Od kilku tygodni Adam Małysz ze swoim zespołem porusza się nowiutkim samochodem marki Chrysler Voyager. Został on przekazany do użytku naszemu najlepszemu skoczkowi przez salon Chryslera w Zabrzu.
Ekipa objechała nim już Europę podczas zawodów Letniej Grand Prix i była bardzo zadowolona. Specjalnie dla czytelników naszego serwisu, Adam Małysz zgodził się pokazać samochód z bliska.
Adam Małysz i Robert Mateja nie po raz pierwszy będą użytkowali samochód marki Chrysler, warto przypomnieć, iż jest to kolejny raz, kiedy amerykański koncern wspiera naszych skoczków. Jeszcze w 2004 roku firma przekazała w polskim skoczkom narciarskim cztery samochody.
Chrysler Voyager to wóz z silnikiem o pojemności 2,8 i mocy sięgającej 163 koni mechanicznych.
"Nawet nie wiem jaką prędkość ten wóz maksymalnie osiąga, ponieważ jeździmy przepisowo i ostrożnie. W końcu wozimy baradzo ważną osobę - śmieje się Mateja.
"W dodatku to nasza pierwsza tak długa podróż i jechałem ostrożnie, żeby zapoznać się z samochodem. Jeździ się jednak naprawdę super- prawie jakbyśmy latali samolotem" - dodaje asystent Hannu Lepistoe.
A co na temat wygody podróżowania nowym wozem sądzą pasażerowie?
"Jest zdecydowanie lepiej niż we wszystkich innych samochodach, którymi jeździłem do tej pory, fotele są bardzo wygodne" - uważa serwismen Maciej Maciusiak.
"Klimatyzacja zapewnia nam komfort. Samochód został trochę przerobiony dla naszych potrzeb. Normalnie to jest samochód siedmioosobowy a my mamy go w sam raz na naszą czwórkę i bagaż, którego zawsze jest sporo. W kratce z tyłu mamy wycięcie na narty które dzięki temu się mieszczą" - wyjaśnia Maciusiak.
-
PLANET bywalec
Amerykanski samochod... nigdy w zyciu. Najwieksza mozliwa pomylka jezdzic tymi gownami. Ja akurat wole japonczyki, ale kazda marka samochodzie tak po prawdzie lepsza niz made in US of A.
-
maja88 stały bywalec
Samochód super:)
A co do finału LGP, to szkoda, że jeszcze nie zobaczymy Ahonena. Ciekawa jestem czy Ammana też rzeczywiście nie będzie.. -
kibic_malysza profesor
ja czytałem na małyszomani że Simon Ammann będzie na finale w Klingenthal.
-
anonim
Konkurencja podaje, ze lider kl.generalnej S.Amman również ma nie przyjechać na finał.
Prawda to ? -
TAMM profesor
@ZKuba36
Kryzys jest, więc nie ma co liczyć nawet na jeden autokar dla kadry A.
-
krwisty weteran
Czyli musimy poczekać z porównaniem formy Aho z resztą elity skoczków.A szkoda, bo to pewnie ciekawi wielu kibiców.
-
ZKuba36 profesor
Autokar.
Autokar potrzebny jest natychmiast dla kadry A. Zredukowana liczba miejsc, siedzenia typu lotniczego aby możliwe było spanie a przynajmniej leżenie. Po długotrwałej podróży autokarem mogą puchnąć nogi a wtedy żadne dalekie skoki nie są możliwe.
Wkrótce podobny autokar przydał by się również kadrze młodzieżowej. Przygotowania kadry dość dużo kosztują i nie jest rozsądne aby wysiłki zawodników i poniesione koszty zaprzepaścić z powodu złych warunków transportowych. -
popo bywalec
ahonena nie bedzie dlatego ze finski zwiazek wydal cala kase i niestety nie maja na wyjazdy. info prawdziwe
-
TAMM profesor
Szkoda, że zabraknie Ahonena podczas finału LGP.
Trzeba będzie jeszcze trochę zaczekać żeby znów zobaczyć Fina w powietrzu. -
materac doświadczony
"Niestety w Klingenthal zabraknie Janne Ahonena. Fin po triumfie w Mistrzostwach swego kraju nie zdecydował się na udział w LGP. "
a szkoda, byłoby ciekawie -
anonim
Gregor Schlierenzauer, Anders Jacobsen, Adam Małysz, Andreas Kuettel to tylko nieliczni skoczkowie, którzy uświetnią swoim startem finał LGP 3. października w Klingenthal. Jak zapowiadano wcześniej w konkursie wystartuje czołówka Pucharu Świata. To nie lada gratka dla prawdziwych fanów skoków narciarskich.
Mimo, iż Simon Amman zapewnił już sobie zwycięstwo w całym cyklu tej imprezy ,to nie zabraknie atrakcji. Na Vogtland-Arena światowa elita stanie przed wyzwaniem pokonania Gregora Schlierenzauera. Austriak w czterech startach w Klingenthal czterokrotnie wygrywał.
Niestety w Klingenthal zabraknie Janne Ahonena. Fin po triumfie w Mistrzostwach swego kraju nie zdecydował się na udział w LGP. -
Marce93 stały bywalec
@Maciek5052
Dzięki ;)
Prędkość wzięła mi się z zegara...;p ale może te 220 tylko tak dla ozdoby xD -
anonim
Marce93
To jest Diesel. 2.8 CRD 163 KM :) 0-100= 12,8 sec.
V-MAX= 185 a nie 220:PP -
Xellos profesor
"Nawet nie wiem jaką prędkość ten wóz maksymalnie osiąga, ponieważ jeździmy przepisowo i ostrożnie. W końcu wozimy baradzo ważną osobę - śmieje się Mateja.
To zdanie mi się podoba najbardziej :) Samochód ok, wygodny i bagaż do tyłu. Prezentuje się też ładnie.
Fajna jest ta przyciemniana szyba, czyli Mistrza się nie zobaczy nawet jeśli stanie się obok tego auta na światłach ;p
ps. poprawcie literówkę -
Marce93 stały bywalec
Ha.! No super autko ;>
Jak ja bym się takim przejechała ...;p
Prędkość do 220 km/h i 163 KM - super ;D
Wie ktoś, benzyna, czy Diesel ?
________________________________
Co do autokaru....hmmm to jest Polska i proszę o tym nie zapominać...a myślę, że mniejszymi samochodami chyba lepiej jeździ się po górskich serpentynach ;) -
Alina88 doświadczony
@Krwisty
To był artykuł w Fakcie polegający na rozmowie z Tajnerem "Panie Prezesie, może dacie naszym skoczkom autobus, jak mają Austriacy. No tak, panie redaktorze, przydałby się"
Więc nie licz na nic:( -
kibic_malysza profesor
20 sierpnia to ja byłem gdzieś bardzo bardzo wysoko, ponad skoczniami.
-
anek początkujący
Hej! ja mam pytanie na inny temat. Wi ktoś może co był 20.08.2009 roku na średniej skoczni w Zakopanym? i jacy dokładnie skoczkowie z słowenii skakali?
-
krwisty weteran
Ciekawi mnie pewna sprawa.Była kiedyś mowa o autokarze dla polskiej kadry .Że jak będzie taka potrzeba, to PZN kupi autokar dla Polaków.Coś się w tej sprawie ruszyło?
-
kibic_malysza profesor
Bryka fajna, ale bardziej by mnie ciekawiła obecna sytuacja Adama, a dokładnie co mu dolega bo ponoć ma jakiś uraz i pod znakiem zapytania stoi występ w P.Solidarności.
Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl
Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl
- Zanim zadasz pytanie na forum - zobacz czy poniżej ktoś już nie dał na nie odpowiedzi.
- Redakcja serwisu Skijumping.pl zastrzega sobie prawo do usuwania oraz modyfikowania komentarzy łamiących regulamin - nie związanych z tematem newsa, zawierających obraźliwe treści, atakujących osoby publiczne (a w szczególności zawodników, trenerów, działaczy, polityków), napisanych wulgarnym językiem, spamu, powielania treści newsa itp.
- Zabrania się reklamowania innych stron, blogów itp.
- Forum to miejsce na przemyślane wypowiedzi i opinie. Do komentowania bieżących wydarzeń na skoczni oraz luźnych pogaduszek służy nasz czat. Komentarze o zerowej wartości merytorycznej typu "Ammann Słabo, Stoch - 125m, co tu tak cicho, czemu nie skaczą" - również będą usuwane.
- Komentarze powinny być rzeczowe, napisane poprawnie językowo i bez rażących błędów ortograficznych.
- Zapytania, opinie i uwagi skierowane do redaktorów serwisu Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres email. Nasi redaktorzy nie czytają wszystkich komentarzy, często mogą więc wcale nie odpowiedzieć. Zapytania, opinie i uwagi skierowane do moderatorów forum Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres admin@skijumping.pl.
- Wszystkich użytkowników forum, prosimy o kulturalną dyskusję. Do rozwiązywania wszelkich sporów i kłótni służy email, gadu-gadu lub inne środki komunikacji.
- Aby uniknąć bałaganu i nieporozumień, zabrania się tworzenia i korzystania użytkownikom z więcej niż jednego konta/nicka oraz podszywania się pod innych użytkowników, poprzez tworzenie bardzo podobnych nazw/nicków. W przypadku wykrycia takiego działania, konta będą kasowane, a w skrajnym przypadku (nagminne tworzenie kolejnych kont), użytkownik banowany.
- Wszelkie komentarze, atakujące bezpośrednio poszczególnych użytkowników (w tym także oskarżenia o pisanie pod wieloma nickami), moderatorów lub redaktorów, będą bezzwłocznie usuwane, podobnie jak spory między użytkownikami, nie mające nic wspólnego z tematem artykułu. Konta użytkowników, którzy obrażają moderatorów, administratorów, bądź atakują Redakcję Skijumping.pl, mogą być blokowane.
- Wszelkie narzekania na to, że komentarze są "bezpodstawnie" usuwane, będą również kasowane. Jeśli ktoś uważa, że jego komentarz był zgodny z regulaminem, a mimo to został usunięty, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
- Jeśli uważasz, że dany użytkownik nagminne łamie regulamin, wywołuje kłótnie i utrudnia dyskusję w komentarzach, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania wpisów bądź blokowania użytkowników, którzy używają niecenzuralnego języka, nagminnie wywołują konflikty, spory oraz prowokują innych uczestników forum do kłótni.
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania użytkowników, których nazwy (ksywki) zawierają wulgaryzmy lub brzmią podobnie do niecenzuralnych słów.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku, gdy adres IP zablokowanej osoby, jest adresem całej sieci lokalnej. Ewentualne cofnięcie blokady może nastąpić jedynie w przypadku, gdy winny użytkownik zaprzestanie szkodliwych działań na forum.
- Redakcja nie odpowiada za treści i opinie prezentowane przez użytkowników forum. Jeśli wypowiedzi naruszają prawo, ich autorzy mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- W przypadku "bana" użytkownika, zabronione jest tworzenie nowego konta, przez 7 dni od momentu blokady konta.
- W przypadku nagminnego łamania regulaminu forum oraz ogólnych zasad dobrego wychowania, Redakcja zastrzega sobie prawo do powiadomienia odpowiednich służb, wraz ze wszystkimi posiadanymi danymi użytkownika (adres IP, logi, dane kontaktowe).
Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu
Zaloguj się