Łukasz Kruczek: "Cały dzień był szalony"

  • 2014-02-09 23:54

Jednym z głównych ojców dzisiejszego sukcesu Kamila Stocha w Soczi jest Łukasz Kruczek. Oto co do powiedzenia przed kamerami TVP miał trener naszej reprezentacji.

Łukasz KruczekŁukasz Kruczek
fot. Tadeusz Mieczyński

"Cały dzień był szalony od samego rana. Dostaliśmy informację, że Kamil jest chory. Zaczęliśmy walkę z czasem, aby postawić go na nogi. Tutaj ogromne podziękowania dla doktora i dla fizjoterapeuty za świetną robotę. Kamil był dziś klasą dla samego siebie. Znokautował rywali. Brak słów w tym momencie" - powiedział na gorąco po konkursie Łukasz Kruczek.

38-letni szkoleniowiec naszej reprezentacji odniósł się także do przebiegu całego konkursu.

"Było tak jak zakładaliśmy od dawna. "Bomba" w pierwszym skoku daje zapas na drugą serię i nawet ewentualny błąd nie przeszkodzi w odniesieniu zwycięstwa. Kamil skakał dziś bardzo dobrze. Warto podkreślić, że nie mieliśmy tego pecha, który od jakiegoś czasu nas prześladował. Nareszcie oglądaliśmy równy konkurs" - dodał Kruczek.

Przeciętny skok Stocha w serii próbnej wprowadził mały niepokój wśród kibiców, jak zapewnia trener, była to sytuacja w pełni normalna.

"To był po prostu skok treningowy. Kamila znamy na tyle, że może on odpuścić kwalifikacje, ale nie skok treningowy, który ma charakter rozpoznawczy. Dopiero po nim możemy wprowadzać korekty. Po pierwszym skoku konkursowym także wprowadziliśmy małe zmiany, gdyż wiedzieliśmy, że pewne elementy da się jeszcze poprawić"

Bardzo udane debiuty olimpijskie zaliczyli dziś Maciej Kot (7. miejsce) oraz Jan Ziobro (13. miejsce).

"Pewnie w ciągu kilku najbliższych godzin nikt nie będzie pamiętał tych wyników, ale chłopcy skakali także fantastycznie i jako drużyna prezentowali się dobrze. Szkoda tylko Dawida Kubackiego, który nie awansował do serii finałowej" - zakończył Łukasz Kruczek.


Dominik Formela, źródło: TVP
oglądalność: (14400) komentarze: (105)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    pepeleusz (*s26.neoplus.adsl.tpnet.pl) 10 lutego 2014, 13:47 -

    Niestety, chociaż lubię Dawida to nie można jego występu oceniać dobrze. Tego 31 miejsca nie da się przekuć w sukces. Kubacki skakał w dobrych warunkach i nie można tłumaczyć słabej lokaty brakiem rekompensaty za belkę. Trener decyduje o składzie zawodników i widzę że twardo broni swoich decyzji. Za to wyniki bronią trenera. Cel minimum skoczkowie już osiągnęli teraz wszystko powyżej będzie już ponadprogramowe.

  • kibicSN stały bywalec

    @MSad
    Teraz udajesz poczciwego usera a pare lat temu tutaj pisałeś sam do siebie pod różnymi nickami i siedzisz tu chyba 24 godziny na dobę, i jak coś ktoś napisze nie po twej mysli to juz zaczynasz te swoje dyrdymały.Akurat ty tu nigdy aniołem nie byłeś.

    A ja zdania nie zmienię nawet gdyby Stoch zdobywał platynowe medale, Muranka powinien tu skakać w miejsce promowanego przez TVP nachalnie zawodnika.I co ty mozesz wiedziec czy sie ciesze z medalu Stocha czy nie.W myslach ludzkich czytasz? moze jakies nadprzyrodzone YETI jest z Ciebie.

  • jozek_sibek profesor
    Trochę historii z ZIO

    Konkurs drużynowy - 18.02.2012 - Salt Lake City:
    1 - Niemcy
    2 - Finlandia
    3 - Słowenia
    -------------
    6 - POLSKA

    Konkurs indywidualny - 10.02.2002 - Salt Lake City (średnia skocznia):
    1 - Niemcy (2,7,8 i 17 -Ch.Dufner nie startował!)
    2 - Finlandia (4,5,6 i 16 - T.Nieminen nie wystartował!)
    3 - Słowenia (10,13,15,28)
    -------------
    6 - POLSKA (3,37,40 i 42 - W.Skupień nie wystartował)

    Konkurs indywidualny - 13.02.2002 - Salt Lake City (duża skocznia):
    1 - Niemcy (4,10,12 - S.Hocke i start w drużynie,16)
    2 - Finlandia (3,9,18 (R.Jussilainen),37)
    3 - Słowenia (11,13,15,22)
    ------------
    6 - Polska (2,29,39T.Tajner),43)

    Niemcy i Finlandia walczyli o złoty medal (przewaga 0,1 pkt),po konkursie na średniej skoczni (zawodników na wysokich pozycjach - 17 i 16) wymienili tak na dużą skocznię,jak i w drużynówce.To samo zrobili Polacy.

  • jozek_sibek profesor
    @MSad_

    Nigdy nie pisałem,że D.Kubacki to worek ziemniaków,to po pierwsze.
    D.Kubacki był zawodnikiem od LGP(tam super sukcesy - ,ale poprawił się i chwała mu za to.
    Tamten sezon jak na niego to super - wystrzelił rok później niż M.Kot,ale w tym zamiast progresja to jest regres.

    Dam Ci przykład (prosty co mi teraz wchodzi do głowy (taki z życia) - zajmuję się czymś innym).
    Pracujesz w firmie i chcesz awansować(wyniki bardzo dobre,ale jest kilku kolegów z podobnymi,ale gorszymi) - tak myślisz (robicie to samo) i okazuje się,że to TY odpadasz i co robisz?

    Wcale się nie dziwię,że później K.Murańka załamał się i takie były wyniki w MŚ juniorów.

    W każdym bądź razie,wyniki na średniej skoczni nie decydują jak będzie w konkursie drużynowym,ale niestety,wybór Dawida na ZIO był pomyłką jaka była zrobiona w tym sezonie.
    W studio TVP sam słyszałem,że Ł.Kruczek ma wybrać skład według swego uznania,a nie podpierać się innymi(kto mówił,że każdy trener będzie miał swojego faworyta)?
    Skoro trener kadry A był za K.Murańką,to miał go wybrać(nie patrząc na innych). Skoro tego nie zrobił... to..co o tym sądzić?

    Dobrze wiesz,że robię tysiące statystyk i patrze jak kto gdzie się
    spisuje(przejrzyj to zobaczysz,że D.Kubacki los na loterii wygrał w konkursie drużynowym).

    Nigdy nie życzyłem,żadnemu Polakowi,żeby skoczył źle (są tu tacy),ale jak Dawid czy Piotr nie poprawią się,to o medal w drużynówce będzie ciężko,a jest szansa nawet na złoto (przy takiej formie Kamila).
    Niestety,ale to ci zawodnicy zostali przed i w trakcje T4S wysłani na trening do Planicy (jak dobrze pamietam),ale efekty( P.żyła zaskoczył a Dawid jeszcze gorzej (47 i 35 - T4S i 48,33,28,38,37 i 22(szkoda,że taki spadek z 8 pozycji po I serii(.
    Jak widać chwały to nie przynosi przy 27 wyniku w II serii i przy wiatrze - 6.4.

    Pożyjemy i zobaczymy - wczoraj sporo podpalonych osób medale rozdało po serii próbnej.




  • MSad_ profesor
    PabloZG (*-72.pawluk.org) 10 lutego 2014, 16:09

    Jak bedziesz czytal komentarze tego bolesława @kibicSN to przeczytaj raz drugi a potem zapopmnij co pisał i wyrzuć do kosza . Przeciez on nawet sie nie cieszy ze zlotego Kamila. Wiekszym zadowoleniem dla niego byloby jakby wszyscy nasi na bule pospadali , bo by wyszlo ze to on ma rację. Są takie typy ale jeszcze @Michała nie przebił ale juz sie zbliża.

    Tak poza tym z całym Twoim komentarzem sie zgadzam co do literki

    I jeszcze jedno ze znaFcami i panami GDYBY nie ma szans w dyskusji.

    Popieram od poczatku decyzje Kruczka nawet jakby Dawid na bule skoczył.

  • EmiI profesor
    @PabloZG

    Nie, tutaj chodzi o jedną rzecz. Kubacki pojechał na IO kosztem Murańki. Ok to jest przykra a nawet bardzo przykra sprawa że można skakać dobrze cały sezon i nie wejść do kadry na IO kosztem zawodnika z którym się regularnie wygrywa bardzo wyraźnie ale... decyzja byłaby akceptowalna może nie w 100 ale w 90% w sytuacji gdyby trener wobec tego odstającego cały sezon miał cudowny plan dzięki któremu uzyska na igrzyskach formę nieosiągalną przynajmniej w tym sezonie dla tego co dotychczas skakał lepiej. Niestety po pierwszym konkursie nic z tych rzeczy. Mamy 32 miejsce przy bardzo niepełnej obsadzie. To jest bardzo przykre, przecież Murańka miał 90% lepszych startów. I proszę nie mówić mi że "nie mam pewności że Klemens by lepiej wypadł" bo nawet jakby Dawid skoczył 85 m to niektórzy by napisali że skąd mam wiedzieć że Klemens by nie zrobił błędu jak w VdF i przy niższej belce by skoczył 80. Tak się można bawić w koło macieju.

  • PabloZG początkujący

    kibicSN10 lutego 2014, 14:56

    To co trener mistrza olimpijskiego ma podać się do dymisji?
    Eh o tym wczoraj wspominałem że po IO większość zapamięta nie to że było trzech Polaków w 15-stce i mamy mistrza tylko to że Kubacki nie dostał się do 2 serii. Sam byłem zwolennikiem Klimka jeśli chodzi o starty na IO ale pogodziłem się z decyzją już dawno. Nie dowiemy się jak by Klimek tutaj startował. Może gdyby Żyła wcześniej załapał słabszą formę być może i Klimek by pojechał za niego choć sam nie był bym tego pewien. Ale wtedy przynajmniej można by było porównać Kube z Klimkiem. Klimka wystawił bym wtedy na indywidualne (zależy jak w by się prezentował w treningach) bo potrafi odpalić petardę ale i kompletnie zepsuć ale do drużynówki bałbym się go jeszcze wstawić. No ale cóż w czasie wyboru zespołu Żyła był jeszcze w takiej sobie dyspozycji. Sam jakoś jestem sceptycznie nastawiony do Dawida pewnie przez Wkurzajewskiego ale i jemu staram się kibicować , zresztą nie przepadam też za Żyłą. Nie twierdzę że powinien całkowicie się inaczej zachowywać ale jakiś umiar powinien mieć. Poza tym jeśli w drużynówce np. Janek Ziobro będzie miał słabszą formę niż Kuba (lub Żyła zależy który wystartuje) to co powiecie że Klimek powinien jechać za Janka bo przez niego nie zdobyliśmy medalu?

  • dervish profesor
    starysceptyk

    A pisz sobie co tam chcesz, widzę ze nawet w chwili tryumfu nie umiesz oddać cesarzowi (Kruczkowi) co cesarskie tylko wbijasz szpileczki na zasadzie co by było gdyby. Prawda jest taka, że ty i inni krytykanci wiecznie szukający dziury w całym ponieśliście porażkę na wszystkich frontach i po raz kolejny pokazujecie, że nie umiecie uznać swoich porażek.
    Was już nikt poważnie nie traktuje. Jak można traktować poważnie kogoś kto od dwóch sezonów szuka dziury w całym i nie może znaleźć a jego prognozy się nie sprawdzają? Jak można poważnie traktować kogoś kto swoje komentarze opiera na wróżeniu z fusów i cały czas usiłuje udowodnić, że lepiej od Kruczka zna się na jego pracy i lepiej wie co jest dla polskich skoków najlepsze?

    Dlaczego ktos tu pisze ze jego zdaniem Janek nie jest w życowej formie? Porównujecie Engelberg z konkursem olimpijskim? Nie bądźcie śmieszni. W Engelbergu różne kadry były w róznych fazach swoich cykli treningowych. Na Igrzyskach wszyscy teoretycznie sa w najwyższej formie. Tak więc formę Janka trzeba oceniać mając ten fakt na względzie. Miejsce po pierwszej serii dowodzi ze Janek jest w życiowej dyspozycji i a to że w drugiej serii spadł o kilka pozycji niczego nie zmienia. W czołowej dziesiątce jest taki ścisk że równie dobrze mógłby powalczyć o medal. Ktoś kto ociera się o medal podczas debiutu na pierwszej poważnej imprezie w swoim życiu jest w życiowej formie.
    I przestań wytykać mi ze chwalę Kruczka. Piszę co czuję, nie robię tego z przymusu i nie mam w tym żadnego interesu. Jeżeli tobie z tego powodu psuje się wątroba to trudno. Dla mnie to jest dziwne. Nie zdziwiłbym się gdyby było ci przykro, ze ktoś hejtuje twojego ulubieńca ale, że jest ci przykro że ktoś cieszy się (nawet ponad miarę według twoich ocen) z sukcesu swojego idola to jest dla mnie zupełnie niezrozumiałe.

  • Stinger profesor
    @gregor

    Stoch nie miał konkurencji? Zgadzam się ale to dlatego że jest w świetnej formie.

    Takim sposobem myślenia jak ty myślisz to Małysz przez większość kariery też nie miał konkurencji dlatego że wszystkich ... nokautował ... Ammann w Kanadzie 4 lata temu podobnie ...

    Człowieku nie umniejszaj sukcesu Stocha tylko dlatego że go nie lubisz. Nie da się porównać jakby by Stoch skakał w czasach kiedy Ammann nagle wyskoczył w SLC czy nie dowiemy się jakby Małysz skakał w Soczi ...

    Stoch wygrał tak jak to robił kiedyś Adam a więc znokautował wszystkich jak chciał. Konkurencje ma dużą ale to on w tej chwili jest najlepszy.

    Jedno z czym się z tobą zgadzam to to że też myślę że Małysz miałby szanse na dobre wyniki w Soczi. Jeżeli Kasai w wieku 42 lat może wygrywać zawody PŚ to tym bardziej Małysz w wieku 37 lat mógłby zdobyć medal olimpijski. Czasem pojawia się taki smutek że Adam nie skacze, że skończył o te 3-4 lata za wcześnie bo kończył w formie i mógł jeszcze coś zdobyć a pomyśleć że z nim drużyna teraz byłaby jeszcze mocniejsza i medal drużynowo byłby niemal pewny. Oczywiści mogło też być zupełnie odwrotnie dlatego szanuję decyzje Małysza bo odszedł będąc na szczycie a nie tak jak np. Schmitt nieco zapomniany. Tak chciał i tak zrobił. Szacunek za to co zdobył i dla mnie zawsze będzie najlepszy ale nie umniejszaj sukcesu Stocha bo Adam akurat tego złota nie zdołał wywalczyć.

  • MSad_ profesor
    jozek_sibek i pepeleusz

    Kazde zawody są inne i porownywanie ze jak teraz Kubacki byl na 32 miejscu to w pS gdzies 40 to jest bez sensu.
    To jak np Muranka ostatnio wygral w PK to jakie miejsce ma w PS? A jak nie wygral MSJ to jakie miejsce ma w PS. Przeciez to jest glupie.
    Uwazalem Was za madrych ale z takimi pomyslami znizyliscie sie do poziomo tego ktory wyzywa Kubackiego do worka ziemniakow

    Wole 100 razy Kubackiego niz znerwicowanego rzucajacego nartami Murankę

  • kibicSN stały bywalec

    brakuje 4 do druzyny, o czym pisze od dawna.Celebryta fejsbukowy bez formy, wiecej niech gra jeszcze w reklamach.A kolega Kurzajewskiego to bardzo przecietny skoczek i pewnego poziomu nie przeskoczy, lato 2010 to juz historia nawet Clint Johns szalal w lecie jak pamietamy przed laty.Chyba ze w konkursie o najwyzszy lot mialby wielkie szanse.I jak tu sie dziwic tym ze niektorzy krytykuja decyzje Kruczka i ze brakuje Muranki w druzynie.Wychodzi na to ze zwolennicy Muranki w tym ja mieli racje.Jeden super i 2-ch solidnych zawodnikow to moze byc za malo na medal.

  • ju333 bywalec
    ..

    Brawo trenerze!!
    Można śmiało powiedzieć,że to obecnie najlepszy trener na świecie!
    Nie pierwszy raz pokazał,jak dobrze potrafi przygotować skoczków do tak ważnej imprezy.
    Jest trenerem Mistrza Świata,Mistrza Olimpijskiego,lidera PŚ,trzeciej drużyny świata,to mówi samo za siebie.
    Fantastycznie skakali też wczoraj Janek,a zwłaszcza Maciek,zobaczymy,jak to się przełoży na konkurs na dużej skoczni,ale uważam,że mamy duże szanse na medal drużynowo.

  • jozek_sibek profesor

    ZIO 2006 - Pragelato - średnia skocznia - 12.02.2006:
    07 - A.Małysz
    16 - K.Stoch
    25 - R.Mateja
    29 - S- Hula

    Na dużej było już kiepsko (tylko Adam i Kamil w 30 konkursu):
    14 - A.Małysz
    26 - K.Stoch


    ZIO 2010 - Vancouver - średnia skocznia - 13.02.2010:
    02 - A.Małysz
    27 - K.Stoch

    ZIO 2010 - Vancouver - duża skocznia - 20.02.2010:
    02 - A.Małysz
    14 - K.Stoch
    19 - S.Hula

  • jozek_sibek profesor
    @pepeleusz

    Masz rację,32 miejsce D.Kubackiego w konkursie ZIO to moze byc nawet gorzej niż 40 w PŚ.
    Pomimo,że Dawid w tym sezonie spisuje sie dużo gorzej niż w poprzednim,to jego wynik na Igrzyskach jest jednym z najgorszych w tym sezonie w PŚ.Miał tylko 2 gorsze występy (47 i 48) i dyskwalifikacja w kwalifikacjach pierwszego konkursu PŚ w Lillehammer.
    Skoczył wtedy 89.5m i było to na poziomie 50 miejsca (ostatni kwalifikujący się R.Justin - 89.0m).
    Drugi konkurs i troszkę lepiej:

    Treningi Polaków:
    7.D.Kubacki ... 117.0m i 127.5m - 50 i 11 miejsce (najgorszy z Polaków)

    Kwalifikacje:
    5.D.Kubacki ... 123.0m - 23 (33) - 5 z Polaków

    Konkurs:
    129.0m i 18 miejsce po I serii,ale fatalna druga i zostaje bez pkt PŚ (31 miejsce).

    Trudno coś teraz wyciągać za daleko idące wnioski (skocznia średnia),ale jak wypowiada się choćby H.Lepistoe,to zawodnik w formie da sobie radę na każdej skoczni.

    Przecież,nawet za czasów A.Małysza bywało,że 4 Polaków wchodziła do II rundy na mistrzowskich imprezach,a w PŚ to było święto na obcych skoczniach.

  • pepeleusz profesor

    Nie wiem co zrobi Kubacki pozniej- może będzie 10 na dużej i 10 ind w drużynie? Szanse małe , ale czekam, lecz trudno nic nie napisać czytając chwalenie Kubackiego po konkursie na normalnej co jest całkowitym przegięciem.
    Zatem wyobraźmy sobie konkurs pucharu świata na skoczni normalnej preferowanej przez Kubackiego, pełna obsada bez żadnych absencji. Kubacki zajmuje 40 miejsce, a gdy rusza z belki ma lepszy wiatr od 85% poprzedników.
    Jaka byłaby tak ocena takiego pucharowego występu Kubackiego ? Czy ktokolwiek by go pochwalił i mówił coś o przyzwoitej formie? Przecież ten sam Kubacki lepiej niż w tym konkursie olimpijskim to spisał się na ostatnim T4S, gdzie jego 36 i 42 miejsce oceniono jako bardzo słabe.
    Czy takiego Kubackiego jak w samych konkursach T4S chcieliśmy widzieć na IO, czy to miała być ta jego forma?
    4o miejsce w pełnym PS odpowiada 32 miejscu na IO, gdyż ośmiu lub dziewięciu z ok. piętnastu (lub więcej jak kwota krajowa) zawodników z ponad czwórek krajowych przeciętnie mieści się ponad ten poziom.Czy gdyby był 30 na IO to by coś zmieniło, czy z niższej belki poleciałby ...dalej(haha)? Przecież on miał lepszy wiatr niż 17 z 20 zawodników którzy skakali przed nim a i ci trzej praktycznie taki sam mieli. Słaby Alexander spoza setki światowej miał o o,4 m/s gorszy wiatr i zrobił 1,5 metra bliższy skok niż Kubackiego.

    Jakie jest najgorsze miejsce Murańki w całym sezonie: dsq/40. Czy zadaniem Kubackiego było być nie gorszym niż najgorszy możliwy Murańka z całego sezonu?
    Jak tak dalej pójdzie i np Zyła sie nie ogarnie (oby sie ogarnął) to niedługo może już sam awans Kubackiego do konkursu olimpijskiego będzie sukcesem (do tego wymagany jest poziom nr 12o na świecie)?
    A Dervish jeszcze widzi życiową formę Ziobry. no udany występ, ale w formie z Engelbergu to on na pewno nie jest i jescze wciaz coś o rzekomym rezerwowym

  • anonim
    @dervish

    Ile razy jeszcze będziesz powielał kłamstwo o rezerwowym? Nie ma i nigdy nie było żadnego rezerwowego. Cała piątka olimpijczyków ma równoprawny status. To tak jak kadra piłkarska 20 zawodników wyselekcjonowana na mistrzostwa. Każdy może się załapać do wyjściowej jedenastki. Tutaj, Kubacki dostał szansę w pierwszym "meczu". Piszesz: "...konkurs na skoczni normalnej pokazał, ze Dawid już spełnił swoje zadanie..." Złośliwe powiem, że masz rację. Dawid dogodził wszystkim. Różne "dervishe" są w siódmym niebie, bo w ogóle skoczył i się nie połamał. Reszta, czyli zwolennicy jasnych, sportowych zasad przy ustalaniu składu na igrzyska, mają niestety gorzką satysfakcję, że się nie pomylili. Ile jest państw gdzie poważnie traktuje się skoki narciarskie? 5? 6? Prosta matematyka 6x4= 24. Brak awansu do 30 (pomijając ew loteryjne warunki lub inne przypadki losowe) na IO czy MŚ, gdzie obowiązują limity dla najlepszych krajów, jest występem bardzo słabym, żeby nie powiedzieć kompromitującym.

  • starysceptyk doświadczony
    Wyprzedziliśmy

    W związku z moimi przekomarzaniami z dervishem, zaniedbałem podawania różnych statystyk.
    Dzięki wczorajszemu zwycięstwu Kamila, wyprzedziliśmy Szwajcarię w zwycięstwach w Wielkich Imprezach czyli złote medale IO, MŚ, MŚwL, pierwsze miejsca w PŚ i TCS, a zrównaliśmy się z Japonią.

    Polska: Małysz - 9, Stoch - 2, Fortuna - 1, razem 12
    Szwajcaria: Ammann - 7, Küttel - 1, Walter Steiner - 2 (2 razy MŚwL), Marcel Raymond - 1 (MŚ w 1933) razem 11

  • MSad_ profesor
    PabloZG (*-72.pawluk.org) 10 lutego 2014, 12:57

    Pełna zgoda, zupelnie pełna zgoda.

    Jak nasi zdobędą jakis medal to nie rozwale w barze 7 kufli a 20

    @HKS
    Zauważyłem u Ciebie moze nie pompowanie balona ale balonika :)

    [ Rywalizacja na normalnym obiekcie w niedzielę była ciekawa. Różnice między większością zawodników były bardzo małe. Duże znaczenie odgrywały kompensaty za wiatr i oceny sędziowskie. Miało to jednak znaczenie dla wszystkich, ale nie dla Kamila. Pokazał ważną rzecz dla całych skoków narciarskich. Udowodnił, że nadal w tym sporcie forma fizyczna i technika odgrywają największą i najważniejszą rolę. Kamil po prostu był w niedzielę najlepszy - nie ma wątpliwości Lepistoe.

    - Pamiętajmy, że droga do zdobycia przez niego mistrzostwa olimpijskiego nie była łatwa. Po odejściu Adama Małysza nie było proste zostanie liderem kadry. Oczekiwania wobec Kamila były zawsze wysokie. Stoch szukał i dostał dobre wsparcie od psychologa sportowego. Widać, że ta pomoc teraz przynosi rezultaty.

    - W tej chwili Stoch ma najlepszą technikę skakania na świecie i świetnie radzi sobie z presją. Jestem bardzo szczęśliwy po jego sukcesie. Jednocześnie jestem dumny, że miałem przyjemność pracowania z reprezentacją Polski. Jestem przekonany, że ja oraz inni kibice Biało-Czerwonych będą mogli cieszyć się jeszcze z następnych medali Kamila i drużyny w Soczi - zakończył były fiński szkoleniowiec. ]

  • starysceptyk doświadczony
    dervish

    Twoje teksty nie dają się czytać. Są takie wzorowe, po linii, napuszone,
    pełnie oburzenia dla piszących inaczej, ty mały inkwizytorze, spaliło by się staregosceptyka na stosie, co ? albo wsadziło do psychiatryka, a minimum to na zawsze wywaliło z tej strony ? Bo to myślozbrodnia nie zgadzać się z najlepszym kibicem polskich skoków - dervishem.

    Dlatego uczyń mi tą uprzejmość i nie odzywaj się do mnie imiennie. A pisać będę to co uważam za słuszne.


  • PabloZG początkujący
    MSad_10 lutego 2014, 12:16


    Hehe miałeś rację wczoraj bo 2 raz się zgadzam z tobą, zresztą kilka dni temu również wspominałem o drużynówce. Stoch jest w formie ale nawet bym się nie zdziwił jak by był np. poza podium na dużej skoczni choć udowodnił w Willingen i wczoraj że rywali zostawia z tyłu ale mimo wczorajszego złota nadal trzeba brać pod uwagę innych skoczków (jak dla mnie kolejny medal nawet brązowy dla Stocha będzie sukcesem). Co do drużynówki sam do medalu podchodzę sceptycznie dlatego jeśli będzie medal będę jeszcze bardziej się cieszył. Upadek Roberta wszystko zmienia jeśli chodzi o Słoweńców. Ale nadal pozostają Japończycy (Kasai, Shimizu, Ito, Takeuchi(Watase)) to naprawdę niezły skład (nie wiem czemu wiele osób nie widzi ich na podium). Widzę też że niektórzy skreślili Austrię po wczorajszym występie (choć 4,5 miejsce ciężko nazwać słabym występem mimo że Pointner jest niezadowolony ale pewnie chodziło mu o Gregora) co jest głupotą. Obok Niemców zdecydowanie nadal faworyci do złota. Co do naszych no cóż dobrze możemy walczyć o medal a możemy mieć 5 miejsce. I nie dlatego że nie mamy tego 4 zawodnika ale również niewiadomą jest Kot i Ziobro (wczoraj spisali się dobrze ale trzeba wspomnieć że zostawili za sobą bardzo dobrych zawodników nawet gwiazdy którzy nie koniecznie na dużej skoczni muszą spisać się słabo jak wczoraj i mogą odpalić i powalczyć o medale a za to Maciek i Janek mogę zająć ich miejsce zajmując miejsca w drugiej dziesiątce czy nawet trzeciej jak to często bywało z Jankiem i Maćkiem. Więcej będzie wiadomo po treningach.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl