Vivo Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich
- 2021-10-07 12:30
Sezon zimowy polscy skoczkowie rozpoczną z dodatkowym wsparciem. Do grona Partnerów Polskiego Związku Narciarskiego dołączyła marka vivo. vivo stało się pierwszym w historii Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich. Do partnerstwa Polskiego Związku Narciarskiego z vivo doprowadził polski oddział agencji marketingu sportowego Sportfive.
Warszawa, 5 października 2021 – vivo, wiodący producent smartfonów na świecie, świętuje swój pierwszy rok w Europie i obchodzi swoją pierwszą rocznicę w Polsce jako Oficjalny Smartfon Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich. Marka rozszerza ekspansję na krajowym rynku i zacieśniania więzi z konsumentami wspierając polski sport, aby zapewnić niezapomniane wrażenia milionom fanów w całym kraju.
Komentując sukces marki w Polsce Michał Opłocki, rzecznik vivo Polska, mówi: "Pierwszy rok działalności vivo w Polsce był pełen wyzwań, ale dziś jesteśmy w doskonałym punkcie startowym do osiągnięcia sukcesu. Zgodnie z naszą strategią "More Local, More Global", jesteśmy gotowi do budowania głębokich relacji z naszymi klientami w Polsce. Dlatego też vivo wkracza w nowy etap rozpoczynając sponsorowanie skoków narciarskich w Polsce. Dla Polaków, skoki narciarskie symbolizują pasję, nieustanne wyzwania i pragnienie zwycięstwa. Natomiast vivo jest symbolem innowacyjności i dążenia do doskonałości. Wierzę, że to połączenie zaowocuje wielkim sukcesem."
"Nasze wartości świetnie się uzupełniają, ponieważ naszym celem jest zapewnianie fanom niezapomnianych wrażeń. Cieszę się, że mogę powitać vivo w roli sponsora. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie korzystna dla obu stron i pomoże wznieść nasz narodowy sport zimowy na jeszcze wyższy poziom w tym sezonie", dodaje Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.
Do partnerstwa Polskiego Związku Narciarskiego z vivo doprowadził polski oddział agencji marketingu sportowego Sportfive.
Polska jest jednym ze strategicznych rynków vivo w Europie, na którym nowa sponsoringowa inicjatywa posłuży do wzmocnienia świadomość marki, a także umożliwi wspólne świętowanie kolejnych sukcesów wraz z klientami i partnerami biznesowymi. Jako jeden z najszybciej rozwijających się producentów smartfonów 5G na świecie, vivo oferuje swoim użytkownikom zaawansowane, innowacyjne i zorientowane na klienta rozwiązania oraz najlepsze w swojej klasie aparaty. Dzieląc wspólne wartości i pasję z Polskim Związkiem Narciarskim, vivo staje się Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich, zapewniającym niezrównaną ostrość, wyrazistość i jakość zdjęć wykonywanych dzięki profesjonalnemu systemowi kamer.
Firma vivo stale poszerza ofertę produktów i zwiększa zasięg rynkowy w Europie. Jako marka silnie związana z pasjami i zainteresowaniami swoich użytkowników, vivo nawiązało współpracę z UEFA w celu zaangażowania fanów piłki nożnej na całym kontynencie. Ponadto, vivo wprowadzi energicznego i zespołowego ducha firmy na Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze, jako Oficjalny Smartfon.
O vivo
vivo to firma technologiczna, dla której projektowanie stanowi najważniejszą wartość przy tworzeniu produktu, a jej działalność skupia się na inteligentnych urządzeniach i usługach. Celem firmy jest budowanie mostu między ludźmi a światem cyfrowym. Dzięki wyjątkowej kreatywności, vivo zapewnia użytkownikom coraz większą mobilność i wygodę funkcjonowania w cyfrowym świecie. Zgodnie z podstawowymi wartościami firmy, do których należą Benfen*, skupienie na projektowaniu, nieustanne uczenie się, duch zespołowy i orientacja na użytkownika, vivo wdrożyło strategię zrównoważonego rozwoju, z wizją bycia zdrową, stabilną korporacją o najwyższych standardach.
Łącząc i rozwijając najlepsze lokalne talenty aby zapewnić doskonałość, vivo rozwinęło sieć 10 ośrodków badawczo-rozwojowych w Shenzhen, Dongguan, Nankinie, Pekinie, Hangzhou, Szanghaju, Xi’an, Tajpej, Tokio i San Diego. Firma skupia się na tworzeniu nowoczesnych technologii dla konsumentów, w tym technologii 5G, sztucznej inteligencji, wzornictwa przemysłowego, fotografii i innych. vivo posiada również siedem ośrodków produkcyjnych (w tym autoryzowane centrum produkcyjne) w Chinach, Azji Południowej i Południowo-Wschodniej oraz innych regionach, wytwarzających ponad 200 milionów smartfonów rocznie. Obecnie vivo prowadzi sprzedaż w ponad 50 krajach i regionach, a produkty firmy zdobyły już ponad 400 milionów zadowolonych użytkowników na całym świecie.
*Benfen to termin oznaczający dążenie do tego, by zawsze podejmować odpowiednie działania i realizować je we właściwy sposób. To jednocześnie idealny opis misji vivo, którą jest tworzenie technologii dobrze służących użytkownikom.
Aktualne informacje o firmie vivo znaleźć można na stronach:
/POWYŻSZY ARTYKUŁ ZAWIERA TREŚCI SPONSOROWANE/
FOTORELACJA
Możliwość komentowania tego artykułu została wyłączona przez Administratorów strony.
Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl
Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl
- Zanim zadasz pytanie na forum - zobacz czy poniżej ktoś już nie dał na nie odpowiedzi.
- Redakcja serwisu Skijumping.pl zastrzega sobie prawo do usuwania oraz modyfikowania komentarzy łamiących regulamin - nie związanych z tematem newsa, zawierających obraźliwe treści, atakujących osoby publiczne (a w szczególności zawodników, trenerów, działaczy, polityków), napisanych wulgarnym językiem, spamu, powielania treści newsa itp.
- Zabrania się reklamowania innych stron, blogów itp.
- Forum to miejsce na przemyślane wypowiedzi i opinie. Do komentowania bieżących wydarzeń na skoczni oraz luźnych pogaduszek służy nasz czat. Komentarze o zerowej wartości merytorycznej typu "Ammann Słabo, Stoch - 125m, co tu tak cicho, czemu nie skaczą" - również będą usuwane.
- Komentarze powinny być rzeczowe, napisane poprawnie językowo i bez rażących błędów ortograficznych.
- Zapytania, opinie i uwagi skierowane do redaktorów serwisu Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres email. Nasi redaktorzy nie czytają wszystkich komentarzy, często mogą więc wcale nie odpowiedzieć. Zapytania, opinie i uwagi skierowane do moderatorów forum Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres admin@skijumping.pl.
- Wszystkich użytkowników forum, prosimy o kulturalną dyskusję. Do rozwiązywania wszelkich sporów i kłótni służy email, gadu-gadu lub inne środki komunikacji.
- Aby uniknąć bałaganu i nieporozumień, zabrania się tworzenia i korzystania użytkownikom z więcej niż jednego konta/nicka oraz podszywania się pod innych użytkowników, poprzez tworzenie bardzo podobnych nazw/nicków. W przypadku wykrycia takiego działania, konta będą kasowane, a w skrajnym przypadku (nagminne tworzenie kolejnych kont), użytkownik banowany.
- Wszelkie komentarze, atakujące bezpośrednio poszczególnych użytkowników (w tym także oskarżenia o pisanie pod wieloma nickami), moderatorów lub redaktorów, będą bezzwłocznie usuwane, podobnie jak spory między użytkownikami, nie mające nic wspólnego z tematem artykułu. Konta użytkowników, którzy obrażają moderatorów, administratorów, bądź atakują Redakcję Skijumping.pl, mogą być blokowane.
- Wszelkie narzekania na to, że komentarze są "bezpodstawnie" usuwane, będą również kasowane. Jeśli ktoś uważa, że jego komentarz był zgodny z regulaminem, a mimo to został usunięty, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
- Jeśli uważasz, że dany użytkownik nagminne łamie regulamin, wywołuje kłótnie i utrudnia dyskusję w komentarzach, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania wpisów bądź blokowania użytkowników, którzy używają niecenzuralnego języka, nagminnie wywołują konflikty, spory oraz prowokują innych uczestników forum do kłótni.
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania użytkowników, których nazwy (ksywki) zawierają wulgaryzmy lub brzmią podobnie do niecenzuralnych słów.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku, gdy adres IP zablokowanej osoby, jest adresem całej sieci lokalnej. Ewentualne cofnięcie blokady może nastąpić jedynie w przypadku, gdy winny użytkownik zaprzestanie szkodliwych działań na forum.
- Redakcja nie odpowiada za treści i opinie prezentowane przez użytkowników forum. Jeśli wypowiedzi naruszają prawo, ich autorzy mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- W przypadku "bana" użytkownika, zabronione jest tworzenie nowego konta, przez 7 dni od momentu blokady konta.
- W przypadku nagminnego łamania regulaminu forum oraz ogólnych zasad dobrego wychowania, Redakcja zastrzega sobie prawo do powiadomienia odpowiednich służb, wraz ze wszystkimi posiadanymi danymi użytkownika (adres IP, logi, dane kontaktowe).
Komentarze