza z Tajnerem ze masakra. Szaran:"Cos NIESAMOWITEGO", Tajner:"EGO". Skok tylko 133.5m

  • JaLeb stały bywalec
    Brawo

    I to jest progres prawdziwy. A nie 2,3 lokaty wyżej w klasyfikacji generalnej. Oby tak dalej w konkursach.

  • anonim
    LOL

    Także moje wyniki ale już moralno-psychicznie

    1.Andras Kofler
    2.Adam Małysz
    3Simon Amman
    4.David Zauner
    5.Kamil Stoch lub Bjoern Einar Romoern

  • anonim
    Obstawki

    Obstawiajcie wyniki:
    (moje)
    Satystykcznie:
    1. Adam Małysz (jak zawsze pod koniec znakomita forma)
    2. David Zauner/Gregor Schlierenzauer(Obydwaj dobrze się tutaj spisywali także któryśz nich
    3.Kamil Stoch/Andreas Kofler(ale nie wiem jak skakali simi i morgi)

  • skorpios stały bywalec
    dorosnij dziecko

    cytat:
    "autor: Damiansport1 , 13 marca 2010, 21:58
    -
    Chruścicki jest dla mnie dnem i zerem tak jak Szczesnym

    Szaranowicz to jest prawdziwy komentator, on zyje skokami

    nie podnieca sie skokami na punk k i nie komentuje jakis slabych skoczkow"

    jak w temacie, dorosnij, powiedz ile masz lat, jesli sie nie wstydzisz. Ja ogladam skoki pewnie z polowe Twojego zycia, jak nie dluzej (przynajmniej 14 lat), wiec bardzo mnie denerwuja takie chore wypowiedzi, jak Twoja, po prostu zenada.

  • Ania doświadczony
    -

    Może i tak.... chociaż ciężko mi to zrozumieć;)
    W jego głosie nie ma emocji, a one są potrzebne do lepszego przezywania skoków przez widza

  • anonim

    A ja tam Chruścickiego lubie - fakt, pomylił się - ale każdemu się może zdarzyć.

  • anonim
    Kiedy przystają w locie bociany...

    Złotawy, zwyczajny dzień - jak każdy z dni, które nadejdą,
    Ze wschodzącym słońcem i zachodzącą nocą...

    Bo lepiej tak je nazywać nim się wydarzą, twierdzić, że będą normalne, szablonowe, do przewidzenia.
    I tylko niekiedy, raz na jakiś czas, w oddaleniu o setki tysiące chwil zapomnienia, dzieje się nam to, co niezapomniane, czego nie może nikt wyrwać naszej wyobraźni...

    ***

    Małysz, Małysz, Małysz...
    Można byłoby powtórzyć jeszcze dwa razy i stworzyć z owego ciągu pięciu słów definicję skoczni na wzgórzu Holmenkollen... Tak jak pięć razy w trakcie konkursu zdawały się przystawać w locie pędzące nad norweską stolicą oczarowane bociany.
    Nie podejrzewały pewnie, że ktoś do nich niepodobny potrafi tak samo pięknie latać...

    (***)

    ...Od jutra definicja najbardziej królewskiej ze wszystkich skoczni wydłuży się o kolejne słowo na "M". A dzień, już nie taki zwyczajny, pójdzie o tej porze zwyczajnie spać...

  • anonim

    Oczywiście dzisiejszym królem skoczni na Holmenkollen był bez wątpienia Adam Małysz. Polak uzyskał najlepsze skoki podczas obu treningów oraz kwalifikacji.Jeśli chodzi o jutrzejszy dzien to myśle ze duże szanse na zwycięstwo ma Małysz a Kamil Stoch po zwycięstwie w kwalifikacjach ma duże szanse na to by znaleść się w pierwszej 10-tce.
    Trzymam mocno kciuki za polaków pierwszej serii bo niestety nie będe mógł jej obejrzeć z powodu jutrzejszego wyscigu F1 z Robertem Kubicą.

  • anonim
    DNO

    Szczęsny jest dnem. Ja już bym to lepiej komentował niż on. Nie patrzy się wcale na wiatr tylko mówi z pełnym przekonaniem że będzie 2 a potem się okazuje że zawodnik jest 7 lub 8. A Szaran też niekiedy mnie wkurza bo patrzy na komputer zamiast na skocznie (mówi Imię i Nazwisko skoczka którego jeszcze nie było i poprawia się dopiero po tym jak tamten zawodnik odda skok). Polscy komenty to jest porażka!

  • anonim

    Adam 75.3+16.3 -2.3+(55)=144,3
    Gregor 73.5+16.3-1.1+(55)=143,7
    Anders 84.3+6.5-2.8+(55)=143
    Simon -------------------------

    wiec jak juz to 2 miejsce dla Adama
    ale dzis skakal najlepiej i Simon nie dawal mu rady:)

  • anonim

    autor: jozek_sibek (jozek_sibek@interia.pl) , 13 marca 2010, 22:05

    ok ok ale czemu Adama dales na 3 miejsce?

  • anonim
    @Albi

    Pisałem tak dlatego, że zdawało mi się, iż kiedyś na Eurosporcie któryś z komentatorów mówił o tym, że nie widział czegoś (chyba o wstążeczki chodziło na zeskoku) ze swojego stanowiska dokładnie. Tym niemniej, jeśli jest faktycznie tak, jak mówisz, gafa kosmiczna Pana Chruścińskiego i zwracam honor.

    Swoją drogą, to sytuacja z komentatorami skoków jest u nas bardzo słaba generalnie? Zauważyliście, że w zasadzie żaden z nich nie potrafi ocenić np tego jak się zawodnik wybił, jaki pułap lotu w jakim jego momencie jest najkorzystniejszy? Zawsze zwracałem uwagę na to, że kiedy na stanowiskach przy komentatorach zasiadali Apoloniusz Tajner, czy nawet Kamil Stoch - od razu wiedzieli kto spóźnił skok, od razu potrafili ocenić po wyjściu z progu czy skok będzie udany czy nie. A już poezji Pana Szaranowicza, który swoje totalne braki wiedzy jeśli chodzi o techniczny aspekt skoków próbuje jakimiś poematami sportowymi nadrabiać nie skomentuję. Zawsze śmiać mi się chce, jak zawsze gdy ktoś bardzo wysoko wyjdzie z progu w Planicy (co jest oczywistym błędem skazującym go na klapnięcie w okolicy punktu K, maks ok 200 metrów przy wysokiej klasie zawodniku) już przygotowuje wszystkich na nieziemską odległość i rekord świata po czym zawód. Jeszcze Pan Miklas coś tej wiedzy miał - szkoda, że go odsunięto, bo cała reszta to ludzie chcący w nieudolny sposób zapracować na swoje nazwisko i opinię znawców sportu, o którym naprawdę mają blade pojęcie.

    Pozdrawiam!

  • jozek_sibek profesor
    @pawelf1 i @mix

    Zapomniałem dodać jak to zwykle robię - pierwsza "10" PŚ wedłóg odległośći,a pozostali Polacy + 10:

    Miejsca Polaków w sobotnich kwalifikacjach:

    1.A.Małysz ------- 3 miejsce
    2.K.Stoch ------ 11
    3.S.Hula ---.---- 38
    4.Ł.Rutkowski - 45

    Do miejsc Polaków w kwalifikacjach (oprócz A.Małysza)dodałem + 10(najlepsza 10 PŚ.

    Odległości Polaków w sobotnich kwalifikacjach:
    1.A.Małysz ----- 128.5
    2.K.Stoch ------ 134.0m - 135.5 pkt
    3.S.Hula ------- 121.5m - 111.3
    4.Ł.Rutkowski - 120.5m - 107.3

    Może nie jest to najprawiedliwiej,ale trudno oddielić pierwszą "10" od reszty zawodników.

  • anonim
    @Kubas86

    Eurosport komentuje ze studia swojego ;P;P także musiał widzieć tak jak my ;D

  • Damiansport1 stały bywalec

    Chruścicki jest dla mnie dnem i zerem tak jak Szczesnym

    Szaranowicz to jest prawdziwy komentator, on zyje skokami

    nie podnieca sie skokami na punk k i nie komentuje jakis slabych skoczkow

    tylko opowiada rozne historie co jest fajne

    a wlacza sie na najlepsza 10 i tam pokazuje klase

    FORZA SZARAN ! A Chrusta i Szczesnego na stos

  • anonim
    Co do komentarza Pna Chruścińskiego

    Uważam, że popełnia się błąd zakładając, że on, tak jak my w chwili oddawania skoku przez Gregora oglądał relację TV. Nie wiem, czy Eurosport zapewnia swoim komentatorom wyjazd do danych miejscowości i komentowanie zdarzeń z nich na żywo właśnie, ale jeśli tak, to ten skoczek dla niego był tylko małym ludzikiem na skoczni, którego widział ze swojej budki, a później nie weryfikował tego na powtórkach. Z daleka obaj Austriacy mają podobne kombinezony, identyczne kaski, podobny styl ułożenia ciała.

  • anonim

    Trzej nasi dzisiejsi bohaterowie skoków:
    Śliż,
    Małysz
    Stoch.

    Oczywiście każdy w swojej klasie.

    Oby jutro powtórzyli swoje osiągnięcia!

  • gorofil początkujący
    komantatorzy

    Nikt nie przekreśla zasług pana Chruścickiego i jego kompetencji, ale dobry był kiedyś. I chodzi o to, żeby ustąpił miejsca aktualnie lepszym i nie popełniającym tak wielu błędów np. Rudzińskiemu. A poza tym zawsze można wyłączyć głos i delektować się samym obrazem. W odbiorze sportu wcale to tak bardzo nie przeszkadza (przynajmniej mnie). Zresztą nawet mylący się Chruścicki jest lepszy od Szaranowicza, który też ma swoich zwolenników. Wszystkim trudno dogodzić :-)

  • jozek_sibek profesor
    Baju baju

    News z 2.03.2010.

    Łukasz Kruczek nie wyklucza, że nawet w trakcie Turnieju Nordyckiego nastąpią zmiany w składzie kadry.

    "Zobaczymy jak pójdą zawody Pucharu Kontynentalnego w Oslo. Zostawiamy sobie furtkę otwartą pomiędzy Finlandią, a Norwegią, ale to zależy od skoków zawodników. Na pewno są możliwe korekty w składzie na Mistrzostwa Świata w lotach w Planicy" - zakończył nasz szkoleniowiec.

    Wyniki Polaków w turnieju Nordyckim:

    Polacy w Turnieju Nordyckim
    Miejsca Polaków po dwóch konkursach Turnieju Nordyckiego 2009/2010:

    1.A.Małysz ------ 2 --- 2 -- 3 -- 220 pkt
    2.K.Stoch ------ 18 -- 21 - 10 --- 49
    3.Ł.Rutkowski - 43 -- 30 - 49 ---- 1
    4.S.Hula ------- 45 -- 47 - 35

  • anonim
    Bogdan Chruścicki-to nie była żadna drobna pomyłka takich pomyłek powinno nie by

    O jezu...co będziecie spekulować może i jest legendą polskigo dziennikarstwa Pan Chruścicki...ale niewie kiedy odejść...powinien już nie komentować...jak można pomylić Morgensterna z Schlierenzauerem?no wybaczcie ale takie pomyłki nie są drobnymi i nie powinny sie zdarzać..tym bardziej że parokrotnie nawet spikerka w Oslo mówiła że to Gregor skakał...a Pan Bogdan...był uparcie przy swoim...

  • anonim

    autor: jozek_sibek (jozek_sibek@interia.pl) , 13 marca 2010, 21:17
    Sobota w Oslo
    Miejsca Polaków w sobotnich kwalifikacjach:

    1.A.Małysz ------- 3 miejsce
    2.K.Stoch ------ 11
    3.S.Hula ---.---- 38
    4.Ł.Rutkowski - 45

    Odległości Polaków w sobotnich kwalifikacjach:
    1.A.Małysz ----- 128.5
    2.K.Stoch ------ 134.0m - 135.5 pkt
    3.S.Hula ------- 121.5m - 111.3
    4.Ł.Rutkowski - 120.5m - 107.3

    hehe ahh ta matma:))))
    Adam 75.3+16.3 -2.3+(55)=144,3
    Gregor 73.5+16.3-1.1+(55)=143,7
    Anders 84.3+6.5-2.8+(55)=143

  • Davidsson doświadczony
    www.lodz-ski-team.pl

    moze chruscicki jest wybitnym dziennikarzem jednak jego komentarze są poprostu nudne, czeste pomyłki i wogole. ja osobicie najbardziej lubie komentarze snopka i szaranowicza.

  • pawelf1 profesor
    jozek_sibek (jozek_sibek@interia.pl)

    Jakim cudem wyszło ci że Małysz był 3 w kwalifikacjach skoro skakał 4 belki niżej od kwalifikujacych się i 3 belki niżej od Norwegów z "10 " a ze swojej belki wygrał?

  • jozek_sibek profesor
    Sobota w Oslo

    Miejsca Polaków w sobotnich kwalifikacjach:

    1.A.Małysz ------- 3 miejsce
    2.K.Stoch ------ 11
    3.S.Hula ---.---- 38
    4.Ł.Rutkowski - 45

    Odległości Polaków w sobotnich kwalifikacjach:
    1.A.Małysz ----- 128.5
    2.K.Stoch ------ 134.0m - 135.5 pkt
    3.S.Hula ------- 121.5m - 111.3
    4.Ł.Rutkowski - 120.5m - 107.3

  • anonim

    Ktos tu napisal, ze Kamil mial farta, bo jakby Zauner ustal to...
    Skoki wlasnie na tym polegaja. Trzeba skoczyc, poleciec jak najdale i wlasnie ustac! "ustanie" jest jednym z punktow dobrze wykonanego skoku. Tak wiec, Kamil nie mial farta. Kamil poprosty wykonal swoj skok LEPIEJ. Brawo dla Kamila za to i mam nadzieje, ze doda mu wyfrana dzisiejszych kwalifikacji troche pewnosci siebie, na jutrzejszy konkurs.

  • anonim

    @fan

    Ale w Europorcie jest jeszcze Marek Rudziński, rzeczowy,bez kiepsko udawanej złośliwości, nie myli skoczków z trenerami (słynne powołanie Ville Larinto na trenera Adama Małysza przez Chruścickiego), o bardzo przyjemnym głosie. A pan Bogdan ma głos, jakby codziennie przesadzał z wyskokowymi napojami.

  • anonim
    Niebotyczny wyczyn Stocha

    Wygrałeś wreszcie i cóz ze to tylko kwalfikacje i ze to ostatni konkurs sezonu. Najważniejsze że przyszła forma .To teraz bedziesz mógł se poskakac ale przez płotki na stadionie lekkoatletycznym

  • underdog stały bywalec

    @fan

    Jeżeli jest specjalistą od skoków narciarskich to dlaczego nie potrafi nam tego pokazać?

  • fan profesor
    Bogdan Chruscicki

    Chruscicki to legenda polskiego dziennikarstwa i jeden z najwybitniejszych polskich eskpertow od sportow zimowych.Wiec wy sie nie znacie.Nigdy nie owija w bawełne i mówi to co mu na sercu leży.Cieszcie sie ze jest Eurosport, bo chyba nie wolicie słuchac Szczesnego i Szaranowicza, bo to są dopiero dyletanci.Wsadzili sie przed prawdziwych znawców skoków czyli Stanisława Snopka i Krzysztofa Miklasa bo komercha i lud tak chciał.I widziecie co macie na wizji krzyczącego wariata który powtarza ciągle te same slogany, wczoraj 234435435 razy przypomniał że Małysz prowadzi po 1-szej serii w czasie trwania drugiej serii i to powtarzał niemal przy każdym skoki.Więc nie narzekajcie na Chruscickiego, który zawsze mądrą fachową opinią albo ripostą zaskoczy.Mnie sie Chruscickiego bardzo przyjemnie słucha.Nie drze mordy jak wasze gwiazdy komercyjne czyli Szaranowicze i inne gostki od pytania na śniadanie.Komentuje spokojnie i solidnie wykonuje swoją robote.Chruscicki to obok Snopka i Miklasa najlepszy ekspert w Polsce od skoków i nie tylko.I sie musicie z tym pogodzić.

  • anonim

    Rekordy z PK nie są liczone jako oficjalne, więc aktualnie oficjalnym rekordzistą skoczni jest Muotka (134,5 m).

  • underdog stały bywalec

    Pan Chruścicki to dziś po prostu przeszedł samego siebie. Pomylić Gregora z Morgim i jeszcze trzymać się tego do końca. Co za człowiek. Dobre jeszcze było gdy skakał Sklett "Jest jak Evensen ale nie w skokach". Ja pierdzielę.

    Brawo Kamil, w turnieju będzie świetne miejsce. Niech ktoś jeszcze spróbuje go nazwać buloklepą.
    Mamy Małysza w wybornej formie, Kamila w całkiem dobrej może by tak powtórzyć ubiegłoroczny świetny wynik w Planicy?
    Ciekawe czy Kruczek weźmie Śliża. Jak by miał na niego postawić to zrobiłby to już wcześniej, podczas Turnieju, więc raczej wątpię by go zabrał na loty. Zobaczymy.

    Jutro już nie Simon wygra, oj nie :D Mistrz wróci na swoje właściwe miejsce.

  • gorofil początkujący
    luźne uwagi

    Jutro o zwycięstwo powalczy Adam, Simon i Gregor.Kto wygra? Oby Adaś (ale byłaby radość). Kamil mógłby powalczyć o dziesiątkę, przecież stać go na to (na podium to chyba jeszcze nie). Dwóch Polaków na podium pucharu świata w skokach to ja chyba w życiu nie doczekam. Obym się mylił. A pan Chruścicki z Eurosportu faktycznie mógłby sobie dać spokój z komentowaniem na antenie.Popełnia tyle błędów, że jest to bardzo denerwujące. Niech komentuje, ale słowem drukowanym, w tym jest dobry.

  • anonim
    HAM/HJ

    Spadaj Kolego Moje pierwsze słowo to Kamil A drugie to Stoch xD kocham cie kamil i wygrałes to dla mnie xD jestem Chlopcem ale nie gejem kocham cie za to ze skaczesz daleko i kibicuje ci pd małego xD haha Kamil Stoch The best

  • ZKuba36 profesor
    Moim zdaniem

    Bardzo ważne jest nastawienie psychiczne zawodnika. Właściwie, po kwalifikacjach, nie powinno się formułować jakiejkolwiek opinii ale już teraz widać że:
    1. Małysz i Stoch w konkursie będą walczyć o uzyskanie w Oslo najlepszego miejsca w tym sezonie, z bardzo dużymi szansami, że to się uda. Obaj są w doskonałej/bardzo dobrej formie. Powodzenia.
    2. Hula i Rutkowski nie są w formie tragicznej i nie wiadomo czy ich ew. zastępcy na mamucie mają lepszą formę sportową.
    Wydaje mi się, że zarówno Hula jak i Rutkowski mają obecnie bardzo złe nastawienie psychiczne, spowodowane bardzo słabymi występami w TN. Dziś z powodzeniem (wprawdzie na bardzo odległych miejscach) weszli do konkursu ale czy uda się im zakwalifikować do serii finałowej ? Z takim nastawieniem to wątpię a jeżeli któremuś podwieje to będzie to szczyt jego możliwości. Powinni zostać wymienieni.
    3. Śliż jest nastawiony bardzo bojowo, jest w życiowej formie i wcale nie będę zdziwiony, gdy na mamucie nie tylko bardzo znacznie pobije rekord życiowy ale również wskoczy do 15 konkursu. Dotychczasowy (słaby ) rekord o niczym nie świadczy. Miał bardzo mało skoków.
    4. Bachleda jest również nastawiony bojowo i skacze dość równo. Przygotowywał się do występów na IO. Nie został wystawiony. Przygotowywał się do występów w TN. Nie został wystawiony. Pobił w tym sezonie rekord życiowy na mamucie i wydaje mi się, że jest w na tyle wysokiej formie iż rekord ten pobije kolejny raz.
    5. K. Miętus w PK zajmował ostatnio gorsze miejsce niż Bachleda ale ostatni skok był bardzo obiecujący, świadczący o tym, że bardzo dobrze potrafi wykorzystywać wiatr. Może sprawić niespodziankę!
    6. Reprezentacja na Planicę powinna być taka: Małysz, Stoch, Śliż + K.Miętus/Bachleda.

  • anonim

    Rekordzistą jest Sklett - 135,5 m z PK

  • milat stały bywalec

    Zapraszam na filmik z Klimkiem Murańką.
    Link: http://www.youtube.com/watch?v=BZOWqzNpGSw

  • paulka doświadczony
    Czuję się wspaniale. Najbardziej cieszy mnie to, że mogłem sobie troszkę dłużej

    PS: Skok był faktycznie tak dobry? Lepszy od tych w treningach?
    KAMIL STOCH: Jakby był zły, to nie poleciałbym tak daleko. Jeśli chodzi o treningi, to pierwszy był bardzo dobry, ale warunki trochę się popsuły. Teraz dobry był skok i warunki.


    PS: Trudno lądować tak daleko? Niewielu zawodników tam dolatywało.

    Nie. A jeśli chodzi o mnie to trochę za wcześnie zabrałem się za lądowanie i mnie "docisnęło". Ale trenuje się po to, żeby tak daleko skakać.


    PS: Nowe wiązania znowu panu pomogły.
    (Śmiech) Pewnie, jak coś dobrze wychodzi to od razu zasługa wiązań. Ja uważam, że skok był dobry. A wiązania? Może troszkę pomogły.


    PS: Taka przewaga dodaje pewności siebie?

    Nie, nie. Ja pewność siebie buduję na czymś innym.


    PS: Pana forma się stabilizuje. Jeszcze niedawno skakała pan w kratkę.

    Teraz jest coraz lepiej. Zacząłem się cieszyć skokami. Aż szkoda, że tak mało konkursów. Chociaż, został w sumie najfajniejszy.


    PS: Często ogląda pan konkurs z Planicy z ubiegłego roku? Tam poszło panu i pana kolegom dobrze, a za tydzień czekają was mistrzostwa świata w lotach.

    Czasem oglądam. Dobrze tam skakałem. A czy pozostali koledzy też oglądają? Nie wiem.


    PS: Podoba się panu nowa skocznia w Oslo?
    Wizualnie bardzo ładna. Do skakania też jest super. W porównaniu do starej to zeskok prawie się nie zmienił. Za to inny jest rozbieg i próg. Inny i moim zdaniem lepszy.

    www.sports.pl

    Wielkie gratulacje Kamilu! :)

  • anonim

    Rutkowski w tym sezonie pokazywał (w odróżnieniu od Bachledy), że radzi se na mamutach....

  • anonim
    kwalifikacje

    : kubas86 (*205.chello.pl), 13 marca 2010, 19:45
    był news ze kruczek testował nowinkę techniczną przy stochu
    adam nie ma tej nowinki
    a jeśli ci chodzi o rekord to według zasad fisowskich rekordistą powinien być olli muyotka
    ale w liscie startowej jutrzejszego konkursu nie ujęto rekordu

  • Olcia_C stały bywalec

    Bardzo chciałabym, aby Adam wygrał na swojej ulubionej skoczni jutro! I życzę mu tego z całego serca:) A Kamilowi miejsca w "10", każde będzie świetne!;) Ale zobaczymy, Amman nie będzie chciał łatwo odpuścić i pewnie zechce odnieść takie prestiżowe zwycięstwo;) Gregor też może być bardzo groźny.

  • anonim

    Nie ma co się cieszyć,Kamil jak nie jak nie pierwszy skok zawali to drugi i bedzie standardowo

  • paulka doświadczony

    "Kamil Stoch rośnie w oczach"
    O tak :>

    Kiedy wypowiedź Kamila?
    Redakcjo czekamy!

  • czarnylis profesor
    Skład na loty

    Moim zdaniem na MŚ w Lotach powinna jechać ta piątka:
    Adam Małysz, Kamil Stoch, Rafał Śliż, Stefan Hula i Krzysztof Miętus.
    Jeśli prognozy będą przewidywać wiatry z przodu Stefan odpada. Jeśli z tyłu, odpada Krzysiu.

    Jeśli Rafał Śliż do Planicy nie pojedzie, to Łukasz Kruczek będzie miał u mnie wielkiego minusa. Wiem, że Rafał to zawodnik chimeryczny, ale na na wyjazd do Planicy po prostu sobie zasłużył.

  • anonim
    Schlieri

    Schlieri wraca do formy i może skoczyc jutro daleko. A że lubi tak skakać to:
    http://www.youtube.com/watch?v=XrUgqbtZGe4&feature=related

  • anonim
    rekord na skoczni w Oslo

    Mam pytanie: czy po remoncie skoczni w Oslo notuje się na niej rekordy "od nowa", tak jak to miało miejsce w przypadku Ga-Pa? Jeśli tak, to do kogo obecnie on należy?

    Tak swoją drogą to skąd info o nowych wiązaniach Stoacha? Czy to podobne rozwiązanie do stosowanego przez Ammana tj zakrzywionych "bolców"? Czy Małysz również je wobec tego otrzymał?

    Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam :)

  • anonim

    DLA MNIE JUTRO BEDZIE TAK
    1.Małysz 100 punktów
    2. Schilenzauer 80 punktów
    3.Ammann 60 punktów
    4. Kamil
    5. Jacobsen

  • anonim
    Chcecie zmian...

    w składzie. I dobrze, chyba to popieram, tylko powiedzcie mi jeszcze kiedy miała taka zmiana nastąpić? Nie mówcie, że Kruczek dziala na zasadzie "ciebie lubię, a ciebie mniej" bo to kompletna nieprawda. Każdy z chłopaków ma możliwośc pokazania co potrafi. Rafał Śliż jest dobry teraz - jakże miał go zgłosić na Turniej Nordycki, wczesniej Krzysiek Miętus skakał lepiej więc pojechał na Igrzyska. Marcin Bachleda albo skacze albo nie i wtedy, gdy Kruczek wybierał skład, Marcin akurat wybrał te druga ewentualność.
    Zaraz się odezwa głosy protestu, ale nie zamierzam polemizować, więc się nie wysilajcie.
    Ciesze się, że Kamil w końcu postanowił się skoncentrować na tyle, żeby na belce myśleć o skoku a nie uśmiechać sie pod nosem - efekt wyraźny i jakże miły dla kibica:) Brawo! Utrzymać tak nalezy jeszcze jutro i bedzie co najmniej 10:)!

  • Kostka stały bywalec

    Komentarz Kamila o wiązaniach po kwalifikacjach:

    "PS: Nowe wiązania znowu panu pomogły.
    (Śmiech) Pewnie, jak coś dobrze wychodzi to od razu zasługa wiązań. Ja uważam, że skok był dobry. A wiązania? Może troszkę pomogły."

  • anonim

    Tak, Bachleda to bardzo dobre rozwiązanie. Już widzę jak regularnie skacze po 190m~

  • MarcinBB redaktor
    Kamil ładnie zaczął sezon i ładnie kończy

    Szkody że formy nie było na TCS, Zakopane i Olimpiadę. Ale może będzie szczyt na Mistrzostwa Świata w Lotach? Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.
    Uważam, że do Planicy powini pojechać Małysz, Stoch i Śliż a o pozostale dwa miejsca (przecież trzeba zabrać rezerwowego) powinni w jakims sprawdzianie powalczyć Miętus, Bachleda, Rutkowski i Hula.
    P.S. Jeszcze nie będę pytał co o tym sądzą ci, co nazywaja uparcie Stocha buloklepem i nielotem. Nie, nie. Poczekam do MŚ w Lotach. :-)

  • jedrek początkujący
    małyszomistrz

    Czemu piszesz że mógłby nie wystarczyć skoro bez not by wystarczył?Wiadomo Amman nie skakał ale z tych co skakali dziś Adam był najlepszy.A mysle że notami nie przegrałby ze Schlirenzauerem czy Jacobsenem.

  • jozek_sibek profesor
    Decydenci PZN

    Ogólnie zajmuję się statystykami......................ale...........czasem ..człowieka trafia.............. co robicie i reaguję.

    Jeśli nie macie czasu na czytanie komentarzy zwykłych kibiców,to..... ja dam parę złotych dla osoby,która poczyta to co piszemy i zrozumiecie gdzie w "trawie piszczy".

    Aktualna działalość PZN to.........................

  • anonim
    kwalifikacje

    skok Adama mógłby nie wystarczyć do objęcia prowadzenia gdyby był to konkurs - Adam nie odskoczył rywalom
    wyniki bez not za styl
    1.adam 89,3
    2.szlieruś 88,7
    3.jacobson 88
    4.zauner 86,6
    5.romoeren 84,4
    4.kolfer 83,5
    5.stoch 79,8

  • jedrek początkujący
    Stoch

    Stoch bardzo dobrze ale jutro nie ma za bardzo szans na podium.Jakby dziś czołowa 10 miała oceny za styl wystawiane to Stoch byłby 5 moze 6 a przecież Zauner podparł Amman Morgernstern Koch nie skakali.Także jeśli jutro Stoch bedzie w 10 bedzie wielki sukces i na to trzeba mieć nadzieje.Jak bedzie 11 to też nie bedzie żle;)

  • Anika profesor

    A mnie bardzo ucieszyło to, że do konkursu zakwalifikował się Tomas Zmoray. Życzę mu, żeby jutro znalazł się w 2. serii. W Słowacji jest chyba se skokami jeszcze gorzej niż w Kanadzie.

    Kamilowi gratuluję, bardzo chciałam, żeby wygrał te kwalifikacje!
    Może to doda mu jutro skrzydeł! ! !

  • Xellos profesor
    @F@n

    Ja to widzę tak. Hula i Rutek bez formy mogą dostać nawet od Bachledy ;)

    Gdyby wszyscy oni byli w maks formie to pewnie Rutkowski by był z nich najlepszy na mamucie ale co z tego jak tej formy nie ma.

    Może więc być taki paradoks, że Bachleda skoczy dalej niż Rutkowski bo ma lepszą formę.

    Tak więc wstrzymałbym się z ocenami. Tak samo niektórzy piszą, że Śliz nie lotnik. Ale kluczem do zrozumienia jest fakt, że Rutkowski w takiej formie nie doleci do 200 metra. cofnijmy się wstecz:

    31-01-2010 Oberstdorf - Rutkowski 171,5 metra - miejsce 37

    lotnik ?

    Uważam tylko, że Rutek, Hula, Miętus i Bachleda powinni w wewnętrznym treningu rozegrać kto najlepszy w Wiśle czy Zakopanem. Jak Rutkowski chce latać daleko na mamucie to na takich skoczniach też powinien skakać daleko.

    Nie rozdawajmy miejsc w kadrze za darmo na ładne oczy...

  • Mike bywalec

    @ F@n Możliwe możliwe ja pamiętam jedynie jak Mateja lądował szybciej niż wyszedł z progu ;p Ale chociaż się starał...;p

  • Damiansport1 stały bywalec

    Brawo Małysz
    Świetny skok Małysza z 5 belek niżej (!)
    Wielka forma Polaka i zwyciestwo jutro murowane.
    Stoch ma tez wielka szanse na podium.
    Małysz jest w fenomenalnej formie.
    Chruscicki dzisiaj odwalal.Myślal że skacze Morgenstern
    a skakał Schlierenzauer bo Morgi zrezygnowal i do konca kwali
    się myilił na końcu powiedzial ze Schlierenzauer i Amman odpuscili
    a Schlierenzuaer skaka jednym słowem fatalny komentator
    Obstaiwam podium:

    1.Małysz (100%)
    2.Schlierenzeuer
    3.Ammann

  • F@n weteran
    @Mike

    Na MŚwL w W Tauplitz bodajze mozna bylo pomylic Adama z Mateja bo Mateja latal znacznie lepiej w pierwszym konkursie xD

  • Kegarek bywalec
    Mam pytanie!!!

    Dlaczego na PK jeździ Tomisław Tajner?
    Rozumiem miec problemy ze zdobyciem pkt w PŚ, ale w PK?!?

    On powinien startowac w Fic Cupach...
    Nawet tam wejście do "30" graniczyło by z cudem...

  • gnojek82 stały bywalec
    Fajnie wygląda strona główna na Skijumping :)

    PK w Kuusamo: Rafał Śliż wygrywa!

    PŚ w Oslo: Adam Małysz najdalej na treningach!

    PŚ w Oslo: Kamil Stoch wygrywa kwalifikacje!

  • Mike bywalec

    Czepiacie się Chruścickiego.. Wam nigdy nie zdarzyło się pomylić Gregora z Morgim , albo chociażby Adama z Mateja? ;pp

  • F@n weteran
    @art

    A K.Mietus? Lotnik typowy, ostatnio w lepszej formie. Napewno lepiej sobie poradzi niz Bachleda na mamucie.

  • anonim

    Brawo Kamil !
    Piekne wyjście z progu i daleki lot.
    Może wreszcie będzie skakał na wysokim poziomie.
    Jakby to było miło zobaczyć dwóch Polaków na podium PŚ może się doczekam ! Kro wie !

  • piotr186 profesor

    kate013 Gregor w sumie jest mistrzem olimpijskim - w drużynie a więc tym razem jakieś strasznej pierdoły nie powiedział...

  • anonim

    Na MŚ powinni pojechać Małysz Stoch Rutkowski i Hula są obskakani na mamutach w zeszłym sezonie stanęli tam drużynowo na podium. Myślę że Miętus Bachleda czy Śliż na mamutach nie są tacy dobry zwłaszcza że na nich mało skakali a skoki na k120 to co innego niż k185.

  • F@n weteran
    @ Xellos

    Bachleda na loty to nie najlepszy wybor. Nie jest lotnikiem. Ale K.Mietus jak najbardziej. Sliz niewiadomo jak lata bo na lotach byl tylko w slabej formie. Hula i Rutkowski nie wiem. Rutkowski dobrze lata, Hula tez nie najgorzej. Malysz, Stoch, Mietus chyba napewno, z trzecim niedokonca, o pozostale 2 zawalcza Rutek, Hula i Sliz.

  • kate013 bywalec

    Słyszeliście jakie pierdoły Chruścicki wygadywał....;D
    Przynajmniej dowiedziałam sie , że Chedal oszczędz na maszynkach do golenia czy jakoś tak ;p;p

    A w kfalifikacjach we czwartek powiedział ,że Gregor jest mistrzem olimpijskim! On jest straszny.

  • jozek_sibek profesor
    Skład na Turniej Nordycki

    Panie GŁÓNY trenerze Ł.Kruczek - wywiad przed TN jak ktoś zawali przewidujemy zmiany - mniej iecej tak to było,ale jak jest?

    Powtórka błędów H.Lepistoe - ciąganie S.Huli i M.Kota w PŚ.

  • anonim
    @F@n

    Otóż to, do tego skacze całkiem dobrze w Pucharze Kontynentalnym, na skakanie w którym akurat jak najbardziej zasługuje, zresztą o czym tu mówię... on ma więcej punktów w tym sezonie Pucharu Świata zdobytych niż nasz OLIMPIJCZYK Hula.

  • Xellos profesor
    Brawo Kamil

    Mi się najbardziej podoba lot, chyba sędziowie są konsekwentni po ostatniej nagonce bo mimo gorszego lądowania noty wysokie. Ale faktycznie w locie poezja, stabilna sylwetka, zero falowania, żadnych krzyżowań, jak Loitzl :) Nic tu nie mieli do odjęcia.

    Druga sprawa, to Hula i Rutkowski...mam nadzieje, że nie dostaną MŚL gratis.

    Jak Kruczek chce grać fair, to zrobić jakiś wewnętrzny trening w Polsce i niech jadą najlepsi. Jestem wtedy pewien, że Śliz z nimi na 100% wygra a może nawet Bachleda i Miętus.

    Wydaje się, że Kruczkowi powinno zależeć, na jak najwyższym miejscu w drużynie na MŚL a nie sentymentach z gatunku "kogo lubię, kogo pocałuję". W końcu jest z wyników rozliczany.

  • F@n weteran
    @Kazik

    Przynajmniej Bachleda zdobyl 32 punkty bodajze, byl 15 w Lillehamer, a tonio nawet w PK punktow zdobyc nie moze.

  • anonim
    skład na PK

    Jeśli chodzi o Tonia to nawet nie winie Prezesa tylko jakiegoś gorliwego który chce się przypodobać Prezesowi i podsuwa trenerom kadry B synalka który niestety przehulał jeż swoją kariere a przypominam sobie zdjęcie klasowe ze SMS gdzie uczył sie w jednej klasie z nasza JUSTYNĄ i gdzie teraz jest On a gdzie Justyna ? On razem z Marcinem Bachledą myślili o głupotach a Justyna o treningach . i oto efekt !

  • F@n weteran
    @zwyczajny_kibic

    Dostal. Np. w kwalifikacjach MŚ w Sapporo. Albo w LGP w Klighental i w Oberhofie. Albo w Bischoschofen chyba nie jestem pewnie w sezonie 2006/2007 gdy byl 9.

  • Maciek5052 profesor

    Kamil oddał ładny skok :) Fajnie że wygrał kwalifikacje , troszkę pewności siebie mu się przyda :) No i Słowak w konkursie : D W końcu :)

  • anonim
    Pierwsza 19 Kamila w zyciu?

    Poprawcie mnie jesli sie myle ale chyba nigdy nie dostal od sedziego 19 w karierze :)

  • F@n weteran
    @ Kopytko

    No dobrze by bylo jakby byl po pierwszej serii np. 10. Moglby awansowac. A swoja droga to jak byl drugi po pierwszej serii w Oberhofie to presje wytrzymal i wygral. Ale pierwsza 10 i tak bedzie dobra.

  • myszka początkujący

    ogromnie sie ciesze ze Kamil wygrał kwalfikacje. Tak bardzo bym chciała żeby jutro oddał dwa długie skoki :)

  • anonim

    Kamilku - po pierwszej serii proszę miejsce ok 12. Wyżej chłopak nie wytrzyma presji, niżej tyle nie awansuje.

  • jozek_sibek profesor
    Redakcja skijumping

    Bardzo proszę przeprowadzić wywiad na temat,poruszony poniżej.

    Dlaczego panowie Mikuła i Siderek są tacy niekompetętni - studio telewizyjne ( niewiedza limitów na TCS),dla jednego pana - drógi wie.

  • F@n weteran
    @ Kucuś

    Moim zdaniem w nastepnym sezonie:
    Adam
    Kamil
    Krzysiek
    Moze Grzesiek i troche wyciulaja punktow Rutek i Hula. Jakby w next sezonie tyle zdobyl punktow Rutkowski co w tym to byloby dobrze. Hula ze 4razy wiecej musi.
    Moze Rafal Sliz.

  • anonim

    Małysz i Schlierenzauer by dzisiaj wygrywali ze Stochem o jakieś 8-9 pkt bo jednak dużo im dodano (z 15 pkt). Ciekawi mnie jak Ammann się jutro spisze. Będzie niesamowita walka tej trójki :). Jutro licze na miejsce w "15" Stocha i wskoczenie na 10 miejsce TN :).

  • F@n weteran
    @ ADI

    Jakby Gregor i Jacobsen byli razem na 3 miejscu to Stoch bylby 5. Ale mysle ze realnie bedzie 6 bo Zauner go wyprzedzi.

  • F@n weteran
    @Apoc

    W sumie to nawet bardzo bym sie ucieszyl gdyby oboje byli np. na 2 i 3 miejscu. Dla mnie to bylby wiekszy sukces niz normalne zwyciestwo Adama.

  • F@n weteran
    @Apoc

    :) Ja tam wole niespodzianki ;] Malysz sie juz nawygrywal ;d dajmy chlopakowi prezent (Kamilowi) xD

  • anonim

    Wszyscy mówicie, że w następnym sezonie tylko Adaś i Kamil. A pamiętajcie o niespodziankach (2007/2008 Hilde, 2006/2007 Lappi)

  • anonim
    nAPEWNO

    DLA MNIE JUTRO BEDZIE TAK
    1.Małysz
    2.Ammann
    3.Schilenzauer
    3.Jacobsen

    KAMIL BEDZIE 4 :D
    A RESZTA NIE WEJDZIE

  • anonim

    BRAWO BRAWO BRAWOBRAWO BRAWO BRAWOBRAWO BRAWO BRAWOBRAWO BRAWO BRAWOBRAWO BRAWO BRAWOBRAWO BRAWO BRAWOBRAWO BRAWO BRAWOBRAWO BRAWO BRAWOBRAWO BRAWO BRAWOBRAWO BRAWO BRAWOBRAWO BRAWO BRAWOBRAWO BRAWO BRAWOBRAWO BRAWO BRAWO KAMIL JESTES THE BEST JUTRO BEDZIE PODIUM!

  • anonim
    komentator

    Szanuje Pana Chruścickiego z eurosportu ale dziś dał plame bo wszyscy widzieli Schlirenzauera a on ciągle Morgiego oj Panie Chruścicki !

  • Apoc początkujący
    :)

    F@n

    Jak dla mnie tez może być odwrotnie :) jednak bardziej Adamowi bym dał 1 miejsce - za całokształt :)

  • F@n weteran

    Kurde, ale jestem ciekaw kto pojedzie do Planicy. A poza tym Malysz i Stoch maja szanse na rekordy zyciowe. Mietus jakby pojechal i Sliz takze. Rutkowski z taka forma to chyba wysrubowal na dzien dzisiejszy. Hula to nigdy nie wiadomo. Rok temu jakos pod koniec sezonu rewelacyjnie nie skakali a rekordy pobijali.

  • agusia94 bywalec

    Heeh, super ;)
    Mam nadzieję że Kamil nas nie zawiezie i jutro znowu wskoczy do pierwszej 10 :), bo na prawdę ma świetnę końcówkę tego sezonu... Szkoda że ten sezon się już kończy.. Co prawda przed nami jeszcze MŚ w Lotach, może tam Kamil coś osiągnie ;)
    I jest jeszcze szansa, że Kamil będzie mieł na koniec sezonu powyrzej 200 pkt w generalce ;)

  • Quavertone profesor

    Chruścicki, poza wypiciem chyba zbyt dużej ilości alkoholi wysokoprocentowych, sugerował się może relacją live FIS-u, gdzie Morgenstern uparcie się pojawiał na liście startowej.

  • anonim

    no brawo brawo ! nie spodziewałam się :))) Gratulacje, może jutro zobaczymy dwóch polaków na podium ?

  • anonim
    @Kegarek

    no właśnie! chciałbym się dowiedzieć z NEWSA że nie skakał Ammann czy Morgenstern! ostatecznie nie wszyscy posiadają możliwość podglądu PDF! musiałem szukać na innym portalu a to kolejny czas...

  • Asia94 bywalec
    Brawo, brawo, brawo!!!!!!!!!!

    Brawo, Kamilku! Brawo, brawo, brawo! Mam nadzieję, że jutro w konkursie będzie tak samo, albo nawet lepiej. Ściskam kciuki!:)

  • Kornik bywalec

    I teraz rodzi sie pytanie czy świetne skoki Stocha i prześcignięcie Ammana przez Małysza to zasługa nowych wiązań. Jeśli tak to teraz dopiero będą sobie pluć w brode.

  • Kegarek bywalec
    @jamesiunio

    Może jutro byc w pierwszej "10" to Kamil.
    Adam to może ale byc na podium :D :)

  • F@n weteran
    @ Apoc

    A mi by w niczym nie przeszkadzalo jakby bylo odwrotnie, czyli Stoch pierwszy Malysz drugi. Ale to tylko marzenia. Bo Stoch ma szanse na max pierwsza 6, choc 10 bedzie super.

  • jozek_sibek profesor
    Do PZN

    Panie prezesie PZN A.TAJNERZE po co panu.....to co robi synalek?

    Jeśli nie pan odpowiada za skład na konkursy PŚ i PK to kto?

    Trenerzy Ł.Kruczek i pan Celej?

    Co za "DUREŃ" w PZN pozwala na starty w PZN na start w tych samych zawodach zawodnika w Super formie R.Sliża i synalka prezesa PZN T.Tajnera?

    PAN R.Sliż wygrywa zawody a synalek zajmuje 35 miejsce na 43 startujących.

    DYMISIA DLA WSZYSTKICH panów z pzn - oprócz pracowników admistracyjnych i innych nie mających wpływu na działalność związku.

    Kiedyś w jednym z wywiadów pan prezes PZN powiedział,że sporo kasy poszło na "SYNLKA" I ON "MUSI" skakać,ale to już historia.

    Panowie opamietajcie się!

  • F@n weteran

    Pieknie Stoch, ale super skacze. A na loty sklad to nie wiem. Malysz, Stoch, raczej Mietus, bo to typowy lotnik, a pozostala dwojka? Sliz niby nie jest lotnikiem, ale w Planicy latal akurat napewno w slabej formie. Sliz, Hula, Rutkowski beda walczyc o 2 miejsca pozostale na MŚwL. Bo jedzie pieciu, jeden rezerwowy.

  • piotr186 profesor
    -

    Sadzio105 [...] wystarczy sobie oglądnąć filmik ze skoków Zaunera a zwłaszcza Gregora bo jego pokazują nie tylko w czasie skoku a dzisiaj było to widać dokładnie że Gregor ma kombinezon jak namiot...
    ---------------------------------------------
    moderator: Jeżeli nie przestaniesz obrażać innych użytkowników, będziesz kasowany. To jest ostatnie ostrzeżenie.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(11298), 2010-03-13 19:04:05 ***

  • Apoc początkujący
    :)

    Stoch umiejętności ma na "5", ale psychikę na "15" ale życzę mu także 2 miejsca, zaraz za Adamem :D hehehe

  • anonim

    liczac pkt za odleglosc i przeliczniki Malysz 89.3pkt Greg 88,7pkt Jacobsen 88pkt

  • jamesiunio bywalec

    Bardzo dobry skok Stocha ! Jest jutro szansa na kolejne punkty ! Małysz może jutro być znowu w czołowej 10.

  • anonim

    kamil 5 belek wyzej od Adama skakal jakby adam skakal z tej belki co stoch uhuhuh ze 138 by spokojnie skoczy ; )

  • Piotr S. weteran
    @Kegarek

    Masz rację, trzeba ostudzić emocje. Lepiej nie wywierać presji na Kamila.

  • Sadzio105 doświadczony
    @piotr186

    Wiesz co, działasz mi na nerwy. Zauner skakał w kombinacji fantastycznie ale fatalnie biegał. Teraz też skacze świetnie, a nie zmienił kombinezonu z zeszłego sezonu. Swoją drogą, mierzyłeś jego kombinezon że wnioskujesz jakiego jest rozmiaru?

  • Kegarek bywalec
    @kibic polaków

    Po pierwsze:
    Ammann nie jest poza zasięgiem.
    Adam przeskoczył go na treningach :)

    Po drugie:
    Simon nie skakał w kwalifikacjach :)

  • Mike bywalec

    Świetnie Kamil skoczył naprawdę gratulacje! Oby w następnym sezonie oddawał tylko takie skoki! :)
    A co się stało z Zaunerem bo akurat nie widziałam tego momentu ;//

  • Kegarek bywalec
    Kamil

    Nie podniecajcie się tak tylko jednym udanym skokiem.

    Jutro w konkursie będzie niższa belka, żeby Adam, Ammann i Schlierenzauer bezpiecznie wylądowali :D

    Poza tym Kamil miał wiatr pod narty, jutro może miec w plecy :D

    Nie zmienia to faktu, że był to bardzo dobry skok Kamila :D

    Myślę, że pierwsza "15" jest w zasięgu Kamila, a nie od razu "5"

  • piotr186 profesor

    Też się bałem że Zauner przeskoczy Stocha ale na szczęście prawie leżał... Zaunerem specjalnie się nie zachwycam przecież dostał kombinezon rozmiaru namiot.i to wszystko mówi.

  • Kostka stały bywalec

    Brawo Kamil :) Teraz tylko powtórzyć 2 dobre skoki w konkursie :)
    Stoch dostał bardzo dobre noty, miał nawet jedną 19. Super :)
    I znów cała czwórka w konkursie :)

  • krytyk_skokow_narciarskich bywalec

    brawo Kamil! a z tą belką przed Adamem to jakieś jaja poprostu, nie sądzę, aby Romoeren miał wyższą notę od Adama gdyby skakał z tej samej belki co on.

  • anonim
    Ammann

    Dlaczego Pan Szanowny Guzik nie wspomniał nic o Ammannie, który dobiera Kryształową Kulę, i jak na razie jest nie do pobicia? ostatecznie warto widzieć ile skoczył najlepszy w stawce człowiek, lub czy w ogole skakał?

  • KamiLoSsKi doświadczony
    Kwali dla Stocha-SpoKo

    Wygrał kwalifikacje...Fajnie...Tylko żeby powtórzył skok w konkursie, bo często jest dobry na treningach,w kwalifikacjach a konkurs jest niestety zakończony dla niego poza najlepszą 20-tką.Oby Kamil skoczył w zawodach...Trzymam kciuki...

  • anonim

    No fajnie, Kamilek na koniec sezonu skacze super i brawa dla niego i dla Adama! Następny sezon - tych dwóch będzie walczyć o największe trofea ;)

  • Fanka_Simona doświadczony

    Pięknie Kamil, jestem pod wrażeniem :) żebyś tak jeszcze jutro skoczył...

  • anonim
    najdalej Zauner a nie Muotka

    najdalej to chyba Zauner skoczył tylko dostał niskie noty za styl

  • huncwotka doświadczony

    Szkoda, że to tylko kwalifikacje. Takie skoki powinien oddawać w konkursie i to w OBU seriach ;) wtedy przyjdą wysokie lokaty.

  • zibi bywalec
    euper

    zeuner nie wygral by nawt5 jak by ustal adam dostal plus 15 punktow

  • Kegarek bywalec
    @kamka

    jakby babcia miała wąsy to by była dziadkiem!

    Stoch oddał znakomity skok, i nie ma co gadac, że jakby, jakby...

  • masmisbl początkujący

    zmieniła kask - lepiej skacze :P
    jak będzie jutro w 15 to będzie git !

  • anonim

    haha http://www.skokinarciarskie.pl/aktualnosci/8318,PS_Oslo_ Stoch_wygrywa_kwalifikacje_dobry_skok_Malysza tu też napisali że Morgi skakał a nie gregor xD

  • anonim

    Brawa dla Stocha, liczę, że wzorem poprzedniego sezonu Kamil zaliczy swój najlepszy występ w Pucharze Świata w ostatnim konkursie, może za dużo wymagam, ale liczę na miejsce w pierwszej "5" =), a Adam oczywiście najlepiej by wygrał, całkiem ciekawie zapowiadają się Mistrzostwa Świata w lotach, myślę, że jak pojedzie zestaw Małysz, Stoch, Śliż i K. Miętus to możemy mieć miłą niespodziankę w drużynówce na lotach =), oczywiście inaczej się to ma, jeśli pojedzie obecna czwórka, bo o ile Adam i Kamil skaczą fenomenalnie to pozostała dwójka ( Rutkowski i Hula) skaczę niestety, ale słabo.

  • Sadzio105 doświadczony

    Kurde, ten Stoch to normalnie mnie zadziwia. Jeszcze na igrzyskach było słabo, a teraz Kwalifikacje wygrywa i regularnie w 20 jest...

  • materac doświadczony

    zazwyczaj nie komentuję kwalifikacji ani treningów, ale teraz muszę - moje gratulacje i oby tak (albo i lepiej) w konkursie ;)

  • zibi bywalec
    super

    stoch jak jesdt wiatr pod narty to umie wykorzystac to byl super skok ale adam wygral wszytkie trzy serie i nawet w kwalifikacjiach tez by wygral o dwa punkty przed gregorem

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl