MŚ w Oberstdorfie: Kraft najlepszy w serii próbnej, Kubacki drugi!

  • 2021-03-05 16:39

Stefan Kraft okazał się najlepszy w serii próbnej przed konkursem indywidualnym na dużej skoczni (HS137) w ramach mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym Oberstdorf 2021. Reprezentant Austrii poszybował na odległość 136,5 metra. Drugie miejsce zajął Dawid Kubacki (128,5 m).

W serii próbnej najdalej poszybował Stefan Kraft. Reprezentant Austrii oddał skok na odległość 136,5 metra i wyprzedził o 7,8 punktu Dawida Kubackiego (128,5 m). Trzecie miejsce zajął obrońca tytułu, Markus Eisenbichler (124,5 m). Czwarty był Bor Pavlovcic (128,5 m), a piąty z upadkiem - Peter Prevc (127,5 m).

Na kolejnych pozycjach uplasowali się Cene Prevc (132,5 m), Karl Geiger (129,5 m) oraz Ryoyu Kobayashi (125 m). Mistrz świata z normalnej skoczni, Piotr Żyła (126 m) zajął dziewiątą lokatę. Czołową dziesiątkę skompletował Marius Lindvik (123 m).

Andrzej Stękała po skoku na odległość 116,5 metra znalazł się na piętnastym miejscu. Osiemnasty był Kamil Stoch (118,5 m).

Serię próbną rozegrano z 14., 13., 12., 11. i 10. belki startowej.

Początek konkursu o 17:00. Transmisja w Eurosport 1, TVP1 i TVP Sport.

Wyniki "na żywo" możecie śledzić za pośrednictwem relacji LIVE FIS >>>

lub relacji Berkutschi >>>

Wyniki serii próbnej MŚ w Oberstdorfie (HS137); 05.03.2021
lp. nr imię i nazwisko kraj odl. belka km/h komp. nota
1 35 KRAFT Stefan 136.5 11 88.8 -12.2 89.7
2 47 KUBACKI Dawid 128.5 10 88.4 -9.4 82.1
3 50 EISENBICHLER Markus 124.5 10 88.3 -2.8 81.5
4 36 PAVLOVCIC Bor 128.5 10 88.8 -11.2 80.3
5 29 PREVC Peter 127.5 11 88.3 -6.4 79.3
6 20 PREVC Cene 132.5 12 88.8 -12.9 77.7
7 42 GEIGER Karl 129.5 10 88.6 -16.1 77.2
8 44 KOBAYASHI Ryoyu 125.0 10 88.1 -9.0 76.2
9 45 ZYLA Piotr 126.0 10 88.0 -11.2 75.8
10 43 LINDVIK Marius 123.0 10 88.1 -8.9 72.7
11 40 SATO Yukiya 119.0 10 87.9 -4.6 69.8
12 48 JOHANSSON Robert 117.0 10 88.5 -2.6 68.2
12 24 KLIMOV Evgeniy 126.0 11 88.3 -14.8 68.2
14 38 HUBER Daniel 120.5 10 88.3 -9.0 68.1
15 37 STEKALA Andrzej 116.5 10 88.2 -2.2 67.7
16 32 ASCHENWALD Philipp 119.5 11 88.5 -4.1 67.2
16 28 FREUND Severin 118.0 11 89.1 -1.4 67.2
18 49 STOCH Kamil 118.5 10 87.3 -6.6 66.9
19 26 BOYD-CLOWES Mackenzie 120.5 11 88.8 -8.7 64.4
19 18 AIGRO Artti 124.0 13 88.9 -6.8 64.4
21 41 TANDE Daniel Andre 119.5 10 88.5 -11.1 64.2
22 46 LANISEK Anze 118.5 10 88.2 -10.7 62.8
23 19 KYTOSAHO Niko 125.5 13 89.4 -11.2 62.7
24 39 PASCHKE Pius 117.0 10 87.7 -8.7 62.1
25 34 SATO Keiichi 116.0 11 88.8 -7.6 57.4
25 22 AMMANN Simon 116.0 11 88.1 -7.6 57.4
25 14 KORNILOV Denis 126.0 14 89.2 -13.4 57.4
28 21 HOERL Jan 119.0 11 88.7 -13.5 56.9
29 30 DESCHWANDEN Gregor 120.5 11 88.5 -16.6 56.5
30 31 HAMANN Martin 112.0 11 88.5 -1.7 56.1
30 16 ZOGRAFSKI Vladimir 122.0 14 88.8 -7.5 56.1
32 23 AALTO Antti 115.0 11 88.1 -7.8 55.4
33 27 NAZAROV Mikhail 113.5 11 87.9 -9.6 50.9
34 33 FORFANG Johann Andre 112.0 11 88.6 -7.3 50.5
35 4 NOUSIAINEN Eetu 115.0 14 89.1 -3.5 47.5
36 25 KOBAYASHI Junshiro 112.5 11 88.0 -11.9 46.8
37 17 PETER Dominik 117.5 14 90.0 -10.9 44.6
38 13 POLASEK Viktor 117.0 14 88.1 -14.8 39.8
39 5 MARUSIAK Yevhen 110.0 14 88.9 -9.8 32.2
40 15 SADREEV Danil 108.5 14 88.4 -7.3 32.0
41 11 KOZISEK Cestmir 112.0 14 88.6 -13.8 31.8
41 1 TKACHENKO Sergey 109.5 14 89.3 -9.3 31.8
43 9 KALINICHENKO Vitaliy 108.0 14 88.9 -8.7 29.7
44 10 SOUKUP Matthew 104.0 14 89.4 -3.1 28.1
45 3 FELDOREAN Andrei 105.5 14 88.3 -8.4 25.5
46 8 VASSILYEV Danil 103.0 14 89.2 -7.8 21.6
47 2 STURSA Vojtech 100.0 14 89.7 -5.9 18.1
48 12 LARSON Casey 101.5 14 89.5 -10.3 16.4
49 7 SAKALA Filip 102.0 14 88.8 -11.3 16.3
50 6 URLAUB Andrew 95.5 14 88.7 -11.4 4.5

Adam Bucholz, źródło: Informacja własna
oglądalność: (31050) komentarze: (329)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • stivus profesor
    @Dama_Karmelowa

    No, to juz g...wniarstwo i przegięcie, inne slowa nie przychodzą mi do glowy. Tyle, że ja tego nie widziałem.
    Ale skoro skoczył słabo to trzeba to jasno zwerbalizować.

  • stivus profesor
    @Funegosum

    No ja właśnie nie rozumiem, po co to zakląmywanie rzeczywistości i wręcz obsesyjna obrona i znajdywanie usprawiedliwień dla Kamila Stocha. Skoczka rozlicza się z tego, jak skacze dziś, tu i teraz, a nie jak skakał kiedyś. Ten skok na 120 metr był żenujaco słaby. Czy ktoś uważa inaczej?
    Przecież między krytyką a hejtem jest granica, ktorą kazdy inteligentny czlowiek dostrzega.

  • Wiewior doświadczony

    Brawo Ukrainaaaaa

  • Meier_Welle bywalec

    Szkoda Nazarova, miał niezłą formę, mógł być czarnym koniem mistrzostw, ale coś się posypało.

  • Funegosum weteran
    @erytrocyt_ka

    Według wielu (mam nadzielę, że nie większość) uważa, że za brąz należałby się Kamilowi jedynie dostateczny, za srebro dobry, za złoto dopiero piątka, a wszystko niżej to dwója albo "kompromitacja".
    Takie komentarze to KOMPROMITACJA.

    Formy nie ma - to fakt. Tyle.

  • LaraJean doświadczony
    @Roxor

    Raczej Kubacki z prędkością Stocha xD

  • Arsendis doświadczony

    16:29SpecOdSkokow weteran
    "Mam dziwne przeczucie, że to będzie dzień Kamila. Nie będę typował, tylko się delektował. Niech się to sprawdzi, a fajerwerki się posypią ;)"
    HAHAHAHA

  • EddieKoteł weteran

    Nie znoszę takich konkursów mistrzowskich. To kompletnie nie ma sensu. Kraft w formie skacze w połowie stawki i praktycznie ma już złoto, bo ani tragedii z warunkami, ani tyle jeszcze zgromadzonego śniegu. Może jakimś trafem uda się wywalczyć brąz Kubackiemu (nie wiem z czego on się aż tak cieszył) lub Żyle - ten ma na pewno dużą ochotę na drugi medal. Stękała ze Stochem fatalnie, obaj robią kompletną klapę na tych mistrzostwach. Pionowy lot, brak jakiejkolwiek dynamiki. Kamil skacze teraz dokładnie jak na końcu 18/19.

  • Dama_Karmelowa profesor
    @stivus

    Mam popierać nazywanie Stocha "Szczochem" czy nazywanie jego skoku dość obrazowo gó*nem? Sorry, ale nie.

  • Sympatyczny_Wąsacz bywalec
    @Dama_Karmelowa

    Oj zgodzę się z tobą

  • stivus profesor
    @Dama_Karmelowa

    No już nie przesadzaj z tą "obroną Częstochowy". Skok Kamila był żenująco słaby, a rzeczy trzeba nazywać po imieniu. Sądzę że w wywiadach sam to potwierdzi.

  • MK888 stały bywalec
    @erytrocyt_ka

    Ludzie dokładnie. Weźcie trochę na wstrzymanie. Kamil to nie robot.

  • Sympatyczny_Wąsacz bywalec
    @Odlot

    Jak Kamil Stoch wygrywał TCS to na pewno żeś darł pizde , a teraz słabszy skok i wyzywasz go od szczochów ?
    Cyniczny jesteś chłopie

  • SchwarzerAdler weteran
    @Snickers965

    Kubacki by lądował tam gdzie wylądował bez względu na tory....

  • Funegosum weteran
    @Monzanator

    Albo powiało, albo tylko tak zmierzyło...

  • Vayne stały bywalec
    @Bernat__Sola

    Jak inaczej wytłumaczyć żałosną prędkość na progu?
    Dawid nie ma żadnych problemów z najazdem, jego prędkości są zawsze w czołówce

  • SpecOdSkokow weteran

    Kamil powtórka z sezonu 15/16... 30-40% prędkości idzie w powietrze. Bardzo wytrącił te prędkość.. Męczy się strasznie. Rozsypał się konkretnie. Dobrze, że dość długa przerwa do czasu Planicy. Może wtedy wyeliminuje te błędy i chociaż obroni te 3 miejsce w generalce na pocieszenie.

    Trudno się mówi, następny sezon to sezon olimpijski, a w nich Stoch miewa najlepszą dyspozycję, oby za rok to się powtórzyło.

  • JanekSport weteran

    No nie trafił Kamil z formą na mistrzostwa. Ale Andrzej również skacze słabo. Trochę zaczynam się obawiać o drużynówkę...

  • MK888 stały bywalec
    @Dama_Karmelowa

    Jakoś nie ma szczęścia. Trudno jutro drużynówka i tam walczyć trzeba

  • Snickers965 weteran
    @Bernat__Sola

    Nie miał bo go nie ściągali z belki jak Kubackiego...

  • Funegosum weteran
    @Łotysz

    I co Murańkę za Niego? Z całym szacunkiem, co za bzdura!

  • SchwarzerAdler weteran

    Sato to wygra dziś ja obstawiam :)

  • Bernat__Sola profesor

    Oczywiście, Kubacki miał zasypane tory, a skaczący tuż po nim Johansson już nie? Żenujący jesteście.

  • Kiru stały bywalec

    trzeba trzymać kciuki za piotrka. jak sie zmobilizuje to nawet zdobedzie srebro

  • Realpany100 doświadczony

    Jak zwykle kraft fart oby zepsuł w drugiej

  • Cypek! weteran

    Jednak Kamilowi przydałyby się treningi

  • Monzanator doświadczony
    @Snickers965

    Kubackiemu powiało pod narty i dużo odjęli. Tylko Sato miał więcej odjęte z Top 10.

  • erytrocyt_ka profesor

    To nie jest koncert życzeń, sam Stoch chciałby lepiej, więc przestańcie z kompromitacja...
    Eisenbichler też kiepsko,więc czekam też na komentarze że kompromitacja

  • Snickers965 weteran

    Odebrali medal Kubackiemu, złodzieje...

  • Dama_Karmelowa profesor

    A komentujący na skijumping znowu dają czadu. Żenadą to wy jesteście, nie Stoch

  • Vayne stały bywalec

    Dobrze jest, Piotrek 3.3 punktu do medalu.

  • AZYL stały bywalec
    @Snickers965

    Lubię Dawida ale każdy miał tory takie same..

  • stivus profesor

    Dosc kompromitujący występ Polaków za wyjątkiem Żyły, który zaprezentował sie normalnie. Niestety Dawid znowu "worek kartofli", Kamil żenująco, podobnie Andrzej.
    A jutro drużynówka...

  • Funegosum weteran

    Czujniki wiatru do sporej poprawki. Coś muszą z tym zrobić. One są potrzebne, ale muszą być udoskonalone!

  • Mati12345 początkujący
    @Kiru

    Na medal mamy spore szanse w drużynówce, nie pisz bzdur.

  • King profesor

    A jednak starczyło Kraftowi. To już raczej zdobył to złoto.

  • Łotysz stały bywalec

    To powinien być koniec mistrzostw dla Stocha.

  • Maradona profesor

    Eisenbichler drugi konkurs zawalony

  • pawelf1 profesor
    Kubackie przetrzymali ...

    tory zasypane , słabo wydmuchane i z stąd ta prędkość i wynik........dziadostwo

  • BoloOlo bywalec
    Stoch

    Jutro panowie SS zawalą nam drużynę.

  • Monzanator doświadczony

    Medal w drużynówce poza zasięgiem. Stoch totalnie bez formy.

  • Michalo12 bywalec

    Kurde Kamil co to było za gó*no

  • Snickers965 weteran

    Dawid przez zasypane tory przegrał medal. Patrzcie na jego prędkość...zawsze miał jedną z lepszych prędkości

  • Klaus Mitwoch bywalec
    Stoch kolejna kompromitacja, to jego smutny koniec.

    Człowieku, idź potrenować do Szczyrku ze Szturcem bo wstyd przynosisz Polsce.
    Wolny na drużynówkę

  • Dama_Karmelowa profesor

    Kamil skacze na dużej skoczni bardzo równo i stabilnie. Tylko o 15 metrów za krótko. Trudno, nie jego mistrzostwa

  • Xenkus profesor
    @alo

    Ty jesteś smieszny

  • Roxor profesor

    Stoch z prędkością Kubackiego. Mogli puścić przedskoczka przed Dawidem...

  • kibicsportu profesor

    Brawo Dolezal.
    Świetna decyzja z odpuszczaniem treningów..

  • tibijczyk stały bywalec

    Kamil pełna stabilizacja, w tym wieku to aż podziw bierze, jak skoczek może skakać tak równo skok w skok

  • Kiru stały bywalec

    bez szans na medal w drużynówce

  • Marco Gaccio profesor

    Stoch na swoim poziomie

    Jutro brąz to jest maks a raczej skończymy na 5 miejscu

  • alo profesor

    Śmieszny ten Stoch
    Brak słów
    Wolnego dać na druzynowke na jedno wyjdzie

  • SchwarzerAdler weteran

    Nie wiem co Stoch wyczynia że tak traci w locie

  • Odlot początkujący

    Kompromitacja Szczocha.

  • Cypek! weteran

    Kamil fatalnie koniec

  • Bernat__Sola profesor

    2021 rok, a Rudziński daje się nabrać na parabolę Kubackiego... Dawid też dobrze, ale nie rewelacyjnie. Świetny skok Johanssona.

  • Xander1 profesor

    Ależ loteria. Te punkty są losowane.

  • Wąski123 doświadczony

    Miałem wrażenie, że Kubacki skoczył dalej od Żyły...

  • Marco Gaccio profesor
    @Xenkus

    Haha

    Żyła i Kubacki ledwo 130 skoczyli a ty chcesz tyle od Stocha ? XDD

  • alo profesor

    Nie wykorzystał wiatru Kubacki
    Coś czuję że bez medalu dziś i jutro

  • przemek32143 profesor

    Dawid przez zasypane tory przegrał medal. Patrzcie na jego prędkość.

  • kibicsportu profesor

    Kubacki udupiony . Prędkość duzo słabsza.

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Dobry skok Piotra.ale nie wykorzystał w pełni silnego wiatru pod narty

  • JanekSport weteran

    Prędkość Dawida...

  • Kiru stały bywalec

    znów spadł jak worek kartofli

  • Snickers965 weteran

    Kubacki jedna z najgorszych prędkości na progu, ALE JAK XDDD co tam w tych torach się dzieje

  • Łotysz stały bywalec

    Kubacki słabo jak na takie warunki. W warunkach Krafta by 120 skoczył.

  • Marco Gaccio profesor

    Fatalna prękość Kubackiego, powinni puścić przedskoczka po tym jak zszedł

  • Xenkus profesor

    Oby Kamil skoczył te 130.

  • Cypek! weteran

    Kubacki nagle spadł znowu workowo

  • alo profesor

    Już pie..oli ten wiatr jak nasi mają skakać. Żyła może powalczy i tyle

  • Marco Gaccio profesor

    Dobrze że nie puścili Kubackiego na stracenie

    Brawo Borek Sedlak !

  • Cypek! weteran

    Kubackiemu musi wiać z tyłu Sedlak coś kombinuje

  • Bernat__Sola profesor

    Piotrek dobrze, choć może bez specjalnej rewelacji. Lanisek przyzwoicie.

  • Roxor profesor

    I cyk Dawid wiatr w plecy

  • Kiru stały bywalec

    kraft jak stoch podczas tcs.

  • Xander1 profesor

    Dobry skok Piotra. Jest w walce o medal.

  • JanekSport weteran

    Kraft trochę odskoczył. Ciężko będzie go złapać...

  • Kiru stały bywalec

    w sumie szanse na medal jeszcze ma

  • Cypek! weteran

    Mogło być lepiej

  • StochMistrz{29465894} profesor

    O tym właśnie pisałem.To był błąd Ryoyu po wylądowaniu.

  • alo profesor

    Ryoyu nieudane mistrzostwa
    Szkoda

  • bomos doświadczony

    No i nie ma Ryoyu, dobrze że nic się nie stało przynajmniej.

  • stivus profesor
    @alo

    Niestety nie ma znowu tego "czwartego do brydża". Wolny byłby też niewiele lepszy o ile w ogóle. Takie sa skoki. Gdyby to był styczen, to realnie można było myśleć o złocie. Teraz ukłąd sił jest zgoła inny. A szkoda, bo chyba wszyscy chca medalu dla Stękaly, a on sam najbardziej. jednak na brąz szansa jest.

  • Bernat__Sola profesor

    No i Bor przy kontroli dał Kaliniczence awans. Brawo, Witalij. Ryoyu chyba nic się nie stało, ale szkoda, że tak kończą się dla niego te mistrzostwa.

  • Dama_Karmelowa profesor

    Najważniejsze, że chyba nic poważnego się nie stało.
    To była kwestia czasu, że ktoś się wywróci. Fatalne dziś warunki na zeskoku

  • Xander1 profesor

    Wiatr się kończy, a zaraz Polacy. Czyli norma.

  • Roxor profesor

    Upadek podobny do upadku Małysza z Salt Lake City

  • Maradona profesor

    Uła, nieprzyjemny upadek, na szczęście Rjoju wychodzi z tego cało. Tak czułem, że w koncu w tym śniegu ktoś się wywróci.

  • Marco Gaccio profesor

    Upadek KObayashiego może pomoże Polakom i zacznie mocniej wiatr wiać.

    Bo z takim -6 to są bez szans

  • Kiru stały bywalec

    liczyłem na dobry wynik z jego strony ;c

  • King profesor

    No i ktoś wykrakał upadek. Oby Ryoyu nic się nie stało.

  • StochMistrz{29465894} profesor
    @SpecOdSkokow

    Stękał musi poprawić sylwetkę po wyjściu z progu i bardziej wychylać się na narty w powietrzu po wyjściu z progu.Na tym elemencie najwięcej wytraca metrów powietrzu.

  • Monzanator doświadczony

    Upadek Ryoyu i teraz dopiero zaczną kombinować!

  • Cypek! weteran

    Ajaj oby nic się nie stało

  • Roxor profesor

    Ryoyu :(

  • Marco Gaccio profesor

    Wiatr słabnie na Polaków.

    Wiedziałem że tak będzie

  • slonzok bywalec

    Gratzer, jak mi zaimponowałeś w tej chwili!

  • Realpany100 doświadczony

    Nie ma warunków nikt tego farta nie przeskoczy

  • Cookmaster doświadczony

    Vitaliy w 30 !

  • Adrian AZ profesor

    Kalinichenko w 2 serii!!!

  • Bernat__Sola profesor
    @dervish

    Jak dla mnie dobry wynik reprezentanta egzotycznego państwa to dobra wiadomość dla sportu, no ale Ty ich najwyraźniej nienawidzisz, po skoku Korniłowa w Zakopanem to samo mówiłeś.

  • Cypek! weteran

    Kaliniczenko ma awans!!!

  • Wierchojańsk stały bywalec

    Uff, dzięki Bor

  • Monzanator doświadczony

    Pavlovic DSQ i Kalinichenko wchodzi.

  • ann81 weteran

    Kaliniczenko w 2 serii!

  • Marco Gaccio profesor

    Czuję że to będzie bardzo smutny konkurs dla Polaków

  • przemek32143 profesor
    @Łotysz

    Nie doceniasz tego skoku i to bardzo.

  • Maradona profesor

    Czyli Kaliniczenko w 30

  • SchwarzerAdler weteran

    No Sato ladnie, pisałem że może być niespodzianka z jego strony, nawet podium

  • Funegosum weteran
    @Łotysz

    Czy aby ten sam konkurs jest oglądany?;-)

  • Bernat__Sola profesor

    Y. Sato tradycyjnie odleciał przy mocnym wietrze pod narty.

  • Marco Gaccio profesor
    @alo

    No ale Stoch nie lepszy. On miał ciągnąć i być wzmocnieniem a nie zapchajdziurą.

  • Maradona profesor
    @stivus

    Przecież wygrali dwie z trzech drużynówek w tym sezonie.

  • Shepard stały bywalec
    @King

    Wiem o tym, tak tylko mowie :) Covdo Krafta - skok punktowo podobny do tego w serii probnej.

  • stivus profesor

    Austriacy cały sezon w drużynówkach przeciętnie, a na najważniejszej w sezonie imprezie będą się bili z Norwegią o złoto.

  • alo profesor

    Stękała definitywnie pod formą. Trudno jednak będzie medal jutro. Gość cały sezon brylował a jak trzeba go żeby był w formie to ją stracił

  • Funegosum weteran
    @smiechu

    I przegra notami i odjęciem za wiatr.

  • King profesor
    @Shepard

    Może i były, ale ja wtedy nic nie pisałem. Co innego kwalifikacje co innego zawody. Żyła np. nigdy nie skacze poza konkursami świetnie, a Lanisek też bez szału wczoraj.

  • smiechu stały bywalec

    komuś lepiej powieje to walnie Krafta

  • BoloOlo bywalec
    Stękała

    Po jednym pudle uwierzył że jest mistrzem a jest przeciętniak.

  • SchwarzerAdler weteran
    @Marco Gaccio

    No ale za styl zasłużenie, doskonale w locie wygląda podobnie jak Stoch

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Kraft będzie się liczyło o medal dzisiaj.Być może o złoty medal.Prędkość na progu identyczna jak w serii próbnej

  • Bernat__Sola profesor

    Tak sobie Stękała, Huber odpalił za to bombę, to może być świetny konkurs Austriaków.

  • MK888 stały bywalec
    @Monzanator

    Oby y na drużynówkę się ogarnął

  • Funegosum weteran
    @przemek32143

    I niskiej kompensacie za wiatr... niestety

  • adamciesielski@op.pl doświadczony
    @Odlot

    stękała ma te same narty...

  • SpecOdSkokow weteran

    To niesamowite jak Stękała potężnie potrafi wytracic prędkość w pierwszej fazie lotu. To jest strata w okolicy 10 metrów. Jeśli na przyszły sezon nauczy się prowadzić bardziej płasko te narty od razu po wyjściu to będzie jednym z najlepszych na świecie.

  • mario1_94 stały bywalec

    Kraft to wygra. Jest dzisiaj najlepszy.

  • dawe19 doświadczony

    No i w druzynowce nie ma co liczyc na medial.. Stekale z 8 m brakuje do reszty

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Andrzej

    Nie łapie wogóle wiatru

  • Marco Gaccio profesor

    Polska będzie bez medalu w drużynie.

    Nie ma komu skakać. Stękała i Stoch są ciency. Przegramy nawet ze Słowenią

  • AZYL stały bywalec

    Skok Krafta może nawet na prowadzenie po pierwszej serii..

  • Kiru stały bywalec

    da jeszcze rade tego wolnego wziąć na drużynówke?

  • Odlot początkujący

    Stękale zabrali nieregulaminowe narty i koniec skakania.

  • itto początkujący

    Coś czuje że ten wiatr kogoś zdmuchnie i kalinieczneko wejdzie

  • Monzanator doświadczony

    Stękała trzecia dziesiątka będzie. Forma uleciała i tyle.

  • Cypek! weteran

    Kiepsko Andrzej on jest bez formy

  • Marco Gaccio profesor

    Po Krafcie już sporo słabszy wiatr haha

    On ma zawsze farta w takich momentach

  • bomos doświadczony

    Bor już nie taki potężny na MŚ

  • przemek32143 profesor

    Kraft dzięki tym notom zyska niesamowicie.

  • Shepard stały bywalec
    @King

    Wczoraj byly podobne glosy po kwalifikacjach. Mial nie byc pierwszy a byl :)

  • Nikt_ważny profesor

    Jak teraz ucichnie to Kraft to wygra

  • Maradona profesor

    Kraft niezły skok, powinno być top 3 po pierwszej serii

  • Piapius początkujący

    Kraft skok na top 5 choc pewnie nawet top 3

  • Robertlotnik_Kranjec bywalec

    Oj poprzeczka bardzo wysoko zawieszona..

  • SpecOdSkokow weteran
    @tomaszczuk

    Nie jest aż tak źle. Kraft mocno nie odskoczył. Jeśli będą warunki w okolicy 1m/s dla czołówki to powinni go przeskoczyć.

  • Roxor profesor

    Dziwne że belki nie obniżyli

  • Lukkier doświadczony

    Kraft wyznacza granicę
    Co się da skoczyć w tych warunkach
    Ta -9, chyba z kapelusza wycięte

  • slonzok bywalec

    Karft - dobry skok, choć mocno spóźnił.

  • Cypek! weteran

    Taaak tylko -9.8 już w to wierzę

  • King profesor

    Kraft niby zadowolony ale według mnie to będzie za mało na lidera po 1 serii.

  • Bernat__Sola profesor

    No i Kraft wyjaśnił stawkę w I serii. Brawo.

  • Michalo12 bywalec
    @Bernat__Sola

    jest z pokolenia które widziało potężne mrozy więc około -20 XDD

  • Marco Gaccio profesor

    Kraft miał ponad -12 a teraz nagle -9 haha

    No ale pewnie i tak wygrał już złoto. Po konkursie

  • SchwarzerAdler weteran

    Ładnie Kraft. Piękny lot

  • alo profesor

    Wieje n dole także Kraft odleci

  • naczelny.ironista bywalec
    @erytrocyt_ka

    Tak, a jak nasi będą startować podobno Rosjanie maja odpalić rakiety ziemia-powietrze. Niemcy uruchomią miny, a Czesi zrealizują na żywo bajkę "Sąsiedzi". Aha, jeszcze Wiola z cyferkami podobno ma mieć dzisiaj 12-ste urodziny.

  • SchwarzerAdler weteran

    Forfang jakoś nisko leciał ale uleciał daleko

  • Lukkier doświadczony

    Chyba coś z Graneruda zostało Forfangowi

  • Marco Gaccio profesor

    Kraft w próbnej z 11 miał prędkość 88,8. Ciekawe jaka będzie teraz. Mam nadzieję, że będzie dużo wolniejszy

  • Snickers965 weteran

    Forfang największy latawiec w stawce

  • Bernat__Sola profesor

    Panie Rudziński, to ile trzeba stopni, żeby była zima, skoro okolice zera to dla pana zima nie jest?

  • alo profesor

    Nie zdziwie sie jak ktoś przypadkowy zdobędzie medal. Warunki nie dość że bardzo trudne śnieg to jeszcze wiatr zaczyna wariowac

  • Realpany100 doświadczony

    Chyba loteria się włączyła xd

  • erytrocyt_ka profesor

    Mam zwidy czy zaczyna zawiewac w plecy??

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Faworyci w takich warunkach mogą być wycięci.Obawiam się że przy mokrym przytrzymującym narty śniegu ktoś może się wywrócić i sobie kontuzje zrobić

  • Cypek! weteran

    Już w plecy wieje serio

  • MK888 stały bywalec
    @dervish

    Dokładnie. Ale my to taki specyficzny naród, że nawet jak jest ktoś kto może go zastąpić i zamiast cieszyć się z sukcesu innego ,naszego skoczka, będziemy od raz biadolić na Stocha i wysyłać go na emeryturę.

  • Lukkier doświadczony
    @Cinu

    To nie Sapporo, tam to Japonczycy fajnie urozmaicają zawsze

  • Snickers965 weteran

    Kubacki wyląduję po prawej stronie tam gdzie będzie dużo śniegu, to będą noty 16,17 i po medalu

  • Cypek! weteran
    @Bernat__Sola

    Na pewno kogoś wykoszą i Ukrainiec wejdzie

  • Marco Gaccio profesor

    Słowenia jutro powalczy o medal tak jak mówiłem

  • Bernat__Sola profesor

    Peter nieźle, choć chyba jednak trochę gorzej niż w próbnej.

  • Lukkier doświadczony

    To jednak może być popis braci Prevców

  • AZYL stały bywalec

    Pogoda podobna jak w Seefeld..

  • Cypek! weteran

    Przecież tu skoczkowie mogą się ze*rać jak tak im narty przytrzymuje

  • Fan Dawida początkujący

    Nie zdziwię się jeśli wygra ktoś, kto nie jest nawet brany pod uwagę w dzisiejszym konkursie

  • Bernat__Sola profesor

    Nazarow stracił formę akurat na MŚ, eh. Ale chociaż Korniłow wszedł, a Kaliniczence brakuje tylko jednego zawodnika (pytanie, kto jeszcze może zepsuć...).

  • SchwarzerAdler weteran
    @Gerwazy

    Tak, tam jest coraz więcej świeżego śniegu na zeskoku. Jak nie wyrównają końcówka będzie miała ciężko

  • Funegosum weteran
    @Cypek!

    Może jednak będzie :-)

  • Marco Gaccio profesor

    Jak Kraftowi tak zawieje -18 to on tu skoczy około 140 i zdobędzie złoto już w 1 serii. Jeśli wyląduje ten skok..

  • StochMistrz{29465894} profesor

    W takich trudnych warunkach może wygrać ktoś przypadkowy.

  • SchwarzerAdler weteran
    @alo

    A na co miałby mieć szansę, na mistrzostwo świata ?
    Dajcie spokój już z tym Stochem. Licza się tylko Kubacki i może Zyła z naszych.

  • Cinu profesor

    Cholercia mogliby jakoś komputerowo te linie na K i HS wyznaczyć bo nic nie widać

  • bleyz01 stały bywalec
    @alo

    Nie przesadzalbym z tym ładowaniem. Jak głową zadziała u Piotrka to ładnie wyląduje jak na normalnej.

  • Michalo12 bywalec
    ej ludzie czemmu

    czemu mi wyj***ło konto i zresetowało

  • Marco Gaccio profesor
    @alo

    Stoch nie miałby szans z obojętnie której belki

  • Cypek! weteran

    No i Kaliniczenko nie będzie w 30 bo rządzą przeliczniki!

  • Nikt_ważny profesor

    Ledwo lądują takie odległości, a wy chcecie by skakali pod HS... Litości

  • alo profesor
    @Gerwazy

    Niestety a z naszych największe problemy z ładowaniem ma Żyła

  • bleyz01 stały bywalec

    Wyniki będą bardzo wypaczone. Może z wyjątkiem Krafta który skacze bardzo dobrze ale zobaczymy też jak to będzie w konkursie...

  • alo profesor

    Bezsens obniżenie belki. Jakby ktoś HS przeskoczył z ogórków to bym zrozumiał ale jak widać odległości porażają sędziów. Z takiej belki Stoch nie ma szans

  • Gerwazy doświadczony

    W tych warunkach są problemy z czystym lądowaniem. Może to zadecydować o medalach

  • Snickers965 weteran

    nie będzie ukrainca przez punkty za belke

  • Wierchojańsk stały bywalec

    Większość stawki osiąga słabe odległości, jeden skaczący na 30 w treningach skacze 131 m - obniżamy belkę o 2
    Nie mogę, no nie mogę

  • Cypek! weteran

    Taaak jasne Kraft miał wczoraj 18 za piękny skok a Hoerl 17 a prawie upadł

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Dwa bardzo dobre skoki Cene Prevca po sobie.W serii próbnej i pierwszej serii konkursowej.

  • Lukkier doświadczony

    No dobra Prevc skoczył te 129 i będzie wysoko po 1 serii, bo jednak skakał bardzo dobrze, ale obniżenie belki to po prostu istny idiotyzm

  • narrator początkujący

    "Ładnie położył się na nartach..."

  • itto początkujący

    Belka w dół bo ktoś skoczy 135 m i sie zabije.

  • Realpany100 doświadczony

    Ale sypie

  • mario1_94 stały bywalec

    Żarty sobie robią z tymi belkami?

  • Lukkier doświadczony

    Po tym skoku Aigro obniżenie belki to czysta hipokryzja i wypaczenie wyników
    Brawo Sedlak
    Znów zaczynasz swój koncert, jak w Seefeld
    Oby nie...

  • Maradona profesor

    No cóż, w jury zasiadają chyba sami idioci

  • Snickers965 weteran

    O dwie belki w doł, co? XD

  • Funegosum weteran

    No i belka w dół- fatalna decyzja!

  • dervish profesor

    nie no bela w lesie Estończyk 131 m. :( Zła wiadomość dla sportu dobra dla zwolenników cyrkowych widowisk

  • Bernat__Sola profesor

    Świetnie Aigro, tym razem nie popuścił w zawodach tak jak na normalnej skoczni. Belka już w dół...

  • Marco Gaccio profesor

    Belka na 10

    No to czekam aż kogoś wytnie. Chociaż w sumie to dobrze bo przynajmniej Kraft nie będzie miał przewagi

  • julek16 weteran

    Aigro po mistrzostwo poleciał

  • Cypek! weteran

    Ale fuksa miał Aigro

  • Fan_Gruszki profesor

    No Aigro, toś mi teraz zaimponował, chłopie!

  • Snickers965 weteran

    -20 aigro

  • Marco Gaccio profesor
    @Nikt_ważny

    No też mam nadzieję. I oby po Krafcie belki nie obniżali bo mu dadzą wygraną.

  • Bernat__Sola profesor

    Nie no, ale Korniłow to z tym skokiem chyba musi wejść, 3 m dalej od punktu K, a warunki wcale nie rewelacyjne. Sadriejew za to słabiutko.

  • dervish profesor

    Wiatr - wystarczy popatrzeć na dryf płatków śniegu, żeby mieć jakieś pojęcie odnośnie warunków wietrznych podczas lotu:)

  • julek16 weteran

    123km/h kornilov

  • marro profesor

    Seefeld i Pyonchang połączone, będzie ciekawie

  • Fan_Gruszki profesor

    Polasek za Rumunem, jaki zjazd...

  • Funegosum weteran
    @Wąski123

    I to jest bardzo fajny komentarz. To, że się chłopaki wymieniają formą i sukcesami jest znacznie lepsze niż gdyby Stoch cały czas wygrywał, a za Nim trwałaby mizeria (to już znamy z Małyszem, i niech nie wraca...).

  • Weq początkujący

    no w tym sezonie generalnie lepiej nam szło z wiatrem pod narty więc miejmy nadzieję że na konkurs dzisiaj nie zrobimy sobie wyjątku

  • break90 weteran
    @julek16

    Przestańcie [***] głupoty o „Seefeld 2.0”. Tutaj są sztuczne tory i nie będzie na pewno tak trzymało w torach

  • Nikt_ważny profesor

    Mam tylko nadzieję, że ta lufa pod narty nie utrzyma się do Krafta, żeby uspokoić się na pierwszą dziesiątkę. Mam przeczucie, że może tak być niestety

  • julek16 weteran

    Wskaźnik wiatru jest popsuty im mocniej wieje tym odległość mniejsza chyba że wieje od boku i dlatego

  • StochMistrz{29465894} profesor

    W takich warunkach jakie są obecnie to z naszych rywali to Kraft jest faworytem do złotego medalu obok Norwegów i Eisenbichlera i Geigera ,oraz Laniska.

  • Bernat__Sola profesor

    Kaliniczenko, wow. Wreszcie świetnie w zawodach najwyższej rangi, ale nie będę się wypowiadał, czy to wystarczy do II serii, bo ostatnio już widziałem tam Deana, a ostatecznie była figa...

  • Robertlotnik_Kranjec bywalec

    Wow Kaliniczenko w "30" mistrzostw świata!

  • Wierchojańsk stały bywalec

    Nooo, Kaliniczenko musi z tym skokiem do 30 wejść

  • slonzok bywalec

    Ukrainiec w 2 serii? tak!

  • Fan_Gruszki profesor
    Brawo!

    Kaliniczenko ma szansę na miejsce w 30!

  • alo profesor

    Kalinichenko ales mi zaimponował teraz

  • Cypek! weteran

    Kaliniczenko będzie w 30

  • Cookmaster doświadczony

    Taki skok to Kalinichence może dać top 30

  • julek16 weteran

    To będzie Seefeld 2.0 oby również z szczęśliwym zakończeniem

  • alo profesor

    Widoczność jak w Lahti
    Coś pachnie mi to niespodzianka i wycinka najlepszych

  • Maradona profesor

    Błachut chyba sobie piwko otworzył :)

  • Cypek! weteran

    Szakala? :O

  • Bernat__Sola profesor

    O panie, jak ten Feldorean wysoko wyszedł z progu. Może jednak coś w nim faktycznie jest i po prostu ma "problem Kubackiego".

  • pawelf1 profesor
    Kulty

    Tak było za Małysza i tak jest za Stocha ....... wariactwo . Zamiast się cieszyć formą innych to będzie narzekanie . Niektórzy po prostu lubią narzekać .
    A co do odpuszczonych treningów .
    Mamy starą trójkę i Doleżal wybrał im drogę startów znaną z PŚ bez maratonów treningowych . Na NH dało to złoto Żyły i Kubackiego co się otarł o medal . Mało? A, że Kamil dołuje . Nie on jeden z wielkich ma zadyszkę . To jest sport a nie koncert życzeń dla rozkapryszonych przedszkolaków .....

    PS . Pada śnieg i deszcz a to dla Stocha i jego problemów z rozbiegiem mieszanka zabójcza . Z stąd taka strata na prędkości w próbnej.

  • julek16 weteran
    @butczan1

    Forfang Zawodnik który cały sezon psuje skoki dziś zaskakująco słabo powiedziałbym że wczoraj zaskakująco dobrze może przez wiatr pod narty

  • Wąski123 doświadczony

    To jest właśnie piękne w naszej kadrze. Przed samymi mistrzostwami pewnie większość liczyła na Stocha. Tymczasem przy jego słabej formie, na skoczni normalnej zachwycił Żyła, a dzisiaj myślę, że zrobi to Dawid.

  • Bernat__Sola profesor

    Niestety w przypadku Stocha wygląda na to, że będzie drugie Falun - dwa słabe konkursy. Oczywiście Kamila skreślać nie można, ale nie da się ukryć, że te jego próby jak na razie są kompletnie bez polotu.

  • Realpany100 doświadczony
    @the_foe

    Oby bez medalu skończył

  • Maradona profesor

    Ten konkurs śmierdzi mi jakąś loterią i wycinkami zawodników, oby nie było drugiego Seefeld.

  • the_foe doświadczony

    znając Krafta to w konkursie 10 miejsce,

  • dervish profesor
    @przemek32143

    W tym temacie jam konsekwentny ... aż do bólu ;)

  • dervish profesor
    @Fan Dawida

    Brawo TVP. Dzięki za ten balonik :)

  • Fan Dawida początkujący

    TVP już pompuje balonik, złoto dla Żyły jest już pewne dla nich

  • butczan1 weteran

    Forfang i Lanisek zaskakująco słabo.

  • Dama_Karmelowa profesor
    @bardzostarysceptyk

    A mnie to nie dziwi. Przecież jak Kamil pierwszy raz wygrał to pierwsze pytanie jakie dostał to o to jak Adam się czuje. Niektórzy kibice byli nawet oburzeni że ktoś się tym zwycięstwem w ogóle cieszy ze względu na Adama. Drugie zwycięstwo - tu zacytuję pewną osobę: "wygrał Polak, ale nie ten".
    Ot, historia zatoczyła koło. Teraz to Kamil ma taki status.

  • przemek32143 profesor
    @dervish

    Jeszcze niedawno większość wychwalała Snopka i chciała by częściej komentował a teraz źle że komentuje. Od skrajności w skrajność trochę.

  • Cypek! weteran

    Nieee, znowu "złapał noszenie"

  • dervish profesor
    @ZXCVBNM_9999

    Pan Przemek został oddelegowany na ME w lekkoatletyce

  • julek16 weteran

    Coś nie wierzę żeby ta pogoda się zmieniła

  • Skoczek3211 weteran
    @Marco Gaccio

    Albo lekko spóźnił.

  • tomaszczuk stały bywalec
    ROSNOV? Po co?

    naprawdę ten wyjazd był niepotrzebny

  • GOTS weteran
    @bardzostarysceptyk

    Bo najwygodniej się pisze o kimś źle i dogaduje oraz krytykuje.

    Trzeźwym okiem patrząc, marne szanse na medal Kamila, ale emocje dla nas będą murowane. Za serie próbną nigdy nikt z medalem nie wrócił. Natomiast za jakąś godzinę już będziemy wiedzieć, kto prawie trzyma medale w garści.

  • BoloOlo bywalec
    Szczęsny

    TVpP Szczęsny dziękuje czas na eurosport Snopek spoko ale tego drugiego [***]a ....................................................................................................................................

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    MŚ bez Babiarza

    Wyczuwam katastrofę :)

  • naczelny.ironista bywalec
    @bardzostarysceptyk

    A w tabelce czasem nie masz czasem odpowiedzi na swoje pytanie?

    Próbna jak próbna, o kant D to rozbić, zobaczymy po pierwszej serii. Chociaż tu już odlatują nawet dosyć rozsądne jak się wydawało osoby, jak te kobitki firefly, gdzie banialuki o odpuszczonych treningach wypisują. Formy nie ma i żaden trening nic nie da, albo trafi i się wstrzeli fuksem dzisiaj (wątpię) albo po zawodach. Będzie jakikolwiek medal dzisiaj to super, obojętnie kto na podium stanie, ważniejszy konkurs jutro.

  • dervish profesor

    OMG bedziemy mieli snopkowanie. No to mnie widza TVP czeka dziś mordęga. ;)

  • Marco Gaccio profesor

    O nieee.... Snopek komentuje i zaraz przez pół konkursu będzie płakał że belka jest zbyt asekuracyjnie ustawiona i sędziowie być może powinni ją podnieść.

  • StochMistrz{29465894} profesor
    @KrzyK_

    To się nie czepiaj.

  • Arsendis doświadczony

    O nie, Snopek będzie przynudzał

  • EddieKoteł weteran

    Teraz widzę jeszcze prędkość Stocha... Rany boskie jaka smoła pod nogami.

  • julek16 weteran

    Moje typy
    Żyła 2
    Kubacki 6
    Stoch 12
    Stękała 17

  • KrzyK_ stały bywalec
    @StochMistrz{29465894}

    Właśnie nie widziałem tego skoku. Możliwe, że masz rację, ale jeżeli sam Małysz nie wiedział, co dokładnie nie jest tak, to dziwne wydaje się, że Ty byś wiedział. Ale nie widziałem tego skoku, więc komentować już go nie będę.

  • Robertlotnik_Kranjec bywalec

    90% komentarzy rozwodzących się na temat Stocha. Panowie rozmawiajmy o faworytach, Stoch zawsze może odpalić i tutaj żadne teorie tego nie zmienią.

  • thegawron stały bywalec

    Jutro Stoch zawali nam drużynówkę.

  • dervish profesor

    Stoch jest legendą i jednym z trzech największych w historii tej dyscypliny i bez względu na wynik dzisiejszego mistrzowskiego konkursu nic się w tej kwestii nie zmieni.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @bardzostarysceptyk

    O... Nawet gdyby nie wiem, dzisiaj Dawid i Piotr zdobyli 2 medale, a jutro złoto, to i tak wszyscy będą narzekać "a bo Stoch". Właśnie w tym siła drużyny że są zawodnicy którzy są w stanie zastąpić go gdy ma dołek.

  • julek16 weteran
    @bardzostarysceptyk

    Też tego nie rozumiem

  • StochMistrz{29465894} profesor
    @KrzyK_

    Jak byś obejrzał skok Kamil z serii próbnie toi byś widział o czym piszę

  • Seba Aka Krzychu profesor
    @Arsendis

    Dobrze by było, gdyby Kraft tych sukcesów miał więcej.

  • przemek32143 profesor

    Kij z dzisiejszym konkursem dla Kamila. Ważne żeby nam drużynówki nie zawalił bo tam powinniśmy powalczyć o złoty medal. Z sezonu już dawno jest rozliczony dzięki TCS. Kraft za to czuje się na tej skoczni jak ryba w wodzie. Wygrywał tu dwa razy i jest głównym faworytem do wygrania również dziś. Pytanie czy głowa podąży za formą(aż dziwnie to brzmi bo mówmy o wybitnym skoczku w końcu). Dawid i Piotrek mogą powalczyć o medal ale muszą oddać perfekcyjne skoki. No i pytanie co znowu Geiger wyczaruje.

  • KrzyK_ stały bywalec
    @StochMistrz{29465894}

    Jeżeli wiesz więcej od samego Małysza, to czemu jeszcze tutaj jesteś?

  • cavalierjan19 profesor
    @MK888

    Dwa medale ma, dobre i to

  • MK888 stały bywalec
    @bardzostarysceptyk

    Ja myślę, że tego nie da się zmienić. Kamil jest dla wielu ikoną i chyba tak już pozostanie

  • thegawron stały bywalec
    @Ravv

    Jutro jakie miejsce dla Słowenii w drużynówce?

  • Seba Aka Krzychu profesor
    @Marco Gaccio

    Ja nie miałbym nic przeciwko, żeby Kraft dzisiejszy konkurs wygrał z dużą przewagą.

  • StochMistrz{29465894} profesor
    @Naxior

    Odbicie z progu było przeciętne.Słabo nakręcony skok po wyjściu z progu.

  • Ravv doświadczony
    @thegawron

    Przypominam, że Prevc miał upadek

  • MK888 stały bywalec
    @cavalierjan19

    Nie pierwszy raz. Mówi się trudno. Widocznie tak ma być

  • bardzostarysceptyk profesor
    Ja tego nie rozumiem i nie pojmę nigdy.

    W dotychczasowych komentarzach, w ogóle nie pada nazwisko Kubackiego, DRUGIEGO w serii próbnej i Żyły, dziewiątego.
    Tylko Stoch, Stoch, Stoch. Co to za kult. W sporcie tak to jest. Kamil jest obecnie bez dużej formy.
    Ale zamiast pisać o tych dwóch co mogą dzisiaj walczyć o podium, to nie, tylko Stoch, Stoch, Stoch.

  • Arsendis doświadczony

    Błagam, niech to nie będzie Kraft.. Nie mam nic do niego, ale on ma już tyle sukcesów

  • thegawron stały bywalec
    @alo

    Słoweńcy dziś wygrali próbną drużynowo i jutro zdobędą złoto a my srebro.

  • alo profesor

    Piotr może się poprawi,Dawid gdyby osiagnął taki wynik to byłoby coś. O Stochu szkoda gadać. Sezon poszukiwań i męki nie licząc TCS. Pocieszenie takie że druzynowo nieźle jest. Strach troche Stocha dawać do druzyny ale lepszego od niego nie ma. Kraft to wygra (niestety),Biśla drugi i nasz trzeci.

  • Naxior początkujący
    @StochMistrz{29465894}

    technicznie był dobry tylko brakuje "tego czegoś"

  • King profesor

    Jakoś nie wydaje mi się, żeby Kraft miał tutaj zdobyć złoto. Chociaż w 2017 uważałem podobnie, a skończył z dubletem :P
    Jednak w tym sezonie zbyt wiele razy Kraft dobrze skakał w treningach/próbnych, ale tutaj już kolejny raz pierwszy i to jeszcze z dość dużą przewagą.

  • cavalierjan19 profesor

    Dwóch zawodników z Polski może dziś powalczyć o medal, szkoda wielka, iż nie trzech, niestety Kamil z formą na Mistrzostwa Świata rzadko trafia.

  • Marco Gaccio profesor

    Oby Kraftowi nie podwiało w 1 serii. Bo złoty medal będzie znany już po 1 serii jak będzie miał dużą przewagę.

    Jak ma wygrać to niech chociaż będzie ciekawie do końca.

  • AK2012 bywalec
    @kibicsportu

    Szczerze wątpię żeby te treningi coś dały, Stoch na tej skoczni i tak nie oddał skoku na TOP10. Po prostu dołek formy, niestety. Bardzo bym chciał, żeby mnie Kamil zaskoczył, ale jakoś się na to nie zanosi.

  • dervish profesor

    Pan Dyrektor o Stochu:

    "Sam skok wygląda fajnie technicznie ale widać, że kurde czegoś brakuje"

    Fachowa ocena. Sama kwintesencyja.

  • Marco Gaccio profesor

    Stoch w tym skoku pewnie chciał z czymś zaryzykować bo wie że normalnie i tak nie ma szans.

    Nie ma formy tak czy siak. Już lepiej niech skacze tak jak wczoraj.

  • MK888 stały bywalec
    @kibicsportu

    Te mistrzostwa są ewidentnie niedobre dla Kamila. Swoją drogą ciekawe o co w tym wszystkim chodzi i czemu sztab trenerski nie potrafi nic zaradzić na jego bolączki.

  • julek16 weteran

    Stękała ładnie z progu wyszedł Żyła też jak dostaną wiatr pod narty będą petardy

  • Wierchojańsk stały bywalec

    Kraft w konkursie będzie 4.
    Skrinujcie xD

  • bomos doświadczony

    Na miejscu Austriaków dziwię się, że Kraft skacze te próbne. On zawsze pierwszy skok na najlepszy.

  • LaraJean doświadczony

    Odpuszczanie treningów na skoczni przez Kamila było moim zdaniem głupie. Jemu raczej "świeżości" nie brakuje, a mógłby dopracować technikę (i znaleźć "sposób" na tę skocznię), z którą się zmaga przez większość sezonu w zasadzie.

  • mario1_94 stały bywalec

    Kamil niestety nie trafił z formą na mistrzostwa. Trudno, zdarza się.

  • Bartek_olsen początkujący

    jeśli chodzi o naszych to tak przewiduję:
    Żyła - 2.
    Kubacki 7.
    Stoch 12.
    Stękała 18.

  • Piapius początkujący

    Pięknie się zapowiada. Licze, że Kraft powtórzy taki skok w konkursie. Eisenbichler też ciągle jest mocny. Żyła lub Kubacki mogą walczyć o medale.

  • Nowyskoczek5 profesor

    Spokojnie trening to nie konkurs....będzie lepiej ;)

    Trzymamy kciuki !

  • Karpp profesor
    @kibicsportu

    A to już po konkursie jesteśmy?

  • erytrocyt_ka profesor

    Dziwna seria próbna szczerze mówiąc tak jakby przeliczniki nie oddawały rzeczywistych warunków...
    Lanisek mocny wiatr pod narty, a skok średni. Podobnie Kamil aczkolwiek odnośnie Kamila to ciężko cokolwiek stwierdzić. Uważałam i uważam, że szkoda iż Stoch znowu odpuścił środowe treningi,no ale...
    Dawid obawiam się, że znowu się napali i w konkursie będzie spóźniał jak na skoczni normalnej.
    Żyła to Żyła ciężko typować.

    Skok Stocha z próbnej wyglądał ok, nawet Małysz powiedział że fajnie te skoki wyglądają, ale czegoś brakuje. Oby tylko nie środowych treningow...

  • Ravv doświadczony

    Pisałem, że powalczą Żyła, Eisenbichler, Kraft i Lanisek. Tego ostatniego chyba można skreślić, ale za to Kubacki skoczył naprawdę bardzo dobrze i się może włączyć do tej walki. Nikogo innego kto by mógł zdobyć medal nie widzę - no chyba że będzie kompletna loteria.

  • firefly profesor
    @Skoczek3211

    Akurat w ten wiatr nie bardzo mi się chce wierzyć, bo tuż przed i tuż po jego skoku był na poziomie -2 punktów, a tu nagle cyk i Kamil ma odjęte ponad 6. No ale skok i tak nie był dobry.

  • Grozny_Wasacz doświadczony

    Sandro i Borek już chyba zrobili pod siebie - trochę wiaterku pod narty i schodzimy z belkami niziutko, dla mnie znowu jakaś farsa.

  • Gerwazy doświadczony

    Kraft dość wyraźnie najlepszy. Ale wiemy że w tym sezonie dla Austriaka treningi to jedno a zawody to drugie. Ciekawe czy wytrzyma presję, osobiście życzę mu medalu.

    Czarny koń zawodów: może bracia Prevc?

  • Major_Kuprich profesor
    Jeśli Kraft odpali

    W pierwszej serii to nie będzie na niego mocnych i wygra ze sporą przewagą.
    Dla Polaków zarezerwowane 2 miejsca w top10 ale czy chociaż jeden z nich stanie na podium?
    Odnośnie tegorocznego zwycięzcy TCS warto zacytować Kasię Stankiewicz:
    "Widziałam Stocha cień..."

  • kibicsportu profesor

    Szkoda Kamila.
    Niestety Dolezal kompletnie zepsuł pod tym względem sprawe.
    Zamiast skakać w środe to nie.
    Tak samo tydzień temu.

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Kamil Stoch najwolniejsza prędkość na progu ze wszystkich skoczków w serii próbnej.Skok słaby.

  • dervish profesor

    Kraft ma ochotę powiększyć swój mistrzowski dorobek.
    Jednak ja dmucham i ostro pompuję biało-czerwony balonik dla Polaków a nie dla Austriaka. ;)

  • Roxor profesor

    Oby sędziowie w konkursie tak nie szaleli z belką i nie obniżali jej po skoku Krafta, bo może to wypatrzyć wyniki.

  • marro profesor

    Austriak to wygra, na dwa kolejne miejsca jest 10 kandydatów w tym Żyła i Kubacki.

  • Seba Aka Krzychu profesor

    Oby Kraft w konkursie skakał bardzo dobrze. Medal dla któregoś z polskich skoczków jest realny.

  • thegawron stały bywalec

    W serii próbnej drużynowo wygraliby Słoweńcy. 2 miejsce mieliby Polacy. 3 miejsce Niemcy mieliby.

  • Karpp profesor

    Kraft przed szansą zrobienia czegoś co nie wychodziło mu przez cały sezon czyli przełożenia skoków treningowych na konkurs.
    Nie ma co już zaklinać rzeczywistości- sam sobie zawiesił poprzeczke i jest tutaj faworytem.
    Ale najważniejsze, że my jesteśmy w walce o medal a nawet o medale!! Ależ będzie walka. Tylu kandydatów do medali, jeszcze nie widziałem

    Trudne warunki to zazwyczaj nasz atut. Musi być dobrze.

  • Marco Gaccio profesor

    Mi się wydaje że gdyby Stoch miał tu prędkośc o 1km więcej to i tak dalej by nie skoczył

  • julek16 weteran

    Widzę że medale już po treningu są rozdawane a mistrz treningów Kraft pewnie skoczy gorzej tak jak to było w Zakopanem Willingen

  • BoloOlo bywalec
    Stoch

    Stoch bez jajeczny w ostatnich tygodniach.

  • Lukkier doświadczony

    Kraft jest mocny, Polacy nieźle, ale najważniejsze skoki są w konkursie
    Wiem jedno, w 1 serii niektórzy dostana ślepy los, a w 2 serii będą szturmy
    Powodzenia Naszym!

  • Skoczek3211 weteran

    Eisenbichler z gorszym wiatrem od Stocha i 6 metrów dalej.

  • firefly profesor

    Kamil niestety nadal rozsypany, tragiczna prędkość. Bez sensu było to odpuszczanie treningów w jego przypadku.
    Ogólnie czołówka skakała ze zbyt niskiej belki. Jury powinno już wiedzieć, żeby po skoku Krafta nie obniżać, bo on tu skacze na złoto.

  • Nikt_ważny profesor

    Kamil chyba jechał na ręcznym po rozbiegu ^^

    Ciekawe co zrobi w konkursie ten Potężny Kraft z treningów

  • KrzyK_ stały bywalec

    Myślę, że nie ma co wyciągać wniosków po tej serii próbnej. Dlatego, że seria próbna to nie konkurs plus była loteria. Czekamy na konkurs!!

  • tibijczyk stały bywalec

    Kamil trzyma fajerwerki na konkurs

  • Rybish początkujący

    Stoch fatalnie z prędkością. Z forma też w sumie.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl