TCS w Bischofshofen: Kamil Stoch górą w serii próbnej!

  • 2021-01-06 16:14

Kamil Stoch okazał się najlepszy w serii próbnej przed finałowym konkursem 69. Turnieju Czterech Skoczni na Skoczni im. Paula Ausserleitnera (HS142) w Bischofshofen. Lider niemiecko-austriackiej imprezy poszybował na odległość 135,5 metra.

W serii próbnej najlepiej spisał Kamil Stoch. Lider 69. Turnieju Czterech Skoczni poszybował na odległość 135,5 metra i wyprzedził o 3,8 pkt. Stefana Krafta (133 m) oraz o 8,2 pkt. Karla Geigera (132 m). Czwarty był Halvor Egner Granerud (131 m), piąty Michael Hayboeck (131 m), a szósty Robert Johansson (130 m).

Na kolejnych pozycjach sklasyfikowani zostali Gregor Schlierenzauer (128 m), Markus Eisenbichler (129,5 m) i Peter Prevc (127 m). Czołową dziesiątkę skompletowali Piotr Żyła (130 m) ex aequo z Junshiro Kobayashim (127 m).

Andrzej Stękała (124,5 m) i Dawid Kubacki (124,5 m) zajęli wspólnie osiemnastą lokatę. Dwudziesty pierwszy był Aleksander Zniszczoł (124 m), trzydziesty dziewiąty Maciej Kot (117 m), a czterdziesty siódmy Klemens Murańka (111 m).

Serię próbną rozegrano z 11. belki startowej.

Początek konkursu o 16:45. Transmisja w Eurosport 1, TVP1 i TVP Sport.

Wyniki "na żywo" będziecie mogli śledzić za pośrednictwem relacji LIVE FIS >>

lub relacji Berkutschi >>

Wyniki serii próbnej TCS w Bischofshofen (HS142); 06.01.2021
lp. nr imię i nazwisko kraj odl. belka km/h komp. nota
1 1 STOCH Kamil 135.5 11 91.3 6.5 85.4
2 4 KRAFT Stefan 133.0 11 91.7 7.2 81.6
3 25 GEIGER Karl 132.0 11 92.0 4.6 77.2
4 3 GRANERUD Halvor Egner 131.0 11 91.0 6.0 76.8
5 7 HAYBOECK Michael 131.0 11 92.2 5.2 76.0
6 2 JOHANSSON Robert 130.0 11 92.2 5.7 74.7
7 11 SCHLIERENZAUER Gregor 128.0 11 92.0 7.4 72.8
8 8 EISENBICHLER Markus 129.5 11 91.1 3.7 71.8
9 40 PREVC Peter 127.0 11 91.4 7.1 70.7
10 49 KOBAYASHI Junshiro 127.0 11 91.4 6.4 70.0
10 28 ZYLA Piotr 130.0 11 91.5 1.0 70.0
12 10 ASCHENWALD Philipp 127.0 11 91.6 5.4 69.0
12 9 SATO Yukiya 128.5 11 91.1 2.7 69.0
14 13 DESCHWANDEN Gregor 127.5 11 92.0 3.9 68.4
15 20 TANDE Daniel Andre 127.0 11 91.2 4.1 67.7
16 34 HAMANN Martin 126.0 11 91.5 4.3 66.1
17 12 KOBAYASHI Ryoyu 123.5 11 91.6 7.1 64.4
18 26 STEKALA Andrzej 124.5 11 91.5 5.0 64.1
18 6 KUBACKI Dawid 124.5 11 92.0 5.0 64.1
20 36 FETTNER Manuel 123.5 11 91.3 6.1 63.4
21 18 ZNISZCZOL Aleksander 124.0 11 91.4 4.2 62.4
22 23 LACKNER Thomas 125.0 11 90.9 2.0 62.0
22 5 HUBER Daniel 123.0 11 91.8 5.6 62.0
24 41 AIGRO Artti 122.0 11 90.9 6.5 61.1
25 47 NAKAMURA Naoki 122.0 11 91.2 6.0 60.6
26 14 SATO Keiichi 124.0 11 91.5 2.2 60.4
27 16 NAZAROV Mikhail 122.0 11 91.3 5.6 60.2
28 38 SCHIFFNER Markus 122.0 11 92.0 3.7 58.3
29 17 PASCHKE Pius 121.5 11 91.0 4.2 57.9
30 15 LINDVIK Marius 122.0 11 91.0 3.1 57.7
31 24 FORFANG Johann Andre 122.0 11 91.1 2.6 57.2
32 33 PREVC Domen 121.0 11 91.4 4.1 56.9
33 22 AALTO Antti 122.0 11 91.5 1.6 56.2
34 29 STEINER Maximilian 122.0 11 90.8 0.9 55.5
35 37 BARTOL Tilen 120.0 11 91.4 3.3 54.3
36 32 TSCHOFENIG Daniel 119.0 11 90.7 4.7 53.9
37 39 RAINER Stefan 118.0 11 91.0 5.4 52.8
37 30 SCHMID Constantin 120.0 11 92.2 1.8 52.8
39 45 KOT Maciej 117.0 11 91.2 5.6 51.2
40 44 KYTOSAHO Niko 117.0 11 91.4 4.6 50.2
41 27 BRESADOLA Giovanni 117.5 11 90.6 3.5 50.0
41 19 FREUND Severin 117.0 11 91.6 4.4 50.0
43 35 LEITNER Clemens 116.0 11 91.3 4.8 48.6
43 21 JELAR Ziga 118.0 11 90.9 1.2 48.6
45 46 DEAN Decker 115.0 11 91.8 5.9 47.9
46 48 AMMANN Simon 110.0 11 91.3 7.6 40.6
47 42 MURANKA Klemens 111.0 11 91.2 3.0 37.8
48 43 KLIMOV Evgeniy 110.5 11 91.4 3.3 37.2
49 31 ZOGRAFSKI Vladimir 110.0 11 90.5 3.1 36.1
50 50 SOUKUP Matthew 106.5 11 91.4 6.3 33.0
Wyniki serii próbnej z uwzględnieniem par KO:
lp. nr imię i nazwisko kraj odl. belka km/h komp. nota  
1 1 STOCH Kamil 135.5 11 91.3 6.5 85.4 Q
2 4 KRAFT Stefan 133.0 11 91.7 7.2 81.6 Q
3 25 GEIGER Karl 132.0 11 92.0 4.6 77.2 Q
4 3 GRANERUD Halvor Egner 131.0 11 91.0 6.0 76.8 Q
5 7 HAYBOECK Michael 131.0 11 92.2 5.2 76.0 Q
6 2 JOHANSSON Robert 130.0 11 92.2 5.7 74.7 Q
7 11 SCHLIERENZAUER Gregor 128.0 11 92.0 7.4 72.8 Q
8 8 EISENBICHLER Markus 129.5 11 91.1 3.7 71.8 Q
9 40 PREVC Peter 127.0 11 91.4 7.1 70.7 LL
10 49 KOBAYASHI Junshiro 127.0 11 91.4 6.4 70.0 LL
10 28 ZYLA Piotr 130.0 11 91.5 1.0 70.0 Q
12 10 ASCHENWALD Philipp 127.0 11 91.6 5.4 69.0 Q
12 9 SATO Yukiya 128.5 11 91.1 2.7 69.0 Q
14 13 DESCHWANDEN Gregor 127.5 11 92.0 3.9 68.4 Q
15 20 TANDE Daniel Andre 127.0 11 91.2 4.1 67.7 Q
16 34 HAMANN Martin 126.0 11 91.5 4.3 66.1 Q
17 12 KOBAYASHI Ryoyu 123.5 11 91.6 7.1 64.4 Q
18 26 STEKALA Andrzej 124.5 11 91.5 5.0 64.1 LL
18 6 KUBACKI Dawid 124.5 11 92.0 5.0 64.1 Q
20 36 FETTNER Manuel 123.5 11 91.3 6.1 63.4 Q
21 18 ZNISZCZOL Aleksander 124.0 11 91.4 4.2 62.4 Q
22 23 LACKNER Thomas 125.0 11 90.9 2.0 62.0 LL
22 5 HUBER Daniel 123.0 11 91.8 5.6 62.0 Q
24 41 AIGRO Artti 122.0 11 90.9 6.5 61.1 LL
25 14 SATO Keiichi 124.0 11 91.5 2.2 60.4 Q
26 16 NAZAROV Mikhail 122.0 11 91.3 5.6 60.2 Q
27 24 FORFANG Johann Andre 122.0 11 91.1 2.6 57.2 Q
28 22 AALTO Antti 122.0 11 91.5 1.6 56.2 Q
29 32 TSCHOFENIG Daniel 119.0 11 90.7 4.7 53.9 Q
30 30 SCHMID Constantin 120.0 11 92.2 1.8 52.8 Q
31 47 NAKAMURA Naoki 122.0 11 91.2 6.0 60.6  
32 38 SCHIFFNER Markus 122.0 11 92.0 3.7 58.3  
33 17 PASCHKE Pius 121.5 11 91.0 4.2 57.9  
34 15 LINDVIK Marius 122.0 11 91.0 3.1 57.7  
35 33 PREVC Domen 121.0 11 91.4 4.1 56.9  
36 29 STEINER Maximilian 122.0 11 90.8 0.9 55.5  
37 37 BARTOL Tilen 120.0 11 91.4 3.3 54.3  
37 39 RAINER Stefan 118.0 11 91.0 5.4 52.8  
39 45 KOT Maciej 117.0 11 91.2 5.6 51.2  
40 44 KYTOSAHO Niko 117.0 11 91.4 4.6 50.2  
41 27 BRESADOLA Giovanni 117.5 11 90.6 3.5 50.0  
41 19 FREUND Severin 117.0 11 91.6 4.4 50.0  
43 35 LEITNER Clemens 116.0 11 91.3 4.8 48.6  
43 21 JELAR Ziga 118.0 11 90.9 1.2 48.6  
45 46 DEAN Decker 115.0 11 91.8 5.9 47.9  
46 48 AMMANN Simon 110.0 11 91.3 7.6 40.6  
47 42 MURANKA Klemens 111.0 11 91.2 3.0 37.8  
48 43 KLIMOV Evgeniy 110.5 11 91.4 3.3 37.2  
49 31 ZOGRAFSKI Vladimir 110.0 11 90.5 3.1 36.1  
50 50 SOUKUP Matthew 106.5 11 91.4 6.3 33.0  

