Łukasz Rutkowski: "Pierwszy skok spóźniłem"

  • 2010-01-30 22:46

Łukasz Rutkowski oraz Marcin Bachleda nie do końca mogli być zadowoleni ze swoich dzisiejszych skoków. Mimo to, obaj zawodnicy z optymizmem podchodzą do najbliższych startów.

"Pierwszy skok trochę spóźniłem, nie wyszedł mi do końca, ale ten drugi był już zdecydowanie lepszy. Siódme miejsce nas nie satysfakcjonuje, stać nas na więcej. Gdyby wszystkie skoki były równe to spokojnie byłoby wyższe miejsce. Warunki dziś były bardzo zmienne, wiatr wiał raz korzystniejszy, raz gorszy" - mówił po zawodach Łukasz Rutkowski.

"Jeszcze moja forma nie jest taką olimpijską, trzeba trochę na spokojnie poskakać na skoczni mniejszej i z wiarą oraz z optymizmem pojechać na Igrzyska" - dodał zawodnik TS Wisły Zakopane.

"Wiem, że muszę poprawić swoje odbicie, rozpoczynać je wcześniej, co już udało mi się w tym ostatnim skoku. W serii próbnej to był wypadek przy pracy, testowałem też kombinezon, który jednak na dużą skocznię na pewno się nie nadaje. Pierwszy mój skok konkursowy był dosyć poprawny, a drugi nieco spóźniony. Ogólnie oba skoki w porównaniu do serii próbnej były bardzo dobre" - ocenił Marcin Bachleda.

"Moja dyspozycja nie jest jeszcze tak dobra jak latem. Teraz zostały przede mną jeszcze zawody w Klingenthal, w Willingen, a potem postartuję w Pucharze Kontynentalnym i przed Turniejem Nordyckim Powinno być dobrze. Szkoda mi, że nie jadę do Vancouver, ale taka była decyzja trenerów" - zakończył Marcin Bachleda.


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (9586) komentarze: (77)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Łukasz Rutkowski


    2006/2007 - 57 ------------------------------------- nie sklasyfikowany
    2007/2008 - 38,61 ---------------------------------- nie sklasyfikowany
    2008/2009 - 57,59,51,27,53,67,62,39,24,26,57,61,45,18 - 50 miejsce - 29 pkt - 5 Polak
    2009/2010 - 28,41,47,60,37,50,13,25,13,13,25,31,37 ---- 36 miejsce - 75 pkt - 3 Polak

    PK
    2005/2006 - 33,12,16,22,DSQ,34,47,45 ---------- 79 miejsce--- 46 pkt - 7 Polak
    2006/2007 - 35,32,29,30 -------------------------- 131 miejsce --- 3 pkt- 15 Polak
    2007/2008 - 18,25,18,50,49,23, 8,16,35,17,40,35,13, 8, 6,15 - 31 miejsce-209 pkt - 1 Polak
    2008/2009 -- 7,11,15,21,37,15 ------------------- 56 miejsce - 102 pkt - 2 Polak
    2009/2010 - 46,17 ---------------------------------- 88 miejsce - 14 pkt - 5 Polak

    LGP
    2006 - 51 ------------------------------------------- nie sklasyfikowany
    2007 ------------------------------------------------ nie startował
    2008 - 28,26,DSQ,12, 3,14,14,13,35 ------------ 14 miejsce - 146 pkt - 1 Polak
    2009 - 60,19,16,22,13,15 ------------------------- 26 miejsce - 72 pkt - 2 Polak

    Letni PK
    2006 - 9,35,48,14,59,34,42,34 ------------------- 33 miejsce--- 47 pkt - 3 Polak
    2007 -35,37,37 ------------------------------------- nie sklasyfiowany
    2008 - 31,16,20 ------------------------------------ 63 miejsce--- 26 pkt - 7 Polak
    2009 - 47,50, 3, 3 ---------------------------------- 25 miejsce 120 pkt - 6 Polak

    FIS Cup
    2005/2006 -DSQ,11,24,14, 7, 9, 5 ---------- 21 miejsce - 152 pkt - 4 Polak
    2006/2007 - nie startował
    2007/2008 - 2, 1, 1, 2 ------------------------- 3 miejsce - 360 pkt - 1 Polak

    MŚ juniorów 2006 ---------------------------------------- 4 miejsce
    MŚ juniorów 2007----------------------------------------31
    MŚ juniorów 2008 ---------------------------------------- 4

  • alciaxd początkujący
    ;/

    Moim zdaniem,Bachleda w ogóle nie nadaje się do Pucharu.Skacze tylko daleko w treningu,a jak dojdzie co do czego,to jest na samym końcu...Co do Rutkowskiego-jeszcze będą z niego ludzie!:)

  • obserwator doświadczony
    Marcin Bachleda!!!

    Moim zdaniem Marcin Bachleda nie nadaje się na skoki PS nie mówić już o IO.Przeciez ten chłopak nie robi żadnych postępów,dziwię się,że ciągle jeżdzi na PS,gdyby wyslano Go na PK tam miałby wyniki i może z czasem nauczyłby sie skakać a tak to zabiera miejsce innym.Młodzi z innych krajów pięknie skaczą a nasi ciągle w jednym miejscu.Jedynie Adam nas ratuje,oby jeszcze wrocił do zwycięstw a jest to możliwe bo ON robi postępy chociaz z tym spóżnianiem i prędkością na progu nie może się uporać.Zyczę medalu Adamowi na IO,a pozostałym chociaż wejścia do finału. Pozdrawiam Adama i jego Kolegów

  • anonim
    Rutkowski

    Pierwszy skok przypózniłem!?Bachleda też.Co to za nowe nazwy?Przypóznić?

  • Damiano13 początkujący

    No masz racje jak poskaczesz w spokoju to na pewno będzie super

  • Maciek5052 profesor

    Swoją drogą jest to zabawne , jakim cudem w lecie potrafi wygrywać Kontynentalne , dobrze spisywać się w PŚ a w zimie zawsze dawać ciała:( Tak już jest kilka lat.

    Powinni się zainteresować tym fenomenem naukowcy itp.

  • Maciek5052 profesor
    czari

    Rzeczywiście , Bachleda miar zamiar walczyć o medal ( przerwa na śmiech) ale trzeba pamiętać jedno :

    Nawet jak Bachleda będzie brylować w lecie , to w zimie będzie kiepsko , jak co roku , sami zresztą doskonale to wiecie.

    Ja przed sezonem miałem nadzieję że u Bachledy jednak coś drgnęło , że będzie to najlepszy sezon zimowy w historii jego startów ,ale się przeliczyłem i już więcej nabrać się nie dam.

  • anonim

    hahah ale super wywiady:)
    Uśmiałam się nie źle jak Łukasz mikrofonem manipulował tam i z powrotem :))
    Chyba ktoś go w dodatku rozśmieszał gdzieś w oddali:)

    Ogólnie bardzo lubię te filmiki są super.

  • milat stały bywalec

    Cel Bachledy na najbliższe zawody: Trzeba dojechać.
    Marcin stawia sobie wysokie cele.

    Czy Marcin miał coś w zębach? Czasami robił miny jak Jaś Fasola.
    Pierwszy raz widziałem skoczka który się zdziwił że ma mówić o SWOJEJ dyspozycji.

    Z czego się śmiał Łukasz? Dlaczego on czymał mikrofon?

    Fajny i śmieszny wywiad.

  • de_routine początkujący

    No, ale chłopcy wiedzą przynajmniej co jest nie tak :) Wybicie z progu :)

  • de_routine początkujący

    Ja przepraszam, ale to jest najlepszy wywiad, jaki kiedykolwiek oglądałam :) Hahaha ;p
    U Marcina wszystko jest na pewno :) Na pewno! :)
    Łukasz i to jego słynne: "Jeżeli chodzi o..." :D
    Ajjj, na poprawę humoru w sam raz :)

  • anonim
    O co te pretensje?

    90% piosenkarzy, aktorów, polityków itp w występach na żywo okazuje się gamoniami. Aby wypaść dobrze potrzebują plejbeków, powtórek, studiów nagrań czy pijarowców. Do skoczków można mieć pretensje o to tylko, że marnie skaczą, nie czynią żadnych postępów i wygląda, iż nie zdają sobie z tego sprawy.

  • anonim

    A do moderatora odnośnie mojego poprzedniego komentarza.
    Pomyłka Łukasza z Mateuszem była celowa.

  • anonim

    ptaku (ptaku505@wp.pl)
    Nawet znalazłem ten news
    http://sport.wp.pl/kat,1715,title,Bachleda-chce-walczyc -o-medal-na-ZIO,wid,11558082,wiadomosc.html bez spacji

  • Xellos profesor
    Bachleda

    powinien zrobić test komentatorski jak Małysz i Stoch

    Mam wrażenie, że w końcu skoki oglądało by się z uśmiechem na twarzy ;p

    A tak serio, to jasne jest że powinien jechać zamiast Krzysztofa Miętusa, który zaliczy kompromitację na IO.

    Ktoś niżej piszę o Małyszu, że by się nie zmieścił w MŚJ...akurat Adam świetnie skacze na takich małych obiektach. W ogóle nie trafione. Jak ma zdobyć złoto to tylko na takim obiekcie. Na dużym szanse tylko na podium przy szczęściu ale nie na złoto.

  • anias początkujący
    Swietny wywiad!

    Aha, zapomnialam napisac, ze jestem pod wrazeniem.....

  • Maciek5052 profesor
    czari (*137.chello.pl)

    Bachleda i medal ? Chyba a raczej na pewno miał na myśli drużynowy ;D

  • fan_kamila_po_wsze_czasy początkujący

    "Ubaw po pachy i to za darmochę" : > jak mawiał Maniek z Epoki Lodowcowej...

    Kto z kim przystaje takim się staje - Łukasz zdecydowanie czerpie radość z udzielania wywiadów : D czekam z niecierpliwością na następny.

    Narta - Klimek? żartujesz sobie? Rutkowski aktualnie jest jednym z mocniejszych punktów naszej kadry - mam nadzieję, że dzisiaj to potwierdzi.

    btw. czy w tym roku nasze skoczkinie zaprezentują się GDZIEKOLWIEK na arenie międzynarodowej? a może się zaprezentowały tylko o czymś nie wiem?

    pozdro dla nich i Wielkiego Łukasza - za rok z Kamilem i Grzesiem będą rządzić i miażdżyć niczym dzisiejsza reprezentacja Austrii. : >>>

  • anonim

    Jak widze bachlede to stwierdzam jednak ze WIELKIM SKOCZKIEM moze zostac tylko czlowiek INTELIGENTNY ;-]

    A Rutek sie smial gdzies do kogos ewidentnie z czegos xD I w ogole on caly czas trzymal mikrofon, jakby to on wywiad przeprowadzal :P Zauwazyliscie?

    Nie no chlopaki chyba naprawde na pocieszenie po konkursie pala trawke... xD

  • milat stały bywalec

    Czy oni coś brali albo pili przed tym wywiadem?
    Wyglądają trochę dziwnie.
    Oraz trochę dziwnie odpowiadają, np. M. Bachleda: Mojej? Moja dyspozycja?

  • anonim
    Milusińscy

    Jaj im trzeba a nie lalek!Nie czarujmy się to co oglądam to bez zmian parę lat!Gdzie nasza juniorka?Nic nie idzie do przodu!A co do wypowiedzi naszych ambitnych reprezentantów to wolałbym tego nie oglądać bo resztę chęci na przyszłe lata mi zabierają co do oglądania ich jako następców Adama!To przykre ale Adam powinien skakać jak Okabe do końca świata i jeden dzień dłużej!Jedyna nadzieja w nim!

  • anonim

    Jestem powalona na łopatki. Bachleda coś jadł, albo guma, albo jak ktoś wyżej pisze snickers.
    Poza tym wyraźnie nie umiał ustać w miejscu, bo skakał jak piłeczka kauczukowa.
    Kombinezon na pewno nie nadaje się na dużą skocznię, na pewno.
    Te słodkie ruchy głowy i języczka, arcydzieło.
    Skoki przypóźnione.
    A na trenera Bachleda chyba jest wściekły.

    Rutek- uśmieszki w bok, zdawkoiwe odpowiedzi- jestem powalona, a to ostatnie pozdrowienie. No i zabki wyszczerzone mimo braku formy- cudo.

    Tad dziękuję, bezcenne te wywiady.

  • anonim

    "Nowy kombinezon na pewno się nie nadaje na dużą skocznie na pewno."

    A ja się nie dziwię się ;)

  • Marce93 stały bywalec

    jacy oni są genialni xD
    Rozwalają mnie i w ogóle, takie słodkie ;p

    "Moja?"

    Rutek, dziękujemy i również pozdrawiamy ;D

  • karolowanka początkujący

    a teraz na poważnie - czy oni coś brali przed tym wywiadem?^^

    Marcin chyba był w trakcie jedzenia snickersa (orzeszki w zębach), a po niektórych minach uważam, że z powodzeniem mógłby zagrac Jasia Fasolę xd

    "- Co możesz powiedziec o tej aktualnej dyspozycji?
    - Moja? Moja dyspozycja?" - no przecież nie Adama.

    "Trzeba dojechać" - to stwierdzenia zastępuje milion słów. Wiadomo już czego się można spodziewac^^


    Łukasz generalnie został chyba wyrwany z jakiegoś 'dowciapnego' towarzystwa, bo przez cały czas patrzył się w bok i się śmiał xd
    I słodko wyrwał Tadowi mikrofon ;)

    " Jeżeli chodzi o mnie..." - następny xd

    "zdecydowanie stac nas było na wyższą lokatę, gdyby... gdyby wszystkie skoki były równe" - czy tylko ja miałam wrażenie, że chce tu wspomniec o Kubie (który tak nawiasem ma więcej ikry i potencjału od niego^^)

    "Jeszcze trzeba sobie spokojnie skoczyc" - i tyle, jeśli chodzi o plany na przyszłość ;)

    "- Wiesz nad czym trzeba popracowac?
    - Tak, wiem nad czym" - wiem, ale nie powiem xddd


    A tak na serio, to uważam, ze nasi skoczkowie są strasznie słodcy i sympatyczni, ale fajnie by było, gdyby mieli większe ambicje (tu ukłon w stronę Kamila Stocha).

    "Pozdrawiam wszystkich kibiców... i znajomych"

  • Regis początkujący
    Rutek

    Ale ten wywiad poprawił mi humor :D. Chyba podczas wywiadu za kamerzystą stał Bachleda i rozśmieszał Łukasza, bo innej opcji jego niepohamowanej radości nie widzę. A tak przy okazji, aby jeszcze się pośmiać:
    http://www.youtube.com/watch?v=5GGfpS_ius0
    4 minuta 40 sekunda. Oj, Bogdan nie lubi komentować konkursów nocnych :D.

  • zibi bywalec
    ZLEPRZEPISY

    TE NOWE PRZE$PISY I TAK NIE WPLYNELY NA TO ZE WSTYTKO BEDZIE SPRAWIEDLIWE NIC NIE DADZA TE NOWE PRZEPISY ALE TYLKO UTRUDNIA OGLADANIE IN ZMNIEJSZA POPULARNOSC SKOKOW

  • anonim
    Wasze porownania

    Ten co wypisuje ze Malysz by sie nie zmiescil w pierwszej "5" na tych MSJ ma naprawde nierowno pod sufitem. Czlowieku tych co skakali w tych zawodach dziela od Malysza lata swietlne. To inne ligi. Jakby Adam stanal na rozbiegu z tymi mlodzikami by 2 razy skocznie przeskoczyl. Z takiego robiegu Malysz by skakal w granicach 115 m na tej skoczni skoro Hayboeck skoczyl tutaj 110.

  • HKS profesor

    Bachleda rządzi:D

    Szkoda że nie udzieli takiego wywiadu w Vancouver:(

    Nie da się go jako rzecznika wepchnąć?:D:D

  • materac doświadczony

    ech a myślałem że Rutkowski na mamutach się czuje dobrze i że pokaże coś więcej niż to co dziś pokazał.
    ten mój optymizm co do naszych zawodników chyba daleko mnie nie zaprowadzi ;)

  • anonim

    do czari: świetny komentarz.ale sie uśmiałam;)

  • anonim
    -

    Bachleda miażdzy :D

    "Co możesz powiedzieć na temat aktualnej dyspozycji?"
    "Mojej?"

    "Testowałem też kombinezon który na pewno się nie nadaje na dużą skocznie na pewno" - i teraz trudne pytanie do znawców: wolicie jak Marcin skacze czy jak się wypowiada? :D

    Trzeba dojechać... - tutaj sentencja Marcina będąca idealnym podsumowaniem celu jego wszystkich startów w PŚ

    No na pewno tak ale nie chce się na ten temat wypowiadać zostawiam to trenerom - wszyscy oczywiście łączymy się z bólem Marcina, przecież zawodnik który porywał kibiców swoimi skokami i który jest ikoną polskich skoków powinien znaleźć się w składzie! Marcin nie martw się! Zdobywając Kryształową Kulę w tym sezonie pokażesz wszystkim że to był błąd!

    Także skoczkowie są bardzo zaskoczeni że Marcin nie jedzie. Oto wywiad z Simonem Ammannem na temat Marcina

    Kolejna reprezentacja - Polska podała skład w którym mamy wielką niespodziankę. Brak w niej Marcina Bachledy!
    - yyy kogo?
    - no Marcina Bachledy
    - z Polski znam Adama, Stocha, Stephana, tego młodego (Miętusa przyp. red.) i tego mistrza świata juniorów co pokonał Morgensterna i teraz często wchodzi do 30* ale żadnego Bachledy nie kojarzę, może dlatego że przez ostatnie kilka lat nie skakałem w CoC

    Mam nadzieję że nikt nie będzie urażony :) A pamiętacie jeszcze news z WP który był umieszczony latem w którym Bachleda twierdził że jedzie do Vancouver żeby zdobyć medal? :D

    ________

    Mylisz Mateusza Rutkowskiego z jego bratem Łukaszem, który jest w Kadrze.
    Mateusz już nie skacze.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2010-01-31 10:36:47 ***

  • strong1 weteran
    -

    No oczywiście Małysz skacze na miejsca piętnaście w dół w PŚ. Hayboeck dał się zauważyć ze świetnej dyspozycji w PK,czyli można stwierdzić,iż miejsca w drugiej dziesiątce zawodów najwyższej rangi nie są poza jego zasięgiem. (faktem potwierdzającym tę tezę jest występ Michaela w Insbrucku na TCS). Odsadził resztę konkurentów w Hitza wyrażnie co nie przeszkadza Panu Narcie bez przemyślenia jak to często gadać,iż czołowa dziesiątka prezentuje poziom gorszy niż Mistrz Śwaita Juniorów. Co prawda Bodmerowi w samym konkursie na MŚJ się nieco nie powiodło,lecz wcześniej na treningach był w czołówce zawodów,chociaż jego forma zaczęła się ogólnie jakby obniżać,wnioskując na podstawie występu z Zakopanego,a mimo to był czołową postacią na treningach w Niemczech.
    Co nie zmienia faktu,że K.Miętus jest w formie traficznej i pożytek z jego brata byłby podobny bądż wyższy na treningach w Vancouver.
    Żaden z nich jednak nie wystąpi/wystąpiłby w drużynówce na IO jak sądzę.

  • fan profesor
    Rutkowski jaki zadowolony.

    Rutkowski patrzac na jego wywiad jak niby nigdy nic uradowany.No rzeczywiscie mial dzis powody do zadowolenia.Wyprzedzilo sie Kazachow,slabiutkiego Czecha,4 garnitur japonski.Szkoda ze na tym sie lista konczy.Rutkowski cieszy, a forma sie ulatnia jak ten gaz.Mozna sie posmiac ogladac wywiady z naszymi orłami, bo z formą już nie jest tak do śmiechu.Bachleda na mamucie skoczył swoje, wiadomo że po tym nielocie spodziewałem sie takich wypowiedzi po konkursie.Rutkowski i Miętus będą zadowoleni nawet chyba jak będą przegrywać z Kazachami,Ukraincami czy innymi potęgami skoków.

  • HKS profesor

    No narta dobranoc:) Może do jutra wytrzeźwiejesz bo to co wypisujesz to szkoda komentować.

  • anonim
    Narta

    Czołówka PŚ to poziom Małysza, znacznie inny niż MŚJ.
    Dobranoc.

  • anonim

    z tego co zauważyłam to Łukasz zawsze mówi że jeden skok spóżnił a drugi był lepszy i czesto sie zachowuje jakby pytania sprawiały mu trudność. piewszy raz widze w wywiadzie żeby miał takie poczucie humoru;)

  • Narta bywalec
    @IceMan

    "Narta
    Idź sobie pozjeżdzaj z alpekczykami do Krańskiej Gory a nie piernicz o sporcie n którym się w ogóle nie znasz (wnioskując po tej wyczerpującej wypowiedzi)..."

    Aż się zawróciłem z wrażenia i ponownie zalogowałem. Szanowne dziecko jest znawcą?
    Jeśli coś chcesz zakwestionować w mojej wypowiedzi, to napisz - szczeniaku - o co chodzi i uzasadnij, a nie "wnioskuj" bez zasobów własnej inteligencji.

    @Air
    W PŚ nie skacze się na K90. Nikt nie mówi o "czołówce PŚ" (poza tobą), ale o konkretnych zawodach juniorów. Małysza od czołówki PŚ wciąż dzielą lata świetlne. Zobaczymy, czy przez miesiąc to się zmieni.
    Wciąż nie sądzę, żeby Małysz dał sobie radę na tych MŚJ.
    Dobranoc.

  • Maciek5052 profesor
    alfons6669

    Zgadzam się czasami bywa to denerwujące , nie raz w złościach mówię sobie pod nosem- " i z czego się ku..wa cieszysz " ale taki właśnie Rutka czy Miętusa urok i raczej to się nie zmieni.

  • anonim

    Klimek się dobrze spisał na tle starszych juniorów, ale pomysł z PŚ pod nieobecność olimpijczyków (bo z IO to żart) to odważny eksperyment choć niegłupi

  • Snoflaxe weteran

    @IceMan10 , 30 stycznia 2010, 22:28
    W wersji tekstowej jest błąd.

    Łukasz jest generalnie uśmiechnięty, ale bywa to czasem drażniące gdy wypowiada się o słabych skokach.

  • HKS profesor

    @Tose Proeski (lwie.judy@gmail.com)

    Hula Twoim zdaniem skacze porządnie? Już nie wspominam o Miętusie. Logicznie rzecz biorąc Bachleda został pokrzywdzony.

  • HKS profesor

    Forma Klimka zwyzkuje? To mówisz że na IO koło 50/55 by się zakręcił?

    Jedyna rozsądna (choć nie bardzo;p) zmiana to Bachleda za Miętusa. Wydaje się że aktualnie każdy ma wyższą formę od Miętusa.

  • Tose Proeski stały bywalec

    "Szkoda mi, że nie jadę do Vancouver, ale taka była decyzja trenerów" - facet, jakbyś potrafił skakać porządnie to nie miałbyś problemów z wyjazdem na IO.

  • anonim
    @Narta

    Ogólnie się zgadzam oprócz tego, że Małysz nie zmieściłby się w piątce MŚJ - to nietrafione, juniorzy z K-95 w Hiza są za słabi na czołówkę PŚ

  • IceMan10 doświadczony
    Narta

    Idź sobie pozjeżdzaj z alpekczykami do Krańskiej Gory a nie piernicz o sporcie n którym się w ogóle nie znasz (wnioskując po tej wyczerpującej wypowiedzi)...

  • Narta bywalec
    @HKS

    "ta Klimek który dwa razy był w odpadającej 10 w Zakopanem. Gratuluje."

    W skokach (i w sporcie) nie liczy się co było, ale co jest. Forma kadrowiczów jest pod psem (łącznie z Malyszem) i nie widać poprawy po "spokojnych treningach". Grześ i Klimek z pewnością skaczą teraz lepiej na skoczni K90 od tych orłów. (Wątpię, żeby Małysz zmieścił się w "piątce" na tych mistrzostwach juniorów). :)
    Grześ i Klimek zostali tu przywołani dla lepszego kontrastu - nie mają tzw. kwalifikacji olimpijskich. Wg mnie powszechna znajomość tego faktu powinna wystarczyć do prawidłowego zrozumienia mojej wypowiedzi, łącznie z zawartą w niej ironią.

  • IceMan10 doświadczony

    Marciiiinnn...idź do dentysty niech Ci te dziury w zębach zaplombuje bo mielisz tym językiem jak krowa jakaś ;) Pewnie się Snickersa jadło i orzeszków naleciało hę ? ;)

  • anonim

    SKŁAD NA Klingenthal;Małysz,J.Kot,M,Bachleda,G.Mietus Willingen ;BACHLEDA,J.KOT,G.MIETUS,.MURANKA

  • anonim
    Marcin i Łukasz

    tacy weseli, jakby po oranżadzie jakiej? ;)
    Czy zauważyliście, że Łukasz trzymał mikrofon podczas wywiadu? :)

  • anonim
    he he

    Naprawde, nieziemsko się uśmiałem oglądając te wywiady, niewiem co Rutka tak bawiło, a Bachleda życie ryzykował, z pełną buzią mówić;d

  • IceMan10 doświadczony

    Zaraz zaraz...Jeżeli Bachleda mówiąc o ostatnim skoku miał na myśli drugi skok konkursowy to się chyba trochę zakręcił...jak zwykle.

    "Wiem, że muszę poprawić swoje odbicie, ROZPOCZYNAĆ JE WCZEŚNIEJ, CO JUŻ UDAŁO MI SIĘ W TYM OSTATNIM SKOKU. W serii próbnej to był wypadek przy pracy, testowałem też kombinezon, który jednak na dużą skocznię na pewno się nie nadaje. PIERWSZY mój skok konkursowy był DOSYĆ POPRAWNY, A DRUGI NIECO SPÓŹNIONY. Ogólnie oba skoki w porównaniu do serii próbnej były bardzo dobre"

  • Wako doświadczony

    Diabeł mnie rozbawił...
    Swoją drogą to Tad nie dał Mu chyba spokojnie snikersa dokończyć:)

  • anonim

    Grzesiek Miętus i Murańka nie na Olimpiadę ale na Klingenthal mogą być brani pod uwagę

  • pawel96 profesor

    Redakcjo w wywiadzie po jutrzejszym konkursie z Ł.Kruczkiem proszę o pytanie Kto jedzie do Klingenthal ( oprócz Małysza i Bachledy ) oraz Willingen ( oprócz Bachledy ) very plz

  • HKS profesor

    @ narta

    ta Klimek który dwa razy był w odpadającej 10 w Zakopanem. Gratuluje.

  • HKS profesor

    O ile Bachleda to Bachleda i pośmiać się fajnie ale Rutkowski by się jakoś otrząsnał bo dziś nic nie pokazał a na IO ktoś musi skoczyć:D

    Diabeł miażdży! Prze wariat hahahah

  • Narta bywalec
    Na Boga! Przecież Grześ Mietus i Klimek Murańka skaczą lepiej od Rutkowskiego,

    Krzysztofa Mietusa, Huli i zapewne Stocha, nie mówiąc już o Bachledzie.
    Gdzie ci się pchają? Forma u nich rośnie? U przeciwników znacznie szybciej. Nasi "mistrzowie" nie mają już nawet szansy na miejsce w "trzydziestce". Na olimpiadę powinni pojechać Grześ i Klimek, a "nasza" kadra olimpijska powinna "spokojnie trenować" z trenerem Kruczkiem i Celejem w Szczyrku, albo w Wiśle. Rutkowski niech już nie plecie o dwóch skokach, jednym "lepszym" od drugiego, ale niech skoczy choć raz - tylko raz a dobrze.

  • anonim

    twierdzą że siódme miejsce ich nie satysfakcjonuje, a zachowują się jakby na urodzinach kręcili filmiki komórką :/

  • Maciek5052 profesor

    Czyli z wypowiedzi Diabła wynika że w Klingenthal i Willingen nie ma co na niego liczyc , dopiero na Turniej Skandynawski jeśli wogóle Go wezmą :D ha ha


    Przynajmniej chłop jest szczery aż do bólu :D

    A co się będę wychylać ;D jak to w tamtym sezonie powiedział :)

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl