Zaledwie dwanaście miesięcy trwał rozbrat marki Fluege.de ze skokami narciarskimi. Roczną przygodę z tym sportem kończy internetowa wyszukiwarka cenowa "Verivox", która na sezon 2016/2017 przejęła narty produkowane dla firmy Fluege.de, borykającej się w tym czasie z problemami finansowymi.
Wskutek nagłej śmierci właściciela marki Fluege.de (wyszukiwarka połączeń lotniczych), na nartach produkowanych przez niemiecką firmę S.K.I. Sprungskiproduktions GmbH z miejscowości Floh-Seligenthal w minionym sezonie pojawiło się logo wyszukiwarki cenowej Verivox, której włodarze odkupili miejsce na nartach należące dotąd do Fluege.de. Po uporaniu się z zawirowaniami finansowymi, Fluege.de z nowym właścicielem postanowiło wrócić do reklamowania się w skokach narciarskich.
- Jesteśmy w pełni zmotywowani do kontynuowania tradycji nart skokowych Fluege.de w cyklach Pucharu Świata, Pucharu Kontynentalnego i FIS Cup zarówno mężczyzn jak i kobiet, oraz w kombinacji norweskiej. Pracujemy obecnie nad nowym wyglądem naszych nart, jesteśmy przekonani, że pierwsze z nich zobaczymy na skoczni jeszcze końcem maja - mówi w rozmowie z portalem Berkutschi.com Georg Reichart, pełniący funkcję dyrektora wykonawczego S.K.I. Sprungskiproduktions GmbH
Ze wspomnianych nart z szyldem "Verivox" w minionym sezonie korzystali m.in. Sarah Hendrickson, Andreas Wank, Evelyn Insam czy Jan Matura. W przeszłości na nartach z brandem Fluege.de rekord świata w długości skoku narciarskiego ustanawiał Anders Fannemel, a Thomas Diethart wygrywał 62. Turniej Czterech Skoczni.
-
Janeman profesor
Tak właściwie , to nic innego niż "przebrandowanie" (co za paskudny słowotwór, tak swoją drogą...) ale pod względem estetycznym mnie nawet cieszy- szata graficzna Verivoxów mi nie odpowiadała.
-
Janeman profesor
@eLman @eLman
Ogólnie zmiana ta miała na celu zwiększenie powierzchni nośnej przy tej samej długości, natomiast nie pamiętam, czy akurat wtedy zmieniły się w tym względzie przepisy, czy po prostu była to sytuacja typowa dla "wyścigu zbrojeń" , gdy ktoś wpadł na pomysł, który szybko podchwycili konkurenci.
-
eLman stały bywalec
Pytanie
Jeżeli już jesteśmy w temacie nart mam pytanie, które mnie nurtuje od wielu lat. Czy może ktoś wie dlaczego w 2000 roku zmienił się kształt dziobów nart? Do końca sezonu 99/00 większość producentów stosowało spiczaste końce. Od tamtej pory już prawie nic się nie zmieniło, tylko kilka lat później miejsce zaokrągleń zajęły trochę bardziej kanciaste szlify. Czy było to podyktowane jakaś zmianą przepisów?
-
ms_ weteran
@anonim @znawca_japonskiego
Ta fabryka produkowała chyba wcześniej narty Germina, a Fluege.de to właściwie taka kontynuacja.
-
anonim
Takie pytanie - wiem, że o ile Fluege.de samym brandingiem nie jest (tj. oczywiście produkują w celach reklamy swojego produktu, natomiast sami produkują te narty, mają własną fabrykę), o tyle jednak nurtuje mnie czy oni tą produkcję sami zaczęli, czy również przejęli fabrykę i materiały po którymś odchodzącym producencie?
-
anonim
Czyli logo Verivox bardzo szybko się pojawiło na nartach i teraz równie szybko z nich zniknie,bardziej podobały mi się wizualnie deski fleuge.de,fajnie że porócą.Szkoda że nie ma już dawnych Rossignoli..
-
Oreo profesor
Kazachowie chyba skakali kiedyś na fluege.de
-
HAZARD weteran
@ms_ @ms_
Fajnie, że tak szczegółowo opisałeś historię skokówek, wnioski również w tym aspekcie zmierzają do tego, że skoki stają się coraz bardziej niszowe, wydaje mi się, że ludzie nie tyle co tego nie widzą, co po prostu nie chcą widzieć, niestety można się domyślić, że chodzi o pieniądze.
-
ms_ weteran
Narty skokowe
To pierwszy powrót do skoków narciarskich marki która wcześniej zrezygnowała, a właściwie taki niby powrót, bo narty produkowane przez Niemiecką firmę cały czas funkcjonowały tylko pod inną nazwą. Szkoda mi pomarańczowych Verivoxów, bo przypominały trochę Rossignole. Powrót Fluege.de jednak cieszy, bo pod tym brandingiem skakało wielu więcej skoczków niż na Verivoxach. Obecnie Fischer totalnie zdominował skoki narciarskie, niby jest Sport 2000, ale jest to konkurencja kontrolowana, bo to tylko branding Fischera i nikt ze ścisłej czołówki na tych nartach nie skacze. Są jeszcze Slatnary ale też jak na razie poza Prevcami i Johanssonem nikt z czołówki na tych nartach nie skacze, ale trzeba przyznać że następca Elanów zrobił postęp,pozyskali choćby Johanssona, Stursę czy Laniska i mam nadzieję że pozyskają kolejnych zawodników bo rynek nart skokowych jest niby duży, ale Sport 2000 i Loffler to branding Fischera a Slatnar i Verivox (Fluege.de) zdecydowanie przegrywają z Fischerem i jego brandingowymi nartami. Szkoda że Atomic, Rossignol i Blizzard oraz Elan nie produkują już skokówek, do 2006 roku rynek nart do skoków był dużo większy, dopiero po wycofaniu się Rossignola Fischer zaczął dominować co najbardziej było widoczne w sezonie 2010/2011 kiedy Atomic mimo dalszego produkowania skokówek dla kombinatorów norweskich dla skoczków narciarskich już nart nie produkował a Fluege.de dopiero wchodziło do gry, obecnie niby jest różnorodność ale prawie całą czołówkę trzyma Fischer wspomagany ich produktem Sport 2000, co widać często po zawodach drużynowych gdzie zdarzało się że całe podium było w Fischerach, a kiedyś często były konkursy gdzie w czołowej 6 mieliśmy np. 2 zawodników na Rossignolach, 2 na Atomicach i po jednym na Elanach i Fischerach. To była prawdziwa konkurencja, to były prawdziwe skoki, do tego wiele firm produkowało buty czy wiązania do skoków, ale to już chyba nigdy nie wróci, prędzej skoki umrą niż powrócą takie standardy. Szkoda że ta dyscyplina umiera a wielu i tak tego nie widzi.
Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl
Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl
- Zanim zadasz pytanie na forum - zobacz czy poniżej ktoś już nie dał na nie odpowiedzi.
- Redakcja serwisu Skijumping.pl zastrzega sobie prawo do usuwania oraz modyfikowania komentarzy łamiących regulamin - nie związanych z tematem newsa, zawierających obraźliwe treści, atakujących osoby publiczne (a w szczególności zawodników, trenerów, działaczy, polityków), napisanych wulgarnym językiem, spamu, powielania treści newsa itp.
- Zabrania się reklamowania innych stron, blogów itp.
- Forum to miejsce na przemyślane wypowiedzi i opinie. Do komentowania bieżących wydarzeń na skoczni oraz luźnych pogaduszek służy nasz czat. Komentarze o zerowej wartości merytorycznej typu "Ammann Słabo, Stoch - 125m, co tu tak cicho, czemu nie skaczą" - również będą usuwane.
- Komentarze powinny być rzeczowe, napisane poprawnie językowo i bez rażących błędów ortograficznych.
- Zapytania, opinie i uwagi skierowane do redaktorów serwisu Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres email. Nasi redaktorzy nie czytają wszystkich komentarzy, często mogą więc wcale nie odpowiedzieć. Zapytania, opinie i uwagi skierowane do moderatorów forum Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres admin@skijumping.pl.
- Wszystkich użytkowników forum, prosimy o kulturalną dyskusję. Do rozwiązywania wszelkich sporów i kłótni służy email, gadu-gadu lub inne środki komunikacji.
- Aby uniknąć bałaganu i nieporozumień, zabrania się tworzenia i korzystania użytkownikom z więcej niż jednego konta/nicka oraz podszywania się pod innych użytkowników, poprzez tworzenie bardzo podobnych nazw/nicków. W przypadku wykrycia takiego działania, konta będą kasowane, a w skrajnym przypadku (nagminne tworzenie kolejnych kont), użytkownik banowany.
- Wszelkie komentarze, atakujące bezpośrednio poszczególnych użytkowników (w tym także oskarżenia o pisanie pod wieloma nickami), moderatorów lub redaktorów, będą bezzwłocznie usuwane, podobnie jak spory między użytkownikami, nie mające nic wspólnego z tematem artykułu. Konta użytkowników, którzy obrażają moderatorów, administratorów, bądź atakują Redakcję Skijumping.pl, mogą być blokowane.
- Wszelkie narzekania na to, że komentarze są "bezpodstawnie" usuwane, będą również kasowane. Jeśli ktoś uważa, że jego komentarz był zgodny z regulaminem, a mimo to został usunięty, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
- Jeśli uważasz, że dany użytkownik nagminne łamie regulamin, wywołuje kłótnie i utrudnia dyskusję w komentarzach, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania wpisów bądź blokowania użytkowników, którzy używają niecenzuralnego języka, nagminnie wywołują konflikty, spory oraz prowokują innych uczestników forum do kłótni.
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania użytkowników, których nazwy (ksywki) zawierają wulgaryzmy lub brzmią podobnie do niecenzuralnych słów.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku, gdy adres IP zablokowanej osoby, jest adresem całej sieci lokalnej. Ewentualne cofnięcie blokady może nastąpić jedynie w przypadku, gdy winny użytkownik zaprzestanie szkodliwych działań na forum.
- Redakcja nie odpowiada za treści i opinie prezentowane przez użytkowników forum. Jeśli wypowiedzi naruszają prawo, ich autorzy mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- W przypadku "bana" użytkownika, zabronione jest tworzenie nowego konta, przez 7 dni od momentu blokady konta.
- W przypadku nagminnego łamania regulaminu forum oraz ogólnych zasad dobrego wychowania, Redakcja zastrzega sobie prawo do powiadomienia odpowiednich służb, wraz ze wszystkimi posiadanymi danymi użytkownika (adres IP, logi, dane kontaktowe).
Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu
Zaloguj się