Adam Bucholz, źródło: Informacja własna
oglądalność: (43924) komentarze: (362)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • Arsendis doświadczony
    Gratulacje

    Zmiażdżył system na TCS w tym roku, gratulacje!

  • Blumiś bywalec
    @Vayne

    halo moderacja? obrażają Boga.

  • krogulec_okrutny początkujący
    orzeł odfrunął

    hehehe....no to niemieckie chłoptasie znowu w tym roku bez ORŁA....

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @Vayne

    Nie, to byłoby wypaczenie rywalizacji. Niech się utrzymają na swoich obecnych miejscach i będzie idealnie. Dla Kubackiego walka z Geigerem i HEG, ale widać, że tu Dawid nie jest w dobrej dyspozycji

  • MaykDoUrden stały bywalec
    @SchwarzerAdler

    o 9 pozycji :)
    Kamil, Andzej, Dawid ^^

  • sebo939 stały bywalec

    Kamil, kłaniam sie nisko mistrzu

  • Vayne stały bywalec

    No to może DSQ w 2 serii za kombinezon dla Granulata i 4 polaków w Top 5 TCS?

  • the_foe doświadczony

    A Schliri chyba własnie rozwala kamper, bo nawet nie zgłosił się na badanie techniczne.

  • Blumiś bywalec
    @Snickers965

    Dlaczego obrazasz go?

  • Vow_Me_Ibrzu doświadczony

    Wychodzi na to, że w drugim skoku Kamil będzie walczył nie z obecnymi na skoczni, a z Adamem Małyszem.

  • Vayne stały bywalec

    Oj jest forma i ciągle rośnie.
    A za 1,5 miesiąca Mistrzostwa Świata
    Będzie powtórka sezonu 17/18 + pogoń za KK?

  • ostry666 stały bywalec

    Stoch najlepszy ale nie porównujcie do Małysza, to inny czas w skokach, inny sprzęt i pieniądze.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Doleżal

    3 w TOP6 mieliśmy, ale 4 z szansami na TOP6 TCS to chyba nigdy. Szanuję go za to

  • Blumiś bywalec
    @Roxor

    Idz troluj gdzie indziej.

  • Skoczek3211 weteran

    Dobra Stoch już ma orła. Jednak Granerud to niezły dzban.

  • INOFUN99 profesor

    Ten drugi skok Andrzeja w Innsbrucku ehh

  • SchwarzerAdler weteran

    Małysz zaraz Cię dogonię :))

  • PudelkoZapalek profesor

    Jeśli Kamil po drugim takim skoku nie dostanie 20 to skandal :)

  • AZYL stały bywalec

    No i zaczęło się spuszczanie na Stocha

  • swisslover początkujący

    Granerud: "odrobię 10 pkt w każdym skoku". Tymczasem, traci kolejne 16pkt xD

  • firefly profesor

    LOL Kamil dołożył Granerudowi 16 pkt w tej serii.

  • Hugla bywalec

    Zyczę Andrzejowi podium!

  • smiechu stały bywalec

    Nokaut dziękuje dowiedzenia

  • SebaSzczesnyy weteran

    #38 musi dzisiaj być !

  • kubson97865 profesor
    Granerud?

    Granerud?
    On się skończył zanim się zaczął

  • Roxor profesor

    Andrzej musi w końcu zrobić życiówkę.

  • SchwarzerAdler weteran

    Ciekawe ile Dawid się poprawi ?

  • Hugla bywalec

    Pozamiatał Kamil. MISTRZ

  • krzychszp doświadczony
    nota Kamila

    kosmiczna

  • Cinu profesor

    Najgorszy wiatr, najlepsza odległość. Nokaut

  • Bernat__Sola profesor

    No i pięknie. Stoch ma 31 pkt przewagi nad drugim Geigerem (jeśli dobrze liczę).

  • Snickers965 weteran

    Granulat ucz się psychiki od prawdziwego mistrza :)

  • 4don początkujący

    Prawdziwy mistrz!!!

  • LIVERPOOL profesor
    Granerudowi coś się pomyliło

    Kamil grubo ponad 10 pkt lepszy!

  • SebaSzczesnyy weteran

    Granerud ! Nie słyszę cię !

    Co tam mówiłeś [***]

  • yyy profesor

    gdzie sa 20 ja sie pytam gdzie sa 20?

  • firefly profesor

    Brawo Kamil, nie mam pytań. Złoty orzeł jest nasz!!!

  • Xenkus profesor

    Poza konkurencją.

  • dervish profesor

    King Kamil #39 !

  • Roxor profesor

    Profesura

  • Vayne stały bywalec

    NO TO PO ZAWODACH

  • PudelkoZapalek profesor

    139 NIESAMOWITE !!!!!!!!!!

  • Tomek88 profesor

    Jeeeeeeest

  • SchwarzerAdler weteran

    Konkurs bez emocji . Wiadomo kto wygrywa to co za emocje

  • Hugla bywalec

    Skoczy... jak jest forma to wiatr nie ma takiego znaczenia

  • Bernat__Sola profesor

    Soukup lepszy niż czterokrotny mistrz olimpijski xD.

  • adamciesielski@op.pl doświadczony

    jezeli kamil ma forme to nawet przy slabych warunkach nie zepsuje tak, zeby przegrac tcs

  • Cinu profesor

    Kamil rozwali system zaraz

  • SebaSzczesnyy weteran

    Oby skoczył chociaż 135 i będzie całkiem dobrze.

  • LIVERPOOL profesor

    Stękała powalczy o podium konkursu?

  • PudelkoZapalek profesor

    Czy Kamil sobie poradzi z trudniejszymi warunkami?

  • przemek32143 profesor

    Coś niepokojąco krótki ten skok Johanssona. Warunki się zepsuły.

  • SchwarzerAdler weteran

    Mówiłem że będzie przeciętny skok Graneruda , a belka jeszcze go pogłębiła.

  • Roxor profesor
    @Blumiś

    Chyba desperatem

  • kmieciak początkujący

    haha, pięknie

  • PudelkoZapalek profesor

    Wiatr w plecy coraz mocniejszy

  • Bernat__Sola profesor

    Koniec Graneruda. Bez 95% HS, bez dodanych punktów, poza tym Dawid jednak nadal przed nim w TCS.
    Tymczasem Junshiro nagle w lepszej dyspozycji, przecież on ledwie wszedł do konkursu, a tu dwa skoki na pierwszą "20".

  • LIVERPOOL profesor

    Obniża belkę żeby dostać 2 pkt więcej, a i tak skacze średnio bezsensowny ruch nawet jakby te 2 pkt dostał.. Po prostu osmieszył się przed turniejem

  • SebaSzczesnyy weteran

    Stoch niech jedzie z 11 i bez kombinowania.

    Lepiej być w konkursie 3 i wygrac turniej niż przegrać wszystko

  • Xenkus profesor

    Oby nic Dolezal nie obniżał

  • Blumiś bywalec
    @Kolos

    Bo jest walczakiem.

  • sensowny stały bywalec

    Granerud po prostu wraca do swojej formy on już w tym sezonie nic nie wygra

  • Lans profesor
    -

    Geiger już na drugim miejscu w generalce.

  • Kocurello2 doświadczony

    No to Karl na 2 na ten moment!!!

  • Snickers965 weteran

    Miał odrobić 10 pkt jednym skokiem do Stocha stracił 3 punkty do Potężnego Stękały

  • Vayne stały bywalec

    Granulat, ale te 10 punktów na skoku to miałes odrobić, a nie stracić.
    I do Stocha, nie Geigera.

  • PudelkoZapalek profesor

    Szczerze nie wierzyłem że obniży patrząc na warunki

  • yyy profesor

    Ja pisałem że muszą mu obniżyć belkę, ale Granerud nie dał rady

  • firefly profesor

    Bez sensu ta zagrywka z belką

  • Kolos profesor

    I Granerud nie dostanie punktów za belkę. I po co było kombinować?

  • Hugla bywalec

    Bez szału Granerud, Kamil go zniszczy

  • Roxor profesor

    Brawo Stoeckl, bez pkt za belkę. Nie może przegrać tego Stoch.

  • dervish profesor

    Grane skisił :)

  • Xenkus profesor

    I ryzyko się nie opłaciło...

  • LIVERPOOL profesor

    Bez sensu haha i tak by dostał nieco ponad metr..

  • SebaSzczesnyy weteran

    Granerud poniżej 95%

    Nie dostanie punktow za belke !!!

    Stoch nie może tego przegrać dzisiaj

  • Cinu profesor

    Nie ma 95%hs. Granerud już przegrał.

  • Snickers965 weteran

    BUHAHAHAHAHHA

  • PudelkoZapalek profesor

    Predkosc Granulata masakra

  • Tomek88 profesor

    Granerud słabo.

  • Bernat__Sola profesor

    No i jest ta obniżona belka dla Graneruda, którą niektórzy zalecali Stoecklowi...

  • Roxor profesor
    @SebaSzczesnyy

    Czyli musi skoczyć 135 żeby dostać punkty za belkę, zobaczymy.

  • krzychszp doświadczony
    Simon

    nie wiem po on dalej męczy te skoki

  • Vayne stały bywalec

    Belka w dół dla Granulata potwierdzona.
    Z 10 będzie

  • SebaSzczesnyy weteran

    10 belka dla Graneruda !!1

  • przemek32143 profesor

    Kraft też słabiutko a prędkość miał świetną.

  • SebaSzczesnyy weteran

    Kraft bez szału. Myślałem że będzie dużo dalej.

  • Roxor profesor

    Kraft znowu wyskakał się wtedy kiedy nie trzeba.

  • FanTomasz bywalec

    Kubacki zmaśćił skok

  • PudelkoZapalek profesor

    Czy Stoeckl będzie grał va banque??

  • SchwarzerAdler weteran
    @Xander1

    Skąd wiesz jak Granerud się spisze ? Moim zdaniem jeden skok jego bedzie przeciętny.

  • Xenkus profesor

    Oby Kamil ze 136 skoczył. Geigera w konkursie ciężko będzie wyprzedzić

  • wojtekSch początkujący
    @Lans

    Tak, jak na razie ma przewagę 0.9 punktu.

  • alo profesor

    Kubacki się dziwnie odbił. Bez szans na podium TCS
    Żeby Stoch nie odpalił czegoś

  • Hugla bywalec

    Tym bardziej trzeba docenić skok Andrzeja. Kamilu rób swoje po prostu...

  • SebaSzczesnyy weteran

    Jak myślicie. Granerudowi obniżą belkę czy nie ?

  • firefly profesor

    Ale Andrzej będzie wysoko po 1. serii, szok.

  • Lans profesor
    -

    Geiger już przebił Kubackiego w T4S?

  • PudelkoZapalek profesor

    Geiger wyprzedza Kubackiego o 0,9 w TCS

  • mozart doświadczony

    Dawid ma klasę postanowił nie gonić Stocha i dać wyraźną wygraną starszemu koledze.

  • Xenkus profesor

    Geiger wskoczył przed Kubackiego.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Kubacki

    Słabiutko.
    Względem Geigera to duża strata

  • koronex198927 stały bywalec

    jeszcze to może byc dla nas czarny dzień :/

  • krzychszp doświadczony
    Dawid

    trochę za krótko, ale on on początku skakał średnio na tej skoczni w tym roku

  • Nikt_ważny profesor

    Kubacki coś dziwnego za progiem robił

  • Xander1 profesor

    Dawid średni skok. Podium turnieju już odjeżdża.

  • SchwarzerAdler weteran

    Ano Kot już wita się z PK ... Jego miejsce niestety

  • Hugla bywalec

    Turniej z niespodziankami, oby tylko Stoch nam nie zrobił niespodzianki. Kot bez komentarza, Dawid, trochę za mało ehh

  • Roxor profesor

    Dawid średnio, podium TCS zagrożone.

  • LIVERPOOL profesor

    Geiger przeskakuje Dawida..

  • koronex198927 stały bywalec

    Kubacki słabo, najpewniej przegra podium TCS

  • yyy profesor

    To są spokojne skoki do rywalizacji

  • SebaSzczesnyy weteran

    Przynajmniej Kubacki nie odbierze orła Stochowi jakby co

    Ale skok poniżej oczekiwań. Te podium dzisiaj straci

  • Xenkus profesor

    Średnio Kubacki...

  • Bernat__Sola profesor

    Kubacki tak sobie, przegra z Granerudem to 2. miejsce w TCS.

  • firefly profesor

    Dawid tak sobie, ułatwia zadanie Kamilowi i Granerudowi.

  • Tomek88 profesor

    Kubacki mógł trochę dalej.

  • PudelkoZapalek profesor

    Szczerze to Kubacki słabo...

  • mozart doświadczony

    brawo Kot brać go dalej już na emeryturze się nauczy skakać.Odwróć tabelę Maciej Kot na czele !

  • Xander1 profesor

    Kot oficjalny powrót do PK.

  • Xenkus profesor

    Ktoś mówił o 127m Kota...

  • Bernat__Sola profesor

    Kot spadł na cztery łapy. Ech...

  • Nikt_ważny profesor

    Kot wygląda fatalnie w powietrzu...

  • Cinu profesor

    Kot się sypie

  • dervish profesor

    Stękała duże szanse na awans w tabeli TCS

  • SebaSzczesnyy weteran

    Największe emocje tego sezonu się zapowiadają na te końcówkę

  • Roxor profesor
    @yyy

    Miałem na myśli klasyfikację indywidualną, chyba nie ciężko się domyślić :) Tym bardziej że nie napisałem PN, a PŚ.

  • Vayne stały bywalec

    Dzięki Biśla, nie ma to jak liczyć na ciebie.
    Teraz Johannsona muszą zdyskalifikować, żeby kupon siadł :D

  • LIVERPOOL profesor

    Jedyny Niemiec w czołówce turnieju - Geiger miejsce 4? Ależ oni będą zaklinać ten turniej

  • PudelkoZapalek profesor

    Tomasz Kalemba:

    Schlierenzauer wściekły. Odmówił poddania się kontroli sprzętu

  • przemek32143 profesor

    Eisenbichler i Deschwanden chyba usnęli na rozbiegu.

  • yyy profesor
    @Roxor

    Do czego Polacy maja odrabiać, jak prowadzą w klasyfikacji pucharu Narodów?

  • firefly profesor

    Ten turniej jest pełen niespodzianek i dziwnych sytuacji. Co tu się dzieje. Oby wszystko było dobrze ze strony naszych zawodników.

  • Bernat__Sola profesor

    Nieźle, Eisenbichler gorszy od Klimowa. To jest Wisła 2018? Został już tylko Granerud w gronie punktujących w każdym konkursie.
    I jeszcze DSQ Schlierenzauera za niepoddanie się kontroli sprzętu...

  • Xander1 profesor

    Markus właśnie teraz przepadł. Niemcy mają fatalny TCS. Geiger broni honoru.

  • yyy profesor

    legendy mówią ze Niemcy kiedyś wygrają TCS. Klątwa Hannawalda trwa

  • PudelkoZapalek profesor

    Zaraz Hayboeack i może być daleko

  • Hugla bywalec

    Oj Biśla, Niemcom honor ratuje więc tylko Gaiger

  • Roxor profesor

    No to dzisiaj Polacy mają szanse sporo pkt odrobić w PŚ

  • Cinu profesor

    Niesamowite jak niektórzy dobrzy dzisiaj psują skoki. Coś tam musi się dziać niepokojącego w powietrzu.

  • Xenkus profesor

    Eisen...

  • dervish profesor

    Biśla skisła :(

  • Tomek88 profesor

    Eisenbichler XD

  • LIVERPOOL profesor
    @adamciesielski@op.pl Sytuacja jest jasna

    Wiem i zmian już nie będzie prawdopodobnie niestety

  • kubson97865 profesor

    Eisenbichler??

  • SebaSzczesnyy weteran

    Bez Złego Marka w 2 serii !? HAHA

  • Funegosum weteran

    Stękała wraca chyba na stare śmieci do pierwszej dziesiątki!

  • PudelkoZapalek profesor

    Biśla??

  • Hugla bywalec
    @Xenkus

    Masz rację, przepraszam, chodziło mi w przenośni, kto go wyprzedzi jako pierwszy ;)

  • Roxor profesor
    @Hugla

    w pierwszej serii zawodnicy nie stoją na miejscu przeznaczonym dla lidera

  • Xenkus profesor
    @Hugla

    W 1 serii nie musi stać.

  • Hugla bywalec

    Ciekawe ile Garger będzie jeszcze stał na mrozie

  • Bernat__Sola profesor

    Murańka w sumie i tak lepiej niż w próbnej, lepiej niż w kwalifikacjach i lepiej niż w Innsbrucku, ale to wciąż słabo.

  • adamciesielski@op.pl doświadczony
    @LIVERPOOL

    kolejny period dopiero po titise.

  • PudelkoZapalek profesor

    Sato skoczył z techniką bardzo podobną jak Stoch

  • LIVERPOOL profesor
    Sytuacja jest jasna

    Podwójna zmiana na kolejny period kto za kogo chyba wiemy.

  • PudelkoZapalek profesor

    Murańka w locie nie wyglądał źle ale jak zwykle za blisko

  • LIVERPOOL profesor

    Jakby Andrzej oddał skok ten z lepszych nr2 w Innsbrucku to kto wie czy tuż za podium by nie był przed ostatnim skokiem

  • Xenkus profesor
    @SZCZEPAN44

    W co ty wierzysz...

  • Cinu profesor

    Klemens nieźle jak na niego

  • Roxor profesor
    @Skijumper123

    Nie dlatego, po prostu na tę chwilę ma kwalifikacje więc ma Q przy swoim nazwisku. Aigro po swoim skoku też miał Q.

  • SZCZEPAN44 doświadczony

    Muranka musi miec farta do warunkow i moze byc dobrze Sato wcale nie jest nie do pokonania..

  • LIVERPOOL profesor

    Andrzej miejsce 6-10 znów ma pewne po 1 serii to bardzo cieszy, że Innsbruck mu po prostu nie leżał i dalej jest równy.

  • SchwarzerAdler weteran
    @przemek32143

    Za bardzo chce i dlatego tak to wychodzi...

  • Ponurzyca weteran

    Jest ewidentnie jakaś ,,dziura" w środku zeskoku. Kolejny AUT w nią wpada. I wypada z konkursu

  • SZCZEPAN44 doświadczony

    Szanse dla Muranki jako LL rosna, a może i wygra z Japoncem? Nie zdziwilbym sie..

  • Shepard stały bywalec
    @SebaSzczesnyy

    Pisalem juz o tych predkosciach wczesniej. Moze nizsza temperatura?

  • Skijumper123 początkujący
    @dervish Stękała

    Może dlatego że 95% HS skoczył

  • stivus profesor
    @Ponurzyca

    Juz to widzę.. W próbnej skoczyl 10 m krócej, więc nie ma żadnych szans.
    PS. nie, żebym źle mu życzyl.

  • przemek32143 profesor

    A Gregor znowu się spalił. W próbnej top 10 przy dużo trudniejszych warunkach.

  • Xenkus profesor

    Nie popisali się Gregory dzisiaj...

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Coś ta dominacja Austriaków

    Póki co w treningach, ale pewnie Kraft i Heyboeck zrobią swoje

  • Maradona profesor

    Schlieri porażka, takie dobre treningi i kwalifikacje.

  • SebaSzczesnyy weteran

    Szkoda Szliriego. Forma ma przecież niezłą tylko zawsze coś musi popsuć

  • Bernat__Sola profesor

    Gregor D. i Gregor S. spalili się w konkursie... Za to Pero bardzo dobrze.

  • LIVERPOOL profesor
    @LIVERPOOL

    Co się z nim dzieje w zawodach Gregor znowu zepsuł emocje szkoda..

  • Cinu profesor

    Co te Gregory dzisiaj odwalają[***]?

  • SebaSzczesnyy weteran

    Skaczą dalej bo mają lepsze prędkości teraz niż w próbnej. Ciekawe czemu. Co się zmieniło z tym rozbiegiem.

  • LIVERPOOL profesor

    Chyba Gregor to przeskoczy LL pewne w tej parze

  • Xenkus profesor
    @Ponurzyca

    No to nie ma dużych szans. On tyle raczej nie skoczy

  • LIVERPOOL profesor
    Prevc vs Schlierenzauer

    Zaraz największa para proszę państwa.

  • jma profesor

    No i zostało ich 2. Granerud i Biśla - punktujacy w każdym konkursie PŚ. Ekskluzywne grono opuścił Deschwanden.

  • Ponurzyca weteran

    Maciek Kot ma dzisiaj dużą szansę...ale trzeba skoczyć ok 127 m

  • stivus profesor

    Niesamowite jakie tu dzisiaj mamy równe i sprawiedliwe warunki. Rzadko zdarzają się aż tak obiektywne konkursy. Oby tak dalej.

  • przemek32143 profesor

    Co Dechwanden odwalił...

  • Bernat__Sola profesor

    No i skończyła się piękna passa Deschwandena... Szkoda, bardzo szkoda.

  • Cinu profesor

    Gregor coś ty zrobił..

  • PudelkoZapalek profesor

    W kwalifikacjach była 9 belka i warunki ciut lepsze niż dziś(Johansson z 9 belki 137m i +5,2), a skoków blisko 140 było dużo więc i dziś z 11 tak samo będą emocje.

  • LIVERPOOL profesor
    @grindavik

    Ja nazwiskami myle właśnie jak już myślę żeby jakiś kupon skleić to zawsze muszę sprawdzić czy to faktycznie ten xd

  • grindavik stały bywalec
    @LIVERPOOL

    Nie, bo Lackner ma najbardziej oryginalny kask ze wszystkich zawodników.Podoba mi się ;-)

  • Bernat__Sola profesor

    U Keiichiego Sato jest postęp - na luzie wchodzi do drugiej dziesiątki, co w ubiegłym sezonie udało mu się tylko raz.

  • dervish profesor

    Dziwne, że relacja FIS juz zapaliła Stękale duże Q, skoro jest na pozycji LL to powinni właczyc mu małe q i byłoby wszystko jasne

  • Maradona profesor

    Szkoda, że Lindvik opuścił dwa konkursy, bo miałby szanse na podium TCS.

  • kmieciak początkujący

    haha, 18'stki za lądowanie na dwie nogi.

  • PudelkoZapalek profesor
    @SebaSzczesnyy

    Bo najlepsi się nie spinają na treningi

  • Oczy Aignera profesor
    Prawie jak 20 lat temu

    Manuel skoczył 0,5 metra dalej niż 20 lat temu.

  • SebaSzczesnyy weteran

    Co oni tak daleko latają. Coś jest nie tak z tym wiatrem chyba

  • LIVERPOOL profesor

    Andrzej ewidentnie wrócił do starych butów tylko że w nich coś było uszkodzone i nie wiadomo czy do końca sezonu wytrzymają.

  • przemek32143 profesor

    Lindvik wielka poprawa z serią próbną.

  • Bernat__Sola profesor

    Lindvik faktycznie bardzo lubi te obiekty.

  • waldemarsson doświadczony
    @SebaSzczesnyy

    Nie przyfarcilo tylko to zapewne zaplanowana strategia byla. W TCS ma taką stratę, że nie ma nic do stracenia.

  • firefly profesor

    Zdecydowanie warunki są lepsze niż w próbnej. Zobaczymy, czy obędzie się bez obniżania belki.

  • PudelkoZapalek profesor

    Lindvik i Granerud to nadzieje Norwegii

  • Xenkus profesor

    Piękny skok Lindivka

  • Funegosum weteran
    @SebaSzczesnyy

    Dlaczego przyfarciło? Warunki, jak na razie równiusieńkie...

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Jeszcze

    Murańka 130 i LL

  • LIVERPOOL profesor

    Też mylicie Lacknera z Leinerem? Teraz się chłopaki poziomem zamienili. Fettner mocno zawiódł.

  • PudelkoZapalek profesor

    Nazarov :(

  • SebaSzczesnyy weteran

    Geigerowi się przyfarciło skakać tak na początku. Nic nie stracił a tylko może zyskać.

    To atak na 2 miejsce turnieju.

  • Cinu profesor
    @grindavik

    Pewnie za wcześnie się wybił

  • ivo.s początkujący

    Stękała chyba założył stare buty... To był skok po złotego bażanta ;)

  • Bernat__Sola profesor

    Jak na razie: Karol Skrzypek zagrał koncert (pytanie, czy w II serii będzie bis), Tande przyzwoicie, Aalto i Żyła OK, Zniszczoł mogło być lepiej, ale nie jest źle, słabiutko Domen i Zografski.

  • grindavik stały bywalec
    @Cinu

    O co mu chodziło, że znowu tak wcześnie skacze?

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Sobczyk

    Pokręcił rękoma, ale jest ok. Punkty kolejne do kolekcji. Zniszczoł ma jeszcze spore rezerwy w wybiciu.

  • Xenkus profesor

    Chyba coś się zepsuło w powietrzu, czego nie pokazują przeliczniki.

  • LIVERPOOL profesor
    Skok niezły Olka

    Ale są rezerwy chyba tego luzu brakło.

  • yyy profesor

    Olek Zniszczoł wygrał z Domenem i 5 złoty na fortunie poszło sie xd

  • stivus profesor

    Ojojoj, słąbiutko Olek. Można było dużo wiecej sie spodziewać. Chyba jednak wyraźny syndrom serii konkursowych.

  • Hugla bywalec

    A moim zdaniem Granerud wuja skoczy

  • Ponurzyca weteran

    Olek jakoś tak bez mocy na progu

  • kubson97865 profesor

    A mówiliście że Domen łyknie Olka

  • SebaSzczesnyy weteran

    Czy tylko mnie denerwuje jak Babiarz mówi na Zniszczoła "Alek" ? XD

  • Snickers965 weteran

    Olek trochę przypóźnił, ale dobra, będzie w 30

  • ostry666 stały bywalec

    Zniszczoł dał radę.

  • PudelkoZapalek profesor

    Granerudowi na 10 może obniżyć

  • Kocurello2 doświadczony

    5 naszych w serii finałowej. Wobec ostatnio prezentowanej mizerii to świetna wiadomość!

  • Cinu profesor

    "Schon wieder so früh" - Severin Freund 2021

  • stivus profesor

    Olek pod 130 powinien polecieć.

  • Ponurzyca weteran

    Te 130 trzeba skoczyć na LL

  • LIVERPOOL profesor

    Ależ równe warunki. Coś się komuś nie sprawdziło.

  • Funegosum weteran
    @LIVERPOOL

    Twardo walczy o złotego bażanta :-D

    Ciekawe czy spał w nowych bytach, żeby je "ułożyć", czy zregenerowali stare?

  • ann81 weteran

    Wygląda na to, że albo obniżą w pewnym momencie belkę, albo rywalizacja o podium rozgrywać się będzie w okolicach HS. W tym drugim przypadku lądowanie będzie kluczowe.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Jak tego Taszniga

    Wyniosło. Jak Kubacki za starych lat

  • yyy profesor
    @PudelkoZapalek

    Jak walnie to na kucaka wyląduje

  • Hugla bywalec
    @PudelkoZapalek

    Walnie, jak się nie spali psychicznie, Stoch ze stoickim spokojem skoczy tu 136 w pięknym stylu i notami go rozwali

  • Kocurello2 doświadczony

    Constantin miła niespodzianka. Chyba jednak chce pojechać do Titisee

  • Nikt_ważny profesor

    Coś się ewidentnie zmieniło z warunkami, mimo że przeliczniki tego nie pokazują

  • przemek32143 profesor

    Schmid byłby trzeci w próbnej z takim skokiem. Termika się niesamowicie zmieniła.

  • Lans profesor
    -

    No proszę, nawet Schmid w końcu oddał porządny skok.

  • matti3991 początkujący
    Wiatr

    Jak narazie są najrówniejsze warunki w tym sezonie.

  • Xenkus profesor

    Beznadziejny Schmid skacze 132. Będą jeszcze obniżać belki

  • PudelkoZapalek profesor

    Granerud to walnie ponad 140 a Kamil musi to odeprzeć

  • dervish profesor

    Generalnie im wyższa belka tym łatwiej bronic przewagi i tym trudniej odrabiac straty.

  • LIVERPOOL profesor
    Andrzej

    Punkt przed Żyłą przed ostatnim skokiem turnieju.

  • SebaSzczesnyy weteran

    No i co ? Geiger znienacka oddaje skok który zapewni mu wysokie miejsce po 1 serii i to był skok spokojnie na walkę o zwycięstwo. A skakał tu średnio wcześniej.

    To pokazuje, że Granerud może skakać też jeszcze lepiej, Nie ma nic pewnego do ostatniego skoku

  • Cinu profesor

    Jeśli nagle z 11 mają być odległości godne finału TCS to niech będzie 11. Tylko o odległości chodzi, a wy chcieliście uklepywania punktu k.

  • SchwarzerAdler weteran
    @Snickers965

    Odwołaj się , pisz na Berdyczów....

  • Hugla bywalec

    Żyła wygra złotego wiewióra

  • LIVERPOOL profesor

    Ależ wyrównana walka o złotego bażanta będą na styku przez ostatnim skokiem tym razem Andrzej ciut lepszy

  • kubson97865 profesor

    Endrju lepszy w walce o złotego bażanta narazie

  • Xenkus profesor

    Lepsza termika powietrza jest. Żyła ile dalej skoczył.

  • ostry666 stały bywalec

    Żyła spóźnił ale i tak wyciągnął.

  • Snickers965 weteran

    17.5 przez minimalnie potknięcie na końcu lini... to jakiś żart?

  • yyy profesor

    na razie nasi wymiatają

  • PudelkoZapalek profesor

    Żyła okej nawet

  • dervish profesor
    @grindavik

    Żle kalkulujesz bo zakładasz że Kamil zepsuje swój skok.
    To nie jest moje odkrycie. Takie sa prawa fizyki i realia. Im wyzsza belka tym wieksze spłaszczenie wyników od góry. No bo jesli słabszy skoczek ląduje pod rekord to lepszy przy tej samej belce nie ma możliwości by wiele odrobic.

  • Wiewior doświadczony

    Jędrek mocno atakuje wiewióra i złotego bażanta.

  • LIVERPOOL profesor
    @Xenkus

    Wyższa mogła być w końcu to najmocniejsza para, a Karl skoczył na poziomie walki o podium conajmniej.

  • MaykDoUrden stały bywalec
    @Xenkus

    Łapali by ich na trybunach ^^

  • Hugla bywalec
    @Lans

    I wiesz to po 3 skokach konkursu?

  • Shepard stały bywalec

    Poprawiły się prędkości względem próbnej.

  • koronex198927 stały bywalec

    Oj oby Dawid skoczył dobrze bo Geiger naciska :/

  • alo profesor

    Kubacki musi skoczyc dobrze bo Geiger się czai. Jak odwali takie coś jak w probnej to nie ma szans

  • Xander1 profesor

    Andrzej odpalił bombę. Brawo.

  • Tomek88 profesor

    Stękała mimo przegranej ma duże szanse, żeby być w top 10 po pierwszej serii.

  • PudelkoZapalek profesor

    Oby Kubacki odpalił

  • Xenkus profesor

    13 belkę chcieliście? :D

  • Lans profesor
    -

    Geiger zostaje w grze o podium w turnieju.

  • Hugla bywalec

    Brawo Jędruś! Odkrycie sezonu, Gajger wygra pare ale Endriu i tak bedzie w 30

  • PudelkoZapalek profesor

    Warunki się nie zmieniły a skoki już tak. A wy chcieliście 13 belke hah

  • firefly profesor

    Coś się musiało zmienić w warunkach bo to niebo a ziemia w porównaniu z próbną. Będą obniżać belkę?

  • ostry666 stały bywalec

    Ależ skoki a to dopiero początek!

  • kubson97865 profesor

    Brawo Endrju

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    O

    Ku..

  • Tomek88 profesor

    Stękała bomba

  • mozart doświadczony

    brawo tatuażysto już po Gaigerze

  • yyy profesor

    Jedziemy po 5 pierwszych miejsc@!!!!

  • LIVERPOOL profesor
    Pięknie!

    Andrzej na swoim poziomie i to najwyższym

  • dervish profesor

    Niestety Snopek :( A miałem nadzieje na Babiarza.

  • Bernat__Sola profesor

    No to Andrzej odleciał...

  • Snickers965 weteran

    ALEŻ HUKNĄŁ

  • firefly profesor

    Wow Andrzej jaki skok

  • PudelkoZapalek profesor

    11 Belka tak jak myślałem. Andrzej coś ty narobił!!!

  • Hugla bywalec

    Dawno nie czułem takich emocji posdczas skoków! :D Dzięki Kamil, Dawid i Michal Dolezal ;)

  • Roxor profesor

    Andrzej mega

  • Tomek88 profesor

    No to zaczynajmy. Miejmy nadzieję, że za 2 godziny będziemy mieć wielkie powody do radości.

  • grindavik stały bywalec
    @dervish

    Na odwrót.Wyższa belka= większa rozpiętość odległ., bo ktoś skoczy 143 m a ktoś 136 i obydwa skoki dobre a różnica pkt.spora

  • LIVERPOOL profesor
    @Xenkus

    Być na podium turnieju, a wygrać konkurs to duża różnica ;)

  • bardzostarysceptyk profesor
    Ciekawostka z tych takich sobie.

    Serie próbne zawodów Turnieju Czterech Skoczni.

    Oberstdorf seria próbna (3, 6, 8, 14, 24, 31, 35) 157 pkt (7 zawodników)
    Garmisch-Part. seria próbna (2, 3, 8, 16, 30, 35, 36) 188 pkt (7 zawodników)
    Innsbruck seria próbna (5, 9, 12, 18, 21, 32, 39) 119 pkt (7 zawodników)
    Bischofshofen (1, 10, 18, 18, 21, 39, 47) 162 pkt (7 zawodników)

    Co nam to mówi ? Absolutni nic, czy wszystko musi mieć sens ?

  • SZCZEPAN44 doświadczony

    Juz chyba wszyscy chca zmiany Kota na Wąska, nie wyobrazam sobei ze tak skaczacy Kot pojedze na mamuta
    Muranka to jeszcze jakies punkty rokuje ze swoim stylem skakania ale Kot absolutnie odpadnie w kwalifikacjach

  • Dama_Karmelowa profesor

    Mój stoicki spokój właśnie wziął w łeb. Niech już będzie chociaż po pierwszej serii...

  • yyy profesor

    o fajnie, dzisiaj skoki z Niemieckim komentarzem

  • dervish profesor

    Generalnie belka była ustawiona pod Graneruda. Dzieki tak ustawionej belce ma on sporą przestrzeń do odrabiania strat bez ryzyka, że wyląduje na wypłaszczeniu. Im wyższa belka tym lepiej dla Kamila i Dawida bo wówczas wyniki *a raczej rozpiętość wyników) najlepszych ulegają spłaszczeniu i trudniej jest odrabiać straty z uwagi na ryzyko dalekiego lądowania. Co prawda ryzyko lądowania można ograniczyć poprzez obniżenie belki na życzenie ale nie ma nic za darmo bo wtedy wchodzi ryzyko nie zaliczenia wymaganej odległości nie mówiąc o tym, że skok z niższej belki zawsze jest trudniejszy.

  • Maradona profesor

    Granerud traci do Stocha 20,6 pkt. Dodając do tego 2-3 pkt za styl w każdym skoku, Norweg musiałby przeskoczyć Kamila o jakieś 15 metrów łącznie. Ciężko to sobie wyobrazić. Musi liczyć, że Stoch zawali jeden skok, jakoś tego nie widzę, bo Kamil od Innsbrucka złapał regularność.

  • przemek32143 profesor

    Kubacki był 16 w próbnej w Ga-Pa także ten. Będę zdziwiony jak przegra z Geigerem.

    Jeszcze co do Krafta. To jest fenomen. Pięć lat z rzędu skacze bardzo nierówno do konkursu noworocznego który jest kulminacją nieszczęścia i irytacji dla niego. Ale po tym konkursie znowu odpala czy to w Innsbrucku czy Bischo i ciągnie już formę do końca sezonu. Czy to kiedy zdobywał KK czy pomiędzy nimi. Zawsze taki sam schemat. I pewnie nie inaczej będzie w tym roku. Gdyby miał z 200 pkt więcej to postawiłbym że znowu wygra PŚ.

  • Xenkus profesor
    @LIVERPOOL

    Dawid na pewno skoczy lepiej, ale czy powalczy dziś i zwycięstwo to nie mam pojęcia.

  • LIVERPOOL profesor
    @ZXCVBNM_9999

    Oj dużo ci brakuje do rangi "profesora" prawdziwego Dawida to ty zobaczysz w zawodach podium TCS na 95%, ale pewne moim zdaniem.

  • yyy profesor

    jestem szczęśliwy po treningu, ale cały czas z tyłu głowy mam czym som skoki, jaki wpływ mogą mieć warunki czy też raz na kilka skoków każdemu może zdarzyć się wyraźny błąd, pfu, pfu.

  • Roxor profesor

    Po tej serii próbnej Granerud będzie czuł jeszcze większą presję i będzie musiał postawić wszystko na jedną kartę. Albo odda bombę, albo zrobi to co Tande w 2017 roku.

  • Cinu profesor

    Do zwolenników żałośnie niskich belek: obejrzyjcie sobie MŚ w oberstdorfie 2005 na dużej. Takie konkursy się ogląda z wypiekami na twarzy a nie jakieś żałosne skoki 10m od HS

  • GOTS weteran

    Widać spokój u Kamila, stabilność, dobre szybkie wyjście z progu będzie dobrze :)

    Warunki są okej, nie ma szafowania belką, wiatr lekko z tyłu zatem myślę, że dla Norwega to gorzej. Wygra najlepszy, mam nadzieję że będzie Mazurek.

  • stivus profesor
    @Xander1

    Nie ma opcji żeby wygral kto inny. Chyba ze Granerud robi przyczajkę, ale wątpię. Kamil jest bardzo mocny mentalnie i można było to już zauważyć po pierwszych wywiadach, już w Oberstdorfie, że czuje się w końcu pewny. A jeszcze po tej wygranej na Bergisel dostał speeda. Jak dla mnie to dzisiaj 38. zwycięstwo w karierze.

  • Tomek88 profesor

    Apollo. The King is back XD

  • J.paqlak@zspnieqo.pl stały bywalec
    myśle że spokojnie Kamil powinien to wygrać i TCS i konkurs w Bischoschofen

    myśle że spokojnie Kamil powinien to wygrać i TCS i konkurs w Bischoschofen

  • Tomek88 profesor

    Skok Kamila bomba. Zapowiada się ciekawy konkurs. Rywale też są mocni. Granerud na pewno będzie jeszcze walczyć. Geiger skacze tu dobrze, Kubacki musi poprawić swoje skoki jeśli chce myśleć o podium TCS. Dobrze skaczą tu również Johannson, Kraft.

    Liczę też że Piotrek i Andrzej zakończą TCS w TOP 10. Kot i Murańka słabiutko.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Na 95%

    Dawid nie ma szans na podium. Może się maskuje, ale technika nie jest by chociaż taka jak w GaPa.

  • PudelkoZapalek profesor

    Wydaje mi się, że Kubacki spadnie na 3 o ile nie na 4 miejsce. Chciałbym się mylić

  • LIVERPOOL profesor
    @Xenkus

    Tu spokojnie można 145 wylądować belka nie ma znaczenia jak Granerud odpali to może wygrać, Dawid też

  • Ammann początkujący
    @equest

    to żadna odległość. w zawodach przegra z Granerudem i innymi :D

  • Cinu profesor
    @Xander1

    Jak 11 belka może być idealna skoro najlepsi skaczą 10 metrów od HS? Te 2,3 belki wyżej nie sprawiłoby, że lądowaliby na płaskim, a widowisko byłoby lepsze.

  • alo profesor

    Jest bardzo dobrze ale tonujmy nastroje. Jeszcze się konkurs nie zaczął. Po pierwszej serii będziemy wiedzieć już mniej więcej wszystko. Granerud tak od niechcenia oddał skok w probnej. Kubackiemu falowaly narty po wyjściu z progu. Nie jest tak mocny jak Norweg i trzeba liczyć żeby utrzymał 3 miejsce w TCS

  • LIVERPOOL profesor
    @Xenkus

    Właśnie nie cudowania to mogą być jak sie pogorszy wiatr i wytnie kilku zawodników. Belka na tak wielkim obiekcie HS 142 powinna być wyższa. Zawodnik wygrywa z dużą przewagą skacząc tylko 135,5

  • Sweet weteran

    DO BOJU!! 20 minut

  • Xander1 profesor

    Też mi się wydaje że ta 11 belka jest idealna na konkurs. Nie łatwo będzie odlcecieć za daleko i nie będzie zmiany tej belki.

  • firefly profesor

    Ja myślę, że Kamil jest w takiej formie, że tylko jakaś katastrofa może mu odebrać orła, biorąc pod uwagę jego przewagę. W samym konkursie może być różnie, ale faworytami do podium jak na razie Kamil, Granerud i Kraft. Zobaczymy, czy Dawid się zepnie.

  • Ponurzyca weteran

    Norweg skrócił swój skok - było to wyraźnie widać.
    Trzymajmy kciuki ale pamiętajmy - gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta.
    Chciałbym by skorzystał Dawid

  • PudelkoZapalek profesor

    TVP pokazuje jak wypytali skoczków o to kto wygra TCS ale cringe

  • grindavik stały bywalec
    @GOTS

    Fioletowa sugerowałaby Milkę jako sponsora (jak w Wiśle) więc odpada..chyba, że inny odcień, np.antracytowy.

  • Xenkus profesor

    W sumie dobra belka. Oby nie było wysokiej, bo będą cudowania z obniżaniem, a i Granerud im wyższa belka tym będzie lepiej skakał. 11 jest ok, kto w formie to przeskoczy 130m, to nie jest dobry konkurs na rekordy skoczni.

  • PudelkoZapalek profesor
    @Robert Johansson252

    Dla nas 11 belka jest bardzo dobra. Nawet Granerudowi będzie ciężko obniżyć jeśli dostanie -0,50 w plecy.

  • Xander1 profesor

    Udana seria próbna dla Polaków. Pięciu w 30 i na to też liczę w konkursie. Kamil jest silny i trzymamy kciuki za konkurs. Myślę że wygranej już nie wypuści, ale podchodzę do tego na spokojnie. Granrud jest jednak niebezpieczny. To taki zawodnik, który może czymś zaskoczyć i nagle sporo odrobić. Dawid musi się postarać by nie spaść z podium TCS. Trochę te skoki bez błysku.
    Ciekawa rywalizacja się zapowiada. Dużo wyrównanych par się zapowiada.

  • grindavik stały bywalec
    @Robert Johansson252

    Dokładnie.Z takim asekuranctwem to nigdy nie osiągniemy na tego typu skoczniach 150 metrów, a i na Willingen ostatnio to rzadkość :/

  • Cinu profesor
    @PudelkoZapalek

    Równie dobrze można dać w każdym konkursie super niską belkę i wtedy nie będzie rotacji. Ale chyba jakieś widowisko też powinno być. Przy tak stabilnych warunkach nawet 2 belki wyżej nie sprawiłoby, że trzebaby było ją obniżać, a najlepsi ladowaliby w okolicach HS.

  • Sandbead stały bywalec
    @AZYL

    Weź się wynoś, nikt Cię tutaj nie prosił

  • GOTS weteran
    @Wąski123

    Zgadzam się, fioletowa byłaby duuuużo lepsza. Przynajmniej zimny kolor, a nie takie letnie badziewie.

  • LIVERPOOL profesor

    I tutaj gif z Juergenem Kloppem powinien wjechać.

  • grindavik stały bywalec

    Zauważyliście, że Stoch ostatnio dużo szybciej jeździ? Kiedyś zawsze w ogonie był. A podobno to Doleżal coś mu podpowiedział o najeździe..Od razu ma szansę na lepsze wyniki z takimi prędkościami.

  • mario1_94 stały bywalec
    @Wąski123

    No, jak skoczkowie zjeżdżają to czuję się jakbym oglądał LGP. 😀

  • Robert Johansson252 profesor
    @PudelkoZapalek Powinna być wyższa

    Dużo skoków poniżej K

    13-14 była by w sam raz

  • LIVERPOOL profesor

    Niesamowite to jest geniusz sportu nie przypominam sobie wielu którzy w tych momentach najtrudniejszych wchodzi na poziom innej ligi... Woow, powtarzam czuje Deja vu.

  • PudelkoZapalek profesor

    11 belka w treningu mocno się sprawdziła. Oby warunki się nie zmieniały to może tym razem jury nie będzie wariować.

  • stivus profesor

    Wygląda na to, że Dawid jednak nie powtórzy noworocznej dyspozycji i skończy za Granerudem. Oby na podium, bo i Geiger jeszcze ostatniego slowa nie powiedział.Jednak wydaje mi się, że w konkursie będzie dużo lepiej niż w próbnej i podium utrzyma. Kamil w tej chwili poza zasięgiem kogokolwiek i powinien wygrac również 38. konkurs Pś w karierze. Absolutny fenomen!

  • firefly profesor

    Kamil zaczyna wyglądać jak w najlepszych latach. Oczywiście, w tym wieku zawsze może się pojawić obniżka formy, ale byłoby cudownie, gdyby utrzymał ten poziom do MŚ.

  • Kocurello2 doświadczony
    @Łotysz

    Nie jest załamany psychicznie. Co to w ogóle za bezsensowne gadanie?

    Spójrz na MŚL. Tam po porażce w Karlem na części dziesiąte punktu, zmotywował się na tyle, że w zasadzie w pojedynkę Norwegom wygrał złoto!
    Tutaj na TCS jego problemem nie jest psychika tylko pozycja najazdowa. Już w Innsbrucku wyglądał blado pod tym względem. Sam Halvor miał problemy z tamtejszym najazdem przez co zaczął kombinować i efekty są takie, że na progu w tym momencie przegrywa nawet ze Stochem.

    Także to nie jest kwestia psychiki Norwega, bo ta jest całkiem silna u niego.

  • equest profesor

    No to Kamil wysłał message konkurentom "135,5".

  • kamil.grzesiczak02@gmail.com początkujący

    sPoKOjnIe grANeruT sIE oSZcZędZAł sTOch NapEWno PRzeGrA tURnieJ 11

  • cavalierjan19 profesor

    Granerud traci na prędkościach. Nawet Stoch od niego szybszy. Dawid do poprawy, Andrzej zacny skok mimo wszystko.

  • Xenkus profesor

    Kamil dołóż jeszcze z metr w konkursie i będzie pięknie. Oby było w miarę równo tak jak w serii próbnej, bez żadnych opadów śniegu.

  • ann81 weteran

    Typowa jak dla nas seria próbna. Oby teraz tę zaliczkę przekuć w dobre skoki w konkursie. Liczę, że Dawid się poprawi i utrzyma podium TCS. Oby też Piotr i Andrzej zostali w top10 turnieju. A kwestią Złotego Orła to już nie będę zapeszać :)

  • SebaSzczesnyy weteran

    Oby w konkursie Granerud też miał tak słabą prędkość i skoczył gorzej chociaż w 1 serii.

    Wygrać turniej to cel najważniejszy. A przy okazji fajnie jakby Kamil stanął dziś na podium w konkursie. Nie mówię, że musi wygrać bo może odpali Kraft,Johansson czy przede wszystkim Granerud. Ale wygrana turnieju i podium konkursu byłoby świetne.

  • dervish profesor

    Znakomicie ustawiona belka.
    1. Zaden skoczek nie był zmuszony lądować na wypłaszczeniu. Jedna belka na cąłą serie spowodowała, że byla ona bardzo klarowna dla widza.
    2. Przy tak ustawionej belce trenerzy nie beda kombinowali ze strategicznymi obniżeniami belki.

  • Ponurzyca weteran

    Stylowo w locie to na 20stki

  • swisslover początkujący

    kurde, nie chcę zapeszać, ale nie sądziłem, że Kamil wejdzie jeszcze w swój tryb powtarzalnych skoków na najwyższym poziomie. Ten człowiek nie przestaje mnie zaskakiwać :) Niech trwa to jak najdłużej!

  • PudelkoZapalek profesor

    Kubacki chyba odpalił tylko w GaPa

  • Wąski123 doświadczony

    Beznadziejna jest ta zielona wykładzina na rozbiegu

  • Tomek88 profesor

    Zastanawia mnie jedno. Warunki zbliżone do wczorajszych, belka o 2 stopnie wyżej a odległości słabsze niż wczoraj.

  • sebo939 stały bywalec

    Kurde, oby to przeniósł na konkurs i będzie dobrze. Spokojnie z tym spaleniem u Graneruda. Dopóki konkurs sie nie skończy to Norweg jest w grze, nie ma co go skreślać

  • kunta doświadczony

    No to jestem spokojny....

  • lukas943 stały bywalec

    Jest moc

  • marro profesor

    Jest źle Kubacki daleko od podium, mam nadzieje, że w konkursie skoczy z 20 metrów dalej.

  • alo profesor

    Kubacki słabo do poprawy bo jeszcze wyleci z top3 TCS.
    Stoch świetnie ale poczekajmy do konkursu. Granulat chyba typowo treningowy skok. W konkursie może odpalić

  • LIVERPOOL profesor
    Kto tu miał być 10 pkt lepszy?

    Kamil się odpalił on zawsze w tym momencie największego ciśnienia, największej presji wchodzi na najwyższy poziom.

  • Ponurzyca weteran

    Alleluja i do przodu :)

  • Cinu profesor

    Słabe odległości. Nawet Stoch 6,5 metra od HS. 13 belka na konkurs.

  • PudelkoZapalek profesor

    TVP pokazało skok Kamila. W powietrzu bardzo dobrze i telemark. Na pewno to nie było jeszcze 100%

  • Michalo15 bywalec
    Łatwo z tym Granerudem

    Roz*****my go ez XD

  • Łotysz stały bywalec

    Granerud jest już złamany psychicznie. Nie ma szans dzisiaj na wygraną, nie mówiąc już o odrobieniu straty.

  • kubson97865 profesor

    Kamil na luzaku wyjaśnił Granulata

  • Xenkus profesor

    Dawid oby w konkursie chociaż z 7-8m dalej, bo jeszcze Geiger się nie poddał.

  • mario1_94 stały bywalec

    To chyba już ten automatyzm. Wygląda to genialnie.

  • kamil.grzesiczak02@gmail.com początkujący

    pierfszy11

  • Złoty Orzeł profesor

    Ktos ma watpliwosci ze Kamil to nielot? Powinien 145.5 skoczyc, a 135.5 to cienizna

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl