Czterech polskich skoczków polata w Sapporo

  • 2008-01-28 12:05

Już w najbliższy weekend Puchar Świata zawita do japońskiego Sapporo. Tradycyjnie wiele ekip uda się tam w nieco rezerwowym składzie. Także i w naszej kadrze zabraknie najlepszego skoczka - Adama Małysza.

Hannu Lepistoe postanowił, że do Japonii pojadą Kamil Stoch, Piotr Żyła, Stefan Hula oraz Marcin Bachleda.

W tym samym czasie Adam Małysz, wraz z Krzysztofem Miętusem i Maciejem Kotem będą spokojnie przygotowywać się do kolejnych zawodów.

Konkursy PŚ w Sapporo zaplanowane są na 2 i 3 lutego.


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (16223) komentarze: (153)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    irziWxyxwzbKKyHEFB

    KqAwAW

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w PŚ w Sapporo oraz w MŚ 2007

    Sezon 2000/2001:
    1.A.Małysz --- 1 i 1 miejsce
    2.R.Mateja --- 17 i 5
    3.W.Skupień - 58 i 54

    Sezon 2001/2002:
    1.M.Bachleda -- 25 miejsce
    2.G.Sliwka ----- 35
    3.K.Długopolski-41
    4.W.Tajner ---- 52

    Sezon 2002/2003:
    1.A.Małysz ----- 6 i 6
    2.M.Bachleda - 19 i 21

    Sezon 2003/2004:
    1.A.Małysz --- 12 i 11
    2.W.Skupień -- 23 i 48
    3.M.Bachleda - 29 i 52

    Sezon 2004/2005 - 41 startujących(Polacy nie startowali)

    Sezon 2005/2006:
    1.P.Żyła ------- 19 i 20
    2.R.Sliż -------- 29 i 23
    3.T.Pochwała - 38 i 48
    4.M.Bachleda - 47 i 31(startował w II rundzie)

    Sezon 2006/2007 - nie rozgrywano

    Mistrzostwa Swiata 2007:
    1.A.Małysz -- 4 i 1
    2.K.Stoch -- 13 i 11
    3.P.Żyła ---- 35 i 41
    4.R.Mateja - 38 i 39

  • jozek_sibek profesor
    @ Jacek i inni

    W dniach 11-13.01.2008 w Sapporo rozgrywane były konkursy PK - wyniki:

    1.S.Hula -------- 9,10, 6 --- 95 pkt
    2.P.Żyła -------- 5, 9,13 --- 94 pkt
    3.T.Pochwała - 28,22,DSQ -12 pkt
    4.T.Tajner --- 22,DSQ,33 -- 9 pkt

    Jak widać wyniki S.Huli i P.Żyły były podobne.

    Dwa tygodnie puzniej w PŚ w Zakopanem zdecydowanie lepszy był S.Hula:

    1.S.Hula - 24 i 35 miejsce
    2.P.Żyła - 61 i 71

    Myślę,że dużą rolę odgrywały nr. startowe zawodników(drugi konkurs)!
    W pierwszym lepszy był S.Hula,ale w drugim P.Żyła w kwalifikacjach miał numer 6,a S.Hula 28.
    Pamiętamy,że w tym drugim(w kwalifikacjach),wszyscy Polacy z pierwszymi numerami "czyścili" bulę!
    Odległośći:86.5m,96.5m,97.5m,98.5m,99.0m,104.5m - mówią same za siebie.

    Druga sprawa,skocznię w Sapporo P.Żyła zna b.dobrze - w ostatnich 4 sezonach PK startował 3x,a dochodzą również starty w PŚ 2005/2006(19 i 20 miejsce).

  • anonim

    @ nieznany

    Powiem tylko, że masz rację w 100% i dodam, pod warunkiem, ze niektórym naszym zawodnikom nie każą skakac na nieprzepisowym sprzęcie, bo będzie DSQ.

  • Go west początkujący
    Skoki

    małysz i świta to słabełusze Murańka to jest coś może trochę się zawstydził w Zakopanemwysyłajcie na GG

  • anonim
    SONDA_Czy Kamil Stoch (pod nieobecność Adama Małysza) eksploduje w Sapporo jak n

    http://www.sonda.pl/sonda_strona.php3?id=535009&uid=346654

  • anonim
    @Henio

    Wicemistrzowie MP mają skakac na PK w Zakopanem i tu wejść na podium. Tu przeciez zdobyli medale, więc będzie wstyd jak tu na podium PK nie wejdą. To przeciez zawody drugiej ligi a Stocha nie będzie. W zakopanem będa mieli przewagę własnej skoczni. Dla reszty zawodników to przecież obca skocznia.

  • anonim
    Też tak uważam

    Że w konkursach PK w Japonii powinni skakać V-ce MP oraz zawodnicy ktorzy zajęli miejsca na MP w ppierwszej szóstce!
    Dlaczego spadali więc na bulę ,bez pktów, bez zwiekszenia limitów,pociotkowie zarządu PZN-oldboje którzy z trudem na MP zajeli miejsca w II dziesiątce?
    Precz z nepotyzmem i prywatą !

  • anonim
    @Henio

    Nic sie nie martw, wicemistrzowie Polski wywalczą dla reszty te limity :PP
    No i może "słabiak" Śliż i "słabizna " Rutkowski im pomoże. Na pK też wystawimy przeciez grupę krajową, czyli wystartuje tez chyba z 11 skoczków

  • anonim
    W kraju pozostali oldboje z koneksjami i wizami do USA

    Te nieloty zablokują możliwość startu w PK w zakopcu lepszym,zdolniejszym i średnio o 10lat mlodszym juniorom i juniorom mlodszym(14-16lat)

  • anonim
    @Henio

    W kraju została czołowka Mistrzostw Polski, to co się boisz o limity na PK? Sądzisz, że ta czołówka jest tak cienka, że nie potrafią sobie poradzić z drugą ligą skoków?

  • anonim
    Tylko Stoch

    Wyjazd pozostałej trójki do Japonii na PŚ est jak lokata.
    Bez sensu?
    nie lepiej w Zakopcu choćby małe pktyrobić i próbować (...) limity w PK zwiększyć?

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-01-29 13:44:15 ***

  • anonim
    Czy tylko Małysz nie leci?

    NIEMCY
    Trener Peter Rohwein zabierze do Japonii Michaela Neumayera, Martina Schmitta, Stephana Hockego i Michaela Uhrmanna.

    Jestem za tym, by Adam potrenował w domu, ale nie lejmy wody, że w Japonii będa rezerwowe składy!

  • anonim
    Leniwy Lepisto

    Jak Lepistoe nie jedzie to po co Stocha i reszte wysłali, Klimowski ich nie zmotywuje i będzie klapa!

  • anonim
    Stoch to japonska nazwa boskiego wiatru pod narty

    Jasne, Kamil będzie na podium.. Tym kilkunastu lepszym od Stocha wiatr powieje w plecy a Japończycy zastrajkują i nie wystąpia w Sapporo.
    A reszta naszych to oczywiście dno, bo w Zakopanem robili za przedskoczków reszcie zawodników, ponieważ nikt ze szkoleniowców nie potrafił złożyć w tej sprawie protestu. Wszak my jestesmy gościnni. Co tam kilku naszych "dennych skoczków" Ich pech, że startowali z listy krajowejna samym początku i musieli przetrzec zasypywane przez wiatr tory, bo prawdfziwi przedskoczkowie mieli robic tylko za gwiazdy telewizyjne.

  • anonim

    Wywiad z Adamem :
    http://skoki.interia.pl/news?inf=1048707

    Trener Lepistoe również zostaje.

  • vero92 profesor
    -

    Kamila stać w Sapporo na bardzo wiele. Mam nadzieję i liczę na miejsce w pierwszej 5... tylko żeby się nie spalił. Zobaczymy.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2008-01-29 21:23:35 ***

  • taproflar doświadczony

    Wreszcie Małysz pauzę zrobił. Czy to da coś teraz nie jestem przekonany.
    Co do Murańki, to się nic nie pomyliłem gdyż zawsze byłem przeciwny aby 13 14 ,15 dzieci nie brały udziału W PŚ. Pisałem że spadnie na bulę i spadł. Widziałem na własne oczy.

  • Kamil9988 początkujący
    Do adminów, modów itp. :P

    Dlaczego na stronie niema nowych filmików ze skokami?
    Pisaliście, że będziecie szybciej aktualizować strone, i kiedy będzie podany dokładny, szczegółowy termin zawdów w Japoni?

  • ZKuba36 profesor
    Moim zdaniem

    Skład na Sapporo jest optymalny. Stoch i Hula chyba są z tej 4 najlepsi. Żyła chyba najsłabszy ale powinien tam skakać aby nie wypaść z 55 WRL. Może zdobędzie kilka punktów. Bachleda ma większe szanse na zdobycie punktów. Kilka razy, w silnej konkurencji plasował się na miejscach 31-35. Małysz nie startuje a więc szanse wzrastają.:-)
    Do 55 WRL brakuje mu kilkanaście punktów, a więc może, może...
    Rutkowski powinien jeszcze kilka razy wystartować w PK oby wypracować miejsce w 50 CRL. Moim zdaniem również Kot powinien startować w PK do czasu wyskakanie miejsca w 50 CRL. Jednocześnie podbudowałby się psychicznie i dopiero wtedy - powrót
    do PŚ. Murańka powinien dostać jesze 1. szansę startu
    (w PK w Zakopanem) i ...koniec na ten sezon.

  • anonim

    no w sapporo mocne zawody widze finowie jada w najsilniejszym norwegowie raczej tez bo oni zawsze do sapporo lataja austraicy raczej nie popuszcza wiec morgi poleci bo jest jane rezerwy no moze niemcy w rezerwie tak to sami silni nie wiem jak szwajcarzy oni raczej pewnie ni epoleca nie bedzie latwo o 30 znaczy kamil raczej tak moze hula ale zyly i bachledy nie widze no moze marcinowi wyjsc skok ale to no nie pewne w sapporo bedize za tem ciekawie

  • pykus początkujący

    zobaczymy co zdziałają myślę że Hula i Stoch będą się regularnie kwalifikowa do 30, Stocha widze w 15, bo pewnie pojadą rezerwy

  • anonim

    co z wami? to wy wkoncu wiezycie w Adama czy nie? myslicie pesymistycznie ;/ Adam jeszcze poskacze mysle ze ok. 5 lat zdobedzie jeszcze jedna kryssztalowa kule i wyprzedzi Nykenena. To jest realizm i tak bedzie :)

  • Anika profesor

    @Adrian
    To pesymizm, czy realizm?
    Ja mam nadzieje, że Adam, mimo wszystko, powalczy na Olimpiadzie. Ale żeby to było realne, to trzeba ustalić sensowny "gryplan" na 2 lata.

  • anonim
    Petycja w sprawie włączenia skoków narciarskich kobiet na IO w Vancouver

    http://www.thepetitionsite.com/2/ let-women-ski-jump-in-2010

  • Adrian D. redaktor

    Polata co najwyżej jeden, reszta to sobie ewentualnie pozjeżdża :(

  • anonim

    Małysz jeszcze bedzie skakał przez 2 sezony a potem kto bedzie jego następcą?
    po zakończeniu kariery ten serwis również bedzie zamknięty

  • karambol początkujący

    klimek to bez watpienia duzy talent ale z duzym skakaniem to jeszcze ma czas

  • anonim

    Witojcie! Mam do sprzedania kartki filatelistyczne z PŚ w Zakopanem z roku 2004, 2005 i 2006 ! Cena jednej kartki to 6zł ! Wysyłka od razu! Tylko tysiąc takich na całą Polskę wydano! Są z wizerunkiem Adama Małysza ! Naprawdę warto to mieć! Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę o podanie swojego gg w komentarzu!

  • krzycho doświadczony

    No to Hannu sobie pojechał. Ale z rodziną ma prawo się spotkać. Kruczuś tak wyszkoli Adama że będzie wyprzedzał rywali o 10metrów. Ale powinno być już dobrze. Co do Klimka:Sporo kontrowersji ponownie budzi osoba Klimka Murańki. Tym razem nie chodzi jednak o start w zawodach Pucharu Świata, tylko o udział w Mistrzostwach Świata Juniorów, które rozegrane zostaną w lutym na obiekcie Skalite w Szczyrku.

    Murańka nie znalazł się bowiem w grupie skoczków, którzy specjalnym cyklem przygotowują się do tych zawodów MŚJ.

    Ojciec Klimka - Krzysztof Murańka - chce zabigać w Polskim Związku Narciarskim, aby wystawiono jego syna do konkursu.

    "Bo do tych mistrzostw przygotowuje się od roku grupa młodych skoczków, w której Klimka nie ma. Ale przecież on ma lepsze wyniki od wielu uczestników tego zgrupowania. Jest wicemistrzem Polski seniorów. To powinno decydować. Będę zabiegał w Polskim Związku Narciarskim, by Klimka wystawili do tych zawodów" - skomentował całą sprawę Krzysztof Murańka.
    Gazeta Wyborcza


    Najpierw jego ojciec chciał PŚ teraz MŚJ ciekawe co jeszcze wymysli.

  • karambol początkujący

    MASZ RACJE TYLKO PO CO TA CALA GADKA O WIECZNYCH TALENTACH

  • rrr początkujący

    Co wy się tak czepiacie np. Bachledy. Obiektywnie jest on naszym 4 skoczkiem w tym sezonie! Jest dość słaby ale takie są nasz skoki, trzeba się z tym pogodzić.

  • skladak stały bywalec
    roznica czasu

    roznica czasu miedzy czasem warszawskim (GMT+1) a czasem obowiazujacym w Sapporo (GMT+9) wynosi 8 GODZIN.
    wiec japonczycy sa od nas 8 godzin do przodu;p
    proste wylicznie:
    konkurs u nich o 17:00 - 8 godz = 9:00 (czasu warszawskiego)

  • karambol początkujący

    aha klimowski dobrze ze chociaz on ciekawe jak pojdzie chlopakom bez cieplego spojrzenia zimnego fina i sciemiacza kruczka...

  • skladak stały bywalec
    @tomek

    pierwszy w sobote rano o 9:00 (17:00 w Sapporo)
    drugi w nocy z soboty na niedziele o 3:00 (11:00 w Sapporo)

  • karambol początkujący
    -

    stoch da rade i ma szanse na dobre miejsce a jaki trener z nimi leci skoro kruczek bedzie z adamem a lepistoe na swoim ranczo...

    ***
    Niżej już ktoś to napisał

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-01-28 20:50:36 ***

  • anonim

    Może Małysz wystartuje na PK w Zakopanem , (pewnie by wygrał chociaż będzie miał 1 zwycięstwo w tym sezonie)
    i może nareszcie przebudzi sie w Pucharze Świata bo niedługo już Mistrzostwa Świata w lotach . Małysz liczymy na ciebie może ci sie uda , a co do pozostałych
    Polaków no to najbardziej icze na Stocha, pokazał już , że potrafi skakać na mamutach. Zapewne pojedzie też Mateja ( nasz lotnik , który podobno umie skakać na mamutach, a jak mu sie nie uda to jego komentarze po skoku są do końca rozbrajające np. " Wiaterek troche wiał " ,a czy on sie boi jak leci bo lata bardzo niespokojnie) , no i 4 zawodnik to pewnie Hula ( jak mu wiaterk podwieje to bedzie dobrze)

  • Greg1702 stały bywalec

    @kruger
    Stocha stac na wygrywanie a nie na pierwsza 15-tke.

  • Greg1702 stały bywalec

    Adasiowi przyda sie teraz odpoczynek i pozniej lekki trening. Wtedy jego forma wroci. Bachleda powinien zakonczyc kariere jak ma skakac tak jak teraz. Hule stac na pierwsza 15-tke. Zyle na 20-tke. Niech wreszcie zaczna skakac na takim poziomie.

  • anonim
    nadzieja......

    mam nadzieje że stoch będzie w pierwszej 15nasce

  • anonim

    Jedzie z nimi trener Klimowski,
    a Lepistoe i Kruczek zostaje z pozostałymi, Adamem, Mackiem i Krzyskiem.

  • Anika profesor

    Ze skoczkami do Sapporo jedzie Zbigniew Klimowski

  • anonim

    A pojedzie z nimi trener czy wyślą ich z serwismenem tylko?

  • Katie44 początkujący

    szkoda, że nie będzie Małysza, ale może chociaż trochę odpocznie i potrenuje

  • anonim
    A gdzie Tajner

    Protestuję! Gdzie Tomisław Tajner - stały turysta japoński. On powinien tam jechać, bo zna Japonię jak nikt

  • Anika profesor

    Sapporo

    Friday, 1 February
    17:00 Official Training
    19:00 Qualification Round
    Saturday, 2 February 16:00 Trial Round
    17:00 1st Round
    18:00 Final Round
    After the
    Competition Award ceremony on site
    Sunday, 3 February 10:00 Qualification Round
    11:00 1st Round
    12:00 Final Round
    After the
    Competition Award ceremony on site

  • michals90 stały bywalec
    obserwer

    w jednej z wypowiedzi, bodajże Tajner powiedział, że start Murańki w PŚ w Zakopanem był jedynym zaplanowany na ten sezon i więcej nie będzie - to raz. A dwa to, to, że skocznia w Sapporo słynie z częstych kłopotów z wiatrem. No i ten młody ma dopiero 13 lat, ciężko byłoby mu się szybko pryzwyczaić do zmiany czasowej i dobrze tam skakać

  • Anika profesor

    ZAKOPANE

    01.02.2008 PIĄTEK
    11:00 I Oficjalny trening HS-134 (2 serie)
    16:00 II Oficjalny trening HS-134 (1 seria)

    02.02.2008 SOBOTA /SAMSTAG/ SATURDAY
    16.45 Seria próbna
    18.00 Konkurs skoków Puchar Kontynentalny HS-134

    03.02.2008 NIEDZIELA
    10.30 Seria próbna
    11.30 Konkurs skoków PucharKontynentalny HS-134

  • patrycja381 weteran
    @skladak

    ja nie twierdze, ze Kamil byl wtedy w wyzszej formie, teraz jego forma tez nie jest najgorsza, wiec smialo moze walczyc o druga serie!

  • anonim

    móglby ktos napisac o ktorej beda konkursy w saporro i pk w zakopanem? ;) z góry dzięki

  • anonim

    skład chyba optymalny, dobrze, że bez Adama!

  • obserwer bywalec

    michals90
    Dalczego ma nie jechać Murańka do Saporro ?. Spełnił już wymogi. Narty prawidłowe już ma i kombinezon , "Harnasia" na plecy i podboj Japonii. Może smiało startować . Niech i Japonia zobaczy jakie głupoty wyczyniają działacze polscy i ojciec Murańki na czele., wysyłając juz dziecko w bój na PŚ.
    Czubstwo nie zna granic

  • michals90 stały bywalec
    Jacek

    chciałbyś wysłać Murńke do Sapporo? Gratuluje pomysłu :|

  • skladak stały bywalec
    @patrycja381

    ale wtedy zawodnicy przyjechali nieco wczesniej.. no i Kamil byl w nieco wyzszej formie!

    NIE MA TRANSMISJI z PK w Zakopanem. Nawet skrotu.
    Jak widac TVP nie stara sie zabardzo... :|

  • obserwer bywalec

    Własnie, właśnie. Przeciez Małysz może wystartować w PK w Zakopanym . Nie startowanie co tydzień może go rozrelgulować , a tak może zdobędzie punkty na pulę startową .

  • obserwer bywalec

    Niech polatają, Szkoda ,że Małysz nie leci do Saporro, mógłby podszkifować technikę

  • anonim
    Skład

    Co do Kamila Stocha i Stefana Huli nie mam żadnych zastrzerżeń ale Piotr Żyła do Saporo i Marcin Bachleda przeciez on jest bez formy! Zgodze się z Henio ja tez wolałbym za Zyłę i Bachledę np. Murańkę. Pozdrawiam......:)

  • michals90 stały bywalec

    liczę, że Kamil w Sapporo zakręci się w okolicach pierwszej 10, obsada na pewno nie będzie najlepsza

  • anonim
    Zmienić tytuł.

    Powinno być : Czterech Polaków polata PO Sapporo.

  • porcupine bywalec
    PK Zakopane

    Powtórzę pytanie.
    Jaki jest skład Polski na PK w Zakopanem?

  • anonim
    @pol

    Jest tylko "drobna" różnica pomiedzy MŚ i PŚ. W MŚ startuje tylko po 4 skoczków z danego kraju :PP (czyli duzo mniejsza konkurencja ) a w PŚ z niektórcych nawet po 6-7 a z Japonii ponad 10 :PPP

  • pol początkujący

    gadasz głupoty pamiętasz mistrzostwa świata na tej skoczni Stoch poradził sobie świetnie zarówno ze zmianą czasu jak i ze skokami

  • patrycja381 weteran

    no i dobrze, ze Adam nier jedzie. opdpocznie sobie i spokojnie potrenuje aby znow skakac daleko. natomiast Kamil... no coz zobaczymy jak mu pojdzie, mam nadzieje ze sie zalapie na druga serie i skoczy tak jak bedzie mogl najdalej.

  • anonim
    NAIWNIACY

    Jeśli myślicie ze Stoch wygra w Sapporo albo bedzie na podium to jesteście bardzo naiwnie, przecież do Sapporo jadą prawie wszyscy, a wdodatku Japonczycy tam swietnie skaczą. A Kamil jest młody i nie wiadomo jak ze zmianą czasu sobie poradzi. Jeśli będzie koło 20 miejsca to będzie bardzo dobrze :)

  • anonim

    coś mi sie widzi, ze kamil poszeleje jak w lato w Oberhofie pod nieobecnosc małysza

  • lol doświadczony

    Zamiast P. Zyły który jest bez formy powinien jechać Łukasz
    Rutkowski.

  • skladak stały bywalec
    POGODA dla Sapporo (choc kto wie jak bedzie ;))

    piatek (treningi i kwalifikacje):
    temp -3 do -8 i obfite opady sniegu wiatr do 2m/s

    sobota (1 konkurs)
    temp -1 do -6 i obfite opady sniegu wiatr do 3m/s

    niedziela (2 konkurs)
    temp -1 do -7 i pogodnie, bez opadow wiatr do 2m/s

  • anonim
    ..

    Po co oni wysyłaja tam Bachlede ? Nie lepiej stawiac na młodzież która ma szanse sie rozwinac?

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-01-28 17:02:10 ***

  • anonim
    @Anika, @egl

    A jakie to ma znaczenie? Przeciez nasi nawet w duzo bliżej położonym Eisenerz nie byli, by przypadkiem ktoś "niepotrzebny" i bez koneksji punktów nie zdobył.

  • skladak stały bywalec
    @Fanka

    beda relacje beda :D
    sobota rano 8:50 TVP1
    noc z soboty na niedziele 2:50 TVP1
    niedziela (retransmisja) 10:20 TVP1

  • Anika profesor

    Niestety, to prawda, co podał @egl. Odwołano Fis Cup w Ljubnie. Pewnie nie ma śniegu. Szkoda, że nie pomyslano o przeniesieniu tych zawodów gdzie indziej.

  • anonim
    @sledzik

    A kto tam z czołowki nie jedzie oprócz Małysza i Czechów?

  • sledzik16 profesor

    No to moze Kamil znow bedzie mial szanse zdobyc duzo punktów do PS poniewaz tam nie bedzie wiekszosci najlepszych skoczków :)

  • egl doświadczony

    fis cup Ljubno - cancelled

  • anonim
    Damian Żyła

    I na razie jest piekielnie dobry. A teraz gdy stoi juz Skalite i bedzie miał super warunki do trenowania, to może urośnie na groźnego rywala dla rówieśników i juniorów.

  • Anika profesor
    @Henio

    Damian Żyła to rocznik 1995 i na razie startuje w Lotos Cup

  • anonim

    Czy to znaczy, ze nie bedzie relacji w TV ? Z tych konkursów ?
    Na stronie tytułowej nie ma.

  • cinek początkujący
    pogoda???

    jaką pogode zapowiadaja w Sapporo na konkursy?

  • anonim

    Heh jakby Adam skakał teraz w PK, zdobył by chyba 200pkt i odrazu jeden wiecej w 50 CRL :d

  • anonim

    Widzę, ze Kamil zaczyna robić sie jakby dublerem Adama ;)
    On i Stefan powinni zapunktować, ale co do reszty to mam wątpliwości

  • anonim
    @ Andbal

    Czeski bład ,dzięki za korektę?(ale przecież jak na razie tylko jeden Żyła SkACZE W pK DRUGI JESZCZE ZA SŁABY-BODAJ DAMIAN)

  • anonim
    Medaliści MP maja walczyć o limity pK a nie zwalać to na plecy "słabszych&q

    Niech sobie medaliści MP walczą o limity PK. Przecież to miejsca dla nich. Nie stać ich na wejście do 50 CRL? Niemozliwe :P

  • andbal profesor
    @Henio

    Nie Żyła tylko Hula.
    Twoje zdanie powinno brzmieć:
    "Na 55-tym miejscu są Hula i Śliż--131pktów."

  • anonim
    Do Japonii powinien lecieć tylko Kamil

    Reszta jak widać z CRL powinna walczyć mo pkty w PK. Ale PZN woli kasę trwonić na niepotrzebne wycieczki.

  • aaa stały bywalec

    skad jest znany sklad Slovencow na PK w Zako ?

  • anonim
    @ Uche

    Szydzić oczywiście można z każdego(np ze 130m Małysza na mamucie też),ale póki co jak spojrzymy na CRL to póki co to w 50-tce są :
    Mateja-214pkt,,
    Bachleda 235pkt,
    Żyła-157pkt,
    Na 55-tym miejscu są Żyła i Śliż--131pktów.
    dobrze by było aby Ł.Rutkowski zwiększył swój dorobek w PK w Zakopcu bo aktualnie ma 87pkt i trochę mu do 50-7ki CRL brakuje(ca 60 pktów)

  • anonim

    przecież do Saporro leci cala czołówka, więc kamilowi będzie ciężko

  • anonim

    Ile musi byc Polaków w 50 CRLu z PŚ by mogło startować 5 zawodnikow i w PK też

  • anonim
    16.02 wycieczka(sponsorowana przez PZN-travel) do USA na PK

    Czy ktos poza Tomkiem i Toniem ma już wizy?

  • maslak1067 bywalec

    pod nieobecnosc czolowki kamil ma szanse zdobyc duzo punkcikow:)

  • vegx redaktor

    @Bart
    A co to ma za znaczenie dla Adama? Miejsce w 10 PŚ nie jest jego celem na ten sezon. Będąc w normalnej formie nigdy problemow z zakwalifikowaniem by nie mial. A to czy bedzie 12 na koniec PŚ czy 7 to i tak niewiele zmienia. Gdyby to był Stoch, to rozumiem, walczyłby o jakiś prestiż. Małysz już nie musi, on w tej całej karuzeli był 4 razy najlepszy i jedynie kolejna Kryształowa Kula mogła by mu przyniesc jakas dodatkowa sławe. Nie ta kategoria zawodnika.

  • anonim

    wie ktos czy martin schmitt pojedzie do japoni,chciałbym wiedziec bo jestem jego fanem

  • porcupine bywalec
    kto startuje w Zakopanem?

    Jaka jest lista polskich skoczkó na PK w Zakopanem?

  • anonim

    Kurde, ciekawe czy pojadą tam wszyscy, jeśli tak to Adam może stracić dużo do pierwszej 10.

  • anonim
    Skład na PK w Zakopanem

    Słowenia
    Primož Pikl, Mitja Mežnar, Jure Šinkovec, Rok Urbanc, Nejc Frank, Gorazd Robnik, Anže Damjan in Primož Zupan

    Reszta chyba leci do Japonii :(

  • anonim
    Skupień

    Pewnie jest bez formy no bo przez ostatni okres nic nietrenował bo Krokiew była nieczynna , a on jest poza kadrami i centrmi i na wyjazdy nigdzie niejeżdzi, moze w PK wystartuje?

  • anonim
    AHONEN leci do Japonii

    Oj będzie nareszcie konkurs na poziomie!

  • anonim

    Czy może ktoś wie co się dzieje z Wojtkiem Skupniem ?
    Czy jego juz nigdy i nigdzie nie zobaczymy ? Tylko na MP ?
    Dlaczego jego tam nie posłali, już nic z tego nie rozumiem.Przecież Marcin tam niczego nie zdobędzie !
    A start Małysza w ewentualnym PK, uważam za głupotę i trenerzy podjęli bardzo zgodna decyzję.
    On ma ważniejsze cele jeszcze w tym sezonie, a startu nawet w takim PK nie traktowałby jako treningu, ale jako normalne zawody, w których pewnych błędów eliminować się nie da.
    Od limitów sa inni.

  • anonim

    A Kamila Kowala to kuż nie wezmą na zgrupowanie?To po jaki gwint on jest w tej kardze A?

  • anonim

    bachleda skacze dobrze więc zasłużył na wyjazd bardziej niepasuje tu Żyła za ktorego patrzac na forme powinien jechać Kot lub Ł.Rutkowski ale W TVP mówili że ma jechać Śliż, zmienili czy co?

    Achonen Lappi i Olli jadą tak piszą na konkurencji

  • anonim

    sliz powinien jechac za zyle

  • anonim
    Kto jeszcze?

    Wiecie jak tam z innymi ekipami? Bo ja wiem tylko, że Morgi na pewno jedzie. Mówił to wczoraj dla TVP.

    ...Ciekawe czy taki fajtłapa Bachleda i inne nasze nieloty punkty zdobędzą.

  • anonim

    wczoraj na jedynce mówili ze jedzie Sliż a nie bachleda!

  • anonim
    -

    Trenerzy widocznie są ślepi powołując go na zawody PŚ lub robią to na czyjeś polecenie (może to sponsor naciska).

    To kogo ... mieli powołać? Przecież wysłanie jakiegokolwiek juniora przed mistrzostwami w Szczyrku byłoby głupotą! Nie ma też sensu dla mnie robienie limitów PK przez starszych zawodników dla tych młodszych. Jak jest ktoś na tyle zdolny i utalentowany zeby skakać w PK a nie np. w FIS Cup to sam wyrobi limit. Po co na siłę wciskać przykładowo 6-7 skoczków młodych na PK, skoro zajmowaliby tam 40-50 miejsca? Myślę że 4 w zupełności wystarczy, chyba ze oczywiście młodzi będą tak zdolni że wyrobią limity swoim kolegom. Inna sprawa że moim zdaniem Żyła nie ma aż tak dobrej formy żeby startować w PŚ, IMO powinna tam jechać trójka Stoch, Hula, Bachleda. Uwazam tez ze dobrze sie stało że pojechał Stoch, formę ma bardzo dobrą, a właściwie w tym roku najważniejszą "imprezą" jest PŚ - MŚ w lotach nie są aż tak prestiżowe jak np. MŚ na mniejszych skoczniach. A w Japonii Kamil może naprawdę sporo pkt "nazbierać".

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-01-28 13:13:53 ***

  • skladak stały bywalec
    @Henio

    po niech jada i nic kasy nie straca. A poza tym kolejne zawody FIS Cup sa na poczatku marca w Ljubnie!

  • anonim

    A tak wogole to pisze ze w telewizji nie bedzie transmisji skokow z Sapporo :/

  • andbal profesor
    Limity

    Na zdobycie punktów będzie trudno a dlaczego. Proste w Japonii będzie startowało "mrowie" Japończyków. Na ten period mają zwiększony limit do tego krajówka a ostatnio odpuścili i się przygotowują to będzie ich ....
    Ale wracając do limitów to na nowy period w PŚ limity są następujące:
    Austria 7
    Japonia (!), Norwegia i Finlandia po 6
    Niemcy i Rosja po 5
    Czechy, Francja, Polska, Słowenia i Szwajcaria po 4
    Kazachstan, Korea i Włochy po 3
    pozostali po 2
    Słaba od dłuższego czasu postawa Niemców doprowadziła do obniżenia limitu do 5.

  • obserwator doświadczony

    A wiec jednak jedzie diabel.. wiec prezes pitolil zeby pitolic.Za diabla mozna bylo wyslac Rutkowskiego badz Skupnia.I tu sie zgadzam z nieznanym ze diabel na PK tam jego miejsce jednak.Robil tam pozyteczna robote i niech dalej robi.Skupien jest jeszcze bardziej olewanym zawodnikiem przez PZN niz Rutkowski.Nawet szansy w PK nie dostal.

  • anonim

    Bachleda to typowy skoczek PK, tam potrafi i punktować i stawać na podium (potrafił). Skacze dobrze, ale tylko z wysokich belek, co juz udowodnił setki razy. Trenerzy widocznie są ślepi powołując go na zawody PŚ lub robią to na czyjeś polecenie (może to sponsor naciska).
    W Japonii nie ma raczej żadnych szans. Przeciez tam jedzie Morgernstern i ... żegnajcie wysokie belki.! Jak już Doskonałe Mleko tak steruje kadrą, to mogło Skupnia wysłać, przecież on też blisko 55 WRL a japońskie skocznie nawet lubi.

  • anonim
    Wiara w cuda.

    Geniusz Lepistoe polega na jego wierze w możliwości Bachledy. Ten chłopak obecnie to nawet na piwo nie potrafi chyba skoczyć. Wyrzucanie pieniędzy ( nie swoich) w błoto.

  • anonim
    Wicemistrzowie Polski niech walczą o limity na PK!

    A od czego mamy wicemistrzów Polski?
    Niech oni walczą o limity na PK dla "słabszych" polskich skoczków :PPP
    Nie potrafią?
    To jakim cudem stanęli na podium MP?

  • anonim
    Kadra na Sapporo

    Zamiast Żyły miał lecieć Ł.Rutkowski, ale nie chcieli go przemęczać przed MŚ Juniorów i wystąpi on w PK w Zakopanym

  • anonim

    gdzie by lepistoe pojechał w taka długo i męcząca podróż .... ja sie tylko boje by ta podróż Kamilowi na złe nie wyszła ... Hula i Bachleda niech jada punkty na pewno zdobędą a Piotrek cóz przeważnie dobrze mu szło wiec pewnie liczą na to że powtórzy wynik z ubiegłego sezonu ... Wg mnie powinni jechać Rutkowski Bachleda Żyła Hula ale niestety nie ja ustalam kadrę a jedzie z nimi Klimowski.

  • anonim
    @ Andbal

    Limity (podobno były priorytetem) zarząd PZN niewiele obchodzą?
    Ważniejsze ,aby dać szansę pociotkom-oldbojom zarządu PZN nieuprawnionego występu w PK w zakopcu!.(dlatego na siłe wysyła się aż czterech do Japonii,a limity w PK ani nie drgną)
    Myśle ,że mogłby 2x skakać Małysz - w ramach treningu i pewnie byłaby by szansa na zwiększenie limitu?

  • anonim
    ==

    A czy Lepisto leci do Sapporo ?

  • andbal profesor
    @Henio

    Hula i Żyła muszą koniecznie jechać na PŚ do Japonii. Wykluczy to ich ze startu w PK w Zakopanym co skutecznie uniemożliwi im wejście do 50 tki CRLu. A resztę toku rozumowania to już chyba znasz. Chodzi o limity.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2008-01-29 01:01:05 ***

  • anonim
    Bez sensu

    Kamil i ew.Stefanek w zupełności by wystarczyło?
    Piortrek jest bez formy ,bachleda też cienki?
    nie lepiej kasę przeznaczać na starty juniorów i młodzików(Słowiok,T.Byrt,K.Murańka) w FC?

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl