Trwające od dłuższego czasu spekulacje na temat przyszłości Adama Małysza po zakończeniu kariery skoczka narciarskiego dziś dobiegły końca. Wiemy już, że jeden z najbardziej utytułowanych skoczków wszechczasów zamierza wziąć udział w Rajdzie Dakar jako kierowca RMF Caroline Team.
Dziś na warszawskim Służewcu zespół RMF Caroline zaprezentował swojego Secret Mana - Adama Małysza. Podczas prezentacji "Orzeł z Wisły" mówił o motywach, które skierowały go w kierunku rajdów terenowych oraz o pierwszych tygodniach treningów za kółkiem Porsche Cayenne.
"Ja od jakiegoś czasu bardzo interesuję się rajdami terenowymi, zawsze moim wzorem był tu Rajd Dakar. Długo byłem skoczkiem narciarskim, więc te marzenia były zawsze gdzieś z boku, ale cały czas mi towarzyszły, jak tylko mogłem, to oglądałem. Poza tym w domu posiadam przerobionego Jeepa terenowego, którym jeżdżę oraz quada. Moje zainteresowania w tym kierunku były bardzo mocne, chciałem się w tym realizować. W zeszłym roku po Vancouver dostałem taką propozycję. Na początku nie wierzyłem, że to prawda. Od razu powiedziałem, że jedna rzecz jest bardzo ważna - ja skaczę do Oslo i wszystko co ustalamy zostaje z tyłu, bo jeszcze jestem skoczkiem i podejmę decyzję na wiosnę. Dojrzałem do tego, żeby podjąć tę decyzję i wziąć udział w tym, co zawsze było moją pasją" - powiedział Adam Małysz.
Czterokrotny Mistrz Świata w skokach narciarskich skupi się teraz na gromadzeniu doświadczenia za kierownicą rajdowego samochodu, w czym ma pomóc mu jego pilot.
"Zacząłem przygotowania z moim nauczycielem i pilotem Rafałem Martonem. On uczy mnie technik, które są bardzo potrzebne. To jest tak, że człowiek zawsze myśli, że potrafi jeździć, ale jak już przychodzi do jazdy, to wiele trzeba się jeszcze nauczyć i wiele doświadczenia nabrać. Dlatego już rozpoczęliśmy przygotowania i jeździłem samochodem, w którym będę startował i powiem szczerze, że jeszcze bardziej mnie to zaraziło po dwóch dniach testów."
Pilotem Adama Małysza będzie Rafał Marton, który już po pierwszych treningach wyraził wielkie zadowolenie ze współpracy z byłym skoczkiem narciarskim.
"Nie chciałbym Adama zbyt wcześnie chwalić. Dużo pracy przed nami. Mogę jednak powiedzieć, że cały zespół jest zaskoczony, jak dobrze Adam sobie radzi. Ma instynkt, czuje samochód, jazda w terenie nie jest mu obca. Widać efekty treningów własnym samochodem" - mówił Rafał Marton.
Pilot wiślanina podkreślił też sportowe atrybuty Małysza, dla którego przez pewien czas będzie swego rodzaju trenerem.
"Przede wszystkim Adam jest sportowcem i ma przez to sportowe ambicje. Wszystko, co chcemy otrzymać, on realizuje. Okazało się też, że rajdy mają coś wspólnego ze skokami narciarskimi. Podczas jazdy nieoznaczonym fragmentem trasy zaliczyliśmy, jak to się mawia w naszym żargonie, "skoka". Adam doskonale oczywiście poradził sobie z lądowaniem" - dodał pilot RMF Caroline Team.
Pierwszy start Adama Małysza w rajdzie samochodowym zaplanowano na czerwiec.
FOTORELACJA
-
kojot83 doświadczony
I bardzo dobrze Adamie-że robisz dalej coś tylko i wyłącznie dla siebie i dla rodziny-i o jakiej nieszczerości mówicie!? Doskonale pamiętam wywiad po zakończeniu kariery przez Adama w którym mówił-przez te wszystkie lata przyzwyczaiłem siebie i rodzinę do wysokiego standardu
życia-córka miała praktycznie wszystko co chciała-i wiadomo jak wejdzie się już na ten wysoki poziom to się z niego łatwo nie schodzi-zrobię wszystko żeby ten komfort utrzymać-no i robi-nie dość że zarabia potężne pieniądze to do tego w taki sposób o którym można sobie pomarzyć-robiąc to co się lubi.Za jakieś parę lat na pewno powróci do skoków w jakiejś innej roli-a na razie życzę powodzenia i sukcesów a przede wszystkim obyś zdrowo do mety dojechał. -
jozek_sibek profesor
A.Małysz w mistrzowskich imprezach
A.Małysz na MŚ w lotach
1996 Bad Mitterndorf (Austria) . 14 miejsce
2000 Vikersund (Norwegia) -.-.- 16
2002 Harrachov (Czechy) -------18
2004 Planica (Słowenia) ---------11
2006 Bad Mitterndorf (Austria) . 20
2008 Oberstdorf(Niemcy) -------- 9
2010 Planica (Słowenia) --.---.--- 4
Drużynowo:
2004 -- 8 miejsce
2006 -- 9
2008 - 10
2010 -- 4 -
jozek_sibek profesor
A.Małysz w mistrzowskich imprezach
A.Małysz w MŚ
1995 - 11 - 10 miejsce
1997 - 36 - 14
1999 - 37 - 27
2001 -- 2 -- 1
2003 -- 1 -- 1
2005 - 11 -- 6
2007 -- 4 -- 1
2009 - 12 - 22
2011 - 11 -- 3
Drużynowo:
1997 - 10 miejsce
1999 -- 9
2001 -- 8 -- 5
2003 -- 7
2005 -- 9 -- 6
2007 -- 5
2009 -- 4
2011 -- 5 -- 4
Na pierwszym miejscu duża skocznia. -
jozek_sibek profesor
A.Małysz w mistrzowskich imprezach
A.Małysz na ZIO
1998 - 52 - 51 miejsce
2002--- 2--- 3
2006 - 14--- 7
2010--- 2--- 2
Na pierwszym miejscu duża skocznia.
Drużynowo - duża skocznia:
1998 - 8 miejsce
2002 - 6
2006 - 5
2010 - 6 -
jozek_sibek profesor
Podsumowanie Polaków w XXI wieku
Ostatnie 11 sezonów(od 2000/2001 do 2010/2011):
1.A.Małysz ... 11292 pkt
2.K.Stoch ---.- 1380
3.R.Mateja -.--- 283
4.S.Hula -.---.-- 223
5.M.Bachleda -- 173
6.W.Skupień -.- 117
7.Ł.Rutkowski .. 108
8.P.Żyła --.--.--.- 98
9.K.Miętus ------- 69
10.R.Sliż ---.----- 55
11.T.Pochwała ..- 42
12.T.Tajner --.--- 22
13.G.Miętus --.-.- 20
14.M.Rutkowski - 17
15.W.Tajner -.-..-- 9
16.Ł.Kruczek -.-..- 8
17.K.Długopolski - 3
18.T.Byrt ----.----- 2 -
jozek_sibek profesor
A.Małysz na tle kolegów z reprezentacji
Polacy w PŚ - od sezonu 2000/2001
PŚ 2000/2001r.
1.A.Małysz ---- 1531 pkt
31.R.Mateja -.-- 133
42.W.Skupień -.- 89
76.Ł.Kruczek --.-- 3
PŚ 2001/2002r.
1.A.Małysz ---- 1475 pkt
49.R.Mateja ----- 50
53.T.Pochwała -- 38
55.M.Bachleda -- 26
73.T.Tajner ---.--- 7
77.Ł.Kruczek ----- 5
84.W.Skupień ---- 4
PŚ 2002/2003r.
1.A.Małysz ---- 1357 pkt
42.M.Bachleda -- 77
68.T.Tajner ----- 15
76.R.Mateja ------ 5
79.T.Pochwała --- 4
PŚ 2003/2004r.
12.A.Małysz ---- 525 pkt
52.M.Bachleda -- 27
54.W.Skupień --- 24
58.M.Rutkowski - 17
69.W.Tajner ------ 9
PŚ 2004/2005r.
4.A.Małysz ---- 1201 pkt
38.R.Mateja ----- 87
53.K.Stoch ------ 36
85.M.Bachleda --- 3
85.Długopolski --- 3
PŚ 2005/2006r.
9.A.Małysz ----- 634 pkt
45.K.Stoch ------ 41
51.P.Żyła ------- 23
54.S.Hula ------- 19
60.R.Sliż -------- 15
79.R.Mateja ---.-- 4
PŚ 2006/2007r.
1.A.Małysz ---- 1453 pkt
30.K.Stoch ----- 168
55.P.Zyła -------- 34
60.S.Hula -------- 26
80.R.Mateja -.--.-- 4
PŚ 2007/2008r.
12.A.Małysz ---- 632 pkt
30.K.Stoch ----- 157
72.S.Hula ----.--- 10
78.M.Bachleda --- 5
PŚ 2008/2009r
13.A.Małysz ---- 549 pkt
30.K.Stoch ----- 136
44.S.Hula -------- 51
49.R.Sliż ----.---- 33
50.Ł.Rutkowski .. 29
71.K.Miętus ---.--- 9
81.P.Żyła --------- 4
82.M.Bachleda --- 3
PŚ 2009/2010r.
5.A.Małysz ----- 842 pkt
24.K.Stoch --.-- 203
41.Ł.Rutkowski - 79
45.K.Miętus ----- 60
59.M.Bachleda .- 32
63.G.Miętus ----- 20
63.S.Hula --.--.-- 20
PŚ 2010/2011r
3.A.Małysz ---- 1153 pkt
10.K.Stoch ----- 739
39.S.Hula --.--.-- 95
54.P.Żyła ---.---- 37
65.R.Sliż ----.----- 7
67.M.Bachleda --- 6
78.T.Byrt --------- 2 -
jozek_sibek profesor
A.Małysz w T4S
1994/1995 - 55 miejsce - 0x,0x,17,0x --- x - poza 50 konkursu
1995/1996 - 28 miejsce - 18,16,11,0x --- x - poza 50
1996/1997--- 8 miejsce - 22,12,06,02
1997/1998 - 30 miejsce - 41,24,46,33
1998/1999 - 43 miejsce - 34,0x,40,40 --- x - poza 50
1999/2000 - 31 miejsce - 0x,17,26,46 --- x - poza 50
2000/2001--- 1 miejsce - 04,03,01,01
2001/2002--- 4 miejsce - 05,03,02,09
2002/2003--- 3 miejsce - 13,02,06,07
2003/2004 - 15 miejsce - 09,19,25,20
2004/2005--- 4 miejsce - 03,07,02,07
2005/2006 - 35 miejsce - 13,21 i rezygnacja
2006/2007--- 7 miejsce - 03,12,06,08
2007/2008--- 4 miejsce - 17,05,09,06
2008/2009 - 33 miejsce - 27,37,15 i rezygnacja
2009/2010--- 9 miejsce - 08,11,07,18
2010/2011--- 6 miejsce - 11,03,02,10 -
jozek_sibek profesor
Zawodnicy jakich krajów stawali na podium PŚ w XXI wieku
Ostatnie 11 sezonów(od 2000/2001 do 2010/2011):
1.Austria -.-..- 78 - 89 - 73 -13 zawodników
2.Finlandia ...- 51 - 47 - 43 -12 zawodników
3.POLSKA -...- 39 - 24 - 24 .. 2 zawodników (K.Stoch 3 - 0 - 0) resztę Adam
4.Norwegia -.- 37 - 41 - 38 .. 9 zawodników
5.Szwajcaria - 25 - 27 - 24 .. 2 zawodników
6.Niemcy ----- 24 - 24 - 26 -11 zawodników
7.Czechy ------ 6--- 7 -.- 8 .. 2 zawodników
8.Japonia --.--- 6--- 6 .. 16 .. 8 zawodników
9.Słowenia ---- 6--- 5 -.- 9 .. 6 zawodników
10.Rosja ---.--- 0--- 3 -.- 6 .. 2 zawodników
11.Włochy --.-- 0--- 0 -.- 1 .. 1 zawodnik
11.Francja --.-- 0--- 0 -.- 1 .. 1 zawodnik
Rozegrano 270 konkursy PŚ i przyznano:
272 - pierwsze miejsca
273 - drugie miejsca
269 - trzecie miejsca -
jozek_sibek profesor
Podium PŚ w XXI wieku
Ostatnie 11 sezonów(od 2000/2001 do 2010/2011):
LP.Nazwisko.Państwo.Podium PŚ
1.A.MAŁYSZ --------- POLSKA ---- 36 - 24 - 24
2.G.Schlierenzauer - Austria -..-.- 35 - 13 ... 8
3.J.Ahonen ---------- Finlandia -..- 23 - 23 - 13
4.T.Morgensrern ---- Austria -.--.- 21 - 26 - 16
5.S.Ammann -------- Szwajcaria - 20 - 24 - 18
6.M.Hautamaeki -.-.- Finlandia ...- 16 - 10 - 11
7.S.Hannawald -.-.-- Niemcy -.-..- 12 ... 8 ... 4
8.R.Ljoekelsoey -.-.- Norwegia --- 11 - 13 ... 5 -
jozek_sibek profesor
Najwięcej razy na podium PŚ w historii
1.Ahonen ----.---- 108 (36+44+28)
2.Małysz ----------- 92 (39+27+26)
3.Nykaenen ------- 76 (46+22+ 8)
4.Weissflog ---.---- 73 (33+19+21)
5.Morgenstern .-.-- 63 (21+26+16)
6.Goldberger --.--- 63 (20+25+18)
7.Ammann -.--.--.- 62 (20+24+18)
8.Schlierenzauer .- 56 (35+13+ 8)
9.Vettori ----------- 54 (15+18+21)
10.Schmitt ----.---- 52 (28+14+10)
11.Felder -.--.---.-- 51 (25+15+11) -
jozek_sibek profesor
Najwiecej zwyciestw w PŚ w historii
Koniec sezonu PŚ 2010/2011:
1.Nykaenen --.--.- 46 zwycięstw
2.Małysz --.---.--.- 39
3.Ahonen --.-.--.-- 36
4.Schlierenzauer - 35
5.Weissflog ------- 33
6.Schmitt --.--.--.- 28
7.Felder ----------- 25
8.Morgenstern ---- 21
9.Goldberger -...-- 20
9.S.Ammann --.-.- 20 -
jozek_sibek profesor
A.Małysz na podium PŚ
1994/1995 - nie stawał
1995/1996 - 1 - 2 - 1
1996/1997 - 2 - 1 - 1
1997/1998 - nie stawał
1998/1999 - nie stawał
1999/2000 - nie stawał
2000/2001-11 - 2 - 1
2001/2002 - 7 - 5 - 2
2002/2003 - 3 - 3 - 4
2003/2004 - 0 - 4 - 0
2004/2005 - 4 - 2 - 3
2005/2006 - 1 - 0 - 1
2006/2007 - 9 - 0 - 4
2007/2008 - nie stawał
2008/2009 - 0 - 2 - 1
2009/2010 - 0 - 4 - 2
2010/2011 - 1 - 2 - 6
----------------------------
Razem ---- 39-27-26 = 92 x na podium PŚ. -
jozek_sibek profesor
A.Małysz w PŚ
1994/1995 - 51 miejsce---- 40 pkt - 1 Polak
1995/1996--- 7 miejsce--- 751 pkt - 1
1996/1997 - 10 miejsce--- 612 pkt - 1
1997/1998 - 57 miejsce---- 43 pkt - 2
1998/1999 - 46 miejsce---- 58 pkt - 2
1999/2000 - 28 miejsce--- 214 pkt - 1
2000/2001--- 1 miejsce - 1531 pkt - 1
2001/2002--- 1 miejsce - 1475 pkt - 1
2002/2003--- 1 miejsce - 1357 pkt - 1
2003/2004 - 12 miejsce--- 525 pkt - 1
2004/2005--- 4 miejsce - 1201 pkt - 1
2005/2006--- 9 miejsce--- 634 pkt - 1
2006/2007--- 1 miejsce - 1453 pkt - 1
2007/2008 - 12 miejsce--- 632 pkt - 1
2008/2009 - 13 miejsce--- 549 pkt - 1
2009/2010--- 5 miejsce--- 842 pkt - 1
2010/2011--- 3 miejsce - 1153 pkt - 1 -
jozek_sibek profesor
A.Małysz
Zimowe osiagniecia A.Małysza - przypomnienie:
-
anonim
cała prawda
Małysz podjal taka decyzje jak beckham ktory przyszedł do los angeles galaxy
stał się maszynką do robienia pieniędzy
ale zawsze bede uwazał go za najlepszego skoczka w historii! -
Talar weteran
oj bardzo dużo pracy przed Adasiem.. ZNOWU.. mozna się zastanawiać po co mu to.. nawet jeśli potraktuje rajdy bardziej hobbystycznie jako coś o czym marzył bezie mu ciężko bo Rajd Dakar nie jest wcale tak piękny jak się wydaje...
Skoro taki weteran jak Jacek Czachor za sukces uznaje samo go ukończenie, a Krzysiek Hołowczyc mówi że temperatura w jego samochodzie dochodzi czasami nawet do 60 stopni C! to pomyślmy jak duże czeka Adama wyzwanie pod samym względem fizycznym, a gdzie jeszcze elementy technicze? Poza tym Adam nie będzie juz w samochodzie wielkim mistrzem, guru tak jak na nartach tylko prawie amatorem.. Ktoś kto całe życie wygrywał ?
Dlatego w tej sytuacji najlepiej będzie jak damy trochę wytchnienia Adamowi, niech spróbuje czegoś nowego i nie wymagajmy od niego że przez całe zycie będzie zbawiał i ratował polskie skoki.. swoje juz zrobił;-) Adam trzymaj się ! :) -
Lola początkujący
Życzę powodzenia Adaś . Cały czas krzyczałam " Leć, Adam leć! " i było okej, ale sorry teraz nie będę krzyczeć " Jedź, Adam jedź " bo mi to jakoś nie pasuje ... Liczyłam, że będziesz robił co innego, no ale cóż ... I tak trzymam kciuki .
-
anonim
To, że nie do konca mi sie podoba ten pomysl, bo sie zwyczajnie o Adama boje, to nie znaczy ze mam sie od niego odwrocic. Jest wolnym czlowiekiem, a nie naszą maskotką, która potrafi sie jedynie usmiechac, mowic 'prosze', 'dziekuje', 'przepraszam'. To źle, że spełnia marzenia? ponadto uwazam, ze start w dakarze jest jednorazowy, a swoja przyszlosc Adam wiaze ze skokami. moze sie mysle, ale takie jest moje zdanie.
-
czarnylis profesor
Po to są marzenia by je spełniać
Cieszę się, że Adam poszedł za swoimi marzeniami i podejmie próbę ukończenia Dakaru. Nie oszukujmy się. Adam, Schumacherem czy Loebem już nie będzie i nie ma szans w konkurencji z profesjonalnymi kierowcami. Za to rajd Dakar, to rajd specyficzny. Uczestniczą w nim także amatorzy których na to stać i postacie znane z innych dziedzin którym zaproponowano start i zapewniono warunki. Dlaczego więc Adam miałby nie skorzystać? Przecież to lubi. Pojedzie sobie dla frajdy bo nikt przy zdrowych zmysłach nie oczekuje od niego miejsca w 20, a już samo ukończenie rajdu będzie sukcesem. Ja życzę mu z całego serca powodzenia. Wiele zrobił dla nas, niech teraz zrobi coś dla siebie. W rajdzie jechało już sporo polskich kierowców więc będzie kogo popytać o radę. W rajdzie Dakar (wtedy Paryż-Dakar) jechały nawet auta polskiej konstrukcji. Mały quiz - jakie?
Myślę że kiedy Adam się "wyszaleje" wróci do skoków, a teraz trudno mu się dziwić, że po tylu latach na skoczni związanych z dużymi wyrzeczeniami chce od skoków trochę odpocząć i zająć się innymi pasjami na które do tej pory nie miał tyle czasu ile by chciał.
@małysztomistrz sugeruje iż rajd Dakar jest niezwykle niebezpieczny i napisał, że podczas rajdu od 1979 zginęło 55 osób. Nie chce mi się sprawdzać więc przyjmuje tę liczbę za prawidłową. W ciągu dwóch tygodni trwania rajdu na polskich drogach zginie około 190 osób. To może nie wyjeżdżajmy co dzień rano do pracy samochodem, nie wsiadajmy na motor, nie jedźmy na rowerze, nie idźmy poboczem bo grozi nam większe niebezpieczeństwo utraty życia niż kierowcy w południowoamerykańskim rajdzie.
Jedno trzeba przyznać. Adam nauczył się zgrabnie trzymać w tajemnicy swoje decyzje :)
Tu nie dopowie, tu pozwodzi i zawsze zaskoczy choć media wcześniej i tak wywloką tajemnice na światło dzienne.
Adaśku jeszcze raz powodzenia :)
Ciesz się życiem i korzystaj ze swojego czasu tak jak uważasz za stosowne. Po prostu - BAW SIĘ DOBRZE! ZASŁUŻYŁEŚ! -
granda6 doświadczony
Adam JEDŹ!!!
Jestem z Adamem czy będzie skakał czy jeździł. Ja uważam że wybrał bardzo dobry moment na zakończenie kariery jako skoczek. Wiadomo że oglądanie Adama w locie nic nie zastąpi,ale decyzja zapadła i to że teraz będzie spełniał swoje marzenia to dla niego jest nagrodą za wszystko co osiągnął i napewno cieszył by się jeżeli będzie miał wsparcie od wszystkich kibiców który dostarczał tyle radości i emocji podczas kariery skoczka. Każdy powinien uszanować jego decyzję bez żadnego ale! Sam przyznał że nie interesuje go jeżdżenie i odciskanie pięści w różnych miejscach bo to nie dla niego. Oczywiście liczę na to ze może jeszcze wróci pomóc młodym skoczkom w obojetnie jaki sposób ale teraz życzę mu naprawde spełnienia marzeń jakie ma w zwiazku z rajdami. Wydaje mi sie że chodzi też o to żeby spróbowac czegoś innego a nie od razu zasiąść na stołku i być nieszczęśliwym! Wiem jedno,Adam jest szczęśliwy a Ja widząc go takiego również. Pozdrawiam wszystkich fanów skoków i cieszmy się na nowy sezon i oby dobry dla Polaków. I nie oceniajmy takich decyzji czy sa złe czy dobre bo wiele z nas napewno żałuje że czegoś kiedys nie spróbowało. Więc teraz Adam JEDŹ a POLACY LEĆCIE!
Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl
Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl
- Zanim zadasz pytanie na forum - zobacz czy poniżej ktoś już nie dał na nie odpowiedzi.
- Redakcja serwisu Skijumping.pl zastrzega sobie prawo do usuwania oraz modyfikowania komentarzy łamiących regulamin - nie związanych z tematem newsa, zawierających obraźliwe treści, atakujących osoby publiczne (a w szczególności zawodników, trenerów, działaczy, polityków), napisanych wulgarnym językiem, spamu, powielania treści newsa itp.
- Zabrania się reklamowania innych stron, blogów itp.
- Forum to miejsce na przemyślane wypowiedzi i opinie. Do komentowania bieżących wydarzeń na skoczni oraz luźnych pogaduszek służy nasz czat. Komentarze o zerowej wartości merytorycznej typu "Ammann Słabo, Stoch - 125m, co tu tak cicho, czemu nie skaczą" - również będą usuwane.
- Komentarze powinny być rzeczowe, napisane poprawnie językowo i bez rażących błędów ortograficznych.
- Zapytania, opinie i uwagi skierowane do redaktorów serwisu Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres email. Nasi redaktorzy nie czytają wszystkich komentarzy, często mogą więc wcale nie odpowiedzieć. Zapytania, opinie i uwagi skierowane do moderatorów forum Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres admin@skijumping.pl.
- Wszystkich użytkowników forum, prosimy o kulturalną dyskusję. Do rozwiązywania wszelkich sporów i kłótni służy email, gadu-gadu lub inne środki komunikacji.
- Aby uniknąć bałaganu i nieporozumień, zabrania się tworzenia i korzystania użytkownikom z więcej niż jednego konta/nicka oraz podszywania się pod innych użytkowników, poprzez tworzenie bardzo podobnych nazw/nicków. W przypadku wykrycia takiego działania, konta będą kasowane, a w skrajnym przypadku (nagminne tworzenie kolejnych kont), użytkownik banowany.
- Wszelkie komentarze, atakujące bezpośrednio poszczególnych użytkowników (w tym także oskarżenia o pisanie pod wieloma nickami), moderatorów lub redaktorów, będą bezzwłocznie usuwane, podobnie jak spory między użytkownikami, nie mające nic wspólnego z tematem artykułu. Konta użytkowników, którzy obrażają moderatorów, administratorów, bądź atakują Redakcję Skijumping.pl, mogą być blokowane.
- Wszelkie narzekania na to, że komentarze są "bezpodstawnie" usuwane, będą również kasowane. Jeśli ktoś uważa, że jego komentarz był zgodny z regulaminem, a mimo to został usunięty, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
- Jeśli uważasz, że dany użytkownik nagminne łamie regulamin, wywołuje kłótnie i utrudnia dyskusję w komentarzach, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania wpisów bądź blokowania użytkowników, którzy używają niecenzuralnego języka, nagminnie wywołują konflikty, spory oraz prowokują innych uczestników forum do kłótni.
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania użytkowników, których nazwy (ksywki) zawierają wulgaryzmy lub brzmią podobnie do niecenzuralnych słów.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku, gdy adres IP zablokowanej osoby, jest adresem całej sieci lokalnej. Ewentualne cofnięcie blokady może nastąpić jedynie w przypadku, gdy winny użytkownik zaprzestanie szkodliwych działań na forum.
- Redakcja nie odpowiada za treści i opinie prezentowane przez użytkowników forum. Jeśli wypowiedzi naruszają prawo, ich autorzy mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- W przypadku "bana" użytkownika, zabronione jest tworzenie nowego konta, przez 7 dni od momentu blokady konta.
- W przypadku nagminnego łamania regulaminu forum oraz ogólnych zasad dobrego wychowania, Redakcja zastrzega sobie prawo do powiadomienia odpowiednich służb, wraz ze wszystkimi posiadanymi danymi użytkownika (adres IP, logi, dane kontaktowe).
Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu
Zaloguj się