Skład Rosjan na Turniej Czterech Skoczni

  • 2007-12-23 16:15

Wolfgang Steiert ogłosił już skład rosyjskiej drużyny na Turniej Czterech Skoczni. Naszych wschodnich sąsiadów reprezentować będą: Denis Kornilov, Pavel Karelin, Dimitry Vassiliev, Dimitry Ipatov oraz Ilja Rosljakow.

W rozmowie ze sportową agencją informacyjną "Wjes Sport" Steiert zapewnił o udziale w najbliższych konkursach Ilji Rosljakowa. "W turnieju występować będziemy w piątkę" - powiedział szkoleniowiec. "Do chłopców dołączy Ilja Rosljakow. Przesiedział on już w domu ponad dwa miesiące nie tylko z powodu kłopotów z wizą. Daję Ilji ostatnią szansę. Jeżeli nie zobaczę u Rosljakowa potrzebnej motywacji, wyleci z drużyny" - dodał.

Niemiec liczy na bardzo dobry występ swoich podopiecznych. "Sądzę, że moi chłopcy pokażą na Turnieju Czterech Skoczni świetne wyniki. Dimitry Vassiliev po niedawnym upadku buduje swoją formę. Ogromne szanse na sukces ma również Denis Kornilov, który skacze obecnie lepiej od pozostałych Rosjan. Nie jest idealnie, ale zauważam postępy" - stwierdził Steiert.

Po konkursach w Engelbergu rosyjscy skoczkowie spędzą tydzień w Niemczech, gdzie odpoczną oraz rozpoczną treningi siłowe, które przygotują ich do konkursu w Oberstdorfie.

Wolfgang Steiert opowiedział również o celach reprezentacji Rosji na zbliżający się Turniej Czterech Skoczni. "Mam nadzieję, że na Turnieju któryś z naszych uplasuje się w pierwszej dziesiątce - zakończył trener.


Anna Pałac, źródło: Informacja własna
oglądalność: (5850) komentarze: (21)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anja bywalec
    -

    @Boy
    Ogólnie jednak zajmuje się tym zawodowo :). Ildar Fatchullin nie zakończył jeszcze swojej kariery skoczka :).

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2007-12-26 15:33:51 ***

  • Boy profesor

    @anja
    Ale w zawodach międzynarodowych nie pojawił się już niemal od roku!

  • anja bywalec

    @Boy
    Ildar Fatchullin nadal skacze :). Mam nadzieję, że będzie to robil jak najdłużej :).

  • Boy profesor

    Rosjanie nie muszą podawać składu na żadne imprezy bo i tak jest on znany wszystkim. Mają w PŚ limit 5 zawodników, a do tej pory skakali w 4, teraz dojdzie Rosliakov. Poza tą piątką nie mają skoczka, który z powodzeniem mógłby występować w PŚ. W kontynentalu zaplecze rosyjskich skoków zajmuje jedne z ostatnich miejsc... A Fatchullin chyba już nie skacze.

  • jozek_sibek profesor
    Rosjanie w PŚ od sezonu 1999/2000

    Sezon 1999/2000:
    42.D.Vassiliev - 67 pkt

    Sezon 2000/20001;
    33.D.Vassiliev - 129 pkt
    70.V.Kobielev ---- 9
    70.I.Fatchulin ----- 9
    76.A.Kalinintczenko-3

    Sezon 2001/2002:
    21.V.Kobielev - 237 pkt
    39.I.Fatchulin --- 96

    Sezon 2002/2003:
    53.D.Vassiliev - 32 pkt
    62.I.Rosliakov -- 20

    Sezon 2003/2004r:
    55.A.Silaev ---- 22 pkt
    59.D.Vassiliev - 16
    61.D.Ipatov ---- 14
    64.D.Kornilov -- 13

    Sezon 2004/2005r:
    29.D.Vassiliev -163 pkt
    56.D.Kornilov -- 23
    61.D.Ipatov ---- 21
    62.I.Fatchullin -- 20

    Sezon 2005/2006r:
    22.D.Vassiliev -240 pkt
    45.D.Kornilov -- 41
    71.D.Ipatov ----- 8

    Sezon 2006/2007:
    11.D.VASSILIEV - 523 pkt - 24 starty
    19.D.KORNILOV - 282 pkt - 22
    21.D.IPATOV ------260 pkt - 23
    53.I.ROSLIAKOV -- 41 pkt- 12

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w PŚ - od sezonu 1999/2000

    PŚ 1999/2000r.
    28.A.Małysz ----- 214 pkt
    38.W.Skupień ---- 86
    44.R.Mateja ------ 52
    63.Ł.Kruczek ----- 18

    PŚ 2000/2001r.
    1.A.Małysz ---- 1531 pkt
    31.R.Mateja --- 133
    42.W.Skupień -- 89
    76.Ł.Kruczek ---- 3

    PŚ 2001/2002r.
    1.A.Małysz ---- 1475 pkt
    49.R.Mateja ----- 50
    53.T.Pochwała -- 38
    55.M.Bachleda -- 26
    73.T.Tajner ------ 7
    77.Ł.Kruczek ---- 5
    84.W.Skupień --- 4

    PŚ 2002/2003r.
    1.A.Małysz ---- 1357 pkt
    42.M.Bachleda -- 77
    68.T.Tajner ----- 15
    76.R.Mateja ------ 5
    79.T.Pochwała --- 4

    PŚ 2003/2004r.
    12.A.Małysz ---- 525 pkt
    52.M.Bachleda -- 27
    54.W.Skupień --- 24
    58.M.Rutkowski - 17
    69.W.Tajner ------ 9

    PŚ 2004/2005r.
    4.A.Małysz ---- 1201 pkt
    38.R.Mateja ----- 87
    53.K.Stoch ------ 36
    85.M.Bachleda -- 3
    85.Długopolski -- 3

    PŚ 2005/2006r.
    9.A.Małysz ----- 634 pkt
    45.K.Stoch ------ 41
    51.P.Żyła ------- 23
    54.S.Hula ------- 19
    60.R.Sliż -------- 15
    79.R.Mateja ----- 4

    PŚ 2006/2007r.
    1.A.Małysz ---- 1453 pkt
    30.K.Stoch ---- 168
    55.P.Zyła ------- 34
    60.S.Hula ------- 26
    80.R.Mateja ----- 4

  • jozek_sibek profesor
    Polska i Rsja w Pucharze Narodów

    Polska w Pucharze Narodów

    1999/2000 - 6 miejsce -- 530 pkt
    2000/2001 - 6 miejsce -- 260(liczono tylko pkt z konkursów drużnowych)
    2001/2002 - 6 miejsce - 2105
    2002/2003 - 7 miejsce - 1608
    2003/2004 - 7 miejsce -- 702
    2004/2005 - 7 miejsce - 1630
    2005/2006 - 9 miejsce -- 786
    2006/2007 - 5 miejsce - 1785


    Rosja w Pucharze Narodów

    1999/2000 - 12 miejsce ---67 pkt
    2000/2001 - nie klasyfikowana(liczono pkt tylko z drużynówek)
    2001/2002 ---9 miejsce - 533
    2002/2003 - 12 miejsce ---52
    2003/2004 - 11 miejsce - 115
    2004/2005 - 10 miejsce - 677
    2005/2006 - 10 miejsce - 389
    2006/2007 ---7 miejsce- 1456

  • jozek_sibek profesor
    @nielot

    Przytoczone przez Ciebie poniżej zestawienie "Limity na III period" jest autorstwa @andbala,do którego kierujesz ostatni post - tak na marginesie.

    Rosjanie w PŚ 2007/2008:

    18.D.Kornilov - --72 pkt
    25.P.Karelin ---- 45
    27.D.Vassiliev - 42

    Polacy w PŚ 2007/2008:

    1.A.Małysz --- 16, -7, 8,10, -9,10,13 - 10 miejsce - 184 pkt
    2.K.Stoch ----- 58,34,35,34,34,41,18 - 47 miejsce -- 13 pkt
    3.M.Kot ------- 72,57,53,35,52,58,43 - nie sklasyfikowany
    4.M.Bachleda - x, 35,60,57,39, x, x - nie sklasyfikowany
    5.P.Żyła ------ 44, x , x , x , x,47,63 - nie sklasyfikowany

  • nielot bywalec

    ,,Nie zgadzam się z Tobą w 100%. Podaj chociaż jeden przykład na "wystawiaja juz 5 skoczkow z tego wszyscy przechodza kwalifikacje i dostaja sie do drugiej serii "

    comment napisany przez jakiegos kolege w dzisiejszym artykule

    ,,Skończył się II period. Na następny (trzeci) limity w PŚ są nastepujące:
    1. Austria - 7
    1. Norwegia - 7
    3. Finlandia - 6
    3. Niemcy - 6
    5. Rosja - 5
    5. Czechy - 5
    5. Japonia - 5
    8. Polska - 4
    8. Szwajcaria - 4
    8. Słowenia - 4
    8. Francja - 4
    12. Kazachstan - 3
    12. Włochy - 3

    co do drugiej czesci to trzeba miec na oczach klapki aby nie zauwazyc jakie ogromne postepy poczynili rosyjscy skoczkowie i jak ,,fantastycznie skacza,, w porownaniu do reszty naszych skoczkow oprocz Malysza oczywiscie

    osobiscie na prowadze zadnych statystyk analiz skoczkow a w szczegolnosci rosyjskich jezeli tak bardzo chcesz przestudiowac osiagniecia/miejsca reprezentacji sbornej popros uzytkownika @Juzek_skibek on prowadzi wszystkie statystyki moglby ci napisac wszelkie pozycje ilosci pkt. w wszystkich turniejach PS PK FIS Cup itd................. w,ktorych startuja/startowali rosjanie :) jezeli wczoraj zacytowal wypowiedz przed 2 lat jednego uzytkownika tej strony :D to nie byloby problemu aby przedstawil tabele rosyjskich skokow od 1900r do sezonu 2007 :D ^_^

  • anja bywalec

    @andbal
    Poczekaj na Ilję Rosljakowa :). Nie doczytałam dokładnie posta nielota - Dimitry Ipatov (niestety) ani razu nie dostał się do drugiej serii w tym sezonie. O przyvzynach jego gorszej dyspozycji wspominał już wcześniej prezes Rosyjskiego Związku Narciarskiego, Władimimir Sławskij. Mam nadzieję, że niedługo będzie już w świetnej formie :).

  • andbal profesor
    @nielot

    Nie zgadzam się z Tobą w 100%. Podaj chociaż jeden przykład na "wystawiaja juz 5 skoczkow z tego wszyscy przechodza kwalifikacje i dostaja sie do drugiej serii ".

  • anja bywalec

    @malysz51
    Ildar czy Robert Fatchulin :)? Obydwoje skaczą oraz mają się świetnie :). Po prostu nie są w formie, z jaką mogliby dostać się do kadry, ale miejsce w kadrze Rosji Ilji Rosljakowa nie jest pewne.

  • Usia profesor

    A to Steiert nie może zabrać kogoś innego, skoro temu daje nauczkę?
    Nikt inny nie ma punktów PK?

  • anonim

    A co z Fatchulinem, czy on jeszcze w ogóle skacze ?

  • anonim

    Ciekawe, kiedy nasi będą wreszcie skakać tak, jak przynajmniej Rosjanie. Póki co to mamy tylko Małysza, a Stoch potrzebuje pilnej pomocy psychologa, bo stać go na dobre wyniki, co udowodnił dzisiaj, ale by mógł utrzymać formę na dłużej to potrzebna jest jak najszybsza pomoc.

  • anja bywalec

    @nielot
    W 100% się z Tobą zgadzam. Drużyna Wolfganga Steierta jest stosunkowo młoda (poza 28 - letnim Dimitry Vassilievem), co oczywiście działa na ich korzyść. Pamiętajmy, że Pavel Karelin debiutował w Pucharze Świata znacznie później od Macieja Kota, a radzi sobie od niego w rozgrywkach tej rangi znacznie, znacznie lepiej (delikatnie to ujmując). Do boju Rosjo :). Oby tak dalej :).

  • nielot bywalec

    ,,no też mi rewelacja. A niby kto inny miał jechać!? Plekhov!? A może ci z dna FIS Cupu!?,,

    ty lepiej spojrz na nas rosjanie w przeciwienstwie do polakow wystawiaja juz 5 skoczkow z tego wszyscy przechodza kwalifikacje i dostaja sie do drugiej serii i zajmuja dobre miejsca jak na rosjan od 15 i co najwazniejsze tam wszyscy punktuja a u nas ? kogo mamy wystawic do druzyny.na T4S? proponowalbym tylko Malysza wystawiac do konkursow oszedzilibysmy sobie przynajmniej wstydu i kompromitacji i ten Karelin mowie wam rosjanie na Igrzyskach zimowych u siebie w Sochi beda naprawde dobrzy a w szczegolnosci ten mlodziutki Karelin wtedy bedzie juz doswiadczonym skoczkiem a my jakiego mlodzika mamy w Kadrze Kota?,ktory skacze tam jedynie bo jego stary grzeje stolek w PZN-ie

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl